autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Noresz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. február 16. hétfő, 08:20


YELLOW írta:
Noresz írta:
YELLOW írta:
Noresz írta: Sziasztok

Arra lettem figyelmes,(E46) hogy világit az Airbag a műszerfalon, eddig mikor beindítottam világított de majd elaludt. Volt menet közben is amikor világított, de most mar állandóan.


valószínű végleg megadta magát az ülésfoglaltság érzékelő. diag megmondja.



Draga dolog kicserélni ?


nem tudom. de a legtöbben nem bajlódnak vele. diaggal kikapcsolják a figyelést és kikötik. ilyenkor persze akkor is nyílik a légzsák, ha nem ül ott senki és mondjuk nem lenne muszáj, mert olyan az ütközés.


Ertem ,koszonom


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 16. hétfő, 07:37


Noresz írta:
YELLOW írta:
Noresz írta: Sziasztok

Arra lettem figyelmes,(E46) hogy világit az Airbag a műszerfalon, eddig mikor beindítottam világított de majd elaludt. Volt menet közben is amikor világított, de most mar állandóan.


valószínű végleg megadta magát az ülésfoglaltság érzékelő. diag megmondja.



Draga dolog kicserélni ?


nem tudom. de a legtöbben nem bajlódnak vele. diaggal kikapcsolják a figyelést és kikötik. ilyenkor persze akkor is nyílik a légzsák, ha nem ül ott senki és mondjuk nem lenne muszáj, mert olyan az ütközés.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz vighA007

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. február 15. vasárnap, 22:28


Sziasztok! 330d-m van és olyan gondom van vele, h néha leállításkor,igen drasztikusan áll le, mintha a kulcs elfordításával egy kábelt vágtam volna el.
Mikor így áll le utána nehezebben is indul.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Noresz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. február 15. vasárnap, 22:23


YELLOW írta:
Noresz írta: Sziasztok

Arra lettem figyelmes,(E46) hogy világit az Airbag a műszerfalon, eddig mikor beindítottam világított de majd elaludt. Volt menet közben is amikor világított, de most mar állandóan.


valószínű végleg megadta magát az ülésfoglaltság érzékelő. diag megmondja.



Draga dolog kicserélni ?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 15. vasárnap, 17:37


Noresz írta: Sziasztok

Arra lettem figyelmes,(E46) hogy világit az Airbag a műszerfalon, eddig mikor beindítottam világított de majd elaludt. Volt menet közben is amikor világított, de most mar állandóan.


valószínű végleg megadta magát az ülésfoglaltság érzékelő. diag megmondja.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Noresz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. február 15. vasárnap, 17:03


Sziasztok

Arra lettem figyelmes,(E46) hogy világit az Airbag a műszerfalon, eddig mikor beindítottam világított de majd elaludt. Volt menet közben is amikor világított, de most mar állandóan.


szenditamas
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz szenditamas

Újonc

Elismertség: 16% (1 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. február 13. péntek, 22:09


Sziasztok! Üdvözlök mindenkit!

Új vagyok ezen a fórumon. Úgy látom itt szinte mindenkinek E46 van. Nekem egy M43B16 E36-om van, de hátha tudtok segíteni.

A következő kérdésem lenne:
Hosszabb út után (300Km), tehát üzemmeleg motornál, alacsony fordulatnál, gázadáskor és leállításkor kerregő hang hallatszik a motortérből. Én DISA szelepre gondolok. Lehet kikopott és perselyezni kellene. Ha jól tudom, E36-ban csak az ABS tömb kiszerelése után lehet kihúzni. Igaz ez? Nektek mi a véleményetek, lehet ez a hang forrása?

Az autó egyébként tökéletesen viselkedik, semmi rendellenes.

Köszi.

T.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 13. péntek, 20:18


dbpeti írta:
YELLOW írta:
dbpeti írta: Sziasztok!
Feltettem más máshol a kérdést, de több szem többet lát alapon hátha nagyobb sikerrel járok, gondoltam itt is megkérdem

E39 528iA-ról van szó.

Üzemanyagszintmérőt cseréltem az autón, AC oldalit. Elvileg mindent rendben csináltam, mutatja újra a szintet rendesen, viszont a csere óta a következőt produkálja az autó:
Minél többet áll az autó, annál nehezebben indul be, annál több ideig kell indítózni. Ha beindulás után járok vele, akkor utána pöccre indul, de ha tovább áll az autó mint mondjuk kb. egy óra, akkor újra nagyon sokáig kell indítózni. Mit rontottam el? A szintjelző bontott volt, nem lehet hogy ott van valami gond? (bár nem tudom, mi gondja lehet, amitől ilyesmit produkálna az autó).

Köszi előre is:
dbpeti


sajnos azzal van gond. nem tartja meg a nyomást. van benne egy szelep, ami ezt megakadályozza. na ez rossz. ezért nem célszerű bontottat venni. azt nem tudom külön javítható-e ez a szelep, még nem szettem szét sosem.


Hol látom ezt a szelepet? Az alsó (tankban lévő) csőcsatlakozás mögött? Ha látnám, hogy esetleg fennakadt, vagy nyitva van (már ha látszik ez egyáltalán) akkor megpróbálkoznék a cserével.


ez magán az AC-ban van ha jól tudom. és szerintem a szintérzékelőt is csak AC-val együtt tudtad cserélni nem?

dbpeti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz dbpeti

Újonc

Elismertség: 17% (3 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. február 13. péntek, 17:18


YELLOW írta:
dbpeti írta: Sziasztok!
Feltettem más máshol a kérdést, de több szem többet lát alapon hátha nagyobb sikerrel járok, gondoltam itt is megkérdem

E39 528iA-ról van szó.

Üzemanyagszintmérőt cseréltem az autón, AC oldalit. Elvileg mindent rendben csináltam, mutatja újra a szintet rendesen, viszont a csere óta a következőt produkálja az autó:
Minél többet áll az autó, annál nehezebben indul be, annál több ideig kell indítózni. Ha beindulás után járok vele, akkor utána pöccre indul, de ha tovább áll az autó mint mondjuk kb. egy óra, akkor újra nagyon sokáig kell indítózni. Mit rontottam el? A szintjelző bontott volt, nem lehet hogy ott van valami gond? (bár nem tudom, mi gondja lehet, amitől ilyesmit produkálna az autó).

Köszi előre is:
dbpeti


sajnos azzal van gond. nem tartja meg a nyomást. van benne egy szelep, ami ezt megakadályozza. na ez rossz. ezért nem célszerű bontottat venni. azt nem tudom külön javítható-e ez a szelep, még nem szettem szét sosem.


Hol látom ezt a szelepet? Az alsó (tankban lévő) csőcsatlakozás mögött? Ha látnám, hogy esetleg fennakadt, vagy nyitva van (már ha látszik ez egyáltalán) akkor megpróbálkoznék a cserével.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 13. péntek, 16:40


dbpeti írta: Sziasztok!
Feltettem más máshol a kérdést, de több szem többet lát alapon hátha nagyobb sikerrel járok, gondoltam itt is megkérdem

E39 528iA-ról van szó.

Üzemanyagszintmérőt cseréltem az autón, AC oldalit. Elvileg mindent rendben csináltam, mutatja újra a szintet rendesen, viszont a csere óta a következőt produkálja az autó:
Minél többet áll az autó, annál nehezebben indul be, annál több ideig kell indítózni. Ha beindulás után járok vele, akkor utána pöccre indul, de ha tovább áll az autó mint mondjuk kb. egy óra, akkor újra nagyon sokáig kell indítózni. Mit rontottam el? A szintjelző bontott volt, nem lehet hogy ott van valami gond? (bár nem tudom, mi gondja lehet, amitől ilyesmit produkálna az autó).

Köszi előre is:
dbpeti


sajnos azzal van gond. nem tartja meg a nyomást. van benne egy szelep, ami ezt megakadályozza. na ez rossz. ezért nem célszerű bontottat venni. azt nem tudom külön javítható-e ez a szelep, még nem szettem szét sosem.

dbpeti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz dbpeti

Újonc

Elismertség: 17% (3 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. február 13. péntek, 14:19


Sziasztok!
Feltettem más máshol a kérdést, de több szem többet lát alapon hátha nagyobb sikerrel járok, gondoltam itt is megkérdem

E39 528iA-ról van szó.

Üzemanyagszintmérőt cseréltem az autón, AC oldalit. Elvileg mindent rendben csináltam, mutatja újra a szintet rendesen, viszont a csere óta a következőt produkálja az autó:
Minél többet áll az autó, annál nehezebben indul be, annál több ideig kell indítózni. Ha beindulás után járok vele, akkor utána pöccre indul, de ha tovább áll az autó mint mondjuk kb. egy óra, akkor újra nagyon sokáig kell indítózni. Mit rontottam el? A szintjelző bontott volt, nem lehet hogy ott van valami gond? (bár nem tudom, mi gondja lehet, amitől ilyesmit produkálna az autó).

Köszi előre is:
dbpeti

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2015. február 13. péntek, 09:52


zuziq írta:
Szkrisz01 írta: eredeti 269.000km re lekertem a bmw be alazszam alapjan valos!


Azt felejtsd el!



Szívemből szóltál!

zuziq
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz zuziq

Újonc

Elismertség: 8% (8 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2015. február 13. péntek, 09:20


Szkrisz01 írta: eredeti 269.000km re lekertem a bmw be alazszam alapjan valos!


Azt felejtsd el!



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 22:30


Szkrisz01 írta: Sziasztok nagyon meg vagy orulve egy e46 os 318D-ert nemetorsagi toresmentes voltam megnezni kiprobalni korbemertuk tenyleg nagyon patika szepen jar stb egy problemam van vele hezitalok a megvasarlasan, mivel hidegen csak hosszas tekeresre indul be melegen ha le an allitva viszont azonnal indul de amint all fel orat ujbol teker vagy 6-7 mp et a kereskedo aztmondja h igy kell indulnia egy bmw nek na en hulye nem vagyok csak laiukus legyszi aki ert hozza mi baja lehet?2002 es eredeti 269.000km re lekertem a bmw be alazszam alapjan valos!


Ez lehet izzítás, vagy akár kicsi üzemanyagnyomás miatt is. Ha van rá lehetőség nézesd meg egy műjelyben ha egyébként rendben van.

státusz Szkrisz01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. február 12. csütörtök, 20:47


Sziasztok nagyon meg vagy orulve egy e46 os 318D-ert nemetorsagi toresmentes voltam megnezni kiprobalni korbemertuk tenyleg nagyon patika szepen jar stb egy problemam van vele hezitalok a megvasarlasan, mivel hidegen csak hosszas tekeresre indul be melegen ha le an allitva viszont azonnal indul de amint all fel orat ujbol teker vagy 6-7 mp et a kereskedo aztmondja h igy kell indulnia egy bmw nek na en hulye nem vagyok csak laiukus legyszi aki ert hozza mi baja lehet?2002 es eredeti 269.000km re lekertem a bmw be alazszam alapjan valos!