autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz badboy1980

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2015. július 04. szombat, 14:52


Szia.
Hasonló probléma van nálam is cseréljünk teleszamot.
06703276702





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. július 04. szombat, 14:53

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. július 04. szombat, 13:29


abkapos74 írta: Sziasztok! Olvastam hogy több e 46 2.0 d tulajnak torpanásos problémái vannak az autóval.A pillanatnyi fogyaszásmérő elkezd visszafelé battyogni, az autó pedig torpan egyet.
Sajnos nekem is előjött, szeretném megkérdezni mi a megoldás? Hibákat kiolvastuk és nem írt semmi olyat ami ezzel lenne összefüggésben. A válaszokat előre is köszönöm,


üzemanyag szűrőtől nekem megjavult.
nekem elmegy az erő és csak akkor jön vissza amikor újraindítom.nekem ere kellene megoldás.légtömegmérő új de a régi is jó volt új levegőszűrő turbó csövek épek nem lyukas .


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos74

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2015. július 03. péntek, 11:28


Sziasztok! Olvastam hogy több e 46 2.0 d tulajnak torpanásos problémái vannak az autóval.A pillanatnyi fogyaszásmérő elkezd visszafelé battyogni, az autó pedig torpan egyet.
Sajnos nekem is előjött, szeretném megkérdezni mi a megoldás? Hibákat kiolvastuk és nem írt semmi olyat ami ezzel lenne összefüggésben. A válaszokat előre is köszönöm,

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2015. július 03. péntek, 09:59


naarjan írta:
naarjan írta:
naarjan írta:
Robin68 írta:
zsotya88 írta:
naarjan írta: Sziasztok!
Volt-e már valakinek olyan, hogy 1000-2200 fordulatig olyan hangot ad ki a motor, mintha valami lemez berezonálna. Megnéztem...semmi
Jajj hozzáteszem, csak meleg motornál csinálja. Esetleg a vezérműlánc? Hőtágulás?
Köszi előre is.



Nekem most pont ugyanez a tünet. Olyan 1000-1100-as fordulatszám körül érezni/hallani jobban de pl váltásnál mikor visszaesik a fordulatszám akkor is hallom. Az autó nem remeg,nem rázkódik,húzni is húz,de a hangot úgy tudnám leírni,mintha a kardántengely hozzáérne valamihez. Ilyen kereplő fémes hangot hallok :/


Én alá mennék és megütögetném a középső kipufogó dobot meg a katalizátort. Valószínű valamelyik (de inkább a középső dob) szét van hullva belül.
De ezt csak én gondolom, nem biztos, hogy így van....



Ma alánézek én is, de mikor fel van nyitva a motorháztető és valaki pumpálja a gázt, akkor is hallani. Visszaeső fordulatnál nem. Az érdekesség, hogy csak meleg motornál.
Ez a dolog akkor kezdett előjönni, amikor egy korábbi tünet is, amire azóta sem jött itt sem válasz. Az indítás ... tök mindegy, hogy hideg vagy meleg a motor valamikor 6-8 mp-ig kell indítózni. Utána semmi baj. A gyújtás rendben. Üzemanyagszivattyú rendben (új). Üzemanyagszűrő rendben(új). Vezérmű jeladó, főtengely jeladó rendben(újak). Valamikor elsőre normálisan beindul, valamikor meg sokáig kell indítózni. Valami ötlet?



Valóban a középső dob rezonál be valamiért. Még nem néztem meg jobban, hogy miért. Viszont már az injktorok közül az egyik-másik igen kattog. Tudtok valakit Borsodban, aki normálisan meg tudná nézni? + az indítózási problémára is tud valamit mondani? Köszi előre is


Az egyik zörejkiváltást a kipufogó felfogató elrohadása okozta: 18301436298 cikkszámmal.
Az indítási hiba oka még ismeretlen...



Indítási hiba oka és a hangos zaj oka: vezérműlánc.
Kicsikét elment az egész. Tegnap előtt meg is állt. Hála van a környéken egy figura aki meg is tudja csinálni, bár szinte sorszámot kell nála húzni.
Ha neked is valami ilyesmi baj van, akkor érdemes megnézetni, viszont ha vanos kerék lesz a baj (alapjárat is ingadozik!) az zsebbenyúlós megoldás lesz (kb 120e/db)


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. július 02. csütörtök, 17:55


Apus írta:
Ricsike1989 írta:
Apus írta: Köszönöm a válaszokat, sokat segített.
Megpróbáljam én otthon, hogy Kerék le, csavar meglazít és igazítsam a helyére ? Vagy hagyjam inkább meg a "hozzáértőnek" ?


Ha úgy érzed nem áll tőled messze az ilyen dolog, nyugodtan megpróbálhatod, elrontani nem tudsz semmit. Lazítsd fel, emelőt dobd a lengőkar alá és emeld fel hogy a rugó már össze legyen valamennyire nyomódva és feszítsd szét egy vésőve vagy bármivel amivel tudod ahol a csavar összeszorítja és ha nincs helyén akkor helyre kell ugorjon


Akkor nekiugrok Fűnyírókereket is cseréltem már, meglepetés nem érhet


Csak vigyäzz,mert az a csavar szereti elhagyni a fejet.

Apus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Apus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2015. július 02. csütörtök, 16:30


Ricsike1989 írta:
Apus írta: Köszönöm a válaszokat, sokat segített.
Megpróbáljam én otthon, hogy Kerék le, csavar meglazít és igazítsam a helyére ? Vagy hagyjam inkább meg a "hozzáértőnek" ?


Ha úgy érzed nem áll tőled messze az ilyen dolog, nyugodtan megpróbálhatod, elrontani nem tudsz semmit. Lazítsd fel, emelőt dobd a lengőkar alá és emeld fel hogy a rugó már össze legyen valamennyire nyomódva és feszítsd szét egy vésőve vagy bármivel amivel tudod ahol a csavar összeszorítja és ha nincs helyén akkor helyre kell ugorjon


Akkor nekiugrok Fűnyírókereket is cseréltem már, meglepetés nem érhet

Ricsike1989
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Ricsike1989

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2015. július 02. csütörtök, 16:16


Apus írta: Köszönöm a válaszokat, sokat segített.
Megpróbáljam én otthon, hogy Kerék le, csavar meglazít és igazítsam a helyére ? Vagy hagyjam inkább meg a "hozzáértőnek" ?


Ha úgy érzed nem áll tőled messze az ilyen dolog, nyugodtan megpróbálhatod, elrontani nem tudsz semmit. Lazítsd fel, emelőt dobd a lengőkar alá és emeld fel hogy a rugó már össze legyen valamennyire nyomódva és feszítsd szét egy vésőve vagy bármivel amivel tudod ahol a csavar összeszorítja és ha nincs helyén akkor helyre kell ugorjon


Apus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Apus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2015. július 02. csütörtök, 15:47


Köszönöm a válaszokat, sokat segített.
Megpróbáljam én otthon, hogy Kerék le, csavar meglazít és igazítsam a helyére ? Vagy hagyjam inkább meg a "hozzáértőnek" ?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2015. július 02. csütörtök, 15:27


lantika írta:
Ez igy jo,mert 2 különbözö szäma van (jobb-bal),viszont mär nem a gyäri,mert azon feher a matrica.


meg a BMW logo

Ricsike1989
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Ricsike1989

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2015. július 02. csütörtök, 15:22


Apus írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Apus írta:

Sziasztok a képen látható bal és jobb első keréknél a lengéscsillapító aljánál a befogás alatt nem egyenlő a kinyúlás, mintha az egyiket nem jó helyre fogatták volna, ettől előfordulhat hogy ferde a kocsi picit ? ( mert ferde és nem tudom miért ) kb 1-1,2 cm a különbség.
Ha igen, ezt itthon aknából kocsit megemelve helyre tudnám pofozni ?


ugyanaz a márkájú és típusú gátló van a két oldalon? ne alul nézd meg a kilógást, hanema rugótányér aljától a csonkig, azaz a csonk feletti részt.
én úgy tudom, hogy a gátló ki van szélesítve direkt, hogy addig tudod belerakni a csonkállványba.


Igy van ahogy YELLOW irta. Ki van szelesitve es van rajta 2 kis pozicionälo pöcök,hogy ne lehessen mäshogy beletenni. Viszont az,hogy ki van szelesitve,hogy addig tudjad beletenni,az nem jelenti azt,hogy az addig bele is lett rakva 15-ös kepnel jelöli is ezt a pöcköt,illetve jol lätszik,hogy meddig van a kerekagyban a lengescsillapito.


Köszönöm a segítséget. Utánajárok a dolgoknak.


Én mikor cseréltem lengéscsillapítót, miután beraktam a gátlókat, meglazított csavarnál krokodil emelővel még felnyomtam a lengőkart és még a csavarnál szétfeszÍtettem kissé és akkor ugrott helyre szépen.



SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. július 02. csütörtök, 15:12


lantika írta:
Apus írta: A két lengéscsillapítóm



Ez igy jo,mert 2 különbözö szäma van (jobb-bal),viszont mär nem a gyäri,mert azon feher a matrica.


Maradjunk abba, hogy kerékcsontól a rúgótányérig ugyan az a magasság kell hogy legyen mindkét oldalon. Mivel ezek ugyan olyan telók gyanítom, hogy az aki cserélte nagy ívben letojta vagy egyáltalán képbe se volt hogy kéne berakni őket. Ami még rosszabb lehet, hogy annak a rögzítőcsavarját nem húzta meg rendesen, amelyik bentebb van ...
És igen simán okozhatja, hogy ferdén áll a kasznid és idővel eltérő gumikopást is fog okozni, úgyhogy mihamarabb állítsd be azonosra!

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. július 02. csütörtök, 14:35


Apus írta: A két lengéscsillapítóm



Ez igy jo,mert 2 különbözö szäma van (jobb-bal),viszont mär nem a gyäri,mert azon feher a matrica.

Apus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Apus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2015. július 02. csütörtök, 14:12


A két lengéscsillapítóm



Apus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Apus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2015. július 02. csütörtök, 13:07


Sziasztok
Megnéztem, a két lengéscsill és gátló elvileg ugyan az, a cimke alapján, de majd linkelek képet melóhelyről.
Az egyik oldalon egy pöcök szerűség be van fogva a másikon a kerékagy fölött van.



Igy van ahogy YELLOW irta. Ki van szelesitve es van rajta 2 kis pozicionälo pöcök,hogy ne lehessen mäshogy beletenni. Viszont az,hogy ki van szelesitve,hogy addig tudjad beletenni,az nem jelenti azt,hogy az addig bele is lett rakva 15-ös kepnel jelöli is ezt a pöcköt,illetve jol lätszik,hogy meddig van a kerekagyban a lengescsillapito.[/quote]









Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. július 02. csütörtök, 13:09

Apus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Apus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2015. július 02. csütörtök, 10:04


lantika írta:
YELLOW írta:
Apus írta:

Sziasztok a képen látható bal és jobb első keréknél a lengéscsillapító aljánál a befogás alatt nem egyenlő a kinyúlás, mintha az egyiket nem jó helyre fogatták volna, ettől előfordulhat hogy ferde a kocsi picit ? ( mert ferde és nem tudom miért ) kb 1-1,2 cm a különbség.
Ha igen, ezt itthon aknából kocsit megemelve helyre tudnám pofozni ?


ugyanaz a márkájú és típusú gátló van a két oldalon? ne alul nézd meg a kilógást, hanema rugótányér aljától a csonkig, azaz a csonk feletti részt.
én úgy tudom, hogy a gátló ki van szélesítve direkt, hogy addig tudod belerakni a csonkállványba.


Igy van ahogy YELLOW irta. Ki van szelesitve es van rajta 2 kis pozicionälo pöcök,hogy ne lehessen mäshogy beletenni. Viszont az,hogy ki van szelesitve,hogy addig tudjad beletenni,az nem jelenti azt,hogy az addig bele is lett rakva 15-ös kepnel jelöli is ezt a pöcköt,illetve jol lätszik,hogy meddig van a kerekagyban a lengescsillapito.


Köszönöm a segítséget. Utánajárok a dolgoknak.