Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. augusztus 03. szombat, 15:20


Sziasztok.

Kaptam egy SSD-t a laptopomba és újraraktam a DIS-t, de nem hajlandó elindulni. Azaz hogy vmware alatt elindul,de az E30-nak a képe (kezdőképernyő nem jön be). Valami számtech szaki tudna segíteni ebben? Utána újraraktam normál winyóra, azzal tökéletesen működik, tehát tuti az SSD-vel van problémája. De mi?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. június 28. péntek, 12:21


Padre323i írta:
Pocses írta:

Köszi Padre!

Itthon nem kapok esetleg? Vagy jóval drágább?


Lehet kapni,de jóval drágább,érdemes innen rendelni.
Nálunk is lehet kapni,nem tudom mennyiért:
http://www.fulldiag.fw.hu/



Köszi, ez igaz. Nagy szórás volt a 20 pines átalakító árában is, végül 3500- ért találtam azt is.



Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. június 28. péntek, 12:18


Pocses írta:

Köszi Padre!

Itthon nem kapok esetleg? Vagy jóval drágább?


Lehet kapni,de jóval drágább,érdemes innen rendelni.
Nálunk is lehet kapni,nem tudom mennyiért:
http://www.fulldiag.fw.hu/

Most látom hogy az USB-s egy 40-es:
http://autodiagnosztika.comze....meset1.htm





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 28. péntek, 12:21

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. június 28. péntek, 12:16


Padre323i írta:
Pocses írta: Szevasztok!

Ilyen kábelt már vettem a vasamhoz:



és van program is INPA, BMW Carsoft 6.5.

De milyen USB-s kábelt vegyek amivel összetudom kötni a laptopot a 20 pines átalakítóval
ugye ami meg megy a motortérben lévő csatira?

Köszi!


Egy ilyenre lesz szükséged:
http://www.ebay.de/itm/BMW-Edi...2c6da70532



Köszi Padre!

Itthon nem kapok esetleg? Vagy jóval drágább?

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. június 28. péntek, 12:10


Pocses írta: Szevasztok!

Ilyen kábelt már vettem a vasamhoz:



és van program is INPA, BMW Carsoft 6.5.

De milyen USB-s kábelt vegyek amivel összetudom kötni a laptopot a 20 pines átalakítóval
ugye ami meg megy a motortérben lévő csatira?

Köszi!


Egy ilyenre lesz szükséged:
http://www.ebay.de/itm/BMW-Edi...2c6da70532



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. június 28. péntek, 11:54


Szevasztok!

Ilyen kábelt már vettem a vasamhoz:



és van program is INPA, BMW Carsoft 6.5.

De milyen USB-s kábelt vegyek amivel összetudom kötni a laptopot a 20 pines átalakítóval
ugye ami meg megy a motortérben lévő csatira?

Köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. június 15. szombat, 07:07


Tano írta:
nickname írta: Kérédés

INPA estében hogy tudok egyszerre minden hibatárolót kiolvasni ? "tehát egy tesztben olvasson ki mindent egyszerre, ne külön keljen mindbe belépni"


Ez a funkció még megvolt a 4.4.7-es INPA-ban. Az újabb verzióban át kell írni egy fájlt, hogy a menülistában szerepeljen ismét ez a funkció. Fejből most nem mondom meg melyiket és mit, de holnap meg tudom mondani, mert akkor lesz nálam a laptop.


hú ez engem is érdekelne. köszi!


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. június 15. szombat, 07:02


Tano írta:
nickname írta: Kérédés

INPA estében hogy tudok egyszerre minden hibatárolót kiolvasni ? "tehát egy tesztben olvasson ki mindent egyszerre, ne külön keljen mindbe belépni"


Ez a funkció még megvolt a 4.4.7-es INPA-ban. Az újabb verzióban át kell írni egy fájlt, hogy a menülistában szerepeljen ismét ez a funkció. Fejből most nem mondom meg melyiket és mit, de holnap meg tudom mondani, mert akkor lesz nálam a laptop.


Rendbe köszönöm



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. június 15. szombat, 07:01


nickname írta: Kérédés

INPA estében hogy tudok egyszerre minden hibatárolót kiolvasni ? "tehát egy tesztben olvasson ki mindent egyszerre, ne külön keljen mindbe belépni"


Ez a funkció még megvolt a 4.4.7-es INPA-ban. Az újabb verzióban át kell írni egy fájlt, hogy a menülistában szerepeljen ismét ez a funkció. Fejből most nem mondom meg melyiket és mit, de holnap meg tudom mondani, mert akkor lesz nálam a laptop.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. június 14. péntek, 23:18


jejo80 írta:
nickname írta: Kérédés

INPA estében hogy tudok egyszerre minden hibatárolót kiolvasni ? "tehát egy tesztben olvasson ki mindent egyszerre, ne külön keljen mindbe belépni"


Továbbá ez a hiba mi mert nem tudok rájönni.

41F1 elec. fan.


41F1- hibakód elektomos ventillátor rövidzárlat negatív


Tehát akkor a hűtő ventilátor zárlatos "köszönöm



autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz jejo80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2013. június 14. péntek, 23:14


nickname írta: Kérédés

INPA estében hogy tudok egyszerre minden hibatárolót kiolvasni ? "tehát egy tesztben olvasson ki mindent egyszerre, ne külön keljen mindbe belépni"


Továbbá ez a hiba mi mert nem tudok rájönni.

41F1 elec. fan.


41F1- hibakód elektomos ventillátor rövidzárlat negatív

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. június 14. péntek, 23:11


Kérédés

INPA estében hogy tudok egyszerre minden hibatárolót kiolvasni ? "tehát egy tesztben olvasson ki mindent egyszerre, ne külön keljen mindbe belépni"


Továbbá ez a hiba mi mert nem tudok rájönni.

41F1 elec. fan.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz sanko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2013. június 11. kedd, 19:57


sanko írta: Sziasztok! Szeretnék valakit megkérni ha legközelebb fog diagnosztizálni INPÁVAL nézzen már rá a DSC-ben található voltage URef értékre,mert az egyém ugrál 0 és 9,9volt közt,vagyis az egyik pillanatban 0 voltot jelez a másik pillanatban meg 9,9voltot mutat,álló helyzetben és menet közben is,és nem tudom hogy ez igy megfelelő-e.? Hiba üzenet nincs a tárolóban..



Sziasztok. Valami fejlemény ezzel a problémával kapcs?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. június 06. csütörtök, 06:45


jons írta: Akkor sorban:
ELM: nem BMW-hez való elsődlegesen. A facelift előtti modellekben csak a motort tudod vele nézni. A progik elég általánosak, általános obd nézelődéshez jó lehet. Specifikus hibakódokat nem ismer.

Carsoft 6.5: jobb már, mint az előző, gyorsabb a kommunikáció, egyszerű windowsos felület hibakódokat illetően sokszor hazudik. Specifikus hibakódokat nem ismer.

Bmwscanner: Amire tervezték, arra nem igazán lehet használni. Hibakód olvasást el kell felejteni, mert egyrészt az is írja ami nincs is, illetve a hexa kódokat a mai napig nem sikerült megfejteni. Elvileg CKM funkciókat lehet vele állítani, inspekciót nullázni ilyesmi.
Amire igazán jó lehet óracsoport km óra állást állítani, de e46-nál csak m35080-as chip-ig tudja írni az EEPROMOT. Utólagos extrázásnál lehet hasznát venni, de elég bonyolult a kezelése, nem nehéz marhaságot csinálni...

DIS V44: gyári program. Diagnosztikára, élőadatra és az utólagos extrázásra, tökéletes, hiszen erre találták ki.
DIS V57: gyári program. Diagnosztikára, élőadatra való mert extrázásra már ott az SSS.

INPA: gyors diagnosztikára, hibatörlésre, élőadat nézésre a legjobb, én legtöbbször ezt használom. Hibahatároknál tud marhaságot mutatni, néha fenntartással kell hozzáállni. Utána kell nézni mit is lát az ember és mi fér bele abba a tűrésbe.

NCS utólagos extrázásra, CKM állítgatásra, funkciók ki, be kapcsolására tökéletes.

A leírás korántsem tökéletes. Elsődlegesen bmw320d4 tudna egy esszét kerekíteni, hiszen neki ez a szakmája. De Tano is vágja mit hogy. Szotakdavid-hoz is lehet fordulni, ha arról van szó.


Nagyon köszönöm a válaszod, igazán teljes körű, főleg nekem ki nem ért hozzá. Mindenképp felhajtok egy "normálisabb" progit mert hosszútávon gondolkodok BMW-ben.
Ha van a vőmnek "fówágen" konszernhez akkor lesz ehhez is tuti.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. június 05. szerda, 21:25


Akkor sorban:
ELM: nem BMW-hez való elsődlegesen. A facelift előtti modellekben csak a motort tudod vele nézni. A progik elég általánosak, általános obd nézelődéshez jó lehet. Specifikus hibakódokat nem ismer.

Carsoft 6.5: jobb már, mint az előző, gyorsabb a kommunikáció, egyszerű windowsos felület hibakódokat illetően sokszor hazudik. Specifikus hibakódokat nem ismer.

Bmwscanner: Amire tervezték, arra nem igazán lehet használni. Hibakód olvasást el kell felejteni, mert egyrészt az is írja ami nincs is, illetve a hexa kódokat a mai napig nem sikerült megfejteni. Elvileg CKM funkciókat lehet vele állítani, inspekciót nullázni ilyesmi.
Amire igazán jó lehet óracsoport km óra állást állítani, de e46-nál csak m35080-as chip-ig tudja írni az EEPROMOT. Utólagos extrázásnál lehet hasznát venni, de elég bonyolult a kezelése, nem nehéz marhaságot csinálni...

DIS V44: gyári program. Diagnosztikára, élőadatra és az utólagos extrázásra, tökéletes, hiszen erre találták ki.
DIS V57: gyári program. Diagnosztikára, élőadatra való mert extrázásra már ott az SSS.

INPA: gyors diagnosztikára, hibatörlésre, élőadat nézésre a legjobb, én legtöbbször ezt használom. Hibahatároknál tud marhaságot mutatni, néha fenntartással kell hozzáállni. Utána kell nézni mit is lát az ember és mi fér bele abba a tűrésbe.

NCS utólagos extrázásra, CKM állítgatásra, funkciók ki, be kapcsolására tökéletes.

A leírás korántsem tökéletes. Elsődlegesen bmw320d4 tudna egy esszét kerekíteni, hiszen neki ez a szakmája. De Tano is vágja mit hogy. Szotakdavid-hoz is lehet fordulni, ha arról van szó.