[quote="hil"]
vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta:
Aha,lehet h hogy igazad lesz megis próbálom majd,köszi
És még olyan gondom is van hogy a fékbetétek elkopását jelző lámpa se gyullad ki amikor ráteszem a gyújtást. Az lehet kábelszakadás vagy inkább valami más ok?
Hát most megfogtál h annak fel kell-e gyulladnia..azt tudom h nálam azt is kitakarták. Nézzd meg a kopásjelzőket ha frankó mind akkor jó ha nincsenek a helyükön és nem ég a lámpa akkor azt is kitakarták.
A kopásjelzők a helyén vannak mert lett cserélve komplett fék elől hátul de az öregeket se mutatta h ellettek volna kopva pedig már kevés volt rajtuk.Meg láttam több ilyen E46-osba is h ráteszik a gyújtást és kivilágít. De igen lehet h h kitakarták.
Amugy esetleg olyan nemlehet h hogy kiég a műszerfalon az égő?
Szia!
Azért annyit hozzátennék Dávid műszeregység szétszedéséhez, hogy mielőtt leveszed a burkolatot, előtte a napi Km számláló (bal oldali) és az óra állító (jobb oldali) gombokat előre felé érdemes kihúzni a törések elkerülése miatt.
Sziasztok!
Én az izzó kiégését ki merem zárni. Nagyon sokat kell annak világítania ahhoz, hogy kiégjen, ami egy kopsájelző esetén nem életszerű.
Nem kell szétszedni a műszeregységet az izzó kitakarás ellenőrzéséhez. Ha belépsz a szervíz menübe (valahol van egy anyag róla ezen az oldalon is), lehetőséged van ellenőrzésre. Abban a manüpontban az összes visszajelző lámpát bekapcsolja az elektronika és a mutatókat is megjáratja végállásig majd vissza. Ha tudod hova nézz a kijelzők garmadájában, elsőre megállapíthatod, hogy működik e a kopásjelző lámpája. Igaz a fő-fő gányt nem mutatja, amikor egy foglalatra van kötve két izzó. Ott már csak a szétszerelést követő szemrevételezés segít.