autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 3.0d
Évjárat: 2005

státusz leo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2017. február 19. vasárnap, 22:35


YELLOW írta:
leo írta:
YELLOW írta:
leo írta: T márkatársak! szeretnék leírni egy automata váltós történetet tanulság képen, hogy mások ne járjanak így! Nem rég vettem egy x3 as e 83. BMV-t.A vétel egy kereskedőtől történt ami hiba volt részemről, hogy csak egy rövid próba kört tettem az autóval Ami már tudom kevés egy állapot felméréséhez.A hibával csak vásárlás után kb 2 héttel szembesültem, hogy a gm automata váltó meleg olajnál 2ből 3 ba váltásnál egy picit rángatva vált. Mivel az autó 156 000 km futott gondoltam ezt a hibát bevállalom és meg csináltatom .Neten tájékozódva illetve egy 17 ik kerületi bmv szervizben személyesen ahol kaptam egy akkor húzósnak tűnő ajánlatot 600 ezer ft melyet követően ,eljutottam Perkátára Papp Attila műhelyébe aki 450 ezer ft ért elvállata a váltó javitását illetve szerinte az osztóműben láncot kell cserélni történetet.2 hét után elkészült az autó 6 havi garanciával. Kb 5 ezer km 6 hónap és ismét ugyan az a hibajelenség.Visszamentem hogy egy váltó adalék betöltése után szerinte is jó lesz.Nem lett jó de bizalmam is elment tőle.Ajánlások illetve az oldalakon irt vélemények alapján választottam Papp Tamás professzort.Aki elmondta hogy a váltó csak megfelelő olajnyomással fog jól működni tehát nagy javítással tudja elvállalni . Nem örültem a megállapításnak, de már kénytelen voltam egy újabb javítást bevállalni.Az első benyomás a műhelyéről már bizakodásra adott okot mint egy patika.Kb 2 hét múlva elkészült az autó ami bitang jó és nagyon élvezetes használni,de ezt beárnyékolta az általa megállapított tény hogy a váltó ki sem volt szedve nem hogy javítva. Ugyan a másik szerelő javításért /OLAJCSERE VOLT CSAK/ elkérte a rengeteg pénzt de átvert nagyon csúnyán ezt már én állítom és ez legyen tanulság,automata váltóval rendelkező márkatársaimnak.Nem tartom a GM váltó működését rossznak sőt de csak ha hibátlan.


ne haragudj meg, de valószínű többet sem fogsz ide írni.
számomra mindig fura, amikor valaki frissen regisztrál, aztán lejárató történetet ír, majd soha többet nem látjuk.
nekem eleve az szemet szúr, hogy a BMW-t 2x sem tudod helyesen leírni. nekem ez összeférhetetlen egy fanatik oldalon, és már fura dolgokra enged következtetni.
Papp Attila, nem simerem, nem védem, de ha megnézed a weblapot, akkor főként VW konszern váltóira van specializálódva. ez nem jelenti azt persze, hogy mást ne tudna megcsinálni.
az is fura, hogy fél év garit válallt, és neked pont akkor kezdett rosszalkodni megint.
ha a másik szinén Papp szerelő szerint le sem volt véve a váltó, akkor mégis mit csinált vele, amitől megjavult fél évig? SW reset? azért 450ezerért nagy csalás volna. neked pedig ott kellett volna verni az ajtót, nem itt, vagy gondolom minden BMW-s fórumot telenyomsz ezzel.
lehet valóban így volt, de ha leveszi a váltót lehett látott volna ő is dolgokat. de ezt tényleg akkora pofátlan lehúzásnak tartottam volna, hogy ezt nem lehetett volna szó nélkül hagyni. akkor a Papp tamásnak hivatalosan adnia kellett volna egy igazolást, hogy nem lett a váltó elszedve korábban. (ezt nem tudom miből láthatta) és akkor visszamenni az Attilához.
egyébként 30d automata váltói hasonlóak, én E39-ben is tapasztaltam ilyet, pedig azt is felújították. állítólag mind csinálja. én nem tudom.

egyébként én eleve automataváltó ellenes vagyok. de ahogy vezetgetek egyre többet, nem olyan rossz az. főleg az újabbak. nem nagyon jelent már többlet fogyasztást, és érzetre jobban gyorsul, mert mindig az ideális fokozatban van. egy 7-8 sebességes automata baba lehet már. nyilván karbantartásigényesebb, de ugye mindennek meg van az ára.


köszönöm az észrevételt! valóban BMW de a 12 éves lányomnak diktáltam a történetet,de nem ez a lényeg. A hibát azért nem tapasztaltam korábban mert a párom használja az autót és csak rövid távom, ami azt jelenti hogy idő kellet volna ahhoz hogy az olaj be melegedjen és tapasztaljuk a hibát.Egy vidéki utazásnál tapasztaltam a jelenséget finom gyorsításkor.Mit tehettem volna amikor a fél év eltelt és papírom nem volt.Papp Tamás először ajánlotta vigyem vissza az autót, de a párom hallani sem akart róla.A javítás után meg mutatta Papp Tamás a régi eredeti gyári alkatrészeket amiket kicserélt mind gyári jelőlésű volt és még egy alap gumi tömítés sem lett ki cserélve.A második alkalommal egy xadó adalék lett betöltve holott azt mondta hogy a vezérlő tömbben kicseréli az illetékes fokozat dugattyúját ez sem történt meg 20 ezer pénzért.Máshova nem írtam és persze hogy új vagyok hiszen mostanában vettem az autót.De azért úgy érzem hogy a történet tanulságos lehet. Automata váltó ügyben olvastam történeteket úgy hogy nagyon körültekintően kell a javításokat megrendelni mert nem kis tételekről van szó.Az autó most hibátlanul működik, én nem tudom hogy másnak milyen lett felújítás után de az enyémet nagyon szívesen meg mutatom felújítás előtt állóknak.Amit azóta olvastam szakértőktől teljesen igaznak tartom a felújításra vonatkozóan.A váltóm sem hideg sem meleg olajnál nem rendetlenkedik nem rángat simán vált ha kell többet is vissza vált min kézi mind automata állásban, szépen dolgozik, úgy hogy bármi rendellenességet én tapasztalatom alapján városi legendának tartok a GM váltóknál is.


bocs ha félre gondoltam, csak láttam már nem egy ilyet, hogy sorba mennek forumokon csoportokon, aztán megy a lejáratás, a másik reklámozása mellett.
én nem hagytam volna az biztos.
azért 450 az 450. főleg ha kiszámlázott olyan tételeket, amik valóban nem lettek cserélve. ell tudom hinni, sok helyen működik így. tehát nem emiatt kételkedtem. sajnos azért merik ezt megcsinálni, mert sokan hagyják. mellesleg 450ezeres munkáról nincs papír? NAV szereti az ilyet
hát mindegy ha elfogadtam , ám te dolgod. a lényeg, hogy már jó.


Semmi baj nagyon hülye voltam nem hallgattam a páromra mert neki az egész közeg műhely stb nem volt bizalom gerjesztő már az elején nem hallgattam , rá ezért vigyázzon mindenki ne kerüljön ilyen helyzetbe.Nem akartam hadsereget toborozni balhézni talán épp a fizetés módja miatt sem kerestem magamnak sem a bajt .Az biztos hogy a második javítás egy kicsit lenyugtatott , pedig meséltem Perkátán a javítás előtt, hogy milyen savazást olvastam pld Katona Jácint nevű szerelőről és még mondta is a srác hogy ő dolgozott ott és az egy jó műhely, de hagyjuk mert vele nem volt kapcsolatom és így nem akarok állást foglalni senkire vonatkozóan egy márkatárs állítása alapján.Köszönöm a véleményeket de mást már nem akarok a témában leírni vigyázzatok ez a lényeg. Egy ismerősöm x5 zf váltós autóját zuglóban velem egy időben javították 370ről indult 470 lett a vége de állítása szerint jó lett, tehát más műhely is tud automatát javítani .ugyan volt egy kis elektronikai malőr amit más csinált meg ezt nálam a váltós csinálta meg de végeredmény szintén jó lett. neki is volt 700 ezres ajánlata nehéz kérdés az biztos.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2001

státusz CsAttila

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. február 19. vasárnap, 20:10


Sziasztok !
Szinte megoldhatatlan problémával küzdök.... ( hozzáértő BMW szerelő hiányában)

Van egy csodálatos 2001-es E39 benzines BMW-m egy éve vagyok tuljadonosa... azóta folyamatosan ugyan azt produkálja .... az autószerelőm megoldása hogy kiüti a hibakódot "majd máskor megnézzük mert sok minden lehet vele..." most itt tartok.
Probléma: : - motor hibakód sárgán világít ( Többnyire 1,2, 6 hengert ír ki illetve hogy valahol levegőt kap a rendszer...) Legtöbbször akkor kezdi ha alapjáraton megy kb 5 percet az autó (melegítem a ház előtt a gyermekeim végett) De van hogy hosszú úton is belöki a jelzést. Nagy ritkán elalszik majd vissza...
-gyertya lett cserélve azóta jobban megy de a jel beugrott ismét.
Az autó jól megy talán alapjáraton rázkodik egy kicsit hidegen...

Nagyon zavar ez az egész mivel nagyon makulátlan autóról van szó...

Köszönöm !!!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. február 19. vasárnap, 19:51


leo írta:
YELLOW írta:
leo írta: T márkatársak! szeretnék leírni egy automata váltós történetet tanulság képen, hogy mások ne járjanak így! Nem rég vettem egy x3 as e 83. BMV-t.A vétel egy kereskedőtől történt ami hiba volt részemről, hogy csak egy rövid próba kört tettem az autóval Ami már tudom kevés egy állapot felméréséhez.A hibával csak vásárlás után kb 2 héttel szembesültem, hogy a gm automata váltó meleg olajnál 2ből 3 ba váltásnál egy picit rángatva vált. Mivel az autó 156 000 km futott gondoltam ezt a hibát bevállalom és meg csináltatom .Neten tájékozódva illetve egy 17 ik kerületi bmv szervizben személyesen ahol kaptam egy akkor húzósnak tűnő ajánlatot 600 ezer ft melyet követően ,eljutottam Perkátára Papp Attila műhelyébe aki 450 ezer ft ért elvállata a váltó javitását illetve szerinte az osztóműben láncot kell cserélni történetet.2 hét után elkészült az autó 6 havi garanciával. Kb 5 ezer km 6 hónap és ismét ugyan az a hibajelenség.Visszamentem hogy egy váltó adalék betöltése után szerinte is jó lesz.Nem lett jó de bizalmam is elment tőle.Ajánlások illetve az oldalakon irt vélemények alapján választottam Papp Tamás professzort.Aki elmondta hogy a váltó csak megfelelő olajnyomással fog jól működni tehát nagy javítással tudja elvállalni . Nem örültem a megállapításnak, de már kénytelen voltam egy újabb javítást bevállalni.Az első benyomás a műhelyéről már bizakodásra adott okot mint egy patika.Kb 2 hét múlva elkészült az autó ami bitang jó és nagyon élvezetes használni,de ezt beárnyékolta az általa megállapított tény hogy a váltó ki sem volt szedve nem hogy javítva. Ugyan a másik szerelő javításért /OLAJCSERE VOLT CSAK/ elkérte a rengeteg pénzt de átvert nagyon csúnyán ezt már én állítom és ez legyen tanulság,automata váltóval rendelkező márkatársaimnak.Nem tartom a GM váltó működését rossznak sőt de csak ha hibátlan.


ne haragudj meg, de valószínű többet sem fogsz ide írni.
számomra mindig fura, amikor valaki frissen regisztrál, aztán lejárató történetet ír, majd soha többet nem látjuk.
nekem eleve az szemet szúr, hogy a BMW-t 2x sem tudod helyesen leírni. nekem ez összeférhetetlen egy fanatik oldalon, és már fura dolgokra enged következtetni.
Papp Attila, nem simerem, nem védem, de ha megnézed a weblapot, akkor főként VW konszern váltóira van specializálódva. ez nem jelenti azt persze, hogy mást ne tudna megcsinálni.
az is fura, hogy fél év garit válallt, és neked pont akkor kezdett rosszalkodni megint.
ha a másik szinén Papp szerelő szerint le sem volt véve a váltó, akkor mégis mit csinált vele, amitől megjavult fél évig? SW reset? azért 450ezerért nagy csalás volna. neked pedig ott kellett volna verni az ajtót, nem itt, vagy gondolom minden BMW-s fórumot telenyomsz ezzel.
lehet valóban így volt, de ha leveszi a váltót lehett látott volna ő is dolgokat. de ezt tényleg akkora pofátlan lehúzásnak tartottam volna, hogy ezt nem lehetett volna szó nélkül hagyni. akkor a Papp tamásnak hivatalosan adnia kellett volna egy igazolást, hogy nem lett a váltó elszedve korábban. (ezt nem tudom miből láthatta) és akkor visszamenni az Attilához.
egyébként 30d automata váltói hasonlóak, én E39-ben is tapasztaltam ilyet, pedig azt is felújították. állítólag mind csinálja. én nem tudom.

egyébként én eleve automataváltó ellenes vagyok. de ahogy vezetgetek egyre többet, nem olyan rossz az. főleg az újabbak. nem nagyon jelent már többlet fogyasztást, és érzetre jobban gyorsul, mert mindig az ideális fokozatban van. egy 7-8 sebességes automata baba lehet már. nyilván karbantartásigényesebb, de ugye mindennek meg van az ára.


köszönöm az észrevételt! valóban BMW de a 12 éves lányomnak diktáltam a történetet,de nem ez a lényeg. A hibát azért nem tapasztaltam korábban mert a párom használja az autót és csak rövid távom, ami azt jelenti hogy idő kellet volna ahhoz hogy az olaj be melegedjen és tapasztaljuk a hibát.Egy vidéki utazásnál tapasztaltam a jelenséget finom gyorsításkor.Mit tehettem volna amikor a fél év eltelt és papírom nem volt.Papp Tamás először ajánlotta vigyem vissza az autót, de a párom hallani sem akart róla.A javítás után meg mutatta Papp Tamás a régi eredeti gyári alkatrészeket amiket kicserélt mind gyári jelőlésű volt és még egy alap gumi tömítés sem lett ki cserélve.A második alkalommal egy xadó adalék lett betöltve holott azt mondta hogy a vezérlő tömbben kicseréli az illetékes fokozat dugattyúját ez sem történt meg 20 ezer pénzért.Máshova nem írtam és persze hogy új vagyok hiszen mostanában vettem az autót.De azért úgy érzem hogy a történet tanulságos lehet. Automata váltó ügyben olvastam történeteket úgy hogy nagyon körültekintően kell a javításokat megrendelni mert nem kis tételekről van szó.Az autó most hibátlanul működik, én nem tudom hogy másnak milyen lett felújítás után de az enyémet nagyon szívesen meg mutatom felújítás előtt állóknak.Amit azóta olvastam szakértőktől teljesen igaznak tartom a felújításra vonatkozóan.A váltóm sem hideg sem meleg olajnál nem rendetlenkedik nem rángat simán vált ha kell többet is vissza vált min kézi mind automata állásban, szépen dolgozik, úgy hogy bármi rendellenességet én tapasztalatom alapján városi legendának tartok a GM váltóknál is.


bocs ha félre gondoltam, csak láttam már nem egy ilyet, hogy sorba mennek forumokon csoportokon, aztán megy a lejáratás, a másik reklámozása mellett.
én nem hagytam volna az biztos.
azért 450 az 450. főleg ha kiszámlázott olyan tételeket, amik valóban nem lettek cserélve. ell tudom hinni, sok helyen működik így. tehát nem emiatt kételkedtem. sajnos azért merik ezt megcsinálni, mert sokan hagyják. mellesleg 450ezeres munkáról nincs papír? NAV szereti az ilyet
hát mindegy ha elfogadtam , ám te dolgod. a lényeg, hogy már jó.

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 3.0d
Évjárat: 2005

státusz leo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2017. február 19. vasárnap, 19:06


Jani69 írta:
leo írta: T márkatársak! szeretnék leírni egy automata váltós történetet tanulság képen, hogy mások ne járjanak így! Nem rég vettem egy x3 as e 83. BMV-t.A vétel egy kereskedőtől történt ami hiba volt részemről, hogy csak egy rövid próba kört tettem az autóval Ami már tudom kevés egy állapot felméréséhez.A hibával csak vásárlás után kb 2 héttel szembesültem, hogy a gm automata váltó meleg olajnál 2ből 3 ba váltásnál egy picit rángatva vált. Mivel az autó 156 000 km futott gondoltam ezt a hibát bevállalom és meg csináltatom .Neten tájékozódva illetve egy 17 ik kerületi bmv szervizben személyesen ahol kaptam egy akkor húzósnak tűnő ajánlatot 600 ezer ft melyet követően ,eljutottam Perkátára Papp Attila műhelyébe aki 450 ezer ft ért elvállata a váltó javitását illetve szerinte az osztóműben láncot kell cserélni történetet.2 hét után elkészült az autó 6 havi garanciával. Kb 5 ezer km 6 hónap és ismét ugyan az a hibajelenség.Visszamentem hogy egy váltó adalék betöltése után szerinte is jó lesz.Nem lett jó de bizalmam is elment tőle.Ajánlások illetve az oldalakon irt vélemények alapján választottam Papp Tamás professzort.Aki elmondta hogy a váltó csak megfelelő olajnyomással fog jól működni tehát nagy javítással tudja elvállalni . Nem örültem a megállapításnak, de már kénytelen voltam egy újabb javítást bevállalni.Az első benyomás a műhelyéről már bizakodásra adott okot mint egy patika.Kb 2 hét múlva elkészült az autó ami bitang jó és nagyon élvezetes használni,de ezt beárnyékolta az általa megállapított tény hogy a váltó ki sem volt szedve nem hogy javítva. Ugyan a másik szerelő javításért /OLAJCSERE VOLT CSAK/ elkérte a rengeteg pénzt de átvert nagyon csúnyán ezt már én állítom és ez legyen tanulság,automata váltóval rendelkező márkatársaimnak.Nem tartom a GM váltó működését rossznak sőt de csak ha hibátlan.


Köszönöm,igazán tanulságos! Én felújított automata váltóval vettem és garanciával az E46-ot és szerencsére jól is működik!


Nagyon bölcsen vásároltál sok hibamentes km -t kivánok.

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 3.0d
Évjárat: 2005

státusz leo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2017. február 19. vasárnap, 18:58


YELLOW írta:
leo írta: T márkatársak! szeretnék leírni egy automata váltós történetet tanulság képen, hogy mások ne járjanak így! Nem rég vettem egy x3 as e 83. BMV-t.A vétel egy kereskedőtől történt ami hiba volt részemről, hogy csak egy rövid próba kört tettem az autóval Ami már tudom kevés egy állapot felméréséhez.A hibával csak vásárlás után kb 2 héttel szembesültem, hogy a gm automata váltó meleg olajnál 2ből 3 ba váltásnál egy picit rángatva vált. Mivel az autó 156 000 km futott gondoltam ezt a hibát bevállalom és meg csináltatom .Neten tájékozódva illetve egy 17 ik kerületi bmv szervizben személyesen ahol kaptam egy akkor húzósnak tűnő ajánlatot 600 ezer ft melyet követően ,eljutottam Perkátára Papp Attila műhelyébe aki 450 ezer ft ért elvállata a váltó javitását illetve szerinte az osztóműben láncot kell cserélni történetet.2 hét után elkészült az autó 6 havi garanciával. Kb 5 ezer km 6 hónap és ismét ugyan az a hibajelenség.Visszamentem hogy egy váltó adalék betöltése után szerinte is jó lesz.Nem lett jó de bizalmam is elment tőle.Ajánlások illetve az oldalakon irt vélemények alapján választottam Papp Tamás professzort.Aki elmondta hogy a váltó csak megfelelő olajnyomással fog jól működni tehát nagy javítással tudja elvállalni . Nem örültem a megállapításnak, de már kénytelen voltam egy újabb javítást bevállalni.Az első benyomás a műhelyéről már bizakodásra adott okot mint egy patika.Kb 2 hét múlva elkészült az autó ami bitang jó és nagyon élvezetes használni,de ezt beárnyékolta az általa megállapított tény hogy a váltó ki sem volt szedve nem hogy javítva. Ugyan a másik szerelő javításért /OLAJCSERE VOLT CSAK/ elkérte a rengeteg pénzt de átvert nagyon csúnyán ezt már én állítom és ez legyen tanulság,automata váltóval rendelkező márkatársaimnak.Nem tartom a GM váltó működését rossznak sőt de csak ha hibátlan.


ne haragudj meg, de valószínű többet sem fogsz ide írni.
számomra mindig fura, amikor valaki frissen regisztrál, aztán lejárató történetet ír, majd soha többet nem látjuk.
nekem eleve az szemet szúr, hogy a BMW-t 2x sem tudod helyesen leírni. nekem ez összeférhetetlen egy fanatik oldalon, és már fura dolgokra enged következtetni.
Papp Attila, nem simerem, nem védem, de ha megnézed a weblapot, akkor főként VW konszern váltóira van specializálódva. ez nem jelenti azt persze, hogy mást ne tudna megcsinálni.
az is fura, hogy fél év garit válallt, és neked pont akkor kezdett rosszalkodni megint.
ha a másik szinén Papp szerelő szerint le sem volt véve a váltó, akkor mégis mit csinált vele, amitől megjavult fél évig? SW reset? azért 450ezerért nagy csalás volna. neked pedig ott kellett volna verni az ajtót, nem itt, vagy gondolom minden BMW-s fórumot telenyomsz ezzel.
lehet valóban így volt, de ha leveszi a váltót lehett látott volna ő is dolgokat. de ezt tényleg akkora pofátlan lehúzásnak tartottam volna, hogy ezt nem lehetett volna szó nélkül hagyni. akkor a Papp tamásnak hivatalosan adnia kellett volna egy igazolást, hogy nem lett a váltó elszedve korábban. (ezt nem tudom miből láthatta) és akkor visszamenni az Attilához.
egyébként 30d automata váltói hasonlóak, én E39-ben is tapasztaltam ilyet, pedig azt is felújították. állítólag mind csinálja. én nem tudom.

egyébként én eleve automataváltó ellenes vagyok. de ahogy vezetgetek egyre többet, nem olyan rossz az. főleg az újabbak. nem nagyon jelent már többlet fogyasztást, és érzetre jobban gyorsul, mert mindig az ideális fokozatban van. egy 7-8 sebességes automata baba lehet már. nyilván karbantartásigényesebb, de ugye mindennek meg van az ára.


köszönöm az észrevételt! valóban BMW de a 12 éves lányomnak diktáltam a történetet,de nem ez a lényeg. A hibát azért nem tapasztaltam korábban mert a párom használja az autót és csak rövid távom, ami azt jelenti hogy idő kellet volna ahhoz hogy az olaj be melegedjen és tapasztaljuk a hibát.Egy vidéki utazásnál tapasztaltam a jelenséget finom gyorsításkor.Mit tehettem volna amikor a fél év eltelt és papírom nem volt.Papp Tamás először ajánlotta vigyem vissza az autót, de a párom hallani sem akart róla.A javítás után meg mutatta Papp Tamás a régi eredeti gyári alkatrészeket amiket kicserélt mind gyári jelőlésű volt és még egy alap gumi tömítés sem lett ki cserélve.A második alkalommal egy xadó adalék lett betöltve holott azt mondta hogy a vezérlő tömbben kicseréli az illetékes fokozat dugattyúját ez sem történt meg 20 ezer pénzért.Máshova nem írtam és persze hogy új vagyok hiszen mostanában vettem az autót.De azért úgy érzem hogy a történet tanulságos lehet. Automata váltó ügyben olvastam történeteket úgy hogy nagyon körültekintően kell a javításokat megrendelni mert nem kis tételekről van szó.Az autó most hibátlanul működik, én nem tudom hogy másnak milyen lett felújítás után de az enyémet nagyon szívesen meg mutatom felújítás előtt állóknak.Amit azóta olvastam szakértőktől teljesen igaznak tartom a felújításra vonatkozóan.A váltóm sem hideg sem meleg olajnál nem rendetlenkedik nem rángat simán vált ha kell többet is vissza vált min kézi mind automata állásban, szépen dolgozik, úgy hogy bármi rendellenességet én tapasztalatom alapján városi legendának tartok a GM váltóknál is.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. február 19. vasárnap, 15:50


leo írta: T márkatársak! szeretnék leírni egy automata váltós történetet tanulság képen, hogy mások ne járjanak így! Nem rég vettem egy x3 as e 83. BMV-t.A vétel egy kereskedőtől történt ami hiba volt részemről, hogy csak egy rövid próba kört tettem az autóval Ami már tudom kevés egy állapot felméréséhez.A hibával csak vásárlás után kb 2 héttel szembesültem, hogy a gm automata váltó meleg olajnál 2ből 3 ba váltásnál egy picit rángatva vált. Mivel az autó 156 000 km futott gondoltam ezt a hibát bevállalom és meg csináltatom .Neten tájékozódva illetve egy 17 ik kerületi bmv szervizben személyesen ahol kaptam egy akkor húzósnak tűnő ajánlatot 600 ezer ft melyet követően ,eljutottam Perkátára Papp Attila műhelyébe aki 450 ezer ft ért elvállata a váltó javitását illetve szerinte az osztóműben láncot kell cserélni történetet.2 hét után elkészült az autó 6 havi garanciával. Kb 5 ezer km 6 hónap és ismét ugyan az a hibajelenség.Visszamentem hogy egy váltó adalék betöltése után szerinte is jó lesz.Nem lett jó de bizalmam is elment tőle.Ajánlások illetve az oldalakon irt vélemények alapján választottam Papp Tamás professzort.Aki elmondta hogy a váltó csak megfelelő olajnyomással fog jól működni tehát nagy javítással tudja elvállalni . Nem örültem a megállapításnak, de már kénytelen voltam egy újabb javítást bevállalni.Az első benyomás a műhelyéről már bizakodásra adott okot mint egy patika.Kb 2 hét múlva elkészült az autó ami bitang jó és nagyon élvezetes használni,de ezt beárnyékolta az általa megállapított tény hogy a váltó ki sem volt szedve nem hogy javítva. Ugyan a másik szerelő javításért /OLAJCSERE VOLT CSAK/ elkérte a rengeteg pénzt de átvert nagyon csúnyán ezt már én állítom és ez legyen tanulság,automata váltóval rendelkező márkatársaimnak.Nem tartom a GM váltó működését rossznak sőt de csak ha hibátlan.


ne haragudj meg, de valószínű többet sem fogsz ide írni.
számomra mindig fura, amikor valaki frissen regisztrál, aztán lejárató történetet ír, majd soha többet nem látjuk.
nekem eleve az szemet szúr, hogy a BMW-t 2x sem tudod helyesen leírni. nekem ez összeférhetetlen egy fanatik oldalon, és már fura dolgokra enged következtetni.
Papp Attila, nem simerem, nem védem, de ha megnézed a weblapot, akkor főként VW konszern váltóira van specializálódva. ez nem jelenti azt persze, hogy mást ne tudna megcsinálni.
az is fura, hogy fél év garit válallt, és neked pont akkor kezdett rosszalkodni megint.
ha a másik szinén Papp szerelő szerint le sem volt véve a váltó, akkor mégis mit csinált vele, amitől megjavult fél évig? SW reset? azért 450ezerért nagy csalás volna. neked pedig ott kellett volna verni az ajtót, nem itt, vagy gondolom minden BMW-s fórumot telenyomsz ezzel.
lehet valóban így volt, de ha leveszi a váltót lehett látott volna ő is dolgokat. de ezt tényleg akkora pofátlan lehúzásnak tartottam volna, hogy ezt nem lehetett volna szó nélkül hagyni. akkor a Papp tamásnak hivatalosan adnia kellett volna egy igazolást, hogy nem lett a váltó elszedve korábban. (ezt nem tudom miből láthatta) és akkor visszamenni az Attilához.
egyébként 30d automata váltói hasonlóak, én E39-ben is tapasztaltam ilyet, pedig azt is felújították. állítólag mind csinálja. én nem tudom.

egyébként én eleve automataváltó ellenes vagyok. de ahogy vezetgetek egyre többet, nem olyan rossz az. főleg az újabbak. nem nagyon jelent már többlet fogyasztást, és érzetre jobban gyorsul, mert mindig az ideális fokozatban van. egy 7-8 sebességes automata baba lehet már. nyilván karbantartásigényesebb, de ugye mindennek meg van az ára.


Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2017. február 19. vasárnap, 13:36


leo írta: T márkatársak! szeretnék leírni egy automata váltós történetet tanulság képen, hogy mások ne járjanak így! Nem rég vettem egy x3 as e 83. BMV-t.A vétel egy kereskedőtől történt ami hiba volt részemről, hogy csak egy rövid próba kört tettem az autóval Ami már tudom kevés egy állapot felméréséhez.A hibával csak vásárlás után kb 2 héttel szembesültem, hogy a gm automata váltó meleg olajnál 2ből 3 ba váltásnál egy picit rángatva vált. Mivel az autó 156 000 km futott gondoltam ezt a hibát bevállalom és meg csináltatom .Neten tájékozódva illetve egy 17 ik kerületi bmv szervizben személyesen ahol kaptam egy akkor húzósnak tűnő ajánlatot 600 ezer ft melyet követően ,eljutottam Perkátára Papp Attila műhelyébe aki 450 ezer ft ért elvállata a váltó javitását illetve szerinte az osztóműben láncot kell cserélni történetet.2 hét után elkészült az autó 6 havi garanciával. Kb 5 ezer km 6 hónap és ismét ugyan az a hibajelenség.Visszamentem hogy egy váltó adalék betöltése után szerinte is jó lesz.Nem lett jó de bizalmam is elment tőle.Ajánlások illetve az oldalakon irt vélemények alapján választottam Papp Tamás professzort.Aki elmondta hogy a váltó csak megfelelő olajnyomással fog jól működni tehát nagy javítással tudja elvállalni . Nem örültem a megállapításnak, de már kénytelen voltam egy újabb javítást bevállalni.Az első benyomás a műhelyéről már bizakodásra adott okot mint egy patika.Kb 2 hét múlva elkészült az autó ami bitang jó és nagyon élvezetes használni,de ezt beárnyékolta az általa megállapított tény hogy a váltó ki sem volt szedve nem hogy javítva. Ugyan a másik szerelő javításért /OLAJCSERE VOLT CSAK/ elkérte a rengeteg pénzt de átvert nagyon csúnyán ezt már én állítom és ez legyen tanulság,automata váltóval rendelkező márkatársaimnak.Nem tartom a GM váltó működését rossznak sőt de csak ha hibátlan.


Köszönöm,igazán tanulságos! Én felújított automata váltóval vettem és garanciával az E46-ot és szerencsére jól is működik!


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. február 19. vasárnap, 13:30


leo írta: T márkatársak! szeretnék leírni egy automata váltós történetet tanulság képen, hogy mások ne járjanak így! Nem rég vettem egy x3 as e 83. BMV-t.A vétel egy kereskedőtől történt ami hiba volt részemről, hogy csak egy rövid próba kört tettem az autóval Ami már tudom kevés egy állapot felméréséhez.A hibával csak vásárlás után kb 2 héttel szembesültem, hogy a gm automata váltó meleg olajnál 2ből 3 ba váltásnál egy picit rángatva vált. Mivel az autó 156 000 km futott gondoltam ezt a hibát bevállalom és meg csináltatom .Neten tájékozódva illetve egy 17 ik kerületi bmv szervizben személyesen ahol kaptam egy akkor húzósnak tűnő ajánlatot 600 ezer ft melyet követően ,eljutottam Perkátára Papp Attila műhelyébe aki 450 ezer ft ért elvállata a váltó javitását illetve szerinte az osztóműben láncot kell cserélni történetet.2 hét után elkészült az autó 6 havi garanciával. Kb 5 ezer km 6 hónap és ismét ugyan az a hibajelenség.Visszamentem hogy egy váltó adalék betöltése után szerinte is jó lesz.Nem lett jó de bizalmam is elment tőle.Ajánlások illetve az oldalakon irt vélemények alapján választottam Papp Tamás professzort.Aki elmondta hogy a váltó csak megfelelő olajnyomással fog jól működni tehát nagy javítással tudja elvállalni . Nem örültem a megállapításnak, de már kénytelen voltam egy újabb javítást bevállalni.Az első benyomás a műhelyéről már bizakodásra adott okot mint egy patika.Kb 2 hét múlva elkészült az autó ami bitang jó és nagyon élvezetes használni,de ezt beárnyékolta az általa megállapított tény hogy a váltó ki sem volt szedve nem hogy javítva. Ugyan a másik szerelő javításért /OLAJCSERE VOLT CSAK/ elkérte a rengeteg pénzt de átvert nagyon csúnyán ezt már én állítom és ez legyen tanulság,automata váltóval rendelkező márkatársaimnak.Nem tartom a GM váltó működését rossznak sőt de csak ha hibátlan.


Az ilyen esetek mindig eltántorítanak attól, hogy a jövőben bármilyen automata váltós autóm legyen. Sajnos az újabbakban egyre ritkább a manuális, de remélem még egy darabig lesz lehetőség választani.

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 3.0d
Évjárat: 2005

státusz leo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2017. február 19. vasárnap, 12:25


T márkatársak! szeretnék leírni egy automata váltós történetet tanulság képen, hogy mások ne járjanak így! Nem rég vettem egy x3 as e 83. BMV-t.A vétel egy kereskedőtől történt ami hiba volt részemről, hogy csak egy rövid próba kört tettem az autóval Ami már tudom kevés egy állapot felméréséhez.A hibával csak vásárlás után kb 2 héttel szembesültem, hogy a gm automata váltó meleg olajnál 2ből 3 ba váltásnál egy picit rángatva vált. Mivel az autó 156 000 km futott gondoltam ezt a hibát bevállalom és meg csináltatom .Neten tájékozódva illetve egy 17 ik kerületi bmv szervizben személyesen ahol kaptam egy akkor húzósnak tűnő ajánlatot 600 ezer ft melyet követően ,eljutottam Perkátára Papp Attila műhelyébe aki 450 ezer ft ért elvállata a váltó javitását illetve szerinte az osztóműben láncot kell cserélni történetet.2 hét után elkészült az autó 6 havi garanciával. Kb 5 ezer km 6 hónap és ismét ugyan az a hibajelenség.Visszamentem hogy egy váltó adalék betöltése után szerinte is jó lesz.Nem lett jó de bizalmam is elment tőle.Ajánlások illetve az oldalakon irt vélemények alapján választottam Papp Tamás professzort.Aki elmondta hogy a váltó csak megfelelő olajnyomással fog jól működni tehát nagy javítással tudja elvállalni . Nem örültem a megállapításnak, de már kénytelen voltam egy újabb javítást bevállalni.Az első benyomás a műhelyéről már bizakodásra adott okot mint egy patika.Kb 2 hét múlva elkészült az autó ami bitang jó és nagyon élvezetes használni,de ezt beárnyékolta az általa megállapított tény hogy a váltó ki sem volt szedve nem hogy javítva. Ugyan a másik szerelő javításért /OLAJCSERE VOLT CSAK/ elkérte a rengeteg pénzt de átvert nagyon csúnyán ezt már én állítom és ez legyen tanulság,automata váltóval rendelkező márkatársaimnak.Nem tartom a GM váltó működését rossznak sőt de csak ha hibátlan.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1991

státusz Memphiske

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. február 15. szerda, 23:36


Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy M43B18-ra milyen váltó megy fel? Esetleg IS váltó vagy hathengeres váltó felmegy? Bocsi ha hülyeséget kérdezek de érdekelne.

A következő kérdésem, a fogyasztást tekintve az említett motorkódhoz melyik lenne a megfelelő áttételü difi? Az autót többnyire városban használom, munkába egyebek.

És az utolsó kérdésem az lenne hogy egy M43B18-at valaki elkezdett már igényesen felhúzni? (teljesítmény)
gondolok ezalatt, Is injector cserére, motorvezérlő írásra, sikoltatás, egyebek.
Esetleg tapasztalat? vagy 1-2 okos ötlet?

Nem kókányolok, és esek neki fejetlenül, vannak akik megoldják. Csak érdekelnek tapasztalatok, és ötletek.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. február 15. szerda, 23:38

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2006

státusz Sanyibmw

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. február 15. szerda, 09:02


viktor írta:
Sanyibmw írta: Sziasztok!
Tudna-e valaki segíteni?
318d E90-em van reggelente nehezen indul, mintha levegős volna. Mi lehet az oka.
Segítséget előre is köszönöm.



Izzítógyertya?

Ráteszem gépre megnézem. Kijelző szerint nem is izzót. Köszi


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2017. február 14. kedd, 12:04


Sanyibmw írta: Sziasztok!
Tudna-e valaki segíteni?
318d E90-em van reggelente nehezen indul, mintha levegős volna. Mi lehet az oka.
Segítséget előre is köszönöm.



Izzítógyertya?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2006

státusz Sanyibmw

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. február 14. kedd, 08:25


Sziasztok!
Tudna-e valaki segíteni?
318d E90-em van reggelente nehezen indul, mintha levegős volna. Mi lehet az oka.
Segítséget előre is köszönöm.



lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2017. február 13. hétfő, 13:13


imreandris írta: Sziasztok!

2005-ös bmw 320i autóm elkezdett kék füstöt adni nagy gázadásra. Lehet hogy csak szelepszárszimerig csere eléglenne? Ha gyűrűztetni kell akkor az mennyibe lenne? Van infótok erről, vagy inkább gondolkodjam komplett motorcserében?


Szia!
Szász Gábort keresd: e46 fanatics facebook csoportban megtalálod. Csak jókat írtak róla.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz imreandris

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2017. február 12. vasárnap, 15:34


Sziasztok!

2005-ös bmw 320i autóm elkezdett kék füstöt adni nagy gázadásra. Lehet hogy csak szelepszárszimerig csere eléglenne? Ha gyűrűztetni kell akkor az mennyibe lenne? Van infótok erről, vagy inkább gondolkodjam komplett motorcserében?