autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 330xd
Évjárat: 2008

státusz kiskifli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. szeptember 23. péntek, 17:47


Sziasztok!

Erről van tapasztalat? Külföldi oldalon nagyon sokan nyalták ezt be, esetleg itt is volt már rá példa?
4X4 Abs dsc stb....

A link neve



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. szeptember 23. péntek, 17:48

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2016. szeptember 22. csütörtök, 20:06


szotakdavid írta:
Padre323i írta:
Bero írta:
Padre323i írta: Sziasztok!
Biztos valamit rosszul csinálok.
Bal első ablak nem akar automatán fel-le húzódni.Hogyan kell betanítani?A jobbossal semmi gond.


Szia! Tanítás (ha jól emlékszek): leengeded az ablakot és lenyomva tartod a gombot 10mp-ig,majd felhúzod és a végén felnyomva tartod kb 10mp-ig. Ha így se működik akkor lehet elromlott a becsípődésgátlód.


Köszönöm!
Akkor becsípődésgátló csere...


Szerintem Korfun akart maradni az ablak is




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 318Ci
Évjárat: 2004

státusz Snapy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. szeptember 20. kedd, 22:36


Sziasztok!
Egy érdekes problémával küzdök, remélem itt kaphatok valamilyen hasznos infot. Az autó egy N46 motoros 318Ci. Olajcsere óta (lehet nincs vele összefüggésben) ha visszaesik a fordulat kb 2200-2300 környékére egy furcsa rezonancia hallatszik. Először arra tippeltem, hogy a műanyag burkolatok nem lettek rendesen visszarakva, de levettük, visszaraktuk és nem múlt el. Leginkább olyan hang mintha valamilyen műanyag dolog rezegne az autóban, ezért is gondoltam először a motorburkolatra. Esetleg a vezérműtengely állító adhat ki ilyen hangot? Ha valakinek van ötlete megköszönném a segítséget.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. szeptember 20. kedd, 21:11


Padre323i írta:
Bero írta:
Padre323i írta: Sziasztok!
Biztos valamit rosszul csinálok.
Bal első ablak nem akar automatán fel-le húzódni.Hogyan kell betanítani?A jobbossal semmi gond.


Szia! Tanítás (ha jól emlékszek): leengeded az ablakot és lenyomva tartod a gombot 10mp-ig,majd felhúzod és a végén felnyomva tartod kb 10mp-ig. Ha így se működik akkor lehet elromlott a becsípődésgátlód.


Köszönöm!
Akkor becsípődésgátló csere...


Szerintem Korfun akart maradni az ablak is

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz nacsati

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. szeptember 20. kedd, 15:58


Sziasztok!

Találkoztatok hasonló hanggal? Ha igen mi volt a megoldás?
https://www.youtube.com/watch?v=WL_tBSDoRxY

E46 N42B20 motor

Köszi előre is a segítséget.

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2016. szeptember 19. hétfő, 21:40


Bero írta:
Padre323i írta: Sziasztok!
Biztos valamit rosszul csinálok.
Bal első ablak nem akar automatán fel-le húzódni.Hogyan kell betanítani?A jobbossal semmi gond.


Szia! Tanítás (ha jól emlékszek): leengeded az ablakot és lenyomva tartod a gombot 10mp-ig,majd felhúzod és a végén felnyomva tartod kb 10mp-ig. Ha így se működik akkor lehet elromlott a becsípődésgátlód.


Köszönöm!
Akkor becsípődésgátló csere...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2016. szeptember 19. hétfő, 08:04


szicsu írta: Sziasztok!
Olyan problémám van,hogy kopog az autó eleje.Nem gödröknél,hanem mondjuk egy kereszteződéshez érek és fékezek,mielőtt megállna az autó szépen engedem fel a pedált akkor csinálja.Illetve akkor is,ha indulok el.Néha kanyarodáskor...Tehát,ha bólint az autó,illetve,ha kicsit emeli az elejét.Ha áll az autó ha finoman,lassan emelem,illetve nyomom,akkor hallani.Ha drasztikusabban csinálom,semmi...
Tüzetesen át lett nézve a futómű.Lengőkar szilent új,gömbfejek jók,stabpálcák újak.Toronycsapágyak jók,stabrúd szilent jó...
Valami tipp valakinek?
Létezik,hogy a lengéscsillapítóban adta meg valami magát?Más ötletem már nincs.


???Senkinek semmi tippje?
Tanácstalan vagyok...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. szeptember 17. szombat, 16:33


theoldman írta:
hil írta:
YELLOW írta:
theoldman írta: Sziasztok,

olyan problemam lenne, hogy indulas utan par percel egyszer csak piros lampanal az alapjarat leesett, szinte le akart fulladni az auto, picit talan nehezebben is indult zoldnel. Ezt meg csinalta 2-3x, majd elkezdett vilagitani a check engine lampa. par km-et mentem igy, es leparkoltam. Masnap beultem, hogy elvigyem kiolvastatni a hibakodott, az auto tokeletesen ment. kiolvasas eredmenye hogy gyujtaskihagyas volt az egyik hengernel, hibakod torlese utan a szerelo tesztelte az autot, es nemtudta reprodukalni a hibat, ezert visszadta a kocsit. jarkaltam vele, tenyleg ok volt. Aztan par nap mulva megint ugyanez tortent, es megint vilagit a check engine, annyi kulonbseggel, hogy mire a parkoloba ertem megint magatol elmult. talalkoztatok mar hasonloval esetleg? (2003, 318, benzines).

elore is koszonom.


amelyikbe beírta a gyújtáskimaradást, abban a hengerben a gyújtótrafó fog meghalni.
nekem is ez volt, csak nekem a 3 eset között volt fél év különbség kb.
én cseréltem mind a 4-et, mert ez típushiba, volt egy cikkszám amik mind tönkrementek. 100ezer km környékén. ha korábban is olyat kapott, mert már cserélték, akkor megint itt az ideje. azért érdemes négyet cserélni, hogy egyforma legyen az összes, meg állítólag sorra tönkre fognak menni. és ma már úgy állsz, érdemes a gyertyákat is cserélni. persze ha azok nem rég voltak, akkor nem kell.
ha diag szerint mindig ugyanabba a hengerbe írja be, akkor át lehet tenni a trafót egy másikba, valószínű viszi a hibát.
nekem a 3. esetben végleg megadta magát. indításnál indult 3 hengeresen, majd újraindításnál semmi. 3. esetben meg indítás után 500m múlva kipurcant végleg.


Pont most gyógyítom autóm ugyenezen betegségét. Sajnos a szerelőd nem volt körültekintő,ha csak törölte a hibát és nem jegyezte meg, hogy melyik hengerre írta be a hibát. Ezt most ne felejtsd megkérdezni. Vettem 2db trafót betettem a rossz 2-es helyére, megjavult a dolog, A rosszat betettem az 1-es hengerbe, átment oda a hiba.



Koszonom sracok! Megvedem a szerelot, o mondta, csak en nem irtam le most, a 2-es, 4-es hengerbe volt gyujtas kimaradas, o azt mondta hogy eloszor gyertyakat cserelne ki, de akkor a gyujtotrafot is megemlitem neki mindenkepp.. jo lenne vegre nyugodt szivvel jarkalni az autoval megint.



azt garantálom, hogy ha most régi gyertya van benne, és újat teszel bele, az ki fogja végezni. nekem is az új NGK-k adták meg a kegyelemdöfést a trafónak. mert 150km-t mentem az új gyertyákkal, mikor kilehelte a lelkét a trafó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz theoldman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. szeptember 17. szombat, 15:55


hil írta:
YELLOW írta:
theoldman írta: Sziasztok,

olyan problemam lenne, hogy indulas utan par percel egyszer csak piros lampanal az alapjarat leesett, szinte le akart fulladni az auto, picit talan nehezebben is indult zoldnel. Ezt meg csinalta 2-3x, majd elkezdett vilagitani a check engine lampa. par km-et mentem igy, es leparkoltam. Masnap beultem, hogy elvigyem kiolvastatni a hibakodott, az auto tokeletesen ment. kiolvasas eredmenye hogy gyujtaskihagyas volt az egyik hengernel, hibakod torlese utan a szerelo tesztelte az autot, es nemtudta reprodukalni a hibat, ezert visszadta a kocsit. jarkaltam vele, tenyleg ok volt. Aztan par nap mulva megint ugyanez tortent, es megint vilagit a check engine, annyi kulonbseggel, hogy mire a parkoloba ertem megint magatol elmult. talalkoztatok mar hasonloval esetleg? (2003, 318, benzines).

elore is koszonom.


amelyikbe beírta a gyújtáskimaradást, abban a hengerben a gyújtótrafó fog meghalni.
nekem is ez volt, csak nekem a 3 eset között volt fél év különbség kb.
én cseréltem mind a 4-et, mert ez típushiba, volt egy cikkszám amik mind tönkrementek. 100ezer km környékén. ha korábban is olyat kapott, mert már cserélték, akkor megint itt az ideje. azért érdemes négyet cserélni, hogy egyforma legyen az összes, meg állítólag sorra tönkre fognak menni. és ma már úgy állsz, érdemes a gyertyákat is cserélni. persze ha azok nem rég voltak, akkor nem kell.
ha diag szerint mindig ugyanabba a hengerbe írja be, akkor át lehet tenni a trafót egy másikba, valószínű viszi a hibát.
nekem a 3. esetben végleg megadta magát. indításnál indult 3 hengeresen, majd újraindításnál semmi. 3. esetben meg indítás után 500m múlva kipurcant végleg.


Pont most gyógyítom autóm ugyenezen betegségét. Sajnos a szerelőd nem volt körültekintő,ha csak törölte a hibát és nem jegyezte meg, hogy melyik hengerre írta be a hibát. Ezt most ne felejtsd megkérdezni. Vettem 2db trafót betettem a rossz 2-es helyére, megjavult a dolog, A rosszat betettem az 1-es hengerbe, átment oda a hiba.



Koszonom sracok! Megvedem a szerelot, o mondta, csak en nem irtam le most, a 2-es, 4-es hengerbe volt gyujtas kimaradas, o azt mondta hogy eloszor gyertyakat cserelne ki, de akkor a gyujtotrafot is megemlitem neki mindenkepp.. jo lenne vegre nyugodt szivvel jarkalni az autoval megint.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. szeptember 17. szombat, 16:17

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. szeptember 17. szombat, 14:37


YELLOW írta:
theoldman írta: Sziasztok,

olyan problemam lenne, hogy indulas utan par percel egyszer csak piros lampanal az alapjarat leesett, szinte le akart fulladni az auto, picit talan nehezebben is indult zoldnel. Ezt meg csinalta 2-3x, majd elkezdett vilagitani a check engine lampa. par km-et mentem igy, es leparkoltam. Masnap beultem, hogy elvigyem kiolvastatni a hibakodott, az auto tokeletesen ment. kiolvasas eredmenye hogy gyujtaskihagyas volt az egyik hengernel, hibakod torlese utan a szerelo tesztelte az autot, es nemtudta reprodukalni a hibat, ezert visszadta a kocsit. jarkaltam vele, tenyleg ok volt. Aztan par nap mulva megint ugyanez tortent, es megint vilagit a check engine, annyi kulonbseggel, hogy mire a parkoloba ertem megint magatol elmult. talalkoztatok mar hasonloval esetleg? (2003, 318, benzines).

elore is koszonom.


amelyikbe beírta a gyújtáskimaradást, abban a hengerben a gyújtótrafó fog meghalni.
nekem is ez volt, csak nekem a 3 eset között volt fél év különbség kb.
én cseréltem mind a 4-et, mert ez típushiba, volt egy cikkszám amik mind tönkrementek. 100ezer km környékén. ha korábban is olyat kapott, mert már cserélték, akkor megint itt az ideje. azért érdemes négyet cserélni, hogy egyforma legyen az összes, meg állítólag sorra tönkre fognak menni. és ma már úgy állsz, érdemes a gyertyákat is cserélni. persze ha azok nem rég voltak, akkor nem kell.
ha diag szerint mindig ugyanabba a hengerbe írja be, akkor át lehet tenni a trafót egy másikba, valószínű viszi a hibát.
nekem a 3. esetben végleg megadta magát. indításnál indult 3 hengeresen, majd újraindításnál semmi. 3. esetben meg indítás után 500m múlva kipurcant végleg.


Pont most gyógyítom autóm ugyenezen betegségét. Sajnos a szerelőd nem volt körültekintő,ha csak törölte a hibát és nem jegyezte meg, hogy melyik hengerre írta be a hibát. Ezt most ne felejtsd megkérdezni. Vettem 2db trafót betettem a rossz 2-es helyére, megjavult a dolog, A rosszat betettem az 1-es hengerbe, átment oda a hiba.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. szeptember 17. szombat, 13:48


theoldman írta: Sziasztok,

olyan problemam lenne, hogy indulas utan par percel egyszer csak piros lampanal az alapjarat leesett, szinte le akart fulladni az auto, picit talan nehezebben is indult zoldnel. Ezt meg csinalta 2-3x, majd elkezdett vilagitani a check engine lampa. par km-et mentem igy, es leparkoltam. Masnap beultem, hogy elvigyem kiolvastatni a hibakodott, az auto tokeletesen ment. kiolvasas eredmenye hogy gyujtaskihagyas volt az egyik hengernel, hibakod torlese utan a szerelo tesztelte az autot, es nemtudta reprodukalni a hibat, ezert visszadta a kocsit. jarkaltam vele, tenyleg ok volt. Aztan par nap mulva megint ugyanez tortent, es megint vilagit a check engine, annyi kulonbseggel, hogy mire a parkoloba ertem megint magatol elmult. talalkoztatok mar hasonloval esetleg? (2003, 318, benzines).

elore is koszonom.


amelyikbe beírta a gyújtáskimaradást, abban a hengerben a gyújtótrafó fog meghalni.
nekem is ez volt, csak nekem a 3 eset között volt fél év különbség kb.
én cseréltem mind a 4-et, mert ez típushiba, volt egy cikkszám amik mind tönkrementek. 100ezer km környékén. ha korábban is olyat kapott, mert már cserélték, akkor megint itt az ideje. azért érdemes négyet cserélni, hogy egyforma legyen az összes, meg állítólag sorra tönkre fognak menni. és ma már úgy állsz, érdemes a gyertyákat is cserélni. persze ha azok nem rég voltak, akkor nem kell.
ha diag szerint mindig ugyanabba a hengerbe írja be, akkor át lehet tenni a trafót egy másikba, valószínű viszi a hibát.
nekem a 3. esetben végleg megadta magát. indításnál indult 3 hengeresen, majd újraindításnál semmi. 3. esetben meg indítás után 500m múlva kipurcant végleg.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz theoldman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. szeptember 17. szombat, 13:40


Sziasztok,

olyan problemam lenne, hogy indulas utan par percel egyszer csak piros lampanal az alapjarat leesett, szinte le akart fulladni az auto, picit talan nehezebben is indult zoldnel. Ezt meg csinalta 2-3x, majd elkezdett vilagitani a check engine lampa. par km-et mentem igy, es leparkoltam. Masnap beultem, hogy elvigyem kiolvastatni a hibakodott, az auto tokeletesen ment. kiolvasas eredmenye hogy gyujtaskihagyas volt az egyik hengernel, hibakod torlese utan a szerelo tesztelte az autot, es nemtudta reprodukalni a hibat, ezert visszadta a kocsit. jarkaltam vele, tenyleg ok volt. Aztan par nap mulva megint ugyanez tortent, es megint vilagit a check engine, annyi kulonbseggel, hogy mire a parkoloba ertem megint magatol elmult. talalkoztatok mar hasonloval esetleg? (2003, 318, benzines).

elore is koszonom.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2016. szeptember 16. péntek, 22:54


Padre323i írta: Sziasztok!
Biztos valamit rosszul csinálok.
Bal első ablak nem akar automatán fel-le húzódni.Hogyan kell betanítani?A jobbossal semmi gond.


Szia! Tanítás (ha jól emlékszek): leengeded az ablakot és lenyomva tartod a gombot 10mp-ig,majd felhúzod és a végén felnyomva tartod kb 10mp-ig. Ha így se működik akkor lehet elromlott a becsípődésgátlód.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2016. szeptember 16. péntek, 20:01


Sziasztok!
Olyan problémám van,hogy kopog az autó eleje.Nem gödröknél,hanem mondjuk egy kereszteződéshez érek és fékezek,mielőtt megállna az autó szépen engedem fel a pedált akkor csinálja.Illetve akkor is,ha indulok el.Néha kanyarodáskor...Tehát,ha bólint az autó,illetve,ha kicsit emeli az elejét.Ha áll az autó ha finoman,lassan emelem,illetve nyomom,akkor hallani.Ha drasztikusabban csinálom,semmi...
Tüzetesen át lett nézve a futómű.Lengőkar szilent új,gömbfejek jók,stabpálcák újak.Toronycsapágyak jók,stabrúd szilent jó...
Valami tipp valakinek?
Létezik,hogy a lengéscsillapítóban adta meg valami magát?Más ötletem már nincs.

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2016. szeptember 14. szerda, 11:58


Sziasztok!
Biztos valamit rosszul csinálok.
Bal első ablak nem akar automatán fel-le húzódni.Hogyan kell betanítani?A jobbossal semmi gond.