lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2013. február 08. péntek, 17:27


SirToma írta:
tibi842 írta: Bmw 320d e46 ot melyik váltóval "érdemesebb" választani?
-automata ?
-manuális 5seb. , vagy 6 seb. ?


Szia.

Ha teheted manuális 6 sebességessel.

Üdv:Toma


én is Tomával értek egyet, nekm volt 5-ös is, és az maga a szenvedés, főleg városban.
3-as sok, 4-es kevés. Én nem szerettem a 3-asban erőltetni, és mindig 4-ben raktam, ott meg nehéz tartani az 50-et. A 6-osnak sokkal jobb a kiosztása.

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2013. február 08. péntek, 14:20


tibi842 írta: Bmw 320d e46 ot melyik váltóval "érdemesebb" választani?
-automata ?
-manuális 5seb. , vagy 6 seb. ?


Szia.

Ha teheted manuális 6 sebességessel.

Üdv:Toma

státusz tibi842

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. február 08. péntek, 14:09


Bmw 320d e46 ot melyik váltóval "érdemesebb" választani?
-automata ?
-manuális 5seb. , vagy 6 seb. ?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 18:04


Bima írta: Hello!

Kis segítséget kérnék. Ebben a ramaty időben nincs energiám magam lemérni és neten sehol nem találtam pontos leírást, ezért megkérdezem itt, hátha valaki tudja.
Tehát a kérdésem, hogy e46 320d, M47N204d4 motorkóddal, mekkora átmérőjű és falvastagságú vákumcső van az EGR-nél? Cserére érett. Viszont akkor már cserélném a többit is.

Előre is köszönöm!


3,5 × 2,0



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Bima

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 17:41


Hello!

Kis segítséget kérnék. Ebben a ramaty időben nincs energiám magam lemérni és neten sehol nem találtam pontos leírást, ezért megkérdezem itt, hátha valaki tudja.
Tehát a kérdésem, hogy e46 320d, M47N204d4 motorkóddal, mekkora átmérőjű és falvastagságú vákumcső van az EGR-nél? Cserére érett. Viszont akkor már cserélném a többit is.

Előre is köszönöm!

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. október 13. szombat, 21:01


harmas írta:


Ez a LOCK UP csak az automata váltósok életét keseríti meg, szerencsédre a kézisben nincs.
[/quote]
Akkor nálam ez mi?Szerinted?
[/quote]

Nézd, amikor én egy hónapig kézi váltóssal jártam 70-80km/h-ig negyediket használtam, egész egyszerűen ott volt dinamikus. Az 50-60 közötti 5 fokozatot nem használtam, mert hallhatóan erőlködött, és ez nem tesz jót neki.
Ettől függetlenül megnézném a váltótartó bakokat, szép peckesen kell állniuk, ha megdőltek befelé, akkor necces, h cserések (ugye mivel folyamatosan rajt van a súly, nem látszik egyből, h szakadt-e, meg kell emelni finoman emelővel a váltót, h nem vált-e el a gumi vulkanizálása)[/quote]
TEsó nem vonom kétségbe amit mondasz DE.... 4 ben 70-80 4 személyel csinálja a dolgot.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. október 13. szombat, 20:55



[/quote]

Ez a LOCK UP csak az automata váltósok életét keseríti meg, szerencsédre a kézisben nincs.
[/quote]
Akkor nálam ez mi?Szerinted?
[/quote]

Nézd, amikor én egy hónapig kézi váltóssal jártam 70-80km/h-ig negyediket használtam, egész egyszerűen ott volt dinamikus. Az 50-60 közötti 5 fokozatot nem használtam, mert hallhatóan erőlködött, és ez nem tesz jót neki.
Ettől függetlenül megnézném a váltótartó bakokat, szép peckesen kell állniuk, ha megdőltek befelé, akkor necces, h cserések (ugye mivel folyamatosan rajt van a súly, nem látszik egyből, h szakadt-e, meg kell emelni finoman emelővel a váltót, h nem vált-e el a gumi vulkanizálása)


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. október 13. szombat, 20:23


harmas írta:
valter320d írta:
valter320d írta:
harmas írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Szeretnék kérdezni, megpróbálom érthetően leírni

Előfordul, hogy kb 1600 as fordulaton berezonál az autó folyamatos lassú gyorsításnál. (5.6 másodpercig) Értem ezalatt, hogy megyek kb 60 -nal és alacsony fordulaton. Ekkor ha kicsit gyorsítok, akkor jön ez a rezonálás, mintha manuális autóm lenne és például 5. ból nem pakolnék vissza pl. 4. - es fokozatba, tehát erőlködve gyorsulnék a kocsival. Szóval, ha érzem ezt a rezonálást, akkor ha leveszem a gázról lábam, akkor rögtön megszűnik, gondolom nem kap terhelést a motor...., vagy ha nagyobb gázt adok akkor is megszűnik, hiszen visszavált a váltó és szépen gyorsul ahogy kell. 2 dologra tippelek: az egyik a váltó olaj csere...nem tudom... vagy a motortartó bakok, mert hallottam, h azok is okozhatnak ilyen jellegű "remegést".

köszönöm


megcsúszik a váltóban a lock-ért felelős kuplung.
olajcseréd volt-e mostanában?


Nekem is ugyanezt csinálja de az enyém manuális akkor mi a probléma?????

Csak következtetek de nekem a LOCK ért felelős a kuplungtárcsa tehát az van elkopva??


Ez a LOCK UP csak az automata váltósok életét keseríti meg, szerencsédre a kézisben nincs.

Akkor nálam ez mi?Szerinted?


mármint képletesen,automat Lock,manuális kuplungtárcsa el van kopva vagy a váltóolaj lejárt 240000 óta nem volt cserélve!

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 13. szombat, 20:52

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. október 13. szombat, 20:21


valter320d írta:
valter320d írta:
harmas írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Szeretnék kérdezni, megpróbálom érthetően leírni

Előfordul, hogy kb 1600 as fordulaton berezonál az autó folyamatos lassú gyorsításnál. (5.6 másodpercig) Értem ezalatt, hogy megyek kb 60 -nal és alacsony fordulaton. Ekkor ha kicsit gyorsítok, akkor jön ez a rezonálás, mintha manuális autóm lenne és például 5. ból nem pakolnék vissza pl. 4. - es fokozatba, tehát erőlködve gyorsulnék a kocsival. Szóval, ha érzem ezt a rezonálást, akkor ha leveszem a gázról lábam, akkor rögtön megszűnik, gondolom nem kap terhelést a motor...., vagy ha nagyobb gázt adok akkor is megszűnik, hiszen visszavált a váltó és szépen gyorsul ahogy kell. 2 dologra tippelek: az egyik a váltó olaj csere...nem tudom... vagy a motortartó bakok, mert hallottam, h azok is okozhatnak ilyen jellegű "remegést".

köszönöm


megcsúszik a váltóban a lock-ért felelős kuplung.
olajcseréd volt-e mostanában?


Nekem is ugyanezt csinálja de az enyém manuális akkor mi a probléma?????

Csak következtetek de nekem a LOCK ért felelős a kuplungtárcsa tehát az van elkopva??


Ez a LOCK UP csak az automata váltósok életét keseríti meg, szerencsédre a kézisben nincs.


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. október 13. szombat, 20:10


valter320d írta:
harmas írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Szeretnék kérdezni, megpróbálom érthetően leírni

Előfordul, hogy kb 1600 as fordulaton berezonál az autó folyamatos lassú gyorsításnál. (5.6 másodpercig) Értem ezalatt, hogy megyek kb 60 -nal és alacsony fordulaton. Ekkor ha kicsit gyorsítok, akkor jön ez a rezonálás, mintha manuális autóm lenne és például 5. ból nem pakolnék vissza pl. 4. - es fokozatba, tehát erőlködve gyorsulnék a kocsival. Szóval, ha érzem ezt a rezonálást, akkor ha leveszem a gázról lábam, akkor rögtön megszűnik, gondolom nem kap terhelést a motor...., vagy ha nagyobb gázt adok akkor is megszűnik, hiszen visszavált a váltó és szépen gyorsul ahogy kell. 2 dologra tippelek: az egyik a váltó olaj csere...nem tudom... vagy a motortartó bakok, mert hallottam, h azok is okozhatnak ilyen jellegű "remegést".

köszönöm


megcsúszik a váltóban a lock-ért felelős kuplung.
olajcseréd volt-e mostanában?


Nekem is ugyanezt csinálja de az enyém manuális akkor mi a probléma?????

Csak következtetek de nekem a LOCK ért felelős a kuplungtárcsa tehát az van elkopva??


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. október 13. szombat, 12:17


Hondras írta: Sziasztok!

Lehet hamarosan hengerfejtömítés csere előtt állok, milyet ajánlatok egy 323-as benzines motorhoz?
Másik kérdés: cimbora 320d-t (150LE) szeretne vásárolni, a eladó szerint a chek engine lámpa világít, ami nagyobb sebességnél egy hirtelen torpanással és elerőtlenedéssel járt, ami aztán el is múlt. Ezen leírás alapján merje megvenni, vagy mindenképpen szákszerviz által történt bevizsgálást követően?

Köszönöm.


Hengerfejtömítésből a Reinz márkájút vedd. A haverod pedig csináltasson egy komplett hibatároló lekérdezést vásárlás előtt. (nem szükséges márkaszervizbe vinnie. Viszont olyanhoz vigye aki látott már bmw-t és van diagja...)

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. október 12. péntek, 21:59


harmas írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Szeretnék kérdezni, megpróbálom érthetően leírni

Előfordul, hogy kb 1600 as fordulaton berezonál az autó folyamatos lassú gyorsításnál. (5.6 másodpercig) Értem ezalatt, hogy megyek kb 60 -nal és alacsony fordulaton. Ekkor ha kicsit gyorsítok, akkor jön ez a rezonálás, mintha manuális autóm lenne és például 5. ból nem pakolnék vissza pl. 4. - es fokozatba, tehát erőlködve gyorsulnék a kocsival. Szóval, ha érzem ezt a rezonálást, akkor ha leveszem a gázról lábam, akkor rögtön megszűnik, gondolom nem kap terhelést a motor...., vagy ha nagyobb gázt adok akkor is megszűnik, hiszen visszavált a váltó és szépen gyorsul ahogy kell. 2 dologra tippelek: az egyik a váltó olaj csere...nem tudom... vagy a motortartó bakok, mert hallottam, h azok is okozhatnak ilyen jellegű "remegést".

köszönöm


megcsúszik a váltóban a lock-ért felelős kuplung.
olajcseréd volt-e mostanában?


Nekem is ugyanezt csinálja de az enyém manuális akkor mi a probléma?????

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz Hondras

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 22:35


Sziasztok!

Lehet hamarosan hengerfejtömítés csere előtt állok, milyet ajánlatok egy 323-as benzines motorhoz?
Másik kérdés: cimbora 320d-t (150LE) szeretne vásárolni, a eladó szerint a chek engine lámpa világít, ami nagyobb sebességnél egy hirtelen torpanással és elerőtlenedéssel járt, ami aztán el is múlt. Ezen leírás alapján merje megvenni, vagy mindenképpen szákszerviz által történt bevizsgálást követően?

Köszönöm.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. október 06. szombat, 11:12


BalaBMW írta:
YELLOW írta:
tomiho-ho írta: Sziasztok tudnátok segiteni tuning box-on gondolkodok van valakinek tapasztalata vele kapcsolatba?fogyasztás terén érdeklödnék illetve a motorra valo hatása érdekelne?

KÖSZÖNÖM


szerintem hagyd a pitsába.... (persze akinek van és nem meri beismerni magának, az ellenkezni fog)


Osztom Yellow véleményét! A tuning box a chip tuning legalja...


A Box tuning egy gányolás. És hosszú távon nem tesz jót a motornak. (az érzékelőket veri át...)
Ha tuningolni akarsz akkor keress olyat aki újaírja neked az autó "programját". Pl: Kollár Szabi (Pusztaszabolcs) Ez nyilván drágább mint egy box!!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 23:33


BalaBMW írta:
YELLOW írta:
tomiho-ho írta: Sziasztok tudnátok segiteni tuning box-on gondolkodok van valakinek tapasztalata vele kapcsolatba?fogyasztás terén érdeklödnék illetve a motorra valo hatása érdekelne?

KÖSZÖNÖM


szerintem hagyd a pitsába.... (persze akinek van és nem meri beismerni magának, az ellenkezni fog)


Osztom Yellow véleményét! A tuning box a chip tuning legalja...


Hát ezzel csak az a baj, hogy a sommás ítéletek szépek, jól hangzanak, megkönnyítik az életet, csak nem igazak.

Kb olyan, mintha megkérdezné valaki, hogy a bor jó?
- hát, az észak-német alföldön termett vinkó az tuti ocsmány (legalábbis, amíg a global warming nem tesz valamit az ügy érdekében)
- de bizony egy kaliforniai vörös igazi élmény tud lenni
- egy vér-alkoholistának minden bor sz@r, csak a pálinka üt igazán

Remélem, elég képszerű voltam.