kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 08. hétfő, 18:33


[quote="lantika"][quote="kecsurobi"][quote="lantika"][quote="kecsurobi"][quote="kecsurobi"][quote="lantika"]
kecsurobi írta:
lantika írta:
kecsurobi írta:
germina írta:
kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Vam mert volt hogy lehúztam a csatlakozót és úgy indult régebben.


Adagoló vezérlő nem jó elméletileg.a szerelő azt mondta meleg üzemanyag miatt szokott tönkre menni.
erdemes javìtani vagy màsik adagoló?


Ezt neked kell eldönteni. Kerdes mennyibe kerül egy javitäs,illetve mennyibe kerülne egy uj. Ha uj akkor gondolom gyäri,en utängyärtottat tuti nem vennek. Bontott meg zsäkbamacska,akkor inkäbb a jelenlegi felujitäsa.


hol lehet venni újat?pl bardi vagy unix?



Unix. Most hogy lättam az ärakat,szerintem egy felujitäs is elegendö lesz....


nekem a bardinal félár van ugy menyi?


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. június 08. hétfő, 18:09


[quote="kecsurobi"][quote="lantika"][quote="kecsurobi"][quote="kecsurobi"][quote="lantika"][quote="kecsurobi"]
lantika írta:
kecsurobi írta:
germina írta:
kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Vam mert volt hogy lehúztam a csatlakozót és úgy indult régebben.


Adagoló vezérlő nem jó elméletileg.a szerelő azt mondta meleg üzemanyag miatt szokott tönkre menni.
erdemes javìtani vagy màsik adagoló?


Ezt neked kell eldönteni. Kerdes mennyibe kerül egy javitäs,illetve mennyibe kerülne egy uj. Ha uj akkor gondolom gyäri,en utängyärtottat tuti nem vennek. Bontott meg zsäkbamacska,akkor inkäbb a jelenlegi felujitäsa.


hol lehet venni újat?pl bardi vagy unix?



Unix. Most hogy lättam az ärakat,szerintem egy felujitäs is elegendö lesz....

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 08. hétfő, 17:55


[quote="lantika"][quote="kecsurobi"][quote="kecsurobi"][quote="lantika"][quote="kecsurobi"][quote="lantika"]
kecsurobi írta:
germina írta:
kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Vam mert volt hogy lehúztam a csatlakozót és úgy indult régebben.


Adagoló vezérlő nem jó elméletileg.a szerelő azt mondta meleg üzemanyag miatt szokott tönkre menni.
erdemes javìtani vagy màsik adagoló?


Ezt neked kell eldönteni. Kerdes mennyibe kerül egy javitäs,illetve mennyibe kerülne egy uj. Ha uj akkor gondolom gyäri,en utängyärtottat tuti nem vennek. Bontott meg zsäkbamacska,akkor inkäbb a jelenlegi felujitäsa.


hol lehet venni újat?pl bardi vagy unix?



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. június 08. hétfő, 17:47


[quote="kecsurobi"][quote="kecsurobi"][quote="lantika"][quote="kecsurobi"][quote="lantika"][quote="kecsurobi"]
germina írta:
kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Vam mert volt hogy lehúztam a csatlakozót és úgy indult régebben.


Adagoló vezérlő nem jó elméletileg.a szerelő azt mondta meleg üzemanyag miatt szokott tönkre menni.
erdemes javìtani vagy màsik adagoló?


Ezt neked kell eldönteni. Kerdes mennyibe kerül egy javitäs,illetve mennyibe kerülne egy uj. Ha uj akkor gondolom gyäri,en utängyärtottat tuti nem vennek. Bontott meg zsäkbamacska,akkor inkäbb a jelenlegi felujitäsa.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 08. hétfő, 17:13


üdv még olyan problémám van ,hogy amikor megy a hűtés akkor ha ablakra fújatom akkor meleget nyom meg lábra is de előre hidegebbet.Mi lehet a baj?

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 08. hétfő, 09:22


[quote="kecsurobi"][quote="lantika"][quote="kecsurobi"][quote="lantika"][quote="kecsurobi"][quote="germina"]
kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Vam mert volt hogy lehúztam a csatlakozót és úgy indult régebben.


Adagoló vezérlő nem jó elméletileg.a szerelő azt mondta meleg üzemanyag miatt szokott tönkre menni.
erdemes javìtani vagy màsik adagoló?


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 06. szombat, 20:32


lantika írta:
kecsurobi írta:
lantika írta:
kecsurobi írta:
germina írta:
kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Valakinek ötlete?


Eldugult az üzemanyagszűrő.


Attól meg lehetett alapjarat?
mert nem alt le a kocsi.


Elvileg lehet alapjärat,mert valamennyi üzemanyag ätfolyik,de szerintem valami mäs baja lesz. Egy diagnosztika sokat segitene.
Esetleg ez lehet a bajod,vagy legtömegmerö meghalt.



egr azt nem hiszem mert most takarítottam nem rég.

a légtömegmérőtől indulna szerintem mert volt hogy lehúztam a csatlakozót és úgy indult régebben.



Most sem indul el?

még nem néztem ugy hogy lehúzom a csatlakozót
holnap megy szerelőhöz az ráköti díagra.



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. június 06. szombat, 20:00


kecsurobi írta:
lantika írta:
kecsurobi írta:
germina írta:
kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Valakinek ötlete?


Eldugult az üzemanyagszűrő.


Attól meg lehetett alapjarat?
mert nem alt le a kocsi.


Elvileg lehet alapjärat,mert valamennyi üzemanyag ätfolyik,de szerintem valami mäs baja lesz. Egy diagnosztika sokat segitene.
Esetleg ez lehet a bajod,vagy legtömegmerö meghalt.



egr azt nem hiszem mert most takarítottam nem rég.

a légtömegmérőtől indulna szerintem mert volt hogy lehúztam a csatlakozót és úgy indult régebben.



Most sem indul el?


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 06. szombat, 19:46


lantika írta:
kecsurobi írta:
germina írta:
kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Valakinek ötlete?


Eldugult az üzemanyagszűrő.


Attól meg lehetett alapjarat?
mert nem alt le a kocsi.


Elvileg lehet alapjärat,mert valamennyi üzemanyag ätfolyik,de szerintem valami mäs baja lesz. Egy diagnosztika sokat segitene.
Esetleg ez lehet a bajod,vagy legtömegmerö meghalt.



egr azt nem hiszem mert most takarítottam nem rég.

a légtömegmérőtől indulna szerintem mert volt hogy lehúztam a csatlakozót és úgy indult régebben.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. június 06. szombat, 19:50

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz nootalking

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. június 06. szombat, 19:35


Sziasztok!

Lenne egy kis problémám, igazából nem tudom, hogy probléma-e de engem idegesít.
BMW E90 320d EfficientDynamics (2011) kocsiról lenne szó.
A hibajelenég, hogy kettesben alacsonyabb fordulaton, még az a gurulós nem megállós tempóban le akar fulladni. Az a fura hogy ennél a tempónál még a csöves lanosunk(benzin) is virgoncabb. Van esetleg ötlet, hogy mitől lehet? Diagnosztika nem ír semmi hibát, sőt most vásároltam és volt állapot felmérésen márkaszervizben és nem diagnosztizáltak hibát.
De most komolyan vissza kell váltanom egyesbe guruló autót? én nem ezt tanultam...

A válaszotokat előre is köszönöm és elnézést ha már ezt valaki feltette egyszer a kérdést, elkerülte a figyelmem.


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. június 06. szombat, 18:25


kecsurobi írta:
germina írta:
kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Valakinek ötlete?


Eldugult az üzemanyagszűrő.


Attól meg lehetett alapjarat?
mert nem alt le a kocsi.


Elvileg lehet alapjärat,mert valamennyi üzemanyag ätfolyik,de szerintem valami mäs baja lesz. Egy diagnosztika sokat segitene.
Esetleg ez lehet a bajod,vagy legtömegmerö meghalt.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. június 06. szombat, 19:15

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. június 06. szombat, 17:40


stenetius írta: Sziasztok.
Elektronikia problémám van. Valakinek valami tippje vagy valaki aki ugyaníigy járt mint én?
Pöccre gyúl, és müködik..kb 50 km után rendszerint kiég, kiüti a biztosítéktáblázatban levo üzemanyag biztosítékot.
szam: 18 amper: 15 kék színű gyári.
Minden simán müködik, haladok az úton, és egyszer nincs ero haiaba gázalom semmi nem történik. Be sem indul. Utóbbi esetben mikor legelőször történt hazáig vontattak.
Itthon derült ki az üzemenyag bizotsíték kiégett.
Kicseréltem és indult. Rövid távokat ment tökeletesen varos közt pl.
Epp ma elmentünk picivel hosszabb útra egy kb 35 km re levo helyre. Odaértünk minden simán ment.
Hazafele félúton ugyanaz az eset, nincs erő hiába gázalok semmi nem történik, egyből gondolom mi lehet az oka.. nyitom a motorháztető es a 18 as számú kék színű üzemanyag biztosíték fekete, vagyis kiégett.
Volt nálam egy másik 30 amperes, azt tettem be és szerencsére haza értem.
Olvastam, hogy nem ajánlatos nagyobb biztosítékot tenni mert az több okból nem előnyös. De ez vészhelyzet volt, de az eredeti gyári bizotsíték mar 2 szer kiégett.. Valami elektronikai oka lehet. Valami tipp, tanács?
Előre is köszönom.
Az autóm: BMW e36 318IS Coupe 1997.


ismerősnek is volt ilyen, igaz 20i E36, de ő 20A-est tett bele.
viszont lehet oka is. kopott a szivattyú. vagy alacsony üzemanyag szinttel jársz ilyen 10-15 literekkel, ami miatt a szivattyú jobban melegszik (ugyanis a szivattyút az üzemanyag hűti is), ezáltal több áramot vesz fel, és emiatt ég ki. próbáld ki telitankkal hosszabb távon. esetleg egy 20A-es biztivel. ha az üzemanyag szinted magas és úgy csinálja, akkor ott inkább kopott pumpa lesz a gyanús.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1997

státusz stenetius

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. június 06. szombat, 17:19


Sziasztok.
Elektronikia problémám van. Valakinek valami tippje vagy valaki aki ugyaníigy járt mint én?
Pöccre gyúl, és müködik..kb 50 km után rendszerint kiég, kiüti a biztosítéktáblázatban levo üzemanyag biztosítékot.
szam: 18 amper: 15 kék színű gyári.
Minden simán müködik, haladok az úton, és egyszer nincs ero haiaba gázalom semmi nem történik. Be sem indul. Utóbbi esetben mikor legelőször történt hazáig vontattak.
Itthon derült ki az üzemenyag bizotsíték kiégett.
Kicseréltem és indult. Rövid távokat ment tökeletesen varos közt pl.
Epp ma elmentünk picivel hosszabb útra egy kb 35 km re levo helyre. Odaértünk minden simán ment.
Hazafele félúton ugyanaz az eset, nincs erő hiába gázalok semmi nem történik, egyből gondolom mi lehet az oka.. nyitom a motorháztető es a 18 as számú kék színű üzemanyag biztosíték fekete, vagyis kiégett.
Volt nálam egy másik 30 amperes, azt tettem be és szerencsére haza értem.
Olvastam, hogy nem ajánlatos nagyobb biztosítékot tenni mert az több okból nem előnyös. De ez vészhelyzet volt, de az eredeti gyári bizotsíték mar 2 szer kiégett.. Valami elektronikai oka lehet. Valami tipp, tanács?
Előre is köszönom.
Az autóm: BMW e36 318IS Coupe 1997.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 06. szombat, 14:48


germina írta:
kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Valakinek ötlete?


Eldugult az üzemanyagszűrő.


Attól meg lehetett alapjarat?
mert nem alt le a kocsi.

germina
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz germina

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2015. június 06. szombat, 13:44


kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Valakinek ötlete?


Eldugult az üzemanyagszűrő.