autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz rolikaktusz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. augusztus 09. vasárnap, 17:26


YELLOW írta:
rolikaktusz írta: Üdv mindenkinek. Van egy BMW 318i E46-os személygépjármüvem. Ki lettek cserélve: gyújtógyertya, labdaszonda, termosztáth, 2db hő gomba. Hidegen melegen jól indul és megy is. Ha viszont kiveszem üresbe és gurulok vele akkor leáll a motor. Mi lehet a baj? Segitséget szeretnék kérni!!!! Előre is köszönöm!! Üdv: Roland


ha kinyomod a kuplungot, akkor is leáll? csak melegen csinálja ezt? valamelyik jeladó lesz, vagy főtengely jeladó (ha leáll, de még gurulsz, akkor a fordulatot még jelzi? ha nem, akkor ez lesz a ludas), vagy a vez. tengely jeladó.


Üdv:Ha kiveszem üresbe az autót csak ekkor áll le, de nem mindig csinálja, hogy leáll. csak meleg motornál csinálja.kuplungnál nem szokott leállni. a fordulatóra ekkor alalp helyzetben vissza áll,de a kilométeróra az jelzi hogy mennyivel mész még. meg még olyat szokott csinálni hogy a pillanatnyi fogyasztás jelző hírtelen kifekszi 20-ra. ez mitől van? köszönöm előre is a segítséget... Üdv.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. augusztus 09. vasárnap, 17:29

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. augusztus 08. szombat, 13:22


rolikaktusz írta: Üdv mindenkinek. Van egy BMW 318i E46-os személygépjármüvem. Ki lettek cserélve: gyújtógyertya, labdaszonda, termosztáth, 2db hő gomba. Hidegen melegen jól indul és megy is. Ha viszont kiveszem üresbe és gurulok vele akkor leáll a motor. Mi lehet a baj? Segitséget szeretnék kérni!!!! Előre is köszönöm!! Üdv: Roland


ha kinyomod a kuplungot, akkor is leáll? csak melegen csinálja ezt? valamelyik jeladó lesz, vagy főtengely jeladó (ha leáll, de még gurulsz, akkor a fordulatot még jelzi? ha nem, akkor ez lesz a ludas), vagy a vez. tengely jeladó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz rolikaktusz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. augusztus 08. szombat, 13:18


Üdv mindenkinek. Van egy BMW 318i E46-os személygépjármüvem. Ki lettek cserélve: gyújtógyertya, labdaszonda, termosztáth, 2db hő gomba. Hidegen melegen jól indul és megy is. Ha viszont kiveszem üresbe és gurulok vele akkor leáll a motor. Mi lehet a baj? Segitséget szeretnék kérni!!!! Előre is köszönöm!! Üdv: Roland

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz fightermate

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. augusztus 08. szombat, 11:50


YELLOW írta:
fightermate írta: Üdv mindenkinek. Néhány hete vásároltam egy autót (E46 320d), egyik napról a másikra elkezdett olyat csinálni hogy indítanám de nem teker az önindító. Viszont ha gyujtás kapcsoló 1. állásba megnyomtam a "nyitás" gombont a kulcson akkor probléma nélkül indult. Na most már ez se használ. Gyujtás, kivillan-elalszik minden, indítanám de se kép se hang. Ezen kívül minden működik az autón. 1napra levettem az akku sarut-visszaraktam és megszűnt a hiba simán indult. Megin jelentkezett a hiba, akku saru le 12óra mulva fel, de nem javult meg. Pótkuclsa sajnos nincs azzal nem tudom kipróbálni. valószínű az immo tiltott le? az önindítónak adok 12V-t teker de nem indul. Ha bármi ötletetek van segítsetek, köszi szépen.


biztos kecsegtető ajánlat volt gombokért, de autót megvenni 1db kulccsal... hát gratulálok!
lehet magával a kulccsal lesz ban, vagyis abban a transzponderrel. nem a benne lévő elemnek ehhez nincs köze, mielőtt valaki írná. vagy a gyújtáskapcsolóban lévő vevővel. legalább a gyári kulcsházban van? mert ha az is valami utólagos, bicskakulcs, meg anyám kínja baromság, akkor simán lehet, hogy túl messze van a transzponder a vevőtől.

(pl. ez a kulcs benne csipogás lehetőség, nem rég aktiváltam be, de tökre jól látszik, hogy érzékeli a kulcsot, milyen távolságból. mert még bele sem rakom, de ha elég közel van, már csipog is.) szóval bicskakulcs esetén szokott ilyennel is probléma lenni. 1-2mm is számít.



Elvittem egy autó elektronikáshoz a kulcsot bedugta a gépébe és írta az alvázszámot km.óra állást és hogy a 00-ás kulcs szóval ez teljesen gyári. központizár része teljesen jó. Igazából erre vagyok kiváncsi hogy az immo csinálhat-e ilyet. Előtte VW-m volt ott ha nem volt immo, elindult az autó de azonnal le is állt. BMW nél fogalmam sincs mit tilt le az immo.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. augusztus 08. szombat, 11:34


fightermate írta: Üdv mindenkinek. Néhány hete vásároltam egy autót (E46 320d), egyik napról a másikra elkezdett olyat csinálni hogy indítanám de nem teker az önindító. Viszont ha gyujtás kapcsoló 1. állásba megnyomtam a "nyitás" gombont a kulcson akkor probléma nélkül indult. Na most már ez se használ. Gyujtás, kivillan-elalszik minden, indítanám de se kép se hang. Ezen kívül minden működik az autón. 1napra levettem az akku sarut-visszaraktam és megszűnt a hiba simán indult. Megin jelentkezett a hiba, akku saru le 12óra mulva fel, de nem javult meg. Pótkuclsa sajnos nincs azzal nem tudom kipróbálni. valószínű az immo tiltott le? az önindítónak adok 12V-t teker de nem indul. Ha bármi ötletetek van segítsetek, köszi szépen.


biztos kecsegtető ajánlat volt gombokért, de autót megvenni 1db kulccsal... hát gratulálok!
lehet magával a kulccsal lesz ban, vagyis abban a transzponderrel. nem a benne lévő elemnek ehhez nincs köze, mielőtt valaki írná. vagy a gyújtáskapcsolóban lévő vevővel. legalább a gyári kulcsházban van? mert ha az is valami utólagos, bicskakulcs, meg anyám kínja baromság, akkor simán lehet, hogy túl messze van a transzponder a vevőtől.

(pl. ez a kulcs benne csipogás lehetőség, nem rég aktiváltam be, de tökre jól látszik, hogy érzékeli a kulcsot, milyen távolságból. mert még bele sem rakom, de ha elég közel van, már csipog is.) szóval bicskakulcs esetén szokott ilyennel is probléma lenni. 1-2mm is számít.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz fightermate

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. augusztus 08. szombat, 11:23


Üdv mindenkinek. Néhány hete vásároltam egy autót (E46 320d), egyik napról a másikra elkezdett olyat csinálni hogy indítanám de nem teker az önindító. Viszont ha gyujtás kapcsoló 1. állásba megnyomtam a "nyitás" gombont a kulcson akkor probléma nélkül indult. Na most már ez se használ. Gyujtás, kivillan-elalszik minden, indítanám de se kép se hang. Ezen kívül minden működik az autón. 1napra levettem az akku sarut-visszaraktam és megszűnt a hiba simán indult. Megin jelentkezett a hiba, akku saru le 12óra mulva fel, de nem javult meg. Pótkuclsa sajnos nincs azzal nem tudom kipróbálni. valószínű az immo tiltott le? az önindítónak adok 12V-t teker de nem indul. Ha bármi ötletetek van segítsetek, köszi szépen.

Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2015. augusztus 07. péntek, 19:19


David8985 írta: Hali
lenne egy olyan problémám hogy egyik pillanatrol a másikra kivillant a légzsák és a biztonsági öv lámpám. Tudja valaki mi lehet a gond? Elvileg azt írja a fedélzeti hogy vigyem szervízbe a hiba elhárítása miatt.Az óta minden indításnál és út közben is jelez. Az övet hiába becsatolom akkor sem tünik el a lámpa. (Mentem az autoval oda értem a célhoz kb 5 perc mulva mikor ujra beinditottam már akkor be is kapcsolt a figyelmeztető lámpa)valaki tudja a megoldást vagy csak a szervíz segíthet?




Szia! Vegul megoldodott a problema?



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. augusztus 05. szerda, 19:56


sanyi88 írta: Sziasztok! Olyan problémában kellene segítség hogy van egy e61-em 30-as diesel most lett kicserélve az összes termosztát a hőgomba és ha városban megyek az autóval akkor hűt normálisan de ha autópályán megyek 120-130-al akkor folyamatosan melegszik a víz! Ha valaki tudna erre valami megoldást azt megköszönném!


Hűtőket ki kell takarítani,vízpumpát megnézni stb..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz maestro006

Újonc

Elismertség: 13% (5 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2015. augusztus 05. szerda, 19:17


Sziasztok márkatársak!
A helyzet a következő: https://www.youtube.com/watch?v=5lnmRYSYkkI (nem tudom hogy kell beágyazni a videót)
A videón nem az én autóm van, de ugyan ezt produkálja. Hosszabb állás után indítanám az autót, és leesik az alapjárat majd leáll. 2. néha 3. indításra viszont szépen indul, majd ha leállítom és még aznap ismét beindítom akkor elsőre indul. A műszerfalon nem világít semmi, üzemanyagszűrő kb 5-6 ezer kilométerrel ezelőtt lett cserélve.
Valakinek van ötlete mi okozhatja ?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2004

státusz sanyi88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. július 29. szerda, 10:52


Sziasztok! Olyan problémában kellene segítség hogy van egy e61-em 30-as diesel most lett kicserélve az összes termosztát a hőgomba és ha városban megyek az autóval akkor hűt normálisan de ha autópályán megyek 120-130-al akkor folyamatosan melegszik a víz! Ha valaki tudna erre valami megoldást azt megköszönném!

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2015. július 28. kedd, 18:02


Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy mostanában tovább világítva marad az olajlámpám, menet közben is felvillan ill. nagyon lement a szintje és nem jelezte!!
Ez ugye olajszint jeladó hiba lesz???!
Ha olajpumpa baj van azt hogy lehet észrevenni? Az milyen jelenséggel jár?!
Előre is köszönöm a válaszokat!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz norbi330d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. július 28. kedd, 15:28


Sziasztok!

Olyan bosszantó dolgot művel a paripa,hogy gyújtásra teszem kontrol lámpák
világítanak ahogy kell egyszer kattan vmi a kesztyűtartó mögött,és kialszanak a
kontrol lámpák a mutatok vissza esnek nullába.Azaz mintha a gykapcsoló 1 állásba lenne.
Sokszor indításnál azonnal le is áll. És persze menet közben is van hogy megáll..
Elég bosszantó,és így megbízhatatlannak tartom a gépet..
Hibakód: 7669 Indításgátló Nem kapott kódot.
13573 Izzítási idő vezérlés Izzítás vezérlőegység hibás.

ötlet vkinek?
köszi előre is.


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. július 27. hétfő, 23:10


FatRap írta: Sziasztok! Van egy 325CI és a gondom a következő a DSC-m kikapcsolja magát és jelzi is a műszerfalon többszöri újrainditásnál kapcsol be majd meleg motornál újra előhozza a hibát.Kérdésem ezzel kapcsolatban volt-e már valakinek ilyen fajta hibája?


Tuti Volt. Viszont ez (is) egy bonyolult elektronika 10000 hibalehetöseggel. En is azt tudom tanäcsolni,mint sokan mäsok tennek,hogy olvastasd ki elsönek a hibakodokat,akkor meg lesz a hiba oka. Elöfordulhat csak 1 kontakthiba miatt is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2004

státusz FatRap

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. július 27. hétfő, 20:23


Sziasztok! Van egy 325CI és a gondom a következő a DSC-m kikapcsolja magát és jelzi is a műszerfalon többszöri újrainditásnál kapcsol be majd meleg motornál újra előhozza a hibát.Kérdésem ezzel kapcsolatban volt-e már valakinek ilyen fajta hibája?

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. július 15. szerda, 20:58


YELLOW írta:
kecsurobi írta: üdv
haveromank e36 318tds e van és melegen nehezen indul mi lehet a baja?


leginkább adagolóra jellemző hiba ez. persze kivételek lehetnek.

de adagolon belül mi?kezdi megadni magát valami?
2 éve tömitést kelet neki cserélni.
utána jó volt most kezte csinálni egy hónapja
hidegen minuszba is indul egyből