- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E90
- Kivitel: Sedan
- Modell: 330xd
- Évjárat: 2006
Elküldve: 2014. május 27. kedd, 20:53
Pitykoo írta:jrtom írta:Pitykoo írta:jrtom írta:Pitykoo írta: Hali!
A kérdésem az lenne hogy az mennyire baj vagy sem, hogy amikor a motorolaj beöntő kupakot leveszem járó motornál akkor nem érzek semmi féle levegő mozgást ill. a motor fordulata vagy hangja sem változik!? Ezelőtt egy F astrám volt azon ha levettem rendesen lehetett érezni a levegőt sőt ha a kupakot simán rajtahagytam akkor az ott rezgett rajta rendesen majd le esett és a motor hangja is megváltozott!!
Baj e ez a jelenség ha igen mennyire és mit nézzek meg vagy mit tudok csinálni vele!?
Szervizbe nemrég cserélték a kartergáz csöveket ott azt mondták ez nem gond hogy ilyen, de sztem nem így kéne működni...
Válaszokat előre is köszönöm...
Szia. Az úgy nem jó, a motorjárásának megkell változni. Nem tud visszaszellőztetni a karterba. A kartercsövek lehet hogy jók csak a nívópálca csöve van teljesen eldugulva, ott ahol a szellőztető szelepről rámegy a cső.
Aham...de magát a nívópálcát könnyen ki tudom húzni, vagy az független tőle?!
Azzal mit tudok csinálni?! Szedjem szét pucoljam ki?!
Am... meg könnyen rá tudok ismerni hogy melyik az amit te mondasz?!
A légszűrőházat meg a gégecsövet ami a folytószelepre megy kiveszed akkor hozzáférsz a pálca csövének csavarjához és kitudod húzni, de az olajból lekell engedni mert folyni fog. Látni fogod, hogy nívó csövének van egy leágazása amire megy egy dumicső ami a te esetedben állítólag új, de az kiderül úgy is ha megnézed. Szóval az a leágazás szokott eldugulni az olajsártól. Kilehet pucolni, de kell hozzó gázlámpa és azzal kell melegíteni, hogy fellágyúljon a kokszos olaj a csőben, utánna levegővel kell fujatni. Ezt a műveletet lehetőleg szabtéren csináld mert kicsit füst lesz
Oksa, köszönöm szépen a segítséget..
Megpróbálom majd hátha sikerül és majd jelentkezem milyen lett!
Még annyit, hogy tömítőkarikát rendelj a nívóra.