YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17581

Elküldve: 2015. július 15. szerda, 20:56


kecsurobi írta: üdv
haveromank e36 318tds e van és melegen nehezen indul mi lehet a baja?


leginkább adagolóra jellemző hiba ez. persze kivételek lehetnek.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. július 15. szerda, 20:54


üdv
haveromank e36 318tds e van és melegen nehezen indul mi lehet a baja?

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. július 09. csütörtök, 21:16


kecsurobi írta:
KGR írta:
kecsurobi írta:
Robin68 írta:
kecsurobi írta:
én irtam el bocsánat amikor a motor meleg üzemi hömérségleten van akkor nyulik meg.hidegen jó


Ez mindegyikünkel megesik, emberek vagyunk .
De akkor is... vegyük alapul az acélt mivel "szerintem" sziládrságban talán ez áll elég közel a lánchoz. 1m acélrúd megnyúlása 0C°-ról 200C°-ra való hevítés során 2,4mm. Jelzem 200C°-ról beszélünk! Ez az iszonyatos méretkülömbség elég ahhoz, hogy változzon az előtöltés??? Gondolom a BMW mérnökei ezekkel nem is számolnak.......
Ha tévedek bocsi, mondtam, hogy nem vagyok magfizikus.
A szerelődre én is max az apám orosz vázas bringáját bíznám.


Lànc menyit bír?menyi km ert?


Az enyém 230 eKm felett van és még bírja. 325xi


Nekem 330ekm


na kész a kocsi adagolon állított vissza 2 századot és megyen mint az ítélet nagyon szuper lett a kocsi.

ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2015. július 08. szerda, 23:10


burkern írta:
germina írta:
burkern írta: Sziasztok!
Az én hibajelenségem a víz eltűnése mellett,hogy letekert hűtősapkánál a víz kiömlik és bugyog mint az állat.
Ötlet????
E46 1998 318i



Lehet elcsöpög valahol a hűtővized, csökken a szint, ezért forralhatja a vízet a motor.
Rosszabb esetben hengerfej tömítés vagy repedés lehet.
Vízhőmérőd nem fut pirosba?

Nem,az az érdekes, hogy nem melegszik!


Szia.Volt ilyen bajom nekem is,nekem a szívósor mögötti vékony kis vízcsövet kellett cserélni.Utána hiba megszünt.

http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_2082
A 8-as számú. Épp csak hajszálrepedés volt rajta.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. július 08. szerda, 23:12

ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2015. július 08. szerda, 23:07


siofoki írta: Sziasztok!

Este későn értem haza, le akartam állni a garázsba, tolatás közben kis bukkanó, alacsony gázzal indultam - LEFULLADT! NEM INDUL TÖBBET. Olvastam itt a komentekbe: elszállt a vezérlés.....
Valószínűleg. Kb egy éve történt ugyan ez, alacsony gáz, kis sebesség mellett felkapcsoltam és lefulladt. Akkor sem indult. Siófokon nincs BMW szerviz. Kaposvárra vittem. Kb 2-2,5hét alatt készült el. Pedig alig volt munka, majd arra hivatkoztak, hogy az alkatrész raktárban elromlott a computer Ausztriában, majd arra, hogy szállításról nem jött papír és addig nem lehet bevételezni és nekiállni szerelni.
Ajánlatkor (telefonos) majd hanyatt vágtam magam: 250eFt. Mit csinálhattam volna?! Jeleztem az olajfogyasztást is. 3000fsz alatt 0,5-0,6l/100km 4000 felett 1l/100km. Azt tanácsolták, hogy azzal majd legközelebb foglalkoznak.
Végre elkészült. Fizetéskor közölték, hogy 193eFt-ból megúsztam, de a számlát majd postán küldik. Megjött egy hét múlva, de csak 178-ról, reklamáltam, mert végignézve a számlát volt pár tétel ami duplán számítottak fel, az alapdíjakról (horror) nem is beszélek, pl. olajteknő leszerelés: nettó huszon-harminc, aztán jött egy pótszámla bérmunkáról - ennyi. Na mindegy, pöfögött és csodálatos BMW-s feeling, ismeritek
Ugrott a vezérlése és eltörött a mű.ag. láncvezetősín.

Szóval tegnap este megint megállt, motort forgatja, de nem indul. Siófokról hova érdemes vinni, ahol nem húznak le és pár nap alatt (1hét) el is készül?





Szia.Ha még nem sikerült megcsináltatni a kocsid akkor én az SC Motorsportot ajánlanám Budaörsön.Korrektek,elmondod mi a bajod azt csinálják,ha találnak menet közben valamit szólnak mielőtt kicserélnék.Én pár e-mail után be tudtam jelentkezni úgy,hogy én kértem az időpontot.Hétfőn elvittem kedden mehettem érte.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. július 07. kedd, 20:56


KGR írta:
kecsurobi írta:
Robin68 írta:
kecsurobi írta:
én irtam el bocsánat amikor a motor meleg üzemi hömérségleten van akkor nyulik meg.hidegen jó


Ez mindegyikünkel megesik, emberek vagyunk .
De akkor is... vegyük alapul az acélt mivel "szerintem" sziládrságban talán ez áll elég közel a lánchoz. 1m acélrúd megnyúlása 0C°-ról 200C°-ra való hevítés során 2,4mm. Jelzem 200C°-ról beszélünk! Ez az iszonyatos méretkülömbség elég ahhoz, hogy változzon az előtöltés??? Gondolom a BMW mérnökei ezekkel nem is számolnak.......
Ha tévedek bocsi, mondtam, hogy nem vagyok magfizikus.
A szerelődre én is max az apám orosz vázas bringáját bíznám.


Lànc menyit bír?menyi km ert?


Az enyém 230 eKm felett van és még bírja. 325xi


Nekem 330ekm

KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. július 07. kedd, 16:08


kecsurobi írta:
Robin68 írta:
kecsurobi írta:
én irtam el bocsánat amikor a motor meleg üzemi hömérségleten van akkor nyulik meg.hidegen jó


Ez mindegyikünkel megesik, emberek vagyunk .
De akkor is... vegyük alapul az acélt mivel "szerintem" sziládrságban talán ez áll elég közel a lánchoz. 1m acélrúd megnyúlása 0C°-ról 200C°-ra való hevítés során 2,4mm. Jelzem 200C°-ról beszélünk! Ez az iszonyatos méretkülömbség elég ahhoz, hogy változzon az előtöltés??? Gondolom a BMW mérnökei ezekkel nem is számolnak.......
Ha tévedek bocsi, mondtam, hogy nem vagyok magfizikus.
A szerelődre én is max az apám orosz vázas bringáját bíznám.


Lànc menyit bír?menyi km ert?


Az enyém 230 eKm felett van és még bírja. 325xi


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. július 07. kedd, 14:39


Robin68 írta:
kecsurobi írta:
én irtam el bocsánat amikor a motor meleg üzemi hömérségleten van akkor nyulik meg.hidegen jó


Ez mindegyikünkel megesik, emberek vagyunk .
De akkor is... vegyük alapul az acélt mivel "szerintem" sziládrságban talán ez áll elég közel a lánchoz. 1m acélrúd megnyúlása 0C°-ról 200C°-ra való hevítés során 2,4mm. Jelzem 200C°-ról beszélünk! Ez az iszonyatos méretkülömbség elég ahhoz, hogy változzon az előtöltés??? Gondolom a BMW mérnökei ezekkel nem is számolnak.......
Ha tévedek bocsi, mondtam, hogy nem vagyok magfizikus.
A szerelődre én is max az apám orosz vázas bringáját bíznám.


Lànc menyit bír?menyi km ert?

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2015. július 07. kedd, 01:22


kecsurobi írta:
én irtam el bocsánat amikor a motor meleg üzemi hömérségleten van akkor nyulik meg.hidegen jó


Ez mindegyikünkel megesik, emberek vagyunk .
De akkor is... vegyük alapul az acélt mivel "szerintem" sziládrságban talán ez áll elég közel a lánchoz. 1m acélrúd megnyúlása 0C°-ról 200C°-ra való hevítés során 2,4mm. Jelzem 200C°-ról beszélünk! Ez az iszonyatos méretkülömbség elég ahhoz, hogy változzon az előtöltés??? Gondolom a BMW mérnökei ezekkel nem is számolnak.......
Ha tévedek bocsi, mondtam, hogy nem vagyok magfizikus.
A szerelődre én is max az apám orosz vázas bringáját bíznám.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. július 06. hétfő, 21:09


Takiii írta:
KGR írta:
lantika írta:
Robin68 írta:
kecsurobi írta: üdv
megvan mért megy el az erő a kocsiból
melegbe megnyúlik a lánc és elötőltés is változik és pont annyira elég hogy utána nem megy úgy a kocsi azt mondta a szerelő.


Ilyen magyarázatot még sosem hallottam de ha egy szerelő mondja akkor biztos úgy van.
Csak egy valamit nem értek mert fizikából sosem voltam jeles..... ha a kinti hőmérséklet mekegétől ennyire megnyúlik a lánc akkor mennyire nyúlik meg az üzemi hőfok melegétől..... vagy az üzemi hőfok alacsonyabb mint a napi hőmérséklet? Biztos én tudtam eddig rosszul.
Bocsi mindenkitől de tényleg nem győzött meg engem ez a magyarázat....


Telen a hidegben meg összemegy es elszakad,vagy letöri a fogaskereket a tengelyröl,vagy egyszerüen a tengelyt töri el.
Egyszerü fizika,hät nem erted?


Pff... Ezek a szerelők iszonyat nem normálisak tudnak lenni. Ez láncos vezérlés. Ha annyira megnyúlik, átugrik és kész. Előjel nélkül. Azt biztos észre fogja venni a tulaj.


Ne haragudj, de szerintem kérd meg a szerelődet, hogy töltse fel otthon a krumplidat a kertben, minthogy rábízd az autódat!


én irtam el bocsánat amikor a motor meleg üzemi hömérségleten van akkor nyulik meg.hidegen jó


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17581

Elküldve: 2015. július 06. hétfő, 20:46


raul227 írta: Sziasztok kérdésem lenne, amikor gyújtás van a kocsin, hallok valamit a kipufogó körül, legjobban a vakond riasztó hangjára hasonlít, mintha magas frekvenciájú zúgás lenne. Mi lehet ez?


üzemanyag pumpa. nekem a motortérben is van egy hang, egy pár sec-re.
vagy az utánégető hangja

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2015. július 06. hétfő, 20:38


Sziasztok kérdésem lenne, amikor gyújtás van a kocsin, hallok valamit a kipufogó körül, legjobban a vakond riasztó hangjára hasonlít, mintha magas frekvenciájú zúgás lenne. Mi lehet ez?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. július 06. hétfő, 18:41


lantika írta:
billy76 írta:
billy76 írta:
lantika írta:
billy76 írta: Sziasztok!


e46 320d hütőventillàtor gondolt eggyet és nem kapcsol ki hőgombára tippelnék viszont sehol nem találom segítségeteket előre is köszönöm.
További szép napot!
M


Oh. Ahhoz nem kell sok mindent leszedni. Elsöre,hogy sporolj 2 ora szerelest inkäbb olvasd vagy olvastasd ki a hibakodokat. Egyebiränt itt egy cuki kis video a mütetröl. Ha meg mär ennyire belemäszol a motorterbe,akkor celszerü kitakaritani az AGR-t,meg a szivosort.


Igen azon túl vagyok mar szivosor agr szerencsémre patika az autó
gép semmit nem ir nincs hiba .
köszönöm szépen a segítséget


Nekem a hűtőventillátor vezérlő hőgomba helye kellene.


A videot azert linkeltem,mert ha leveszed a szivosort akkor ott lesz alatta a högomba.


A ventilátor vezérlője szart be!

Ventit vegyétek ki és meglátod a vezérlőt.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. július 06. hétfő, 18:39


kecsurobi írta: üdv
megvan mért megy el az erő a kocsiból
melegbe megnyúlik a lánc és elötőltés is változik és pont annyira elég hogy utána nem megy úgy a kocsi azt mondta a szerelő.


Atya Úristen,ezt remélem nem gondolta komolyan! Azért megy el az előtöltés mert ahogy melegszik be a motor veszi vissza a vezérlő az előtöltést!!!

Takiii
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Takiii

Újonc

Elismertség: 9% (3 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2015. július 06. hétfő, 16:59


KGR írta:
lantika írta:
Robin68 írta:
kecsurobi írta: üdv
megvan mért megy el az erő a kocsiból
melegbe megnyúlik a lánc és elötőltés is változik és pont annyira elég hogy utána nem megy úgy a kocsi azt mondta a szerelő.


Ilyen magyarázatot még sosem hallottam de ha egy szerelő mondja akkor biztos úgy van.
Csak egy valamit nem értek mert fizikából sosem voltam jeles..... ha a kinti hőmérséklet mekegétől ennyire megnyúlik a lánc akkor mennyire nyúlik meg az üzemi hőfok melegétől..... vagy az üzemi hőfok alacsonyabb mint a napi hőmérséklet? Biztos én tudtam eddig rosszul.
Bocsi mindenkitől de tényleg nem győzött meg engem ez a magyarázat....


Telen a hidegben meg összemegy es elszakad,vagy letöri a fogaskereket a tengelyröl,vagy egyszerüen a tengelyt töri el.
Egyszerü fizika,hät nem erted?


Pff... Ezek a szerelők iszonyat nem normálisak tudnak lenni. Ez láncos vezérlés. Ha annyira megnyúlik, átugrik és kész. Előjel nélkül. Azt biztos észre fogja venni a tulaj.


Ne haragudj, de szerintem kérd meg a szerelődet, hogy töltse fel otthon a krumplidat a kertben, minthogy rábízd az autódat!