hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Én olajcserénél a szűrőházba is öntök olajat, így hamarabb telítődik a rendszer az első indításnál.
Bye: hil
??? ![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/657.gif)
azt, hogy? hát ha kiveszem a tetejét lefolyik az olaj. kb negyed deci marad meg.
nekem kb 1 másodperc alatt felkapja az olajat, azt meg 2 évente nem kibírom és a motor is?
Kiveszem a betétet. Mikor már be van csavarva az olajleeresztő csavar, akkor öntők a szűrőházba olajat, akár fél litertis (lefolyik), aztán bele a szűrőt, rá a fedelet, feltöltöm a motort a betöltőnél, indítom a motort (nem motrot) és azonnal kialszik az olajnyomás lámpa. Amúgy kb 10 sec is kéne ahhoz, hogy elaludjon. (az az 1 sec szerintem sokkal több)
Bye: hil
még mindig nem értelek... mondom, hogy kb 1 másodpercig hangos a hidrotőke.
ha a szűrőházba öntesz az lefolyik a blokkban, semmi nem marad ott, csak egy minimális, kb evőkanálnyi. úgy értettem a lefolyást, hogy nem kifolyik, hanem le a blokk aljára.
a szűrőt pedig eleve a kupakra húzod rá és úgy tekered be, vagyis így kellene. szóval a házban nem igazán marad olaj. mert csak akkor marad ha "zárt" a rendszer, amint kitekered a szűrőház kupakját megindul lefelé az olaj a blokkba. ha nincs visszatekerve ugyanez a helyzet.