![N42B20A](http://static.bmwfanatics.hu/uploaded/userfile/11269/11269_1489165351436_150x100.jpg)
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 318i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2017. március 14. kedd, 16:49
Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség?
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_sad.gif)
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen
https://youtu.be/AHgksAFWa3g
Elküldve: 2017. március 14. kedd, 16:49
Elküldve: 2017. március 12. vasárnap, 19:34
Galbi írta: Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. 316ti N42B18-as motor. Nagyon fogy belőle az olaj (2000km alatt 2 liter olaj), de az autó nem füstöl, olaj folyás nem látszódik. Amikor leveszem az olajbetöltő sapkát vagy kihúzom a nivópálcát azonnal lefullad az autó. A kartergáz szűrő kb 6 hónapja lett cserélve. A motornak kicsi kotyogó dízel hangja van. Köszönöm előre is a segítséget!
Elküldve: 2017. március 12. vasárnap, 19:33
Elküldve: 2017. március 08. szerda, 11:07
Elküldve: 2017. március 07. kedd, 09:43
attila1984 írta:YELLOW írta:attila1984 írta: Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?
megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.
Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit.Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.
Elküldve: 2017. március 07. kedd, 09:39
YELLOW írta:attila1984 írta: Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?
megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.
Elküldve: 2017. március 07. kedd, 09:18
attila1984 írta: Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?
Elküldve: 2017. március 07. kedd, 09:15
Elküldve: 2017. március 04. szombat, 19:59
Elküldve: 2017. március 01. szerda, 07:04
Laza írta:CsAttila írta: Sziasztok !
Szinte megoldhatatlan problémával küzdök.... ( hozzáértő BMW szerelő hiányában)
Van egy csodálatos 2001-es E39 benzines BMW-m egy éve vagyok tuljadonosa... azóta folyamatosan ugyan azt produkálja .... az autószerelőm megoldása hogy kiüti a hibakódot "majd máskor megnézzük mert sok minden lehet vele..." most itt tartok.
Probléma: : - motor hibakód sárgán világít ( Többnyire 1,2, 6 hengert ír ki illetve hogy valahol levegőt kap a rendszer...) Legtöbbször akkor kezdi ha alapjáraton megy kb 5 percet az autó (melegítem a ház előtt a gyermekeim végett) De van hogy hosszú úton is belöki a jelzést. Nagy ritkán elalszik majd vissza...
-gyertya lett cserélve azóta jobban megy de a jel beugrott ismét.
Az autó jól megy talán alapjáraton rázkodik egy kicsit hidegen...
Nagyon zavar ez az egész mivel nagyon makulátlan autóról van szó...
Köszönöm !!!
Légtömegmérő lett nézve? Gyuktótrafók?
Elküldve: 2017. március 01. szerda, 06:49
hil írta:fricsi75 írta: Sziasztok !
318i nehezen indul meleg motornál mi lehet a hiba oka ? Aku új , üzemanyag szivattyú új gyertyák jók , hibakód nincs ! Csak üzem melegen 5 perc állás után 5-6-odik inditásra indul , hideg motornál 1-2ra . Sok szerelő látta de csak találgat mindenki és lehúz anyagilag idegileg .
Ha valaki tudna értelmes dolgot , vagy hasonlót tapasztalt és megtalálta a hibát kérem irjon . Köszönöm
Szia,
emlékeim szerint lehet vezérműtengely jeladó és nem szokta hibának beírni, diaggal lehet, nem találsz hibát
bye: hil
Elküldve: 2017. február 28. kedd, 13:27
Elküldve: 2017. február 28. kedd, 10:03
liga86 írta:Babuci1987 írta:liga86 írta:Babuci1987 írta: Hali Mindenki !
A következő lenne a kérdésem ! Van nekem egy 2000 évjáratú 320 d e46 touringom manuális váltóval következőt produkálja , nyugottan megyek vele egy 90-es tempút majd amikopr előzni szeretneék / kis gázt adok / akkor a fordulat szám mérőm 2000- ről felpörög 2300 -ra ott megtartja a fordulatot a kocsi addig gyorsul majd utánna vissza esik a fordulat és folyamatosan gyorsul tovább / olyan mintha automata lenne / és közben egy nagyon csúnya morgó rázkódó hang jön ki belőle hátsó tájékról valamint középről !!
Ez mi lehet ???
MIlán
szerintem kuplung lesz a ludas ( csere esedékes) és olyan mint ha a kerék pörögne ki de persze nem pörög az ki csak a kuplung csúszik
Az király lesz !
De vajaon mi lehet a morgó hang ???
Ha minden igaz abban a tartományban adja le a nyomatékot ott még nem tapadt meg a kuplung es elkezd csúszni! Ahogy a tárcsa es a szerkezet csúszik attól van az a morgás!
De egy konzultáció a szerelovel nem árt
Elküldve: 2017. február 27. hétfő, 18:08
Babuci1987 írta:liga86 írta:Babuci1987 írta: Hali Mindenki !
A következő lenne a kérdésem ! Van nekem egy 2000 évjáratú 320 d e46 touringom manuális váltóval következőt produkálja , nyugottan megyek vele egy 90-es tempút majd amikopr előzni szeretneék / kis gázt adok / akkor a fordulat szám mérőm 2000- ről felpörög 2300 -ra ott megtartja a fordulatot a kocsi addig gyorsul majd utánna vissza esik a fordulat és folyamatosan gyorsul tovább / olyan mintha automata lenne / és közben egy nagyon csúnya morgó rázkódó hang jön ki belőle hátsó tájékról valamint középről !!
Ez mi lehet ???
MIlán
szerintem kuplung lesz a ludas ( csere esedékes) és olyan mint ha a kerék pörögne ki de persze nem pörög az ki csak a kuplung csúszik
Az király lesz !
De vajaon mi lehet a morgó hang ???
Elküldve: 2017. február 27. hétfő, 16:08
liga86 írta:Babuci1987 írta: Hali Mindenki !
A következő lenne a kérdésem ! Van nekem egy 2000 évjáratú 320 d e46 touringom manuális váltóval következőt produkálja , nyugottan megyek vele egy 90-es tempút majd amikopr előzni szeretneék / kis gázt adok / akkor a fordulat szám mérőm 2000- ről felpörög 2300 -ra ott megtartja a fordulatot a kocsi addig gyorsul majd utánna vissza esik a fordulat és folyamatosan gyorsul tovább / olyan mintha automata lenne / és közben egy nagyon csúnya morgó rázkódó hang jön ki belőle hátsó tájékról valamint középről !!
Ez mi lehet ???
MIlán
szerintem kuplung lesz a ludas ( csere esedékes) és olyan mint ha a kerék pörögne ki de persze nem pörög az ki csak a kuplung csúszik