ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. november 05. hétfő, 16:14


BarG írta:
ignasow írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a motorba nem jut elég gázolaj, szűrő új ( Bosch) diagnosztika nem mutat semmit, hibatároló üres, a porlasztócsúcsokat újíttattam fel amikor megvettem de már előtte sem ment úgy ahogy kéne, turbót megnézettem de semmi baja, 4000-es fordulatig kipörgetve sem jön ki füst csak forró levegő! Előző gazdája beszélt valamit eladásnál hogy keveset eszik (Bc: 5.2/100Km) mert vissza lett állítgatva valami de nem értem az ilyen miért nem vesz egy 1.6-os szívó dezsőt....

Valaki segítsen hol kezdjem, mert már elegem van, hogy komolyabb Ladák aláznak ? Így csak égetem a márkát Adagolóshoz vigyem? vagy programoztassam újra az ECU-t? Mibe nyúlhattak bele ezek?


Olyannál kezd, aki bele tud nézni az agyába és tudja, hogy mit kéne látnia, valamint ha olyat lát, ami szerinte nem jó, azt át tudja írni olyanra, ami jó.


Leírom ide mi volt a HIBA hátha ezzel segítek másoknak is. Diagnosztika után is csak az derült ki, hogy iszonyat csökkent teljesítménnyel dolgozik az autó de fent említettem, hogy minden megfelelően működik és a szűrő is új stb. Úgy döntöttünk bele nézünk a tankba mi az ábra ott, hát mondanom se kell kegyetlen állapotok uralkodtak, vastagon kocsonyás fekete anyag borította az üzemanyag szivattyút és környékét! Kitisztítottuk és láss csodát kiszabadult kb. 60 lóerő! Érdemes megnézetni! Üdv.



xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. november 05. hétfő, 14:05


vivaladiesel írta:
xlzx írta:

Nem kellene ennek vernie az olajat és kattogó hangot adnia szerintem


Hát nem igazán. A kattogó hang az lehet porlasztó vagy hidrotőke is...



Na, a kartergáz szűrőt megnéztem, alig volt valami lerakódás!

Hát porlasztócsúcs akár lehet is, mert többet fogyaszt az autó mint kellene. :/

Valaki csak mondd majd rá még valamit..

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 05. hétfő, 13:50


xlzx írta:

Nem kellene ennek vernie az olajat és kattogó hangot adnia szerintem


Hát nem igazán. A kattogó hang az lehet porlasztó vagy hidrotőke is...



xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. november 05. hétfő, 13:17


vivaladiesel írta:
xlzx írta:

Kezdjük is ezzel, ha leveszem járó motornál az olajsapkát, akkor nagyon veri kifele az olajat, megjelenik jócskán a kartergáz is és ciripelő,kattogó hangot hallok. Ilyet tapasztaltatok már? Van valami tanács, vagy vélemény? normális vagy nem?



Szia! A kartergáz szűrőd mikor volt cserélve?


30ezerrel ezelőtt és az új fajtára,elvileg. Azt nem én csináltam.

Nem kellene ennek vernie az olajat és kattogó hangot adnia szerintem

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 05. hétfő, 12:31


xlzx írta:

Kezdjük is ezzel, ha leveszem járó motornál az olajsapkát, akkor nagyon veri kifele az olajat, megjelenik jócskán a kartergáz is és ciripelő,kattogó hangot hallok. Ilyet tapasztaltatok már? Van valami tanács, vagy vélemény? normális vagy nem?



Szia! A kartergáz szűrőd mikor volt cserélve?

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. november 05. hétfő, 11:40


Halihó!

Remélem valaki tud okosat mondani... 2,azaz kettő problémám lenne, illetve az egyik csak kérdés szintén..

Kezdjük is ezzel, ha leveszem járó motornál az olajsapkát, akkor nagyon veri kifele az olajat, megjelenik jócskán a kartergáz is és ciripelő,kattogó hangot hallok. Ilyet tapasztaltatok már? Van valami tanács, vagy vélemény? normális vagy nem?



Másik problémám pedig a lámpáimmal van. Gyári Bixenon lámpák. Angel eyes beszerelve(ccfl). Egy darabig hibátlanul működött, majd elkezdte újra gyújtogatni a bal oldali izzót, majd ha nem sikerült már neki,akkor kialtatta. Gyanakodtam hogy esetleg a karikák rosszul vannak fent és próbálja állítani a magasságát a lámpa, megakad és amiatt gyújtogatja újra magát.. Szétszedtem,újra összeraktam, mozog a lámpa patentul de a hiba továbbra is fent áll Égők kb egy hónapja voltak cserélve, gyári új philipsekre. Egy hónap alatt mindkettő belilult. Most hajlamos olyat csinálni hogy mind2 izzót kialtatja egymás után,de főleg a jobbost. (Régen főleg a balost altatta ki,de ott már halálán volt az izzó)

Na erre mondjatok nekem valami okosat. Trafó? vagy szimplán csak az új izzó?
Mi

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 05. hétfő, 10:07


ignasow írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a motorba nem jut elég gázolaj, szűrő új ( Bosch) diagnosztika nem mutat semmit, hibatároló üres, a porlasztócsúcsokat újíttattam fel amikor megvettem de már előtte sem ment úgy ahogy kéne, turbót megnézettem de semmi baja, 4000-es fordulatig kipörgetve sem jön ki füst csak forró levegő! Előző gazdája beszélt valamit eladásnál hogy keveset eszik (Bc: 5.2/100Km) mert vissza lett állítgatva valami de nem értem az ilyen miért nem vesz egy 1.6-os szívó dezsőt....

Valaki segítsen hol kezdjem, mert már elegem van, hogy komolyabb Ladák aláznak ? Így csak égetem a márkát Adagolóshoz vigyem? vagy programoztassam újra az ECU-t? Mibe nyúlhattak bele ezek?


Szerintem az adagolóval barmoltak valamit!
Menj el olyanhoz akinek van gyári programja.






BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 18:29


ignasow írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a motorba nem jut elég gázolaj, szűrő új ( Bosch) diagnosztika nem mutat semmit, hibatároló üres, a porlasztócsúcsokat újíttattam fel amikor megvettem de már előtte sem ment úgy ahogy kéne, turbót megnézettem de semmi baja, 4000-es fordulatig kipörgetve sem jön ki füst csak forró levegő! Előző gazdája beszélt valamit eladásnál hogy keveset eszik (Bc: 5.2/100Km) mert vissza lett állítgatva valami de nem értem az ilyen miért nem vesz egy 1.6-os szívó dezsőt....

Valaki segítsen hol kezdjem, mert már elegem van, hogy komolyabb Ladák aláznak ? Így csak égetem a márkát Adagolóshoz vigyem? vagy programoztassam újra az ECU-t? Mibe nyúlhattak bele ezek?


Olyannál kezd, aki bele tud nézni az agyába és tudja, hogy mit kéne látnia, valamint ha olyat lát, ami szerinte nem jó, azt át tudja írni olyanra, ami jó.

Birdman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1995

státusz Birdman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 16:33


Sziasztok!!
Olyan problémám lenne , hogy az auto egyesben indulok vele engedem fel a kuplungot és nyomom neki a gázt akkor elég eröteljesn rángat de amint beválltok kettesbe ez szinte megszünik a szerelö kipucolta a légtömegméröt minimálisan jobb lett egy másik azt mondja hogy a kipufogo van eldugulva ....a katalizár miatt a kuplunkg szerintük jo nem ott van a probléma, hálás lennék ha valaki tudna segiteni elörre is köszönöm.

E36 316i Compact

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. november 04. vasárnap, 10:39


Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a motorba nem jut elég gázolaj, szűrő új ( Bosch) diagnosztika nem mutat semmit, hibatároló üres, a porlasztócsúcsokat újíttattam fel amikor megvettem de már előtte sem ment úgy ahogy kéne, turbót megnézettem de semmi baja, 4000-es fordulatig kipörgetve sem jön ki füst csak forró levegő! Előző gazdája beszélt valamit eladásnál hogy keveset eszik (Bc: 5.2/100Km) mert vissza lett állítgatva valami de nem értem az ilyen miért nem vesz egy 1.6-os szívó dezsőt....

Valaki segítsen hol kezdjem, mert már elegem van, hogy komolyabb Ladák aláznak ? Így csak égetem a márkát Adagolóshoz vigyem? vagy programoztassam újra az ECU-t? Mibe nyúlhattak bele ezek?

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. november 03. szombat, 13:37


jons írta:
bmw320d4 írta:
Adaptáció?

Egy próbát megér, igazad van. A gombon is rajta volt az ujjam, de mondom nem bántom. Majd referálok. INPA->motormenüből elég? máshol nem láttam, segíts ha még van valami
anubisz
igen... de beigazolódott, mert elég rossz állapotban volt. Elvált a házától, zörgött, csörgött.


Nos az adaptációt kitöröltem, érzékelhető változás volt a menetteljesítményben, azonkívül jól látszott az INPA-ban is, hogy újra kezdte a "tanulást" viszont tegnap olvastam ki megint a hibatárat és a hiba ugyanúgy fenn áll. 2700-as fordulatnál és valahol 105°C-os hűtővízhőmérsékletnél. Egyszóval üzemmelegen problémázik.
Ötlet? Lambadaszonda?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. október 29. hétfő, 22:13


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Nekem olyan problémám van,hogy kb 5-6 dudálás után kimegy a biztosíték! Nem szól a duda. Zárlatos lehet valahol? Vagy esetleg egy sunyi kis hiba? Köszi!


mi a tökömet dudálsz ennyit? lehet más is unja és bejön a szitkozódása... szóval csak óvatosan, nehogy legközelebb azt kívánja valai, hogy köröm nőjjön a farkadra
nekem kb műszakin működik a duda olyan ritkán használom


Azért nem használod Yellow,mert nem mered


valójában én is sokat szoktam, ahhoz képest, hogy a Kresz mit enged a legdurvább az, hogy előtte dudálok mondjuk 1 méterre és fel sem tűnik neki. vagy mikor belém akar tolatni dudálok és még gázt ad....
amúgy olyan gyalogosokat ijesztegetek vele, aki szétnézés nélkül mennek át az úttesten, mindegy hogy zebrán vagy mellette.

igazából a dudára visszatérve, lehet egy picit nagyobb biztire lehetne váltani. ha jól sejtem annak is reléje van, lehet az rosszalkodik.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. október 29. hétfő, 22:06


YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Nekem olyan problémám van,hogy kb 5-6 dudálás után kimegy a biztosíték! Nem szól a duda. Zárlatos lehet valahol? Vagy esetleg egy sunyi kis hiba? Köszi!


mi a tökömet dudálsz ennyit? lehet más is unja és bejön a szitkozódása... szóval csak óvatosan, nehogy legközelebb azt kívánja valai, hogy köröm nőjjön a farkadra
nekem kb műszakin működik a duda olyan ritkán használom


Azért nem használod Yellow,mert nem mered

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. október 29. hétfő, 21:15


Bero írta: Sziasztok! Nekem olyan problémám van,hogy kb 5-6 dudálás után kimegy a biztosíték! Nem szól a duda. Zárlatos lehet valahol? Vagy esetleg egy sunyi kis hiba? Köszi!


mi a tökömet dudálsz ennyit? lehet más is unja és bejön a szitkozódása... szóval csak óvatosan, nehogy legközelebb azt kívánja valai, hogy köröm nőjjön a farkadra
nekem kb műszakin működik a duda olyan ritkán használom

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. október 29. hétfő, 20:42


Sziasztok! Nekem olyan problémám van,hogy kb 5-6 dudálás után kimegy a biztosíték! Nem szól a duda. Zárlatos lehet valahol? Vagy esetleg egy sunyi kis hiba? Köszi!