Ezek már mind megvoltak, végig mentek minden kábelen. Több hétig mojoltak a kocsin, de semmi.
A szoftver újraprogramozás után jó volt 1000km-ig, majd megint elkezdte, most meg hol csinálja, hol nem..
Azt nem értem, ha mechanikai hiba lenne, akkor az h a francba lehet, hogy hol jó hol nem??
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
próbáltuk másik trafóval is, akkor is csak a 4. hengeren van gyújtáskimaradás.
és csak a diag is ennyit ir.
ezért mondta a szerelőm. hogy mind a 4-et kellene!
nem tudom, szted?
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
Sziasztok!
Kezdek megörülni a bömösemmel kapcsolatban.
Van egy olyan hibám, hogy alapjáraton leáll a 4. hengerem.
Már volt nézve minden amit ellehet képzelni.
Voltam a gyári bmw szalonban is, hogy újra programozzák a vezérlőegységemet.
Azután 1000km-et mentem és addig szuper volt. Most megint elkezdte, néha csinálja néha nem. Van, hogy 5.dikbe csinálja 2000-es fordulatnál.
Néztek már mindent amit ellehet képzelni. befecskendező,kompresszió,vezérmű jeladók is cserélve lettek,minden már több hétig volt mojolva az autón de semmi.
egy külföldi forumon azt olvasták a szerelőm, hogy érdemes lenne az összes trafót egybe mert vannak bizonyos sorszámúak amik gyári hibásak. és ebbe még gyári van.
most ezt akarom meglépni, de ha ez se oldja meg akkor a vezérlőegységemet kell kicserélni..
vélemények?? egy vezérlőegység csere az gondolom rengeteg mert csak gyáriba tudják.. plusz mennyibe kerülhet??
life is a suxxx
már írtam...
ha a trafó a szar, akkor diag írja. írtam, hogy cseréljétek meg egy másik trafóval. ha átviszi a hibát másik hengerbe, akkor egyértelmű.
jah és cserélni egyszerre mind a négyet!!!
amúgy nekem mielőtt behalt a 2-es hengerben lévő trafóm, előtte 2 x volt olyan, hogy indítás után nem indult el a henger, 3 alkalommal indítás után kb 400m múlva megadta végleg magát. többeknél így jelentkezett. nem tudom neked hogy bírja így.
mondom előbb keresztpróba.
így nincs hatással a többi... elvileg. írták fentebb a végfokot, bár én lehet nem anank mondanám, de lehetséges az is, mint hiba. illetve a trafóba menő kábelek ellenőrzése, csatik tüskéinek ellenőrzése. lehet nem kontaktol rendesen.