zola51
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zola51

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 20:09


szotakdavid írta:
zola51 írta:

Segítséget szeretnék érni 320d 136le 2000 évjárat nehezen indul tegnap kezdte el csinálni.
Ez idáig nem csinált ilyet.A motor mindig pöccintésre indult,a minap azt vettem észre hogy alacsony fordulaton 80 körül piciket ránt a motor,mikor hazaértem kb 1 óra mulva indítanám de csak kb 5. hosszú forgatásra indult be és iszonyatosan füstölt.
Utánna hirtelen indításnál is nehezen indult,most meg szinte be sem lehet már indítani.
Inpa hibakód




Szia!

Első körben egy diagot neki.


Szia az inpa miért nem jó? Vagy esetleg a belinkelt hibaüzenetből nem derül ki a hiba oka?



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 19:47


zola51 írta:

Segítséget szeretnék érni 320d 136le 2000 évjárat nehezen indul tegnap kezdte el csinálni.
Ez idáig nem csinált ilyet.A motor mindig pöccintésre indult,a minap azt vettem észre hogy alacsony fordulaton 80 körül piciket ránt a motor,mikor hazaértem kb 1 óra mulva indítanám de csak kb 5. hosszú forgatásra indult be és iszonyatosan füstölt.
Utánna hirtelen indításnál is nehezen indult,most meg szinte be sem lehet már indítani.
Inpa hibakód




Szia!

Első körben egy diagot neki.


zola51
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zola51

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 19:44




Segítséget szeretnék érni 320d 136le 2000 évjárat nehezen indul tegnap kezdte el csinálni.
Ez idáig nem csinált ilyet.A motor mindig pöccintésre indult,a minap azt vettem észre hogy alacsony fordulaton 80 körül piciket ránt a motor,mikor hazaértem kb 1 óra mulva indítanám de csak kb 5. hosszú forgatásra indult be és iszonyatosan füstölt.
Utánna hirtelen indításnál is nehezen indult,most meg szinte be sem lehet már indítani.
Inpa hibakód








Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. október 20. vasárnap, 19:46

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. szeptember 04. szerda, 21:21


ATiiSP írta: Sziasztok! Egy e46 os 320d rol lenne szo, a problema h nem indul megpedig ugy nez ki h az injektor nem kap magas nyomast gondolom en. Sprayel indul az auto de nem eszleli a gazpedalt hiaba nyomom, az injetor kiszedve nem spriceli a gazolajat de mikor mar fogyna el belolle a spray elkezd dolgozni az injektor es dadog az auto aztan leall. A magasnyomasu pumpara gyanakszom esetleg valaki talalkozott mar hasonlo problemaval? Udv Attila


vagy adagoló

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ATiiSP

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. szeptember 04. szerda, 21:09


Sziasztok! Egy e46 os 320d rol lenne szo, a problema h nem indul megpedig ugy nez ki h az injektor nem kap magas nyomast gondolom en. Sprayel indul az auto de nem eszleli a gazpedalt hiaba nyomom, az injetor kiszedve nem spriceli a gazolajat de mikor mar fogyna el belolle a spray elkezd dolgozni az injektor es dadog az auto aztan leall. A magasnyomasu pumpara gyanakszom esetleg valaki talalkozott mar hasonlo problemaval? Udv Attila

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Bima

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. augusztus 17. szombat, 18:24


Nah jah. Az még jó kör lett volna...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. augusztus 16. péntek, 13:00


dbtibi írta:
Bima írta: Hello!

Tegnap megjött az új szivattyú. Kicseréltem és pöccre indult. Szóval ez volt a gond. Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget.


Ez a legfontosabb, hogy jól működik mostmár


és, hogy nem kellett visszacseréltetni


dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. augusztus 16. péntek, 08:52


Bima írta: Hello!

Tegnap megjött az új szivattyú. Kicseréltem és pöccre indult. Szóval ez volt a gond. Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget.


Ez a legfontosabb, hogy jól működik mostmár

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Bima

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. augusztus 16. péntek, 08:44


Hello!

Tegnap megjött az új szivattyú. Kicseréltem és pöccre indult. Szóval ez volt a gond. Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 17:11


Tano írta:
Bima írta: Hello!

Segítségre lenne szükségem. Van egy szeretett e46 320d-m, 2003-as, 110kw-os. Ezt a hibakódot dobta ki: 40B90 (csőnyomás vezérlés indításkor) és az autó nem indul, csak teker és teker.
Az ülés alatti magasnyomású szivattyút nem hallom dolgozni, tehát az én véleményem az, hogy ott kell keresni a hibát, de nem szeretnék fölöslegesen venni egy újat. Így ha van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatosan, akkor legyen olyan kedves és ossza meg. A korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy másnak (bmw320d4) is volt ilyen gondja és ilyen hibakódja, de a megoldást sajnos nem írta le.
Előzménye annyi volt, hogy egyre hangosabban dolgozott, jóformán éreztem a padlólemezen, majd autó leállít és utána se kép se hang.

Előre is köszönöm.


Az alapján amit írtál esélyes hogy nem műkszik az a szivíttyú (de más is okozhat nem indulást). Ha nem akarsz újat venni vakon, akkor próbálj meg kölcsönkérni egyet próbára valakitől. Ha úgy jó lesz, akkor jöhet az új.


Ha nincs senkinek, kérj egy voltmérőt, és nézd meg, hogy indításnál van-e feszültség a csatlakozóján. Ha van, akkor a szivattyú a hibás, ha nincs akkor keresd meg, hogy miért nem kap áramot.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Bima

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 15:31


YELLOW írta:
Bima írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Bima írta:
Köszi Tano a gyors a választ! Sajnos nincs olyan ismerős, akinek lenne ilyen szivattyúja, ezért úgy döntöttem, hogy bátor leszek és veszek egy újat. Ha mégsem ez a gond, akkor remélem visszaveszik. Fejleményeket majd leírom.


hát beszerelt alkatrészt, ha nem hibás, nem igen cserélnek vissza... ahhoz nagyon nagy haverság kell...


Főleg ha már megszívta magát üzemanyaggal. Nem is értem, hogy jutott ez eszébe


Annak csak örülnék ha megszívná magát, mert akkor működne. Haverság megvan, 50% kedvezményt is adnak mellé.


az 50%-ot tedd idézőjelbe. de sneki sem szeretet szolgálat. kicseréled a fél autót, mire rájössz a hibára, ki az a hülye aki téves vásárlás esetén, már beszerelt alkatrészt visszavesz? max akkor ha garanciális problémák merülnek fel.


Lemaradt a vége Yellow. Lejjebb van. Bizonyos összegig 50% megvan. Pár dolgot már vettem. Nyílván ha 300 ezer lenne az alkatrész, akkor azt nem kapnám meg 150 ezerért... Max elengedne belőle 20-30 ezret.
De szerintem a lényeg, hogy induljon be és ne kelljen egy vagyont rákölteni.

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 15:26


YELLOW írta:
Bima írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Bima írta:
Köszi Tano a gyors a választ! Sajnos nincs olyan ismerős, akinek lenne ilyen szivattyúja, ezért úgy döntöttem, hogy bátor leszek és veszek egy újat. Ha mégsem ez a gond, akkor remélem visszaveszik. Fejleményeket majd leírom.


hát beszerelt alkatrészt, ha nem hibás, nem igen cserélnek vissza... ahhoz nagyon nagy haverság kell...


Főleg ha már megszívta magát üzemanyaggal. Nem is értem, hogy jutott ez eszébe


Annak csak örülnék ha megszívná magát, mert akkor működne. Haverság megvan, 50% kedvezményt is adnak mellé.


az 50%-ot tedd idézőjelbe. de sneki sem szeretet szolgálat. kicseréled a fél autót, mire rájössz a hibára, ki az a hülye aki téves vásárlás esetén, már beszerelt alkatrészt visszavesz? max akkor ha garanciális problémák merülnek fel.


Miért ne adhatna valaki 50% kedvezményt pl. a kisker árból, ha meg visszaveszik tőle akkor bumm, a lényeg hogy megoldódjon a problémája ...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 15:20


Bima írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Bima írta:
Köszi Tano a gyors a választ! Sajnos nincs olyan ismerős, akinek lenne ilyen szivattyúja, ezért úgy döntöttem, hogy bátor leszek és veszek egy újat. Ha mégsem ez a gond, akkor remélem visszaveszik. Fejleményeket majd leírom.


hát beszerelt alkatrészt, ha nem hibás, nem igen cserélnek vissza... ahhoz nagyon nagy haverság kell...


Főleg ha már megszívta magát üzemanyaggal. Nem is értem, hogy jutott ez eszébe


Annak csak örülnék ha megszívná magát, mert akkor működne. Haverság megvan, 50% kedvezményt is adnak mellé.


az 50%-ot tedd idézőjelbe. de sneki sem szeretet szolgálat. kicseréled a fél autót, mire rájössz a hibára, ki az a hülye aki téves vásárlás esetén, már beszerelt alkatrészt visszavesz? max akkor ha garanciális problémák merülnek fel.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Bima

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 15:18


anubisz írta:
YELLOW írta:
Bima írta:
Köszi Tano a gyors a választ! Sajnos nincs olyan ismerős, akinek lenne ilyen szivattyúja, ezért úgy döntöttem, hogy bátor leszek és veszek egy újat. Ha mégsem ez a gond, akkor remélem visszaveszik. Fejleményeket majd leírom.


hát beszerelt alkatrészt, ha nem hibás, nem igen cserélnek vissza... ahhoz nagyon nagy haverság kell...


Főleg ha már megszívta magát üzemanyaggal. Nem is értem, hogy jutott ez eszébe


Annak csak örülnék ha megszívná magát, mert akkor működne. Haverság megvan, 50% kedvezményt is adnak mellé.
Mondjuk így belegondolva szerintem se vennék vissza trutyisan. Ebben igazad van anubisz. Akkor max eladom annyi pénzért, amennyiért én is vettem.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 15. csütörtök, 15:22

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 14:24


Tano írta:
Bima írta: Hello!

Segítségre lenne szükségem. Van egy szeretett e46 320d-m, 2003-as, 110kw-os. Ezt a hibakódot dobta ki: 40B90 (csőnyomás vezérlés indításkor) és az autó nem indul, csak teker és teker.
Az ülés alatti magasnyomású szivattyút nem hallom dolgozni, tehát az én véleményem az, hogy ott kell keresni a hibát, de nem szeretnék fölöslegesen venni egy újat. Így ha van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatosan, akkor legyen olyan kedves és ossza meg. A korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy másnak (bmw320d4) is volt ilyen gondja és ilyen hibakódja, de a megoldást sajnos nem írta le.
Előzménye annyi volt, hogy egyre hangosabban dolgozott, jóformán éreztem a padlólemezen, majd autó leállít és utána se kép se hang.

Előre is köszönöm.


Az alapján amit írtál esélyes hogy nem műkszik az a szivíttyú (de más is okozhat nem indulást). Ha nem akarsz újat venni vakon, akkor próbálj meg kölcsönkérni egyet próbára valakitől. Ha úgy jó lesz, akkor jöhet az új.


Esetleg, szivattyú relé,nekem anno az volt a baj. De ha hangosan búgott akkor valószínű, hogy bekakilt a szivattyú!