YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. február 09. csütörtök, 10:53


naarjan írta: Sziasztok!

Nem tudok már hova fordulni, mert a szerelők is tanácstalanok.
A probléma: kereszteződéshez érve, mikor benyomom a kuplungot, lemegy a fordulatszám 500 alá, majd visszaáll 670 körülire (melegen ... hidegen 720). Van mikor le is áll.
Új légtömegmérő van, folytószelep tisztítva, új solenoid szelepek, 2 éve cserélt vezérmű jeladók, 2 éve vezérléscsere, 3 éve új üzemanyagpumpa, 1 éve új szűrő, mind a 4 hengerben új gyertyák és trafók. A levegős csövek átnézve, nincs repedés sehol. 1 éves légszűrő.
Hengerekben jó kompresszió. Olajnyomás rendben. Olaj fél éve cserélve (5w40 Castrol szitetikus - tudom nem a legjobb). Karter tömítés fél éve cserélve.
A motor: N40B16
Ezen kívül jól húz, nincs más baja.
Hibakód nincs, szerelők fejet vakarnak.
Köszönöm a válaszokat előre is.


főtengely jeladó

szerk.: pedig ezt általában írja is hibának. (mondjuk nem mindegy mivel olvasnak hibát)

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. február 09. csütörtök, 11:16

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2017. február 09. csütörtök, 10:49


Sziasztok!

Nem tudok már hova fordulni, mert a szerelők is tanácstalanok.
A probléma: kereszteződéshez érve, mikor benyomom a kuplungot, lemegy a fordulatszám 500 alá, majd visszaáll 670 körülire (melegen ... hidegen 720). Van mikor le is áll.
Új légtömegmérő van, folytószelep tisztítva, új solenoid szelepek, 2 éve cserélt vezérmű jeladók, 2 éve vezérléscsere, 3 éve új üzemanyagpumpa, 1 éve új szűrő, mind a 4 hengerben új gyertyák és trafók. A levegős csövek átnézve, nincs repedés sehol. 1 éves légszűrő.
Hengerekben jó kompresszió. Olajnyomás rendben. Olaj fél éve cserélve (5w40 Castrol szitetikus - tudom nem a legjobb). Karter tömítés fél éve cserélve.
A motor: N40B16
Ezen kívül jól húz, nincs más baja.
Hibakód nincs, szerelők fejet vakarnak.
Köszönöm a válaszokat előre is.

borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. február 09. csütörtök, 07:09


YELLOW írta:
borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
Vezérműtengely jeladók cserélve, szemmel tartás indul!


de most csak megcserélted a kettőt, vagy újakat tettél be? mert én a felcserélésre gondoltam.
ha mégis lenne hibajelzés, akkor diaggal rá kellene olvasni. ha ugynaazt dobja hibának, mint korábban, akkor ezek a jeladók jók lesznek.


Nem vagyok én krőzus! Természetesen megcseréltem a kettőt!


Már majdnem elhittem, hogy jó lett. Tegnap esti (inkább éjszakai) szokásos Sopron menet torpanás nélkül ment! Ma délelőtt ua. és Sopronból visszafelé 2x torpant meg, töltés hiba jelzéssel a műszerfalon, de az ECU-ban nincs hibajelzés.


nem lehet, hogy a generátorod szorul meg, aztán az fogja vissza az autót és emiatt jelez töltés hibát is?
le kellene venni a hosszbordásszíjat és átforgatni a generátort. mondjuk lehet csak akkor érezni, amikor olyan pontig melegszik benne a csapágy, amikor megszorul.


Mivel így vettem az autót, az első dolog ami felújításra került a generátor volt (szénkefék és kuplung csere - mondta a villamossági szerelő), persze ez nem jelenti, hogy alaposan csinálták meg - erre is figyelve. Miután jeleztem neki, hogy maradt a probléma, mondta, hogy vigyem vissza. Lehet erre is hívjam fel a figyelmét? Akkor miért ő a szerelő?


Az elégtelen üzemanyag ellátás okozthat ilyen hibát? Mert az üzemanyag szűrőt most fogom csak kicserélni, s gyanítom, hogy az állítólagos 170000 km alatt nem volt cserélve!


ha a szűrő lenne ludas, akkor nagyobb fordulaton is gond lenne, főleg. cserélni akkor sem árt főleg ha nincs infó róla, mikor volt cserélve.


Köszönöm!
Megrendeltem, érkezés után csere! Hozzá való gumicsöveket honnan lehet szerezni?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. február 09. csütörtök, 07:09

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. február 08. szerda, 20:12


borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
Vezérműtengely jeladók cserélve, szemmel tartás indul!


de most csak megcserélted a kettőt, vagy újakat tettél be? mert én a felcserélésre gondoltam.
ha mégis lenne hibajelzés, akkor diaggal rá kellene olvasni. ha ugynaazt dobja hibának, mint korábban, akkor ezek a jeladók jók lesznek.


Nem vagyok én krőzus! Természetesen megcseréltem a kettőt!


Már majdnem elhittem, hogy jó lett. Tegnap esti (inkább éjszakai) szokásos Sopron menet torpanás nélkül ment! Ma délelőtt ua. és Sopronból visszafelé 2x torpant meg, töltés hiba jelzéssel a műszerfalon, de az ECU-ban nincs hibajelzés.


nem lehet, hogy a generátorod szorul meg, aztán az fogja vissza az autót és emiatt jelez töltés hibát is?
le kellene venni a hosszbordásszíjat és átforgatni a generátort. mondjuk lehet csak akkor érezni, amikor olyan pontig melegszik benne a csapágy, amikor megszorul.


Mivel így vettem az autót, az első dolog ami felújításra került a generátor volt (szénkefék és kuplung csere - mondta a villamossági szerelő), persze ez nem jelenti, hogy alaposan csinálták meg - erre is figyelve. Miután jeleztem neki, hogy maradt a probléma, mondta, hogy vigyem vissza. Lehet erre is hívjam fel a figyelmét? Akkor miért ő a szerelő?


Az elégtelen üzemanyag ellátás okozthat ilyen hibát? Mert az üzemanyag szűrőt most fogom csak kicserélni, s gyanítom, hogy az állítólagos 170000 km alatt nem volt cserélve!


ha a szűrő lenne ludas, akkor nagyobb fordulaton is gond lenne, főleg. cserélni akkor sem árt főleg ha nincs infó róla, mikor volt cserélve.

borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. február 08. szerda, 15:59


Pocses írta:
borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
Vezérműtengely jeladók cserélve, szemmel tartás indul!


de most csak megcserélted a kettőt, vagy újakat tettél be? mert én a felcserélésre gondoltam.
ha mégis lenne hibajelzés, akkor diaggal rá kellene olvasni. ha ugynaazt dobja hibának, mint korábban, akkor ezek a jeladók jók lesznek.


Nem vagyok én krőzus! Természetesen megcseréltem a kettőt!


Már majdnem elhittem, hogy jó lett. Tegnap esti (inkább éjszakai) szokásos Sopron menet torpanás nélkül ment! Ma délelőtt ua. és Sopronból visszafelé 2x torpant meg, töltés hiba jelzéssel a műszerfalon, de az ECU-ban nincs hibajelzés.


nem lehet, hogy a generátorod szorul meg, aztán az fogja vissza az autót és emiatt jelez töltés hibát is?
le kellene venni a hosszbordásszíjat és átforgatni a generátort. mondjuk lehet csak akkor érezni, amikor olyan pontig melegszik benne a csapágy, amikor megszorul.


Mivel így vettem az autót, az első dolog ami felújításra került a generátor volt (szénkefék és kuplung csere - mondta a villamossági szerelő), persze ez nem jelenti, hogy alaposan csinálták meg - erre is figyelve. Miután jeleztem neki, hogy maradt a probléma, mondta, hogy vigyem vissza. Lehet erre is hívjam fel a figyelmét? Akkor miért ő a szerelő?


Az elégtelen üzemanyag ellátás okozthat ilyen hibát? Mert az üzemanyag szűrőt most fogom csak kicserélni, s gyanítom, hogy az állítólagos 170000 km alatt nem volt cserélve!


Akkor nézz gyertyaképet ha világosszürke akkor lehet tényleg kevés benyát kap.


Köszönöm, megnézem! Ma álló helyzetben, alapjáraton járt a motor és 2-3x úgy csinált, mintha ráléptem volna a gázra egy pillanatra.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. február 08. szerda, 16:04

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2017. február 08. szerda, 15:11


borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
Vezérműtengely jeladók cserélve, szemmel tartás indul!


de most csak megcserélted a kettőt, vagy újakat tettél be? mert én a felcserélésre gondoltam.
ha mégis lenne hibajelzés, akkor diaggal rá kellene olvasni. ha ugynaazt dobja hibának, mint korábban, akkor ezek a jeladók jók lesznek.


Nem vagyok én krőzus! Természetesen megcseréltem a kettőt!


Már majdnem elhittem, hogy jó lett. Tegnap esti (inkább éjszakai) szokásos Sopron menet torpanás nélkül ment! Ma délelőtt ua. és Sopronból visszafelé 2x torpant meg, töltés hiba jelzéssel a műszerfalon, de az ECU-ban nincs hibajelzés.


nem lehet, hogy a generátorod szorul meg, aztán az fogja vissza az autót és emiatt jelez töltés hibát is?
le kellene venni a hosszbordásszíjat és átforgatni a generátort. mondjuk lehet csak akkor érezni, amikor olyan pontig melegszik benne a csapágy, amikor megszorul.


Mivel így vettem az autót, az első dolog ami felújításra került a generátor volt (szénkefék és kuplung csere - mondta a villamossági szerelő), persze ez nem jelenti, hogy alaposan csinálták meg - erre is figyelve. Miután jeleztem neki, hogy maradt a probléma, mondta, hogy vigyem vissza. Lehet erre is hívjam fel a figyelmét? Akkor miért ő a szerelő?


Az elégtelen üzemanyag ellátás okozthat ilyen hibát? Mert az üzemanyag szűrőt most fogom csak kicserélni, s gyanítom, hogy az állítólagos 170000 km alatt nem volt cserélve!


Akkor nézz gyertyaképet ha világosszürke akkor lehet tényleg kevés benyát kap.


borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. február 08. szerda, 11:00


borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
Vezérműtengely jeladók cserélve, szemmel tartás indul!


de most csak megcserélted a kettőt, vagy újakat tettél be? mert én a felcserélésre gondoltam.
ha mégis lenne hibajelzés, akkor diaggal rá kellene olvasni. ha ugynaazt dobja hibának, mint korábban, akkor ezek a jeladók jók lesznek.


Nem vagyok én krőzus! Természetesen megcseréltem a kettőt!


Már majdnem elhittem, hogy jó lett. Tegnap esti (inkább éjszakai) szokásos Sopron menet torpanás nélkül ment! Ma délelőtt ua. és Sopronból visszafelé 2x torpant meg, töltés hiba jelzéssel a műszerfalon, de az ECU-ban nincs hibajelzés.


nem lehet, hogy a generátorod szorul meg, aztán az fogja vissza az autót és emiatt jelez töltés hibát is?
le kellene venni a hosszbordásszíjat és átforgatni a generátort. mondjuk lehet csak akkor érezni, amikor olyan pontig melegszik benne a csapágy, amikor megszorul.


Mivel így vettem az autót, az első dolog ami felújításra került a generátor volt (szénkefék és kuplung csere - mondta a villamossági szerelő), persze ez nem jelenti, hogy alaposan csinálták meg - erre is figyelve. Miután jeleztem neki, hogy maradt a probléma, mondta, hogy vigyem vissza. Lehet erre is hívjam fel a figyelmét? Akkor miért ő a szerelő?


Az elégtelen üzemanyag ellátás okozthat ilyen hibát? Mert az üzemanyag szűrőt most fogom csak kicserélni, s gyanítom, hogy az állítólagos 170000 km alatt nem volt cserélve!


VPT85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz VPT85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2017. február 06. hétfő, 17:29


Laza írta:
VPT85 írta:
Sziasztok! A korábban említett probléma úgy néz ki megoldódott. A hiba a kulcsban lévő immobiliser chip-pel volt. Elmozdult a helyéről és nem mindig volt érzékelhető. (vagyis remélem) Most kipróbáltam az autóm indítását az immobiliser chip nélkül, ugyanaz a folyamat(van gyújtás de nem indul a kocsi, visszaraktam rendesen és indul is.

Remélem tényleg csak ennyi...



Fura, nekem ha nincs a helyén a chip, akkor nincs gyujtás sem (egyetlen hibajelző/visszajelző sem gyullad fel). Mikor cseréltem akksit, akkor próbáltam ki



Sajnos nem értek hozzá, de nálam úgy hogy chip-pet letettem az anyós ülésre és bedugtam a kulcsot fordítottam minden megy(navi, kijelző háttérvilágítás) csak nem indul. Ha visszarakom a kulcsba akkor indul is. Nem tudom hogy ez normális-e de nálam így működik.



Laza
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Laza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2017. február 06. hétfő, 17:15


VPT85 írta:
Sziasztok! A korábban említett probléma úgy néz ki megoldódott. A hiba a kulcsban lévő immobiliser chip-pel volt. Elmozdult a helyéről és nem mindig volt érzékelhető. (vagyis remélem) Most kipróbáltam az autóm indítását az immobiliser chip nélkül, ugyanaz a folyamat(van gyújtás de nem indul a kocsi, visszaraktam rendesen és indul is.

Remélem tényleg csak ennyi...



Fura, nekem ha nincs a helyén a chip, akkor nincs gyujtás sem (egyetlen hibajelző/visszajelző sem gyullad fel). Mikor cseréltem akksit, akkor próbáltam ki



VPT85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz VPT85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2017. február 06. hétfő, 17:06


VPT85 írta:
YELLOW írta:
VPT85 írta: Sziasztok!
Újból hozzátok fordulok segítségért. Szeretett autóm megint viccelődik velem. Jelen problémám a következő. Indításkor általában indul rendesen, viszont van olyan alkalom amikor beteszem a kulcsot elfordítom, világít minden de nem indul(nem teker az önindító). Majd pár próbálkozás után (akár 10-20 perc) indul újra rendesen.
Találkozott már közületek valaki ilyen problémával? Mi lehet a hiba oka? Mi a véleményetek?

Előre is köszönöm a segítséget!


gondolom semmi változás nem történt az autón, vagy a kulcson? mert akkor gondolom leírtad volna.
nem alakult át gondolom a rombusz kulcs, újabb E90 féle kulccsá vagy ilyesmi. ha igen lehet ez a gond.
ejtetted le a kulcsot? az is lehet gond.
vagy épp kontakt hiba van valahol, vagy az immo gyűrűjével van valami a gyújtáskapcsolónál.
esetleg másik kulccsal is csinálja? vagy csak 1db van? (szerviz kulcs is indít, próba szinten lehetne azzal indítani)


A kulcs nem gyári tavaly ősszel csináltattam (Azóta rendben működött). Természetesen az eredeti kulcsot nem szoktam magammal vinni így nem próbáltam még. Köszönöm az ötletet! Mostantól viszem magammal mind a kettőt ha legközelebb elő jön ez a probléma kipróbálom. Köszönöm a gyors választ!


Sziasztok! A korábban említett probléma úgy néz ki megoldódott. A hiba a kulcsban lévő immobiliser chip-pel volt. Elmozdult a helyéről és nem mindig volt érzékelhető. (vagyis remélem) Most kipróbáltam az autóm indítását az immobiliser chip nélkül, ugyanaz a folyamat(van gyújtás de nem indul a kocsi, visszaraktam rendesen és indul is.

Remélem tényleg csak ennyi...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Dropi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. február 06. hétfő, 10:17


Sziasztok.
Az autóm másfél hónap alatt két generátort evettt meg, mert valahonnan folyt bele valami. Az a tippunk, hogy gázolaj. De hogy lehetne ezt megszüntetni? Vagy esetleg mi folyhat meg ott bele?
E46/320d/2000



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. február 06. hétfő, 10:17

VPT85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz VPT85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2017. február 05. vasárnap, 21:22


YELLOW írta:
VPT85 írta: Sziasztok!
Újból hozzátok fordulok segítségért. Szeretett autóm megint viccelődik velem. Jelen problémám a következő. Indításkor általában indul rendesen, viszont van olyan alkalom amikor beteszem a kulcsot elfordítom, világít minden de nem indul(nem teker az önindító). Majd pár próbálkozás után (akár 10-20 perc) indul újra rendesen.
Találkozott már közületek valaki ilyen problémával? Mi lehet a hiba oka? Mi a véleményetek?

Előre is köszönöm a segítséget!


gondolom semmi változás nem történt az autón, vagy a kulcson? mert akkor gondolom leírtad volna.
nem alakult át gondolom a rombusz kulcs, újabb E90 féle kulccsá vagy ilyesmi. ha igen lehet ez a gond.
ejtetted le a kulcsot? az is lehet gond.
vagy épp kontakt hiba van valahol, vagy az immo gyűrűjével van valami a gyújtáskapcsolónál.
esetleg másik kulccsal is csinálja? vagy csak 1db van? (szerviz kulcs is indít, próba szinten lehetne azzal indítani)


A kulcs nem gyári tavaly ősszel csináltattam (Azóta rendben működött). Természetesen az eredeti kulcsot nem szoktam magammal vinni így nem próbáltam még. Köszönöm az ötletet! Mostantól viszem magammal mind a kettőt ha legközelebb elő jön ez a probléma kipróbálom. Köszönöm a gyors választ!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. február 05. vasárnap, 21:18


VPT85 írta: Sziasztok!
Újból hozzátok fordulok segítségért. Szeretett autóm megint viccelődik velem. Jelen problémám a következő. Indításkor általában indul rendesen, viszont van olyan alkalom amikor beteszem a kulcsot elfordítom, világít minden de nem indul(nem teker az önindító). Majd pár próbálkozás után (akár 10-20 perc) indul újra rendesen.
Találkozott már közületek valaki ilyen problémával? Mi lehet a hiba oka? Mi a véleményetek?

Előre is köszönöm a segítséget!


gondolom semmi változás nem történt az autón, vagy a kulcson? mert akkor gondolom leírtad volna.
nem alakult át gondolom a rombusz kulcs, újabb E90 féle kulccsá vagy ilyesmi. ha igen lehet ez a gond.
ejtetted le a kulcsot? az is lehet gond.
vagy épp kontakt hiba van valahol, vagy az immo gyűrűjével van valami a gyújtáskapcsolónál.
esetleg másik kulccsal is csinálja? vagy csak 1db van? (szerviz kulcs is indít, próba szinten lehetne azzal indítani)

VPT85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz VPT85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2017. február 05. vasárnap, 21:13


Sziasztok!
Újból hozzátok fordulok segítségért. Szeretett autóm megint viccelődik velem. Jelen problémám a következő. Indításkor általában indul rendesen, viszont van olyan alkalom amikor beteszem a kulcsot elfordítom, világít minden de nem indul(nem teker az önindító). Majd pár próbálkozás után (akár 10-20 perc) indul újra rendesen.
Találkozott már közületek valaki ilyen problémával? Mi lehet a hiba oka? Mi a véleményetek?

Előre is köszönöm a segítséget!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. február 05. vasárnap, 20:09


blueman írta: Az autot télen letettem, 2 honapra pihenni, ahogy kell le is merult az akkumlator.
Feltoltottem az aksit, visszapattintottam most penteken a kocsiba, ahogy indult mentem vele egy kort a varosba, orultem, hogy vegre megint a bmwzhetek! ))
2 oraval kesobb megint dolgom akadt a varosba, irany az auto, kinyitom, gyujtast adok, amint eltekerem inditasba azonnal elmegy az aram az egesz autobol.
Megint maszhattam hatra a hatso uleseken keresztul a csomagtartoba az akkumlatorhoz, szerelni. Elkezdtem ujra lebontani a dolgokat, mikor az aksihoz ertem nyomtam egy tesztet a taviranyitoval, es mar nyitotta is az ajtokat, de ha mar ott voltam gondoltam meghuzok minden csavart az akusarukon, bar nem lotyogott, minden a helyen volt, mondtam magamban ez gyors szerviz volt, bar nem tudtam meg mindig mi a problema, aggodtam.
Masnap, szombaton 100 kilometeres tav allt elottem, reggel ezert idoben mar mentem inditani, nehogy meglepjen, de szerencsere nem lepett meg, indult, es mentem is azonnal.
Viszont tapasztaltam valami olyat ami most felunt, gazadasra a digitalis kijelzok a muszerfalon erosebben vilagitanak, ertsd: fogyasztasti mutato es a tobbi sor, ha elengedtem a gazt akkor halvanyabban, ez alapbol ilyen volt, vagy ez is mar a hiba jele? de lehet ez alapbol ilyen, csak most feltunt off auto utan ahol folyamatosan stabil a fenyero a kijelzokon.
A celallomast elerve az auto pihent vagy 9 orat, a jelenseg megint ugyanaz, central zart nyitom, gyujtast adok, inditani probalok es megszunik a vilag, minden elektromossag elmegy, ma is probaltam nyitni az autot sikerltelenul, de mar sotet van, nem kezdtem neki a csomagtartoba maszasnak... mi lehet ez? illetve a csomagarto ajtot belulrol nem lehet kinyit, tenyleg ez a megoldas, hogy a hatso ulesekrol bemaszva kell szerelni?

koszi elore is aki tud mondani valami tippet!


nekem anno, 5-6 éves akksival állt egyhuzamban vagy 2-3 hónapot. minden gond nélkül indult.
neked akkor van valami, ami fogyasztja az áramot. lehet nem is a 2 hónap alatt merült le, hanem a 2 hónap első hetében. általában a fűtés venti sünije képes ilyenre. de lehet más fogyasztó szívta le. de mivel azóta is csinálja, így kb ez az ami nagyobb áramot vesz fel.
vagy rossz a töltésszabályzód, erre utalna a halványodó erősödő műszervilágítás. sőt elvileg a lámpák is vibrálnak, ha fal mellett néznéd. de az is lehet, hogy a gyenge akksi miatt csinálja.
én ezekre tippelnék.