autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2017. június 30. péntek, 15:09


tusi_ írta:
liga86 írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!
N42b18-as motornál hátul valahol rácsöpög az olaj a kipufogóra. Így ha pár napot áll az autó Indulás után ahogy leég ŕóla "kellemes"illat lesz az utastérben .
Valakinek van ötlete hol lehet a gond?
Köszönöm!


Hali! Vakum pumpa tömítés!


Ja. Kitudod cserelni te is, de elotte nyugtatozd be magad. Nekem 2 oraba tellett le/fel rakni, pedig csak 3 csavar. Aztan vagy 8 torx, mire szetszeded magat a pumpat es cserled a tomitest.



Köszönöm a válaszokat!
Akkor szerzek tömítést és nekiállok. Nem vagyok ideges fajta úgyhogy ezzel nincs gond

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2017. június 30. péntek, 13:54


liga86 írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!
N42b18-as motornál hátul valahol rácsöpög az olaj a kipufogóra. Így ha pár napot áll az autó Indulás után ahogy leég ŕóla "kellemes"illat lesz az utastérben .
Valakinek van ötlete hol lehet a gond?
Köszönöm!


Hali! Vakum pumpa tömítés!


Ja. Kitudod cserelni te is, de elotte nyugtatozd be magad. Nekem 2 oraba tellett le/fel rakni, pedig csak 3 csavar. Aztan vagy 8 torx, mire szetszeded magat a pumpat es cserled a tomitest.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. június 30. péntek, 13:54

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz liga86

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2017. június 28. szerda, 18:52


Benyo89 írta: Sziasztok!
N42b18-as motornál hátul valahol rácsöpög az olaj a kipufogóra. Így ha pár napot áll az autó Indulás után ahogy leég ŕóla "kellemes"illat lesz az utastérben .
Valakinek van ötlete hol lehet a gond?
Köszönöm!


Hali! Vakum pumpa tömítés!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2017. június 28. szerda, 18:17


Sziasztok!
N42b18-as motornál hátul valahol rácsöpög az olaj a kipufogóra. Így ha pár napot áll az autó Indulás után ahogy leég ŕóla "kellemes"illat lesz az utastérben .
Valakinek van ötlete hol lehet a gond?
Köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. június 28. szerda, 07:05


Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta:
Egy szoftverfrissítés mi jót tehet vele?


pl, lehet a váltóra jött ki valami javítás. lehet, hogy ez előfordul mindegyikkel és pont erre csináltak valami javítást.
de az is lehet, hogy ugyanazt a progit kell újra feltölteni, mert valami összeakadt a rendszerben.
de én még most is azt mondom, hogy sima állásban vezess nyugisan, szerintem pár km-en keresztül lehet visszaáll. ne gyorsulj intenzíven annyiszor, ritkábban használd a féket, minél több motorfék. aztán rátanul arra a vezetési stílusra.
ha meg sportosan akarsz venni, akkor csak egy klatty oszt lehet neki nyomni.


Na, úgy néz ki a dolog egyszerűbb volt. A kompjuter diagnosztika korábbi hibát tárolt, a motorvezérlés és a váltó között megszakadt valamikor a kapcsolat. Ezt törölték, majd félórás vezetés után nem jött vissza és a hibajelenség is megszűnt. Most tesztelem. De a váltáskori rángatás és az erőteljes motorfákezés megszűnt. Számomra érthetetlen, de pár ezer a diagra jobban hangzik mint pár százezer a váltófelújításra (Már arra is készültem, legjobb ajánlat 800ezer Ft volt)


előbb mindig szoftveresen kell megnézni a dolgokat, amit lehet úgy kipróbálni.
elektronikai eszközöknél gyakran van ilyen, hogy az ember azt hinné valami hardver hiba, közben egy SW frissítés és oké. melóban is van olyan, hogy egy terméket rossz, aztán elég újraprogramozni. vagy épp egy korábbi teszten nem törölt egy hibát a tesztprogram, amit szándékosan írt bele persze, hogy azt is ellenőrizni tudjuk.

Pistamann
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Pistamann

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2017. június 28. szerda, 00:12


YELLOW írta:
Pistamann írta:
Egy szoftverfrissítés mi jót tehet vele?


pl, lehet a váltóra jött ki valami javítás. lehet, hogy ez előfordul mindegyikkel és pont erre csináltak valami javítást.
de az is lehet, hogy ugyanazt a progit kell újra feltölteni, mert valami összeakadt a rendszerben.
de én még most is azt mondom, hogy sima állásban vezess nyugisan, szerintem pár km-en keresztül lehet visszaáll. ne gyorsulj intenzíven annyiszor, ritkábban használd a féket, minél több motorfék. aztán rátanul arra a vezetési stílusra.
ha meg sportosan akarsz venni, akkor csak egy klatty oszt lehet neki nyomni.


Na, úgy néz ki a dolog egyszerűbb volt. A kompjuter diagnosztika korábbi hibát tárolt, a motorvezérlés és a váltó között megszakadt valamikor a kapcsolat. Ezt törölték, majd félórás vezetés után nem jött vissza és a hibajelenség is megszűnt. Most tesztelem. De a váltáskori rángatás és az erőteljes motorfákezés megszűnt. Számomra érthetetlen, de pár ezer a diagra jobban hangzik mint pár százezer a váltófelújításra (Már arra is készültem, legjobb ajánlat 800ezer Ft volt)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. június 28. szerda, 00:13

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. június 20. kedd, 13:55


Pistamann írta:
Egy szoftverfrissítés mi jót tehet vele?


pl, lehet a váltóra jött ki valami javítás. lehet, hogy ez előfordul mindegyikkel és pont erre csináltak valami javítást.
de az is lehet, hogy ugyanazt a progit kell újra feltölteni, mert valami összeakadt a rendszerben.
de én még most is azt mondom, hogy sima állásban vezess nyugisan, szerintem pár km-en keresztül lehet visszaáll. ne gyorsulj intenzíven annyiszor, ritkábban használd a féket, minél több motorfék. aztán rátanul arra a vezetési stílusra.
ha meg sportosan akarsz venni, akkor csak egy klatty oszt lehet neki nyomni.


Pistamann
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Pistamann

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2017. június 20. kedd, 13:46


Bitu79 írta:
Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal . Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.


ilyen a váltó. a motorfék pedig jó. mert nem fogyaszt az autó, nem úgy mintha üresben gurulnál. számomra szomorú, ha korábbi manuál autónál üresben gurulgattál. nem túl jó vezetési technika. az a váltó egy nagyon jó váltó azt mondják. rá kell érezni mennyit fog a motorfék é úgy elvenni a gázokat. ha nem megy az azért van, mert nem érzed az autót. ez nem bántás, hanem tény. motorfékkel lassulni jó, kíméled a féket is és a fogyasztásnak is jó.


Az autó lassan 3 éve megvan, valami mégis változott az elmúlt időszakban, nem volt ennyire "erőszakos"


én egy váltó program frissítést próbálnék meg akkor. lehet túl hamar pakolja vissza a sebességeket. viszont lehet sport módban van, akkor lehet többet pakol vissza, mert ugye kigyorsításhoz kell az erő és arra készül. azt tudom elképzelni, hogy az utóbbi időben sportosabban volt vezetve, és arra állt rá a rendszer.


Ez lehet igaz..Ha átkapcsolóm sport módba, akkor tökjó minden, ha vissza, akkor van ez...



Ez üzemanyag megtakarítás miatt van kitalálva,sztem sem gond.Érezni kell a kocsit.Jól írja Yellow.Neten találni róla sok infót.
Pl itt: http://www.bimmerfest.com/foru...90937.html
Sokan panaszkodnak hasonlóra,de gyanítom,hogy ezek az autók ilyenek.Meg kell tanulni kiismerni a váltót.Tudni kell,mikor kell leszállni a gázról.

Egy szoftverfrissítés mi jót tehet vele?







autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. június 20. kedd, 11:41


Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal . Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.


ilyen a váltó. a motorfék pedig jó. mert nem fogyaszt az autó, nem úgy mintha üresben gurulnál. számomra szomorú, ha korábbi manuál autónál üresben gurulgattál. nem túl jó vezetési technika. az a váltó egy nagyon jó váltó azt mondják. rá kell érezni mennyit fog a motorfék é úgy elvenni a gázokat. ha nem megy az azért van, mert nem érzed az autót. ez nem bántás, hanem tény. motorfékkel lassulni jó, kíméled a féket is és a fogyasztásnak is jó.


Az autó lassan 3 éve megvan, valami mégis változott az elmúlt időszakban, nem volt ennyire "erőszakos"


én egy váltó program frissítést próbálnék meg akkor. lehet túl hamar pakolja vissza a sebességeket. viszont lehet sport módban van, akkor lehet többet pakol vissza, mert ugye kigyorsításhoz kell az erő és arra készül. azt tudom elképzelni, hogy az utóbbi időben sportosabban volt vezetve, és arra állt rá a rendszer.


Ez lehet igaz..Ha átkapcsolóm sport módba, akkor tökjó minden, ha vissza, akkor van ez...



Ez üzemanyag megtakarítás miatt van kitalálva,sztem sem gond.Érezni kell a kocsit.Jól írja Yellow.Neten találni róla sok infót.
Pl itt: http://www.bimmerfest.com/foru...90937.html
Sokan panaszkodnak hasonlóra,de gyanítom,hogy ezek az autók ilyenek.Meg kell tanulni kiismerni a váltót.Tudni kell,mikor kell leszállni a gázról.







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. június 20. kedd, 11:47

Pistamann
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Pistamann

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2017. június 20. kedd, 10:46


YELLOW írta:
Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal . Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.


ilyen a váltó. a motorfék pedig jó. mert nem fogyaszt az autó, nem úgy mintha üresben gurulnál. számomra szomorú, ha korábbi manuál autónál üresben gurulgattál. nem túl jó vezetési technika. az a váltó egy nagyon jó váltó azt mondják. rá kell érezni mennyit fog a motorfék é úgy elvenni a gázokat. ha nem megy az azért van, mert nem érzed az autót. ez nem bántás, hanem tény. motorfékkel lassulni jó, kíméled a féket is és a fogyasztásnak is jó.


Az autó lassan 3 éve megvan, valami mégis változott az elmúlt időszakban, nem volt ennyire "erőszakos"


én egy váltó program frissítést próbálnék meg akkor. lehet túl hamar pakolja vissza a sebességeket. viszont lehet sport módban van, akkor lehet többet pakol vissza, mert ugye kigyorsításhoz kell az erő és arra készül. azt tudom elképzelni, hogy az utóbbi időben sportosabban volt vezetve, és arra állt rá a rendszer.


Ez lehet igaz..Ha átkapcsolóm sport módba, akkor tökjó minden, ha vissza, akkor van ez...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. június 20. kedd, 10:15


Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal . Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.


ilyen a váltó. a motorfék pedig jó. mert nem fogyaszt az autó, nem úgy mintha üresben gurulnál. számomra szomorú, ha korábbi manuál autónál üresben gurulgattál. nem túl jó vezetési technika. az a váltó egy nagyon jó váltó azt mondják. rá kell érezni mennyit fog a motorfék é úgy elvenni a gázokat. ha nem megy az azért van, mert nem érzed az autót. ez nem bántás, hanem tény. motorfékkel lassulni jó, kíméled a féket is és a fogyasztásnak is jó.


Az autó lassan 3 éve megvan, valami mégis változott az elmúlt időszakban, nem volt ennyire "erőszakos"


én egy váltó program frissítést próbálnék meg akkor. lehet túl hamar pakolja vissza a sebességeket. viszont lehet sport módban van, akkor lehet többet pakol vissza, mert ugye kigyorsításhoz kell az erő és arra készül. azt tudom elképzelni, hogy az utóbbi időben sportosabban volt vezetve, és arra állt rá a rendszer.

Pistamann
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Pistamann

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2017. június 20. kedd, 10:12


YELLOW írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal . Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.


ilyen a váltó. a motorfék pedig jó. mert nem fogyaszt az autó, nem úgy mintha üresben gurulnál. számomra szomorú, ha korábbi manuál autónál üresben gurulgattál. nem túl jó vezetési technika. az a váltó egy nagyon jó váltó azt mondják. rá kell érezni mennyit fog a motorfék é úgy elvenni a gázokat. ha nem megy az azért van, mert nem érzed az autót. ez nem bántás, hanem tény. motorfékkel lassulni jó, kíméled a féket is és a fogyasztásnak is jó.


Az autó lassan 3 éve megvan, valami mégis változott az elmúlt időszakban, nem volt ennyire "erőszakos"

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. június 20. kedd, 08:06


Pistamann írta: Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal . Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.


ilyen a váltó. a motorfék pedig jó. mert nem fogyaszt az autó, nem úgy mintha üresben gurulnál. számomra szomorú, ha korábbi manuál autónál üresben gurulgattál. nem túl jó vezetési technika. az a váltó egy nagyon jó váltó azt mondják. rá kell érezni mennyit fog a motorfék é úgy elvenni a gázokat. ha nem megy az azért van, mert nem érzed az autót. ez nem bántás, hanem tény. motorfékkel lassulni jó, kíméled a féket is és a fogyasztásnak is jó.

Pistamann
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Pistamann

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2017. június 20. kedd, 00:44


Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal . Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. június 20. kedd, 00:47

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz schei

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. június 04. vasárnap, 19:24


Szervusztok .
Segítséget kérnék .
bmw 330d e46 autómata .
hiba jelenség.:a váltó 2. és 3. fokozatban 2500-as fordulaton, félgázon ,beremeg.olyan mintha hátul a jobb hátsó keréknél remegne .De mindíg csak 2.és 3. fokozatban és csak 2500-nál. Nem tudom jobban konkretizálni a hibát . Kérlek segítsetek