pityek1
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2007

státusz pityek1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2018. december 02. vasárnap, 09:45


Sziasztok! Kene egy kis segitseg. E61 2.0 D Automata autom menet kozben ugraltatja a fordulatszamot. Tartok egy allando sebesseget akar labbal akkor tempomattal es ugral a fordulatszam mero de az erzes is olyan mintha a kocsi is ugralna vele. Esetleg valakinek valami tippje???? Elore is koszonom

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz luno01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. november 28. szerda, 06:44


Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Kaptam ajándékba egy Sport multikormányt. Kicseréltük a gyári multikormányt. Azóta a Start/Stop rendszer hibát dob. Az akkumulátor adatok meg lettek adva,hibakód szerint kormányszög jeladót ír. Kicseréltük,de nem az! Mi lehet a gond még? Mivel a csere után jött azonnal hiba,így csak erre felé tudok gondolni! Autó 2009 318D E91. Előre is köszönöm a választ és a segítséget!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Zoli33

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2018. február 02. péntek, 16:25


Tano írta:
Zoli33 írta: Sziasztok!
Van egy 2003-as 320d-m a 110kw-os. Évek óta semmi problémám nem volt vele, ma viszont egyszer csak leállt és azóta nem indul. :/ Pirosnál álltam szépen járt a motor, zöldnél indulnék de lefulladt. Azt hittem én bénáztam, inditózók, de csak teker teker de semmi. Inpara rádugtam, és a rail nyomásra panaszkodik (Raildruckregelventil
, Raildruck-Plausibilitaet mengengeregelt, Raildruckueberwachung bei Motorstart), van ötletetek mi lehet a baja?


A vezetőülés alatti részen hallatszik az üzaszivattyú gyújtáson?


Igen, le is szedtem nyomja az üzemanyagot, de valahogy mégsem olyan a hnagja mint szokott lenni. Valahogy nem olyan erőteljes.

Update:

Krapulax6 fórumtárs tippje bejött, az AC pumpa reléje adta meg magát. Csere után pöcre indult a kocsi.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. február 05. hétfő, 21:11

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2018. február 02. péntek, 15:45


Zoli33 írta: Sziasztok!
Van egy 2003-as 320d-m a 110kw-os. Évek óta semmi problémám nem volt vele, ma viszont egyszer csak leállt és azóta nem indul. :/ Pirosnál álltam szépen járt a motor, zöldnél indulnék de lefulladt. Azt hittem én bénáztam, inditózók, de csak teker teker de semmi. Inpara rádugtam, és a rail nyomásra panaszkodik (Raildruckregelventil
, Raildruck-Plausibilitaet mengengeregelt, Raildruckueberwachung bei Motorstart), van ötletetek mi lehet a baja?


A vezetőülés alatti részen hallatszik az üzaszivattyú gyújtáson?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Zoli33

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2018. február 01. csütörtök, 23:41


Sziasztok!
Van egy 2003-as 320d-m a 110kw-os. Évek óta semmi problémám nem volt vele, ma viszont egyszer csak leállt és azóta nem indul. :/ Pirosnál álltam szépen járt a motor, zöldnél indulnék de lefulladt. Azt hittem én bénáztam, inditózók, de csak teker teker de semmi. Inpara rádugtam, és a rail nyomásra panaszkodik (Raildruckregelventil
, Raildruck-Plausibilitaet mengengeregelt, Raildruckueberwachung bei Motorstart), van ötletetek mi lehet a baja?

Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2018. január 27. szombat, 19:47


Sziasztok! Egyszerre több bajom is akadt,de szerencsére nem súlyos.
Nem mindig csinálja de néha kicsit hullámzik az alapjáratom. Ilyenkor be van kapcsolva a fűtés és a világítás is rajta van de ha kikapcsolom a fűtést kisimul az alapjárat. Okozhatja a problémát a fűtőmotor ellenállása,vagy a generátorom szórakozik.Töltést már többször is mértem nem változik. Diag nem mutatott ki semmit!
Segítségeteket köszönöm.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2018. január 27. szombat, 08:32


Wentz írta: Sziasztok!


Egy E87 "boldog" tulajdonosa vagyok. Az autó 118i, 2006-os és az N46B20BY motorral harcol az utakon. A probléma pedig a következő: Hidegen indítva 1000-1100-as alapjáratot tart, viszont ahogy melegszik, ez a szám egészen 600-650-ig csökken és ezt sem konstans tartja, hanem hol épp fuldoklik 500-on ( néha le is fullad pirosnál hosszú út után ), hol próbál küzdeni és feljebb emeli 7-800-ig. Amikor eléri ezt az állapotot, akkor jellemzően sebességben is alacsony fordulatnál a gázra lépve egy pillanatra megtorpan, és csak utána kezd el húzni. Főleg melegen 1-es és 2-es gázadásnál halk csörgő hang is jön a motorból. A BMW szervizben az elmúlt időszakban már cseréltek rajta láncot minden feszítőjével, stell motort, most azt az információt kaptam, hogy a kartergáz szellőztető rosszalkodhat rajta, ami miatt farsot szív, emiatt alacsony az alapjárat. Valóban lehet ez az oka és kiválthatja ez a fulladást is?

ÖRÖK HÁLA ELŐRE IS! Aki megfejti a problémámat, vendégem egy rekesz sörre!


Járó, meleg motornál vedd le az olajbetöltő sapkát és ha rendesen jár a motor, stabil alapjárat, akkor a karter szellőztető a probléma (vagy legalábbis az is...)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. január 27. szombat, 11:16


autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118i
Évjárat: 2006

státusz Wentz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. január 26. péntek, 21:25


Sziasztok!


Egy E87 "boldog" tulajdonosa vagyok. Az autó 118i, 2006-os és az N46B20BY motorral harcol az utakon. A probléma pedig a következő: Hidegen indítva 1000-1100-as alapjáratot tart, viszont ahogy melegszik, ez a szám egészen 600-650-ig csökken és ezt sem konstans tartja, hanem hol épp fuldoklik 500-on ( néha le is fullad pirosnál hosszú út után ), hol próbál küzdeni és feljebb emeli 7-800-ig. Amikor eléri ezt az állapotot, akkor jellemzően sebességben is alacsony fordulatnál a gázra lépve egy pillanatra megtorpan, és csak utána kezd el húzni. Főleg melegen 1-es és 2-es gázadásnál halk csörgő hang is jön a motorból. A BMW szervizben az elmúlt időszakban már cseréltek rajta láncot minden feszítőjével, stell motort, most azt az információt kaptam, hogy a kartergáz szellőztető rosszalkodhat rajta, ami miatt farsot szív, emiatt alacsony az alapjárat. Valóban lehet ez az oka és kiválthatja ez a fulladást is?

ÖRÖK HÁLA ELŐRE IS! Aki megfejti a problémámat, vendégem egy rekesz sörre!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz RatMan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. január 25. csütörtök, 09:28


Sziasztok!

Én egy olyan problémával fordulok hozzátok hogy a kormányba lévő kör légzsák mozog és engem nagyon zavar!! Kiszedtem a légzsákot átnéztem a dolgokat rendeben találtam mindent! Olyan mintha nem pattanna be normálisan... Mi lehet a baj? Gyenge a légzsákot tartó rugó?

Üdv. Norbi

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz blali

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. január 24. szerda, 13:22


Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem. Egy kis előzmény:
Egy éve került hozzánk egy ritka megkímélt állapotú E39 528i touring.
Egy hónapja minden előzmény nélkül egyik reggel nem indult. Indítózva eleinte semmi hang a forgatáson kívül, majd sok másodperc után egy-egy röffenés, egy-egy fordulatra elkapja. Tovább játszva egyre hosszabb ideig "járt", majd kis idő után már 1000-ig is felszaladt a fordulat kínosan lassan, de amint elengedtem a kulcsot, leállt. Akkumulátornak semmi baja, 13,3V álló motornál, üzem közben mindig 14.4V szépen. Indítózás közben se esik túlzottan a feszültség. Biztosítékok, relék, mind rendben. Később kiszedtük a gyertyákat. Üzemanyag volt, mert nedvesek voltak. Megtakarítottam őket, visszaraktam. Ezek után ugyanígy játszottunk még vele pár alkalommal, egyszer csak szintén felkúszott 1000-ig, és ekkor úgy is maradt. Nem állítottam le, ekkor mintha hibátlan lenne. Elvittem szerelőhöz, épp aznap volt megbeszélve olajcsere. Olajon kívül szíj, görgők, vízpumpa, termosztát, és a gyertyák lettek lecserélve. Mint aki vadonat új, pöc-röff indult. Hibátlanul. Máig.

Ma reggel dettó ugyan azt produkálta. Annyival egészíteném ki, hogy mikor el-elkap egy-egy fordulatot, fehér füst száll a kipufogóból, és benzinszagú. Sokáig indítózva, mikor már felkúszik hörögve az 1000-ig, egyszer csak indítózás közben is visszaesik.
Ez utóbbi (más autóból tapasztalva) lehet, hogy észlelve, hogy nem indul az autó, és a lambdaszonda által mért rossz értékek miatt tiltaná le az üzemanyagellátást a katalizátor védelméért? Bár ez lényegtelen most.
Ja, és az olajcsere és inspection lámpa első alkalomkor nem világítottak, utána pár napra gyulladt ki az olajcsere (ezt mai napig elfelejtettem nullázni), majd kb. egy hete kezdett el világítani az inspection. De gondolom ez nem releváns most.

Köszönöm a válaszokat előre is!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2017. július 25. kedd, 06:49


YELLOW írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Van egy olyan problémám hogy az autó nem indul. Forgatja, néha ugyan felpörög de egyből le is áll. Hibakódom nincs... Van valakinek valami ötlet? n42b18 motorkód.
Köszönöm!


ha nincs hibakód, akkor így elsőre azt mondanám, hogy üzemanyag ellátási probléma van. szűrő dugult, vagy rossz a pumpa.
esetleg adj rá többször gyújtást, de ne indíts, csak kb a 4-5. gyújtás ráadás után.


Sziasztok!

Köszönöm a Válaszodat.
Reggel rámértem a pumpára és szerintem nem kap áramot. Van neki biztosítékja vagy csak reléje?
A relét ki tudom cserélni mondjuk a mellette levővel vagy másmilyen?
Kööszönöm!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. július 24. hétfő, 17:44


Benyo89 írta: Sziasztok!

Van egy olyan problémám hogy az autó nem indul. Forgatja, néha ugyan felpörög de egyből le is áll. Hibakódom nincs... Van valakinek valami ötlet? n42b18 motorkód.
Köszönöm!


ha nincs hibakód, akkor így elsőre azt mondanám, hogy üzemanyag ellátási probléma van. szűrő dugult, vagy rossz a pumpa.
esetleg adj rá többször gyújtást, de ne indíts, csak kb a 4-5. gyújtás ráadás után.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2017. július 24. hétfő, 17:02


Sziasztok!

Van egy olyan problémám hogy az autó nem indul. Forgatja, néha ugyan felpörög de egyből le is áll. Hibakódom nincs... Van valakinek valami ötlet? n42b18 motorkód.
Köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Elek

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. július 22. szombat, 06:53


Sziasztok! Előjött olyan problémám hogy a tanksapka ajtaját tankolás után nem tudom bezárni! Ha kézzel benyomom csak simán lifeg, de a központi zárral pedig bezáródik! Mi lehet a probléma?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. július 21. péntek, 17:10


John írta:
mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok!
A minao arra lettem figyelmes, hogy a valtonal csöpög a viz...
Nem tudom hogy mikent kerülhetett oda, viszont elotte fullon nyomtuk a klimat hazafele.
Valakinek valami 5let?
Koszi


kapaszkodj meg nagy a baj. folyik a váltó hűtővize. be ne álljon a váltó menet közben.
komolyra fordítva a szót, a klímaboxból csöpög oda a víz, ami a hőcserélőről folyik le. tehát normális. sőt az a jó, mert nincs eldugulva, nem fog az utastérbe folyni, nem marad a box alján.


XD ez jo volt!
Köszi a gyors valaszt, elozo kocsimba nem volt klima ugy hogy kicsit meglepett.
Tavaly mikor megvettem a sajátom én is riadtan kérdeztem a havert mert nekem is az első klímásom,iletve a Tds is az volt de már úgy vettem hogy a kompresszor hiányzott belőle....


nekem egyébként ha klímázok, nem szokott tócsa lenni alatta. pedig nincs eltömődve, endoszkóppal benéztem, meg habot láttam már folyni belőle 1x