YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2015. január 25. vasárnap, 14:00


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
A héten volt szerelőnél a kocsi egyéb okok miatt és ott kérdeztem rá az olajokra!
Kérdeztem, hogy az mitől van, hogy ilyen kicsit csattogós-ciripelős hangja van a kocsinak!
Ő egyből azt kérdezte, hogy főleg melegen van e ilyen hangja! És igen!
Erre megkérdezte milyen olajat teszek bele?.( 5w30 )
Azt monta rá, hogy melegen igen elvékonyodik az olaj és nincs megfelelő kenése valamelyik alkatrésznek ( nem emlékszem mit mondott de ti biztos tudni fogjátok ) és azért adja!
Ezért javasolta, hogy tegyek bele nyugodtan 10w-set és semmi baja nem lesz és még nem is fog ciripelni nekem!
Szerintetek?! Én ehhez hülye vagyok!
Vélemény?!


Szia!

Nekem hidegen indításkor volt "ciripelés" 1-2 másodpercig, (5W30) szerelőm 5W40 olajat ajánlott, 10W-t semmiképpen sem. Azóta hidegindításkor sem hallok semmit.

Üdv.: Pocses


a két olaj márkája azonos volt? ha valóban egyformán tudták az 5w szintet, akkor ugyanúgy kellett volna maradnia. nem a 30 helyett a 40 oldotta meg, hanem az olaj minősége nem azonos volt. bezony.


Nekem liqui moly top tech volt először 5w30 azzal is ciripelt és azt nagyon ette is.
Most Fina 5w30 van ezt nem eszi viszont ugyanúgy ciripel...
Akkor 10w-et nem teszek bele, de akkor mivel próbálkozzak??!


Eneos. esetleg. 5w-30.
de én szerintem a ciripelésed nem az olajtól van. esetleg videót csinálhatnál róla.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. január 25. vasárnap, 13:57


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
A héten volt szerelőnél a kocsi egyéb okok miatt és ott kérdeztem rá az olajokra!
Kérdeztem, hogy az mitől van, hogy ilyen kicsit csattogós-ciripelős hangja van a kocsinak!
Ő egyből azt kérdezte, hogy főleg melegen van e ilyen hangja! És igen!
Erre megkérdezte milyen olajat teszek bele?.( 5w30 )
Azt monta rá, hogy melegen igen elvékonyodik az olaj és nincs megfelelő kenése valamelyik alkatrésznek ( nem emlékszem mit mondott de ti biztos tudni fogjátok ) és azért adja!
Ezért javasolta, hogy tegyek bele nyugodtan 10w-set és semmi baja nem lesz és még nem is fog ciripelni nekem!
Szerintetek?! Én ehhez hülye vagyok!
Vélemény?!


Szia!

Nekem hidegen indításkor volt "ciripelés" 1-2 másodpercig, (5W30) szerelőm 5W40 olajat ajánlott, 10W-t semmiképpen sem. Azóta hidegindításkor sem hallok semmit.

Üdv.: Pocses


a két olaj márkája azonos volt? ha valóban egyformán tudták az 5w szintet, akkor ugyanúgy kellett volna maradnia. nem a 30 helyett a 40 oldotta meg, hanem az olaj minősége nem azonos volt. bezony.


Nekem liqui moly top tech volt először 5w30 azzal is ciripelt és azt nagyon ette is.
Most Fina 5w30 van ezt nem eszi viszont ugyanúgy ciripel...
Akkor 10w-et nem teszek bele, de akkor mivel próbálkozzak??!


Próbáld 5W40-el (én Castrolt használok), de vitátba nem bocsájtkozom, mindenki olyan olajat vesz amilyet csak akar...

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2015. január 25. vasárnap, 13:56


YELLOW írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
A héten volt szerelőnél a kocsi egyéb okok miatt és ott kérdeztem rá az olajokra!
Kérdeztem, hogy az mitől van, hogy ilyen kicsit csattogós-ciripelős hangja van a kocsinak!
Ő egyből azt kérdezte, hogy főleg melegen van e ilyen hangja! És igen!
Erre megkérdezte milyen olajat teszek bele?.( 5w30 )
Azt monta rá, hogy melegen igen elvékonyodik az olaj és nincs megfelelő kenése valamelyik alkatrésznek ( nem emlékszem mit mondott de ti biztos tudni fogjátok ) és azért adja!
Ezért javasolta, hogy tegyek bele nyugodtan 10w-set és semmi baja nem lesz és még nem is fog ciripelni nekem!
Szerintetek?! Én ehhez hülye vagyok!
Vélemény?!


Szia!

Nekem hidegen indításkor volt "ciripelés" 1-2 másodpercig, (5W30) szerelőm 5W40 olajat ajánlott, 10W-t semmiképpen sem. Azóta hidegindításkor sem hallok semmit.

Üdv.: Pocses


a két olaj márkája azonos volt? ha valóban egyformán tudták az 5w szintet, akkor ugyanúgy kellett volna maradnia. nem a 30 helyett a 40 oldotta meg, hanem az olaj minősége nem azonos volt. bezony.


Nekem liqui moly top tech volt először 5w30 azzal is ciripelt és azt nagyon ette is.
Most Fina 5w30 van ezt nem eszi viszont ugyanúgy ciripel...
Akkor 10w-et nem teszek bele, de akkor mivel próbálkozzak??!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. január 25. vasárnap, 13:53


YELLOW írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
A héten volt szerelőnél a kocsi egyéb okok miatt és ott kérdeztem rá az olajokra!
Kérdeztem, hogy az mitől van, hogy ilyen kicsit csattogós-ciripelős hangja van a kocsinak!
Ő egyből azt kérdezte, hogy főleg melegen van e ilyen hangja! És igen!
Erre megkérdezte milyen olajat teszek bele?.( 5w30 )
Azt monta rá, hogy melegen igen elvékonyodik az olaj és nincs megfelelő kenése valamelyik alkatrésznek ( nem emlékszem mit mondott de ti biztos tudni fogjátok ) és azért adja!
Ezért javasolta, hogy tegyek bele nyugodtan 10w-set és semmi baja nem lesz és még nem is fog ciripelni nekem!
Szerintetek?! Én ehhez hülye vagyok!
Vélemény?!


Szia!

Nekem hidegen indításkor volt "ciripelés" 1-2 másodpercig, (5W30) szerelőm 5W40 olajat ajánlott, 10W-t semmiképpen sem. Azóta hidegindításkor sem hallok semmit.

Üdv.: Pocses


a két olaj márkája azonos volt? ha valóban egyformán tudták az 5w szintet, akkor ugyanúgy kellett volna maradnia. nem a 30 helyett a 40 oldotta meg, hanem az olaj minősége nem azonos volt. bezony.


Pontosan!
Kifejezetten a BMW gyári olaj helyett a Castrol 5W40-et ajánlotta ebbe a motorba ami nekem is van. Igen, nem a hideg & meleg oldali viszkozitás oldotta meg. Gondolom a hidro tőkék szólaltak meg az első pillanatban. Most ha napokig áll, ami azért ritka, akkor sem hallok semmi + zajt indításkor.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2015. január 25. vasárnap, 13:47


Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
A héten volt szerelőnél a kocsi egyéb okok miatt és ott kérdeztem rá az olajokra!
Kérdeztem, hogy az mitől van, hogy ilyen kicsit csattogós-ciripelős hangja van a kocsinak!
Ő egyből azt kérdezte, hogy főleg melegen van e ilyen hangja! És igen!
Erre megkérdezte milyen olajat teszek bele?.( 5w30 )
Azt monta rá, hogy melegen igen elvékonyodik az olaj és nincs megfelelő kenése valamelyik alkatrésznek ( nem emlékszem mit mondott de ti biztos tudni fogjátok ) és azért adja!
Ezért javasolta, hogy tegyek bele nyugodtan 10w-set és semmi baja nem lesz és még nem is fog ciripelni nekem!
Szerintetek?! Én ehhez hülye vagyok!
Vélemény?!


Szia!

Nekem hidegen indításkor volt "ciripelés" 1-2 másodpercig, (5W30) szerelőm 5W40 olajat ajánlott, 10W-t semmiképpen sem. Azóta hidegindításkor sem hallok semmit.

Üdv.: Pocses


a két olaj márkája azonos volt? ha valóban egyformán tudták az 5w szintet, akkor ugyanúgy kellett volna maradnia. nem a 30 helyett a 40 oldotta meg, hanem az olaj minősége nem azonos volt. bezony.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. január 25. vasárnap, 13:42


Pitykoo írta: Hali!
A héten volt szerelőnél a kocsi egyéb okok miatt és ott kérdeztem rá az olajokra!
Kérdeztem, hogy az mitől van, hogy ilyen kicsit csattogós-ciripelős hangja van a kocsinak!
Ő egyből azt kérdezte, hogy főleg melegen van e ilyen hangja! És igen!
Erre megkérdezte milyen olajat teszek bele?.( 5w30 )
Azt monta rá, hogy melegen igen elvékonyodik az olaj és nincs megfelelő kenése valamelyik alkatrésznek ( nem emlékszem mit mondott de ti biztos tudni fogjátok ) és azért adja!
Ezért javasolta, hogy tegyek bele nyugodtan 10w-set és semmi baja nem lesz és még nem is fog ciripelni nekem!
Szerintetek?! Én ehhez hülye vagyok!
Vélemény?!


Szia!

Nekem hidegen indításkor volt "ciripelés" 1-2 másodpercig, (5W30) szerelőm 5W40 olajat ajánlott, 10W-t semmiképpen sem. Azóta hidegindításkor sem hallok semmit.

Üdv.: Pocses

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2015. január 25. vasárnap, 13:39


Pitykoo írta: Hali!
A héten volt szerelőnél a kocsi egyéb okok miatt és ott kérdeztem rá az olajokra!
Kérdeztem, hogy az mitől van, hogy ilyen kicsit csattogós-ciripelős hangja van a kocsinak!
Ő egyből azt kérdezte, hogy főleg melegen van e ilyen hangja! És igen!
Erre megkérdezte milyen olajat teszek bele?.( 5w30 )
Azt monta rá, hogy melegen igen elvékonyodik az olaj és nincs megfelelő kenése valamelyik alkatrésznek ( nem emlékszem mit mondott de ti biztos tudni fogjátok ) és azért adja!
Ezért javasolta, hogy tegyek bele nyugodtan 10w-set és semmi baja nem lesz és még nem is fog ciripelni nekem!
Szerintetek?! Én ehhez hülye vagyok!
Vélemény?!


a szerelőd is hülye ezek szerint. ha melegen csattog, akkor miért olyan olajat javasol, aminek a hidegoldali viszkozitási tulajdonsága nagyobb?
szerintem semmi köze hozzá. pl nekem volt már benne 5w-50-es olaj is, és 0w-30, és 0w-40 is, de mindig ugyanolyan volt a hangja. igaz más a motorom, de ha lenne valami jelentősége, akkor...
ha hidegen csinálná, indítás után pár másodpercig, akkor lehetne véknyabb olajat bele tenni.
a kérdés az az, hogy új olajjal is csinálja-e, vagy amivel most csinálja, abban van már km bőven? ha van benne, 5-10 ezer km, akkor lehet valami miatt felhígult, vagy rossz volt az olajminősége és elgyengült.
egyébként talán a hidrotőkére gondolt, de annak ha melegen hangja van, akkor kuka, meg szerinpem az nem ciripelni szokott.


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2015. január 25. vasárnap, 11:45


Hali!
A héten volt szerelőnél a kocsi egyéb okok miatt és ott kérdeztem rá az olajokra!
Kérdeztem, hogy az mitől van, hogy ilyen kicsit csattogós-ciripelős hangja van a kocsinak!
Ő egyből azt kérdezte, hogy főleg melegen van e ilyen hangja! És igen!
Erre megkérdezte milyen olajat teszek bele?.( 5w30 )
Azt monta rá, hogy melegen igen elvékonyodik az olaj és nincs megfelelő kenése valamelyik alkatrésznek ( nem emlékszem mit mondott de ti biztos tudni fogjátok ) és azért adja!
Ezért javasolta, hogy tegyek bele nyugodtan 10w-set és semmi baja nem lesz és még nem is fog ciripelni nekem!
Szerintetek?! Én ehhez hülye vagyok!
Vélemény?!

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2015. január 15. csütörtök, 10:21


ivlo írta: Egy rövidke kérdés(A minap kollegám kölcsön kérte a gépjárművemet) állítása szerint az olaj szintet akarta ellenőrzini indulás előtt, Amikor is kitépte a nívó pálca vezetőjét(remélem érthetően írtam), Amikor megnéztem már az olaj nagyrésze távozott a vadászmezőkre. Ezzel mit lehetne tenni? Finnországban vagyok és tudnom kéne aránylag az okát hogy eltudjam vinni a szervízbe. Az említett autó egy 330d e46 184 lóerős.



Kellemetlen. Ha már ekkorát hibáztál, hogy kiadtad az autót a kezedből (ugye van egy mondás...), nem történt tragédia... vissza kell nyomni egy új O gyűrűvel és tenni bele egy csavart amit valaki feleslegesnek tartott.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2003

státusz ivlo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. január 14. szerda, 17:47


Egy rövidke kérdés(A minap kollegám kölcsön kérte a gépjárművemet) állítása szerint az olaj szintet akarta ellenőrzini indulás előtt, Amikor is kitépte a nívó pálca vezetőjét(remélem érthetően írtam), Amikor megnéztem már az olaj nagyrésze távozott a vadászmezőkre. Ezzel mit lehetne tenni? Finnországban vagyok és tudnom kéne aránylag az okát hogy eltudjam vinni a szervízbe. Az említett autó egy 330d e46 184 lóerős.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 14. szerda, 18:42

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2015. január 03. szombat, 17:47


Ben-g írta: Sziasztok!

írtam régebben mert olajcsere dilemmában voltam hogy milyen olajat ajánlatok mert akkor jelenleg 10w40volt benne és most lecseréltem/ENEOS HYPER/ 5w30-ra mert többen is írtátok ,hogy tutira az a jó olaj a gépnek
a motornál a mai napon felleltem egy Castrol matricát amin valószínű hogy az első olajcsere alkalmával kapta ezek az adatok szerepelnek rajta csere km szerint 23.000 km és kipipálva a Castrol TWS 10W60 jelölésnél .......:10w60:
ha azt írtátok hogy a 10w40 nem megfelelő akkor a szervíz szerint 10w60 hogy ment bele 23.000 km-nél:
A válaszokat előre is köszönöm !


mert az volt kéznél...?
van egy motor, múltkor csodálkoztam itt rajta, és dízel, amibe ilyen olaj kell gyárilag.
de ha meglenne a könyve a tiédnek, akkor abban ott vannak a gyári előírás szerinti értékek. ami 0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 asszem. hogy miért azt rakták bele? ha egyáltalán le volt cserélve benne és az került bele. erről is olvasni sokat. nekem mondhatni ugyanez a motor, neked N46, nekem N42, de szinte csak az euro besorolás más és a köbcenti. én 0w-30 és 0w-40-et hazsnálok, nem eszi az olajat. 100ezer felett van. de volt itt kolléga aki dízelbe valós 230ezernél is 0w-30-at tett és nem ette az olajat.
viszont ha a 10w-40-et beletették 23ezernél, és télen is az volt benne, az valószínű nem tett jót neki télen való indításnál. és a viszkozitás csak egy része a dolognak. bár a követelményeknek megfelel ACEA és API besorolás, de ez sport motorokba való ajánlás, M3, M5, M6 stb. szóval ne parázz, az 5w-30 jó bele. ha mégis enné, akkor az nem az olaj hibája. ott vagy annak a 10w-nek a hatása van, vagy egyéb helyen ereszti.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Ben-g

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2015. január 03. szombat, 16:56


Sziasztok!

írtam régebben mert olajcsere dilemmában voltam hogy milyen olajat ajánlatok mert akkor jelenleg 10w40volt benne és most lecseréltem/ENEOS HYPER/ 5w30-ra mert többen is írtátok ,hogy tutira az a jó olaj a gépnek
a motornál a mai napon felleltem egy Castrol matricát amin valószínű hogy az első olajcsere alkalmával kapta ezek az adatok szerepelnek rajta csere km szerint 23.000 km és kipipálva a Castrol TWS 10W60 jelölésnél .......:10w60:
ha azt írtátok hogy a 10w40 nem megfelelő akkor a szervíz szerint 10w60 hogy ment bele 23.000 km-nél:
A válaszokat előre is köszönöm !

villas
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz villas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 10:14


Medvedisznoman írta:
Pocses írta:
villas írta: Sziasztok
Májusba végén hoztam be magamnak a Bömöst!
És egy nagy szervizen esett át:
Összes lengéscsillapító plusz a kis apró dolgok mellette!
Komplett fék rendszer: tárcsák és betétek!
Plusz Olaj: szűrők, és az olaj! Eni Long Life olaj!
Az autóval mentem mindez-idáig 9000 km-t!

Ma úgy döntöttem megnézem az olajszintet!

És a minimum szint felett van egy kicsivel! (hideg mérés)

Utána mentem vele 4 km-t és leállítottam vártam egy kicsit és egy picivel volt több!

Úgy gondoltam öntök bele egy kicsit! De mikor lecsavartam a kupakot ott is fullon volt!

Az lenne a kérdésem hogy ilyenkor mi van?

A másik kérdésem meg hogy az autó jelzi ha nincs benne olaj?

A válaszokat előre is köszönöm!


Szia!

A "kupak" az az olajbetöltő nyílás? Ha ott volt fent a szint, az kérlek nem gyenge, abban nem csak olaj lehet vagy nem tom. Az enyém csökkenő olajszintet félszint alá csökkenésnél jelez, az olajos kanna sárgán világít.

Üdv.: Pocses


Az tényleg kemény lenne. Már csak azért is, mert ha a nívón a minimum fölött van, akkor ugye olyan sok eleve nem lehet benne. Melegen amúgy szinte mindegy is (na jó, azért nem teljesen), hogy mit mutat. 9000km-en ennyi fogyás normálisnak mondható, emiatt én nem aggódnék. Nálam a minimum alatt jelez, de a kérdésedre a válasz, hogy igen, van róla jelzés.


Köszönöm köszönöm! Akkor lehet én néztem el valamit! De megnézem és jelzek!

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. december 07. vasárnap, 22:47


Pocses írta:
villas írta: Sziasztok
Májusba végén hoztam be magamnak a Bömöst!
És egy nagy szervizen esett át:
Összes lengéscsillapító plusz a kis apró dolgok mellette!
Komplett fék rendszer: tárcsák és betétek!
Plusz Olaj: szűrők, és az olaj! Eni Long Life olaj!
Az autóval mentem mindez-idáig 9000 km-t!

Ma úgy döntöttem megnézem az olajszintet!

És a minimum szint felett van egy kicsivel! (hideg mérés)

Utána mentem vele 4 km-t és leállítottam vártam egy kicsit és egy picivel volt több!

Úgy gondoltam öntök bele egy kicsit! De mikor lecsavartam a kupakot ott is fullon volt!

Az lenne a kérdésem hogy ilyenkor mi van?

A másik kérdésem meg hogy az autó jelzi ha nincs benne olaj?

A válaszokat előre is köszönöm!


Szia!

A "kupak" az az olajbetöltő nyílás? Ha ott volt fent a szint, az kérlek nem gyenge, abban nem csak olaj lehet vagy nem tom. Az enyém csökkenő olajszintet félszint alá csökkenésnél jelez, az olajos kanna sárgán világít.

Üdv.: Pocses


Az tényleg kemény lenne. Már csak azért is, mert ha a nívón a minimum fölött van, akkor ugye olyan sok eleve nem lehet benne. Melegen amúgy szinte mindegy is (na jó, azért nem teljesen), hogy mit mutat. 9000km-en ennyi fogyás normálisnak mondható, emiatt én nem aggódnék. Nálam a minimum alatt jelez, de a kérdésedre a válasz, hogy igen, van róla jelzés.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. december 07. vasárnap, 18:46


villas írta: Sziasztok
Májusba végén hoztam be magamnak a Bömöst!
És egy nagy szervizen esett át:
Összes lengéscsillapító plusz a kis apró dolgok mellette!
Komplett fék rendszer: tárcsák és betétek!
Plusz Olaj: szűrők, és az olaj! Eni Long Life olaj!
Az autóval mentem mindez-idáig 9000 km-t!

Ma úgy döntöttem megnézem az olajszintet!

És a minimum szint felett van egy kicsivel! (hideg mérés)

Utána mentem vele 4 km-t és leállítottam vártam egy kicsit és egy picivel volt több!

Úgy gondoltam öntök bele egy kicsit! De mikor lecsavartam a kupakot ott is fullon volt!

Az lenne a kérdésem hogy ilyenkor mi van?

A másik kérdésem meg hogy az autó jelzi ha nincs benne olaj?

A válaszokat előre is köszönöm!


Szia!

A "kupak" az az olajbetöltő nyílás? Ha ott volt fent a szint, az kérlek nem gyenge, abban nem csak olaj lehet vagy nem tom. Az enyém csökkenő olajszintet félszint alá csökkenésnél jelez, az olajos kanna sárgán világít.

Üdv.: Pocses