autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz rad2

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2009. március 21. szombat, 22:01


Igen, a ott lent jobb oldalon van a ventillátor szabályozója, de a venti nem ott van, hanem középen a tüzfal mögött/felett. Ezt nem nagyon lehet kimérni, általában az asztalon jó szokott lenni. Nekem pl azt csinálta, hogy az autó leállítása után kb 3 órával azt vettem észre, hogy megy benne a venti, és már nem is indult be.
A klímavezérlõ zúgása természetes, az nem szívja le az akksit, mivel nagyon kicsi az áramfelvétele, meg amúgy is kikapcsol 10 perc után.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. március 21. szombat, 21:56


igen az a motor nyitja belül a reteszeket ami beengedi a levegõt, leállítás után is hallani... így ha kinthagyod a kocsit a füstben, akkor nem jut az utastérbe, legalábbis nem töményen

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz imici85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2009. március 21. szombat, 21:50


rad2 írta: Én a fûtõventi "süni"-jére tippelek, illetve 80%-ig biztos vagyok benne hogy az romlott el.
A 2-3- amper egyáltalán nem sok, ez 2-3 perc után leesik fél amper alá, majd kb 30 perc múlva 30mA alatt kell lennie a nyugalmi áramfelvételnek.
Egyébként ha digit klímád van, a vezérlõben is megy a kis ventillátor legalább 10 percig, aztán kikapcsol.
Mérés alatt ne nyitogasd az ajtót, mert újra feléled az autó.

A fûttés vezérlõre gondolsz a jobb oldalon lent bent a ventillátorban?Ez is lehetséges holnap megpróbálom kimérni úgy hogy lehuzom a csatiját.A digi klímábol is jönn valami hang leállítás után még kb. 10 percig.Meg indításnál középen a szellõzõ kijáratnál morgást hallok pár másodpercig mintha valami motor dolgozna bent.

genya
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz genya

Törzsvendég

Elismertség: 9% (12 pont) | Hozzászólások: 121

Elküldve: 2009. március 21. szombat, 21:23


Sziasztok,szerintem más irányba keresgéljetek...Én nem rég jártam egy másik márka típusával úgy,hogy egy nap állás után se kép,se hang!!
A vége fõtengely-jeladó lett,semmi köze nem volt az akksihoz,pedig nem tekert és elsõre arra gyanakodtunk !
A másik tippem a süni lett volna,álló helyzetben is lecummantya az akksit.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz rad2

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2009. március 21. szombat, 21:21


Én a fûtõventi "süni"-jére tippelek, illetve 80%-ig biztos vagyok benne hogy az romlott el.
A 2-3- amper egyáltalán nem sok, ez 2-3 perc után leesik fél amper alá, majd kb 30 perc múlva 30mA alatt kell lennie a nyugalmi áramfelvételnek.
Egyébként ha digit klímád van, a vezérlõben is megy a kis ventillátor legalább 10 percig, aztán kikapcsol.
Mérés alatt ne nyitogasd az ajtót, mert újra feléled az autó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz imici85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2009. március 21. szombat, 21:05


Hori írta: igen a 2-3A tényleg elég sok! de sajna ötletem nincs. :

Azért kössz

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. március 21. szombat, 20:47


igen a 2-3A tényleg elég sok! de sajna ötletem nincs. :


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz imici85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2009. március 21. szombat, 20:41


Eapa írta:
imici85 írta: Hello
Tapasztalt már valaki olyant,hogy a kocsi 5-6 óra állás után lemerül az aksi annyira,hogy meg sem pörgeti.Az aksi egy új Bevizsgált 80Ah Bosch aksi.A töltésem 14,2.Ha a kocsiból még a kulcsot is kiveszem akkor milyen elektromos alkatrész képes bekapcsolni.Szerintem valami fûtt benne,de mi??


Nézd meg, hogy a csomagtér lámpád nem marad-e égve, ha bezárod a kocsit. Nekem múltkor az szívta le. Egyébként egy multiméterrel nézd meg, hogy ha a kulcs ki van véve akkor folyik-e áram. Egy autóvillanyász megcsinálja neked, ha nem vagy képben.

A csomagtér ajtó világítás automatikusan kikapcsol egy ilyen 5-10W-os lámpa nem szívhatja le ilyen hamar.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz imici85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2009. március 21. szombat, 20:39


Hori írta: mindegyik d-be van kiegészítõ fûtés ami elektromos de azt nem tartom valoszinünek. én is inkább valami kiegészítõ dologra gondolnék. esetleg utolagos xenon ha van vagy valami ilyesmi. a csomagtérvilágitás lekapcsolja magát 10-15 perc után. legalább is nekem akkor is ha nyitva vana csomagtartó

Sajnos ülésfûttés nincs benne se xenon.Semmi utolagos beépítés.Lakatfogót ráraktam és 2-3 A között mozog ami elég nagy." autóvillamoságis passzot mondot.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. március 21. szombat, 20:25


mindegyik d-be van kiegészítõ fûtés ami elektromos de azt nem tartom valoszinünek. én is inkább valami kiegészítõ dologra gondolnék. esetleg utolagos xenon ha van vagy valami ilyesmi. a csomagtérvilágitás lekapcsolja magát 10-15 perc után. legalább is nekem akkor is ha nyitva vana csomagtartó

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2009. március 21. szombat, 20:20


imici85 írta: Hello
Tapasztalt már valaki olyant,hogy a kocsi 5-6 óra állás után lemerül az aksi annyira,hogy meg sem pörgeti.Az aksi egy új Bevizsgált 80Ah Bosch aksi.A töltésem 14,2.Ha a kocsiból még a kulcsot is kiveszem akkor milyen elektromos alkatrész képes bekapcsolni.Szerintem valami fûtt benne,de mi??


Nézd meg, hogy a csomagtér lámpád nem marad-e égve, ha bezárod a kocsit. Nekem múltkor az szívta le. Egyébként egy multiméterrel nézd meg, hogy ha a kulcs ki van véve akkor folyik-e áram. Egy autóvillanyász megcsinálja neked, ha nem vagy képben.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. március 21. szombat, 20:15


akkor passzolom a dolgot.... vagy azt tudom még elképzelni, hogy valahol van egy zárlat, ami nem teljesen az, van némi ellenállása, és lehet fogyaszt, méghozzá elég nagy áramot.... ha 80 Ah-ás, akkor azt jelenti, hogy valami 12-14 A-t fogyaszthat, ha 5-6 óra alatt lemerül...
ha van benne ülésfûtés, akkor az miylen? mert az ilyen utólag vehetõ izék elég sokat fogasztanak, de azt meg észre veszed ha szivargyújtóra van kötve...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz imici85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2009. március 21. szombat, 19:13


YELLOW írta: mivel dízeled van, lehet van benne állófûtés... tipp, bár az általában üzemanyaggal mûködik, de lehet neked valami elektromos van benne, vagy nem tom

Allófûttés Nincsen benne.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. március 21. szombat, 19:05


mivel dízeled van, lehet van benne állófûtés... tipp, bár az általában üzemanyaggal mûködik, de lehet neked valami elektromos van benne, vagy nem tom

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz imici85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2009. március 21. szombat, 18:35


Hello
Tapasztalt már valaki olyant,hogy a kocsi 5-6 óra állás után lemerül az aksi annyira,hogy meg sem pörgeti.Az aksi egy új Bevizsgált 80Ah Bosch aksi.A töltésem 14,2.Ha a kocsiból még a kulcsot is kiveszem akkor milyen elektromos alkatrész képes bekapcsolni.Szerintem valami fûtt benne,de mi??