Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 15:40
YELLOW írta: ha azt mondom anubisz, akkor leesik? múltkor le tudtál baxni miatta.
egítek. piramis a kód neve.
Én egyet írtam oda a többiek 10 et
Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 15:40
YELLOW írta: ha azt mondom anubisz, akkor leesik? múltkor le tudtál baxni miatta.
egítek. piramis a kód neve.
Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 15:37
Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 15:29
anubisz írta:andrew írta:andrew írta:andrew írta:szotakdavid írta:andrew írta:minimal írta:andrew írta:szotakdavid írta:andrew írta:csbalu írta:andrew írta: sziasztok
Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.
kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?
m54226 s1
úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.
ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.
5w40es olajjal nyerek valamit?
Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...
Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?
Nem folyik valahol átnéztétek?
Nem folyik nem látszik alulról sem hogy olajos lenne.
Nagyobb gáznál kék a füst szerintem megeszi valahol.
http://bmwfans.info/parts-cata...separator/
elsőnek ezeket cseréld!
okés megpróbálom de eléggé elvan dugva ahogy látom
nos ma sikerült kicserélnem azt olajlecsapató szelepet.
de összerakásnál összecseréltem két csatlakozót, mivel egyformák voltak
tehát az olajnyomás gomba és az Üzemanyag tartály légtelenítő szelep kábelét felcseréltem 2x indítóztam így nem indult utána vettem észre visszacseréltem és azóta se indul.
világít a dcs off (háromszög+készifék)
meg a check engine.
lehet meghalt a vezérlő? vagy géppel helyrelehet tenni?
Helló ismét. a fenti probléma megoldódott.
olajlecsapató szelep cserélve de olajat zabálja még mindig.
hengerfej felújításon gondolkodom hogy belevágok. Kértem egy maszek szerelőtől árajánlatot csak munkadíjra 90 000et mondott mert hogy szét kell bontani az elejét teljesen hogy látszódjon a vezérlés, ezért ennyi mondta ő.
nos kérdés hogy valóban szétkel bontani a motor előtt is?
e46 320ci m54 226 s2
Ha Vanoszos arra figyelj, mert ha pancser akkor nem tudja beállítani !! Nekem volt levéve, teljes tömítés készlet kell hozzá, aztán a szimeringek, szelepvezetők, stb
Gondolhatod hogy szét kell bontani mindent. Szétszedni nem gond, összerakni, és beállítani a vezérlést, közben persze törik ez a vízcső,az a vízcső mert szarrá van öregedve, járulékos költségek meg az apró
Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 15:15
andrew írta:andrew írta:andrew írta:szotakdavid írta:andrew írta:minimal írta:andrew írta:szotakdavid írta:andrew írta:csbalu írta:andrew írta: sziasztok
Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.
kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?
m54226 s1
úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.
ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.
5w40es olajjal nyerek valamit?
Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...
Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?
Nem folyik valahol átnéztétek?
Nem folyik nem látszik alulról sem hogy olajos lenne.
Nagyobb gáznál kék a füst szerintem megeszi valahol.
http://bmwfans.info/parts-cata...separator/
elsőnek ezeket cseréld!
okés megpróbálom de eléggé elvan dugva ahogy látom
nos ma sikerült kicserélnem azt olajlecsapató szelepet.
de összerakásnál összecseréltem két csatlakozót, mivel egyformák voltak
tehát az olajnyomás gomba és az Üzemanyag tartály légtelenítő szelep kábelét felcseréltem 2x indítóztam így nem indult utána vettem észre visszacseréltem és azóta se indul.
világít a dcs off (háromszög+készifék)
meg a check engine.
lehet meghalt a vezérlő? vagy géppel helyrelehet tenni?
Helló ismét. a fenti probléma megoldódott.
olajlecsapató szelep cserélve de olajat zabálja még mindig.
hengerfej felújításon gondolkodom hogy belevágok. Kértem egy maszek szerelőtől árajánlatot csak munkadíjra 90 000et mondott mert hogy szét kell bontani az elejét teljesen hogy látszódjon a vezérlés, ezért ennyi mondta ő.
nos kérdés hogy valóban szétkel bontani a motor előtt is?
e46 320ci m54 226 s2
Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 15:09
andrew írta:andrew írta:szotakdavid írta:andrew írta:minimal írta:andrew írta:szotakdavid írta:andrew írta:csbalu írta:andrew írta: sziasztok
Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.
kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?
m54226 s1
úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.
ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.
5w40es olajjal nyerek valamit?
Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...
Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?
Nem folyik valahol átnéztétek?
Nem folyik nem látszik alulról sem hogy olajos lenne.
Nagyobb gáznál kék a füst szerintem megeszi valahol.
http://bmwfans.info/parts-cata...separator/
elsőnek ezeket cseréld!
okés megpróbálom de eléggé elvan dugva ahogy látom
nos ma sikerült kicserélnem azt olajlecsapató szelepet.
de összerakásnál összecseréltem két csatlakozót, mivel egyformák voltak
tehát az olajnyomás gomba és az Üzemanyag tartály légtelenítő szelep kábelét felcseréltem 2x indítóztam így nem indult utána vettem észre visszacseréltem és azóta se indul.
világít a dcs off (háromszög+készifék)
meg a check engine.
lehet meghalt a vezérlő? vagy géppel helyrelehet tenni?
Elküldve: 2014. szeptember 02. kedd, 19:51
andrew írta:szotakdavid írta:andrew írta:minimal írta:andrew írta:szotakdavid írta:andrew írta:csbalu írta:andrew írta: sziasztok
Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.
kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?
m54226 s1
úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.
ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.
5w40es olajjal nyerek valamit?
Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...
Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?
Nem folyik valahol átnéztétek?
Nem folyik nem látszik alulról sem hogy olajos lenne.
Nagyobb gáznál kék a füst szerintem megeszi valahol.
http://bmwfans.info/parts-cata...separator/
elsőnek ezeket cseréld!
okés megpróbálom de eléggé elvan dugva ahogy látom
Elküldve: 2014. szeptember 01. hétfő, 17:40
szotakdavid írta:andrew írta:minimal írta:andrew írta:szotakdavid írta:andrew írta:csbalu írta:andrew írta: sziasztok
Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.
kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?
m54226 s1
úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.
ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.
5w40es olajjal nyerek valamit?
Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...
Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?
Nem folyik valahol átnéztétek?
Nem folyik nem látszik alulról sem hogy olajos lenne.
Nagyobb gáznál kék a füst szerintem megeszi valahol.
http://bmwfans.info/parts-cata...separator/
elsőnek ezeket cseréld!
Elküldve: 2014. augusztus 31. vasárnap, 12:47
andrew írta:minimal írta:andrew írta:szotakdavid írta:andrew írta:csbalu írta:andrew írta: sziasztok
Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.
kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?
m54226 s1
úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.
ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.
5w40es olajjal nyerek valamit?
Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...
Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?
Nem folyik valahol átnéztétek?
Nem folyik nem látszik alulról sem hogy olajos lenne.
Nagyobb gáznál kék a füst szerintem megeszi valahol.
Elküldve: 2014. augusztus 29. péntek, 15:45
minimal írta:andrew írta:szotakdavid írta:andrew írta:csbalu írta:andrew írta: sziasztok
Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.
kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?
m54226 s1
úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.
ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.
5w40es olajjal nyerek valamit?
Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...
Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?
Nem folyik valahol átnéztétek?
Elküldve: 2014. augusztus 29. péntek, 11:17
andrew írta:szotakdavid írta:andrew írta:csbalu írta:andrew írta: sziasztok
Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.
kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?
m54226 s1
úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.
ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.
5w40es olajjal nyerek valamit?
Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...
Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?
Elküldve: 2014. augusztus 29. péntek, 08:13
szotakdavid írta:andrew írta:csbalu írta:andrew írta: sziasztok
Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.
kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?
m54226 s1
úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.
ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.
5w40es olajjal nyerek valamit?
Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...
Elküldve: 2014. augusztus 28. csütörtök, 19:52
andrew írta:csbalu írta:andrew írta: sziasztok
Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.
kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?
m54226 s1
úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.
ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.
5w40es olajjal nyerek valamit?
Elküldve: 2014. augusztus 28. csütörtök, 13:45
csbalu írta:andrew írta: sziasztok
Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.
kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?
m54226 s1
úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.
Elküldve: 2014. augusztus 28. csütörtök, 13:10
andrew írta: sziasztok
Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.
kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?
m54226 s1
Elküldve: 2014. augusztus 28. csütörtök, 12:26