autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. június 25. szombat, 23:19


hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???


Hibakód van valami?
Az sokat segítene.

Pár dolog amitől lehet:
Főtengely,ill. vez.mű tengely jeladó,falsot szív a motor,gyújtás hiba(gyujtótrafó,gyertya pl),rossz légtömegmérő miatt,illetve rossz vízgomba szenzor.Én ezeket nézném még át a benzinpumpán kívül.


Szia!
El is felejtettem: semmi hibakód nincs!
Lehet az, hogy a touringból csak úgy lehet kivenni az üzemanyag szivattyút, hogy ki kell venni hozzá a tankot? Az ülés kivétele után nem láttam azt a nagy kerek bádoglemezt, ami alatt lennie kell neki, csak a két nagy méretű gumi dugót, amin viszont nem fér ki. Nem gondolnám, hogy csak a tank kiszedésével lehet cserélni. Van valakinek erről ismerete?



Koszos fojtószelep miatt is csinálhatja,hogy nem akar beindulni.
Megnézem a neten,hátha találok videót a kérdésedről,vagy leírást.


Én kerestem touringos leírást, de nem találtam csak sedant. Nem gondolnám, hogy máshogy lenne, de nem találtam azt a nagy kerek bádogot a 4 csavarral az én autómon


Hát basszuskulcs én sem találtam.Akkor valószínű ugyanúgy lehet mindegyiknél.

Itt a pelicanparts-os linknél mondjuk írnak wagont is.Gondolom ez a touring.
Applicable Models:Coupe,Sedan,Wagon,Convertible

http://www.pelicanparts.com/BM...cement.htm

link


Köszi! Ezt én is megtaláltam és akkor ugrott be, hogy mintha büdöset is éreztem volna az autóban, amikor megállt. Szivattyú relé is lehet, na azt nem néztem, nem is gondoltam rá, de az utastérben a szag csak attól lehetett




Itt még egy pelikános link az ü.a. pumpa teszteléséről.

http://www.pelicanparts.com/BM...esting.htm

link

De szerintem hallgatózni egyszerűbb,csak valakinek indítózni kell...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. június 25. szombat, 23:25

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. június 25. szombat, 23:01


Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???


Hibakód van valami?
Az sokat segítene.

Pár dolog amitől lehet:
Főtengely,ill. vez.mű tengely jeladó,falsot szív a motor,gyújtás hiba(gyujtótrafó,gyertya pl),rossz légtömegmérő miatt,illetve rossz vízgomba szenzor.Én ezeket nézném még át a benzinpumpán kívül.


Szia!
El is felejtettem: semmi hibakód nincs!
Lehet az, hogy a touringból csak úgy lehet kivenni az üzemanyag szivattyút, hogy ki kell venni hozzá a tankot? Az ülés kivétele után nem láttam azt a nagy kerek bádoglemezt, ami alatt lennie kell neki, csak a két nagy méretű gumi dugót, amin viszont nem fér ki. Nem gondolnám, hogy csak a tank kiszedésével lehet cserélni. Van valakinek erről ismerete?



Koszos fojtószelep miatt is csinálhatja,hogy nem akar beindulni.
Megnézem a neten,hátha találok videót a kérdésedről,vagy leírást.


Én kerestem touringos leírást, de nem találtam csak sedant. Nem gondolnám, hogy máshogy lenne, de nem találtam azt a nagy kerek bádogot a 4 csavarral az én autómon


Hát basszuskulcs én sem találtam.Akkor valószínű ugyanúgy lehet mindegyiknél.

Itt a pelicanparts-os linknél mondjuk írnak wagont is.Gondolom ez a touring.
Applicable Models:Coupe,Sedan,Wagon,Convertible

http://www.pelicanparts.com/BM...cement.htm

link


Köszi! Ezt én is megtaláltam és akkor ugrott be, hogy mintha büdöset is éreztem volna az autóban, amikor megállt. Szivattyú relé is lehet, na azt nem néztem, nem is gondoltam rá, de az utastérben a szag csak attól lehetett




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. június 25. szombat, 22:34


hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???


Hibakód van valami?
Az sokat segítene.

Pár dolog amitől lehet:
Főtengely,ill. vez.mű tengely jeladó,falsot szív a motor,gyújtás hiba(gyujtótrafó,gyertya pl),rossz légtömegmérő miatt,illetve rossz vízgomba szenzor.Én ezeket nézném még át a benzinpumpán kívül.


Szia!
El is felejtettem: semmi hibakód nincs!
Lehet az, hogy a touringból csak úgy lehet kivenni az üzemanyag szivattyút, hogy ki kell venni hozzá a tankot? Az ülés kivétele után nem láttam azt a nagy kerek bádoglemezt, ami alatt lennie kell neki, csak a két nagy méretű gumi dugót, amin viszont nem fér ki. Nem gondolnám, hogy csak a tank kiszedésével lehet cserélni. Van valakinek erről ismerete?



Koszos fojtószelep miatt is csinálhatja,hogy nem akar beindulni.
Megnézem a neten,hátha találok videót a kérdésedről,vagy leírást.


Én kerestem touringos leírást, de nem találtam csak sedant. Nem gondolnám, hogy máshogy lenne, de nem találtam azt a nagy kerek bádogot a 4 csavarral az én autómon


Hát basszuskulcs én sem találtam.Akkor valószínű ugyanúgy lehet mindegyiknél.

Itt a pelicanparts-os linknél mondjuk írnak wagont is.Gondolom ez a touring.
Applicable Models:Coupe,Sedan,Wagon,Convertible

http://www.pelicanparts.com/BM...cement.htm

link









Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2016. június 25. szombat, 22:46

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. június 25. szombat, 22:32


Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???


Hibakód van valami?
Az sokat segítene.

Pár dolog amitől lehet:
Főtengely,ill. vez.mű tengely jeladó,falsot szív a motor,gyújtás hiba(gyujtótrafó,gyertya pl),rossz légtömegmérő miatt,illetve rossz vízgomba szenzor.Én ezeket nézném még át a benzinpumpán kívül.


Szia!
El is felejtettem: semmi hibakód nincs!
Lehet az, hogy a touringból csak úgy lehet kivenni az üzemanyag szivattyút, hogy ki kell venni hozzá a tankot? Az ülés kivétele után nem láttam azt a nagy kerek bádoglemezt, ami alatt lennie kell neki, csak a két nagy méretű gumi dugót, amin viszont nem fér ki. Nem gondolnám, hogy csak a tank kiszedésével lehet cserélni. Van valakinek erről ismerete?



Koszos fojtószelep miatt is csinálhatja,hogy nem akar beindulni.
Megnézem a neten,hátha találok videót a kérdésedről,vagy leírást.


Én kerestem touringos leírást, de nem találtam csak sedant. Nem gondolnám, hogy máshogy lenne, de nem találtam azt a nagy kerek bádogot a 4 csavarral az én autómon


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. június 25. szombat, 22:10


hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???


Hibakód van valami?
Az sokat segítene.

Pár dolog amitől lehet:
Főtengely,ill. vez.mű tengely jeladó,falsot szív a motor,gyújtás hiba(gyujtótrafó,gyertya pl),rossz légtömegmérő miatt,illetve rossz vízgomba szenzor.Én ezeket nézném még át a benzinpumpán kívül.


Szia!
El is felejtettem: semmi hibakód nincs!
Lehet az, hogy a touringból csak úgy lehet kivenni az üzemanyag szivattyút, hogy ki kell venni hozzá a tankot? Az ülés kivétele után nem láttam azt a nagy kerek bádoglemezt, ami alatt lennie kell neki, csak a két nagy méretű gumi dugót, amin viszont nem fér ki. Nem gondolnám, hogy csak a tank kiszedésével lehet cserélni. Van valakinek erről ismerete?



Koszos fojtószelep miatt is csinálhatja,hogy nem akar beindulni.
Megnézem a neten,hátha találok videót a kérdésedről,vagy leírást.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. június 25. szombat, 22:06


hil írta:
Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???


de még nekem mindig nem világos. most akkor látszik a fordulatszám mérőn valami indítózás közben, vagy sem?
egyébként nem feltétlen vagy jó, vagy nem jó. kontakthiba? hőingadozás miatt. lehet nem a szenzor rossz, csatlakozás, kábel is lehet.
nekem nincs mindig hangja a szivattyúnak. csak ha áll eleget, bár tudja a fene, érdekes ez, mert néha két indítás között is hallom, egymás után, néha nem. vagy csak nem figyelem?
szerintem? kár volt eladnod az előzőt... inkább építettedvolna át kombira

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. június 25. szombat, 22:06


Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???


Hibakód van valami?
Az sokat segítene.

Pár dolog amitől lehet:
Főtengely,ill. vez.mű tengely jeladó,falsot szív a motor,gyújtás hiba(gyujtótrafó,gyertya pl),rossz légtömegmérő miatt,illetve rossz vízgomba szenzor.Én ezeket nézném még át a benzinpumpán kívül.


Szia!
El is felejtettem: semmi hibakód nincs!
Lehet az, hogy a touringból csak úgy lehet kivenni az üzemanyag szivattyút, hogy ki kell venni hozzá a tankot? Az ülés kivétele után nem láttam azt a nagy kerek bádoglemezt, ami alatt lennie kell neki, csak a két nagy méretű gumi dugót, amin viszont nem fér ki. Nem gondolnám, hogy csak a tank kiszedésével lehet cserélni. Van valakinek erről ismerete?




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. június 25. szombat, 21:46


hil írta:
Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???


Hibakód van valami?
Az sokat segítene.

Pár dolog amitől lehet:
Főtengely,ill. vez.mű tengely jeladó,falsot szív a motor,gyújtás hiba(gyujtótrafó,gyertya pl),rossz légtömegmérő miatt,illetve rossz vízgomba szenzor.Én ezeket nézném még át a benzinpumpán kívül.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. június 25. szombat, 22:04

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. június 25. szombat, 21:21


Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. június 25. szombat, 19:57


A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. június 25. szombat, 19:33


hil írta: Sziasztok!
Ha a főtengely jeladó rossz és nem indul be a motor (N42B20), akkor önindítózáskor mutat a fordulatszám mérő? Néha egy pár másodpercre beindul és a fordulatszám mérő mutat is rendesen.
Köszi a válaszokat előre is: hil


Sztem akkor müködik,ha mutat valamit a fordulatszám mérő.Sztem olyan nincs,hogy nem teljesen halt meg.Ezek szerint nem az a hiba.Nem a főtengely jeladó a rossz szerintem.







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. június 25. szombat, 19:38

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. június 25. szombat, 19:32


hil írta: Sziasztok!
Ha a főtengely jeladó rossz és nem indul be a motor (N42B20), akkor önindítózáskor mutat a fordulatszám mérő? Néha egy pár másodpercre beindul és a fordulatszám mérő mutat is rendesen.
Köszi a válaszokat előre is: hil


elvileg nem kellene mutatnia. de lehet még nem 100%-ban halott.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. június 25. szombat, 19:22


Sziasztok!
Ha a főtengely jeladó rossz és nem indul be a motor (N42B20), akkor önindítózáskor mutat a fordulatszám mérő? Néha egy pár másodpercre beindul és a fordulatszám mérő mutat is rendesen.
Köszi a válaszokat előre is: hil

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. június 25. szombat, 18:38


Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám jött elő, hogy mikor 1,2-s be váltok egy nagy dübbenős rántást érezni a kocsin. Ez az egyik...
A másik, hogy sokszor csinál olyat hogy megtorpan alacsony fordulaton mikor odalépek neki és ránt is egyet ill. olyan erőtlennek tűnik olyankor!
Hibakód nincs benne, ma néztem...
Valakinek valami ötlet vagy tapasztalat!?
Előre is köszönöm!


Sztem csak beképzeled.Ha annyira zavar a hang,akkor próbáld meg ezt:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...=11816#p18


Köszi!
De ez nem okozna megtorpanást, erőtlenséget vagy igen?!


Sztem sem.De a hangot okozhatja talán.Alacsony fordulatot nem szereti amúgy egyik benyás sem!!!


Csak eddig nem csinálta ezt egyáltalán...
Mióta ilyen meleg van azóta csinálja...


Olvass vissza,mert szerkesztettem közben.
Esetleg még a DISA szelep környékén is nézz szét.
Lehet csak azt kell kitakarítani.


Azt nem rég takarítottam...
Az üzemanyagszűrő és gyertyák vagy 2-3 hónapja lettek cserélve...
Lehet a trafók szarakodnának akkor...
Csak sajna nincs hibakódom és így elég nehéz elindulni...


Lehet nem szereti azt a fajta benyát,amit tankoltál bele.



Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. június 25. szombat, 18:36


Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám jött elő, hogy mikor 1,2-s be váltok egy nagy dübbenős rántást érezni a kocsin. Ez az egyik...
A másik, hogy sokszor csinál olyat hogy megtorpan alacsony fordulaton mikor odalépek neki és ránt is egyet ill. olyan erőtlennek tűnik olyankor!
Hibakód nincs benne, ma néztem...
Valakinek valami ötlet vagy tapasztalat!?
Előre is köszönöm!


Sztem csak beképzeled.Ha annyira zavar a hang,akkor próbáld meg ezt:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...=11816#p18


Köszi!
De ez nem okozna megtorpanást, erőtlenséget vagy igen?!


Sztem sem.De a hangot okozhatja talán.Alacsony fordulatot nem szereti amúgy egyik benyás sem!!!


Csak eddig nem csinálta ezt egyáltalán...
Mióta ilyen meleg van azóta csinálja...


Olvass vissza,mert szerkesztettem közben.
Esetleg még a DISA szelep környékén is nézz szét.
Lehet csak azt kell kitakarítani.


Azt nem rég takarítottam...
Az üzemanyagszűrő és gyertyák vagy 2-3 hónapja lettek cserélve...
Lehet a trafók szarakodnának akkor...
Csak sajna nincs hibakódom és így elég nehéz elindulni...