autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2006

státusz PetiE90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2018. május 14. hétfő, 13:05


YELLOW írta:
PetiE90 írta: Sziasztok!

E90 316i világít a fékkoptság/hiba piros lámpa. A betétek tárcsák kopásjelzők minden frissen van cserélve. A szerelőm azt mondta nem tudja törölni a hibát, valamiért nem fér a gép hozzá. (De ő legalább bevallja hogy a diagnosztikához nem ért!)
Mi lehet a baj? Illetve ha tudnátok tanácsot adni kihez érdemes ilyen munkával fordulni, nagyon hálás lennék!
Köszönöm előre is!
BP


majd magától törlődik. most hirtelen nem tudom, de vagy x km után, vagy x számú indítás, vagy x számú fékpedál elnyomás után de el fog tűnni. de lehet csak nyomva kell tartani a féket x ideig.
általában ilyenek szoktak lenni. még ne parázz!


Nagyon szépen köszi! Remélem minél hamarabb, mert 3 hét és lejár a műszaki..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2018. május 14. hétfő, 12:55


PetiE90 írta: Sziasztok!

E90 316i világít a fékkoptság/hiba piros lámpa. A betétek tárcsák kopásjelzők minden frissen van cserélve. A szerelőm azt mondta nem tudja törölni a hibát, valamiért nem fér a gép hozzá. (De ő legalább bevallja hogy a diagnosztikához nem ért!)
Mi lehet a baj? Illetve ha tudnátok tanácsot adni kihez érdemes ilyen munkával fordulni, nagyon hálás lennék!
Köszönöm előre is!
BP


majd magától törlődik. most hirtelen nem tudom, de vagy x km után, vagy x számú indítás, vagy x számú fékpedál elnyomás után de el fog tűnni. de lehet csak nyomva kell tartani a féket x ideig.
általában ilyenek szoktak lenni. még ne parázz!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2006

státusz PetiE90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2018. május 14. hétfő, 11:43


Sziasztok!

E90 316i világít a fékkoptság/hiba piros lámpa. A betétek tárcsák kopásjelzők minden frissen van cserélve. A szerelőm azt mondta nem tudja törölni a hibát, valamiért nem fér a gép hozzá. (De ő legalább bevallja hogy a diagnosztikához nem ért!)
Mi lehet a baj? Illetve ha tudnátok tanácsot adni kihez érdemes ilyen munkával fordulni, nagyon hálás lennék!
Köszönöm előre is!
BP

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz Wyto085

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2018. május 13. vasárnap, 15:18


YELLOW írta:
Wyto085 írta: Sziasztok!
Adott egy e46 320i m54b22 remélem van ötletetek a gondomra.
A gond az hogy alapjáraton leáll egy henger szerintem nem ugyan az mert szinte az össze trafóra hozza a gyújtás kimaradás hibát. Újra indítom semmi gond kb 1percig de utána megint nagyon csúnyán jár de csak ha hagyom alapjáraton. Ugyan ez a gond ha üresen gurulok picit. Menet közbe jó. Gyertyákat nem rég cseréltem. Az nem tudom h van e összefüggés de a hiba előtt nagyon kevés benyával mentem már az utolsó fehér mutatón feküdt. Köszi ha esetleg van ötlet.


főtengely jeladóra gondolnék, esetleg vezérműtengely.


Vezérműtengely jeladót cseréltem, de arra hozta is a hibát. Utána jó volt. Ha főtengely jeladó gond lenne nem hozná a hibakódot? Meg az nem jelentkezne menet közben is?










Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2018. május 14. hétfő, 12:21

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2018. május 12. szombat, 18:20


Wyto085 írta: Sziasztok!
Adott egy e46 320i m54b22 remélem van ötletetek a gondomra.
A gond az hogy alapjáraton leáll egy henger szerintem nem ugyan az mert szinte az össze trafóra hozza a gyújtás kimaradás hibát. Újra indítom semmi gond kb 1percig de utána megint nagyon csúnyán jár de csak ha hagyom alapjáraton. Ugyan ez a gond ha üresen gurulok picit. Menet közbe jó. Gyertyákat nem rég cseréltem. Az nem tudom h van e összefüggés de a hiba előtt nagyon kevés benyával mentem már az utolsó fehér mutatón feküdt. Köszi ha esetleg van ötlet.


főtengely jeladóra gondolnék, esetleg vezérműtengely.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz Wyto085

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2018. május 12. szombat, 18:09


Sziasztok!
Adott egy e46 320i m54b22 remélem van ötletetek a gondomra.
A gond az hogy alapjáraton leáll egy henger szerintem nem ugyan az mert szinte az össze trafóra hozza a gyújtás kimaradás hibát. Újra indítom semmi gond kb 1percig de utána megint nagyon csúnyán jár de csak ha hagyom alapjáraton. Ugyan ez a gond ha üresen gurulok picit. Menet közbe jó. Gyertyákat nem rég cseréltem. Az nem tudom h van e összefüggés de a hiba előtt nagyon kevés benyával mentem már az utolsó fehér mutatón feküdt. Köszi ha esetleg van ötlet.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. május 12. szombat, 18:16

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz cyberdin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. május 09. szerda, 13:45


Sziasztok!

E90 320D 2006 163L M47TU2D20 automata
Mi lehet az oka annak, hogy az autó alapvetően erőtlen.
Jelenségek:
- 2500 fordulat felett kezd el csak húzni
- Állóhelyzetben letaposom és megindul ugyan, de 1-2mp után kezd el menni igazán
- Nem vált el 4000 fordulatnál a váltó, csak ha kicsit visszaengedem a gázt

Előre is köszi!


ZoleszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz ZoleszE46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2018. május 08. kedd, 19:43


ZoleszE46 írta:
YELLOW írta:
ZoleszE46 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Valaki találkozott már hasonló esettel?
Az autó elindul pöcröffre, szép alapjárat de kb 10 mp után leáll magától.
1200 fordulat fölé nem megy és nem reagál semmire csak lekapcsol.
E46 318d M47d20 motor

inpa ezt írja..

8 glow device
error freqvency 50
glow plugs also glow relay defect
error currently available
errorcode 08 48 32 22 4E 11 E5 00 00 00 00



70 control unit injection pump ( communication )
error freqvency 50
can bus reception fault
error currently available
errorcode 46 48 32 12 28 11 E5 00 00 00 00
6528.00(1/min)


az első az izzításvezérlő reléje, szokott rossz lenni, vagy ha az sem jó cserére, akkor maga a vezérlő rossz.
a másik kommunikációs hiba a magasnyomású pumpával. vagyis valami hasonló. lehet csak a nyomás értéke nem jó, ami lehet akár egy szenzor is, vagy szűrő.


Köszi a gyors választ!

Az 1. hibajel az izzítás az maradék volt az előző szervízről, most törlődött.
Pontosan milyen, melyik szenzorra gondolsz?
Mert akkor ott kezdeném a hiba keresését meg a gázolajszűrő cserével.
Kommunikációs hiba lehet az adagoló elektronikája?



Sziasztok!

Valaki esetleg találkozott ilyennel?
Adagoló probléma lenne mégiscsak ?

Köszi a választ.


bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2018. május 04. péntek, 15:41


bricktopm írta: HEllo mindenki!


Erre ki mit tud mondani?
A hibajelenség, hogy ha bemelegszik a vizem kb 0 70 fokra vagy fölé, icipici gázérintésre lefelé megy a fordulat. Szinte le akar fulladni. Nagygázzal kell indulni.
Menet közben utána nincs gond, de ha alapjárat környékén vagyok ejti.

Kiszedtem minden levegőcsövet alapjáratit stb kimostam átmozgattam, mindent.
Ugyan az a helyzet.

Amit viszont nem értek:
A link neve
Ezt méri a gép INPA-val. Az, hogy egy szenzor besz rik oké, de hogy egyből 3? .... mi lehet a gond?

Ez ugye okozhat keverékképzési hibát ami miatt le akar fulladni.


Megoldottam...

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2018. május 03. csütörtök, 21:14


HEllo mindenki!


Erre ki mit tud mondani?
A hibajelenség, hogy ha bemelegszik a vizem kb 0 70 fokra vagy fölé, icipici gázérintésre lefelé megy a fordulat. Szinte le akar fulladni. Nagygázzal kell indulni.
Menet közben utána nincs gond, de ha alapjárat környékén vagyok ejti.

Kiszedtem minden levegőcsövet alapjáratit stb kimostam átmozgattam, mindent.
Ugyan az a helyzet.

Amit viszont nem értek:
A link neve
Ezt méri a gép INPA-val. Az, hogy egy szenzor besz rik oké, de hogy egyből 3? .... mi lehet a gond?

Ez ugye okozhat keverékképzési hibát ami miatt le akar fulladni.

ZoleszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz ZoleszE46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2018. április 30. hétfő, 18:29


YELLOW írta:
ZoleszE46 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Valaki találkozott már hasonló esettel?
Az autó elindul pöcröffre, szép alapjárat de kb 10 mp után leáll magától.
1200 fordulat fölé nem megy és nem reagál semmire csak lekapcsol.
E46 318d M47d20 motor

inpa ezt írja..

8 glow device
error freqvency 50
glow plugs also glow relay defect
error currently available
errorcode 08 48 32 22 4E 11 E5 00 00 00 00



70 control unit injection pump ( communication )
error freqvency 50
can bus reception fault
error currently available
errorcode 46 48 32 12 28 11 E5 00 00 00 00
6528.00(1/min)


az első az izzításvezérlő reléje, szokott rossz lenni, vagy ha az sem jó cserére, akkor maga a vezérlő rossz.
a másik kommunikációs hiba a magasnyomású pumpával. vagyis valami hasonló. lehet csak a nyomás értéke nem jó, ami lehet akár egy szenzor is, vagy szűrő.


Köszi a gyors választ!

Az 1. hibajel az izzítás az maradék volt az előző szervízről, most törlődött.
Pontosan milyen, melyik szenzorra gondolsz?
Mert akkor ott kezdeném a hiba keresését meg a gázolajszűrő cserével.
Kommunikációs hiba lehet az adagoló elektronikája?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2018. április 30. hétfő, 16:17


ZoleszE46 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Valaki találkozott már hasonló esettel?
Az autó elindul pöcröffre, szép alapjárat de kb 10 mp után leáll magától.
1200 fordulat fölé nem megy és nem reagál semmire csak lekapcsol.
E46 318d M47d20 motor

inpa ezt írja..

8 glow device
error freqvency 50
glow plugs also glow relay defect
error currently available
errorcode 08 48 32 22 4E 11 E5 00 00 00 00



70 control unit injection pump ( communication )
error freqvency 50
can bus reception fault
error currently available
errorcode 46 48 32 12 28 11 E5 00 00 00 00
6528.00(1/min)


az első az izzításvezérlő reléje, szokott rossz lenni, vagy ha az sem jó cserére, akkor maga a vezérlő rossz.
a másik kommunikációs hiba a magasnyomású pumpával. vagyis valami hasonló. lehet csak a nyomás értéke nem jó, ami lehet akár egy szenzor is, vagy szűrő.

ZoleszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz ZoleszE46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2018. április 30. hétfő, 12:12


Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Valaki találkozott már hasonló esettel?
Az autó elindul pöcröffre, szép alapjárat de kb 10 mp után leáll magától.
1200 fordulat fölé nem megy és nem reagál semmire csak lekapcsol.
E46 318d M47d20 motor

inpa ezt írja..

8 glow device
error freqvency 50
glow plugs also glow relay defect
error currently available
errorcode 08 48 32 22 4E 11 E5 00 00 00 00



70 control unit injection pump ( communication )
error freqvency 50
can bus reception fault
error currently available
errorcode 46 48 32 12 28 11 E5 00 00 00 00
6528.00(1/min)



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Chickano

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. április 16. hétfő, 23:00


HElló! A segítségeteket szeretném kérni.
Van egy 2003-as 2,2 benzines automata e46-om és azt csinálja hogy bizonyos megtett út után(kb 20-25km), üzemmelegen ha megállok és alapjáraton kirakom üresbe és visszarakom D-be vagy R-be (tehát terhelésen)az alapjárat alá esik kicsit a fordulatszám és akkor felvillan az olajlámpa pirosan. Előtte csinálta álló helyzetben alapjáraton anélkül is hogy kivettem volna D-ből. A két olajgomba(oldalsó és alsó) ki lett cserélve, azóta csak akkor csinálja ha berakom D-be vagy R-be. Ha valaki tud esetleg válaszolni hogy mi lehet a baja azt előre is Köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Chickano

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. április 16. hétfő, 22:49


Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni.
Van egy 2003-as 2,2 benzines automata e46-om és azt csinálja hogy bizonyos megtett út után(kb 20-25km), üzemmelegen ha megállok és alapjáraton kirakom üresbe és visszarakom D-be vagy R-be (tehát terhelésen) a fordulatszám alapjárat alá megy és akkor felvillan az olajlámpa pirosan. Előtte csinálta álló helyzetben alapjáraton anélkül is hogy kivettem volna D-ből. A két olajgomba(oldalsó és alsó) ki lett cserélve, azóta csak akkor csinálja ha berakom D-be vagy R-be. Ha valaki tud esetleg válaszolni hogy mi lehet a baja azt előre is Köszönöm!