valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 08:57


Striker írta: Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy lecseréltem az autón (320D) az első és hátsó fékbetéteket a régi már a 24. órában jártak . Lelégtelenítettük az összes féket nem is jött belőlle több levegő sőt még a kuplungot is lelégtelenítettük ha már új olaj ment bele. Viszont innen jön a baj álló helyzetben ugye a fékpedálnak kőkeménynek kell lenni ez az is de miután beindítom az autót a rásegítőtől könyebb lesz meg ez is oké de az nem oké sztem hogy szép lassan ha nyomom erőssen akk sűjjed befele a pedál( a fékdugattyúknál nincs folyás és a tartályból se fogy a fokolaj)
MI lehet a probléma? Lehet az hogy a dugattyúk még alig mozdulnak ki mert annyi ferodor van még a pofákon és visszaáramlik az olaj valahogy:


Szia nekem is ugyanez volt a bajom első betét után légtelenítési sorrend be lett tartva?
Lehet hogy bent maradt egy légbubi nekem elmúlt 600km után de hozzáteszem utána csinálni kell 1 légtelenítést!


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. szeptember 29. szombat, 08:59

Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 08:35


Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy lecseréltem az autón (320D) az első és hátsó fékbetéteket a régi már a 24. órában jártak . Lelégtelenítettük az összes féket nem is jött belőlle több levegő sőt még a kuplungot is lelégtelenítettük ha már új olaj ment bele. Viszont innen jön a baj álló helyzetben ugye a fékpedálnak kőkeménynek kell lenni ez az is de miután beindítom az autót a rásegítőtől könyebb lesz meg ez is oké de az nem oké sztem hogy szép lassan ha nyomom erőssen akk sűjjed befele a pedál( a fékdugattyúknál nincs folyás és a tartályból se fogy a fokolaj)
MI lehet a probléma? Lehet az hogy a dugattyúk még alig mozdulnak ki mert annyi ferodor van még a pofákon és visszaáramlik az olaj valahogy:

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. szeptember 25. kedd, 10:21


batigol09 írta: az olajfolt kb a levegőszürő alatt van tehat a motortol balra ha szemben allok vele
... nem ott van a turbo...azon az oldalon?


De, a turbó ott van. Viszont akkor amit te generátornak gondoltál, az valójában a kondikompresszor. A generátor szemből nézve a jobb oldalon található.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2012. szeptember 24. hétfő, 22:47


az olajfolt kb a levegőszürő alatt van tehat a motortol balra ha szemben allok vele
... nem ott van a turbo...azon az oldalon?


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. szeptember 24. hétfő, 20:27


batigol09 írta:
szotakdavid írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Van egy kicsi olajfojásom, minden használat után, autó leállít, majd egy 1 perc múlva, rácsöppen a generátor tetejére egy kis olaj és az szépen lecsordogál... Azt szeretném kérdezni, hogy honnan jöhet az olaj? Mi van a generátor fölött? Fekete színű, tuti motorolaj, nem szervó v ilyesmi. Kb fél év alatt fogyott el így 4 deci... Vagy nincs valakinek egy ábrája 20d motorról? köszönöm


Szia!

Nekem is hasonló volt az elöző 20d-mel az a szervoból folyt nekem rá a generátorra nem olajsáros a szervo csöved??


Szia! Nem tudom.. csak annyit tudok h minimálisan de motorolaj fogy... és h fekete... nem piros... ezen az ábrán pont nincs rajta a turbo, de vhogy arra gyanakszom h motor és a turbo "találkozásánál" lehet vmi lecsúszva v nem tudom.. mert pont arról a részről származik sztem...


A turbo a másik oldalon van a tiedbe is nem??

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2012. szeptember 24. hétfő, 20:20


szotakdavid írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Van egy kicsi olajfojásom, minden használat után, autó leállít, majd egy 1 perc múlva, rácsöppen a generátor tetejére egy kis olaj és az szépen lecsordogál... Azt szeretném kérdezni, hogy honnan jöhet az olaj? Mi van a generátor fölött? Fekete színű, tuti motorolaj, nem szervó v ilyesmi. Kb fél év alatt fogyott el így 4 deci... Vagy nincs valakinek egy ábrája 20d motorról? köszönöm


Szia!

Nekem is hasonló volt az elöző 20d-mel az a szervoból folyt nekem rá a generátorra nem olajsáros a szervo csöved??


Szia! Nem tudom.. csak annyit tudok h minimálisan de motorolaj fogy... és h fekete... nem piros... ezen az ábrán pont nincs rajta a turbo, de vhogy arra gyanakszom h motor és a turbo "találkozásánál" lehet vmi lecsúszva v nem tudom.. mert pont arról a részről származik sztem...

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. szeptember 24. hétfő, 19:18


batigol09 írta: Sziasztok!

Van egy kicsi olajfojásom, minden használat után, autó leállít, majd egy 1 perc múlva, rácsöppen a generátor tetejére egy kis olaj és az szépen lecsordogál... Azt szeretném kérdezni, hogy honnan jöhet az olaj? Mi van a generátor fölött? Fekete színű, tuti motorolaj, nem szervó v ilyesmi. Kb fél év alatt fogyott el így 4 deci... Vagy nincs valakinek egy ábrája 20d motorról? köszönöm


Szia!

Nekem is hasonló volt az elöző 20d-mel az a szervoból folyt nekem rá a generátorra nem olajsáros a szervo csöved??


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. szeptember 24. hétfő, 15:55


batigol09 írta: Sziasztok!

Van egy kicsi olajfojásom, minden használat után, autó leállít, majd egy 1 perc múlva, rácsöppen a generátor tetejére egy kis olaj és az szépen lecsordogál... Azt szeretném kérdezni, hogy honnan jöhet az olaj? Mi van a generátor fölött? Fekete színű, tuti motorolaj, nem szervó v ilyesmi. Kb fél év alatt fogyott el így 4 deci... Vagy nincs valakinek egy ábrája 20d motorról? köszönöm



A generátor biztos nem szereti az "olajfürdőt".


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2012. szeptember 24. hétfő, 15:48


Sziasztok!

Van egy kicsi olajfojásom, minden használat után, autó leállít, majd egy 1 perc múlva, rácsöppen a generátor tetejére egy kis olaj és az szépen lecsordogál... Azt szeretném kérdezni, hogy honnan jöhet az olaj? Mi van a generátor fölött? Fekete színű, tuti motorolaj, nem szervó v ilyesmi. Kb fél év alatt fogyott el így 4 deci... Vagy nincs valakinek egy ábrája 20d motorról? köszönöm

david88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz david88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2012. augusztus 22. szerda, 09:54


david88 írta:
Coyote írta:
david88 írta: Sziasztok!

Új vagyok még az oldalon és nem találtam semmi infót a következő hibáról:

316i E46-nál az akksi mellett van valami kerek 6-7 cm átmérőjű "cucc" ami kb. fél percenként sípol, majd elhallgat és fél perc múlva megint.
Van rajta egy kis piros lámpa is.

Tudja valaki mi lehet a baj?

Előre is köszi.


Fotó jó lenne, de így látatlanban a tippjeim:
A - nyestriasztó
B - elromlott riasztó (maradvány)




Köszi a választ. Majd csinálok képet.



Keresgettem a neten, nyestriasztó a kérdéses dolog.

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. augusztus 16. csütörtök, 18:40


Tano írta:
norbeee írta: Sziasztok!

Egy hónapja össze vissza jelez a műszerfalon hogy kiégett a lápám, hol a bal hol a jobb hátsó. Emellett a bal hátsó lámpatestben lévő összes izzó halványabb világított. Kicseréltem az összeset a megfelelőre, égett is az összes ennek ellenére folyamatosan jelezte a műszerfal. Tegnap a bal index gyorsan kattogott, megnéztem hátul az izzót, és akkor láttam hogy forró a kábel, illetve megolvadt a kábelköteg végén lévő csatlakozó és az izzókat tartó házon lévő csatlakozó is, a 2. láb pedig hiányzik, beleolvadt a műanyagba.... lehúztam a kábelt mivel dolgozni be kellett jönnöm, de a jobb oldali is elkezdett melegedni, arról is le kellett vennem a csatit.

Emellett kicsit fura az autó ha lehúzom az ablakot, lentebb megy a fordulaszám. Az alalpjárat is mintha nem olyan lenne mint eddig, 730 at mutat, mennyi a normális ?

Csak jövő héten jutok el szerelőhöz, de így kénytelen leszek mellőzni az autót...
Vélemény?


A hátsó csomagtéri csatlakozók zárlatossága típushiba, szerintem cseréld őket.
A töltési feszültséged rendben van? A műszerfal szervíz menüjáében meg tudod nézni.
Az alapjáratnak 800 felett van az alapértéke 20d-nél.


Már megoldódott a lámpa probléma egy hasnló fórum diy je alapján, mint a képen, csak kultúráltabban




A számítógép töltési feszültségre 142-őt mutat alapjátaton fordulaton pedig 138-144 között. gondolom ez 14.x volt. A 730 nem tudom miért 730 rpm ha 800 nak kellene lennie...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. augusztus 16. csütörtök, 17:04


norbeee írta: Sziasztok!

Egy hónapja össze vissza jelez a műszerfalon hogy kiégett a lápám, hol a bal hol a jobb hátsó. Emellett a bal hátsó lámpatestben lévő összes izzó halványabb világított. Kicseréltem az összeset a megfelelőre, égett is az összes ennek ellenére folyamatosan jelezte a műszerfal. Tegnap a bal index gyorsan kattogott, megnéztem hátul az izzót, és akkor láttam hogy forró a kábel, illetve megolvadt a kábelköteg végén lévő csatlakozó és az izzókat tartó házon lévő csatlakozó is, a 2. láb pedig hiányzik, beleolvadt a műanyagba.... lehúztam a kábelt mivel dolgozni be kellett jönnöm, de a jobb oldali is elkezdett melegedni, arról is le kellett vennem a csatit.

Emellett kicsit fura az autó ha lehúzom az ablakot, lentebb megy a fordulaszám. Az alalpjárat is mintha nem olyan lenne mint eddig, 730 at mutat, mennyi a normális ?

Csak jövő héten jutok el szerelőhöz, de így kénytelen leszek mellőzni az autót...
Vélemény?


A hátsó csomagtéri csatlakozók zárlatossága típushiba, szerintem cseréld őket.
A töltési feszültséged rendben van? A műszerfal szervíz menüjáében meg tudod nézni.
Az alapjáratnak 800 felett van az alapértéke 20d-nél.

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. augusztus 16. csütörtök, 08:19


Sziasztok!

Egy hónapja össze vissza jelez a műszerfalon hogy kiégett a lápám, hol a bal hol a jobb hátsó. Emellett a bal hátsó lámpatestben lévő összes izzó halványabb világított. Kicseréltem az összeset a megfelelőre, égett is az összes ennek ellenére folyamatosan jelezte a műszerfal. Tegnap a bal index gyorsan kattogott, megnéztem hátul az izzót, és akkor láttam hogy forró a kábel, illetve megolvadt a kábelköteg végén lévő csatlakozó és az izzókat tartó házon lévő csatlakozó is, a 2. láb pedig hiányzik, beleolvadt a műanyagba.... lehúztam a kábelt mivel dolgozni be kellett jönnöm, de a jobb oldali is elkezdett melegedni, arról is le kellett vennem a csatit.

Emellett kicsit fura az autó ha lehúzom az ablakot, lentebb megy a fordulaszám. Az alalpjárat is mintha nem olyan lenne mint eddig, 730 at mutat, mennyi a normális ?

Csak jövő héten jutok el szerelőhöz, de így kénytelen leszek mellőzni az autót...
Vélemény?

david88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz david88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2012. augusztus 15. szerda, 10:13


Coyote írta:
david88 írta: Sziasztok!

Új vagyok még az oldalon és nem találtam semmi infót a következő hibáról:

316i E46-nál az akksi mellett van valami kerek 6-7 cm átmérőjű "cucc" ami kb. fél percenként sípol, majd elhallgat és fél perc múlva megint.
Van rajta egy kis piros lámpa is.

Tudja valaki mi lehet a baj?

Előre is köszi.


Fotó jó lenne, de így látatlanban a tippjeim:
A - nyestriasztó
B - elromlott riasztó (maradvány)




Köszi a választ. Majd csinálok képet.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. augusztus 15. szerda, 09:59


david88 írta: Sziasztok!

Új vagyok még az oldalon és nem találtam semmi infót a következő hibáról:

316i E46-nál az akksi mellett van valami kerek 6-7 cm átmérőjű "cucc" ami kb. fél percenként sípol, majd elhallgat és fél perc múlva megint.
Van rajta egy kis piros lámpa is.

Tudja valaki mi lehet a baj?

Előre is köszi.


Fotó jó lenne, de így látatlanban a tippjeim:
A - nyestriasztó
B - elromlott riasztó (maradvány)




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 15. szerda, 10:00