hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 18:07


seta írta: Sziasztok!
Ha van egy VAG kábelem, és egy átalakítóm (20 pin -> VAG), akkor kell-e és mit kell átforrasztgatni? Ahogy olvastam a VAG kábelen kell elvileg a 7es és 8as lábakat összeforrasztani. De ha ugyanezt inkább az átalakítóban teszem meg akkor elvileg a kábel simán használható utána még OFF autókon is. Vagy nem?

Átalakító
VAG-USB

szerk.: Ezeken kívül kell még valami hardware? Mely progik használhatók ezzel az összeállítással?


A tiédbe nem tudod használni az átalakítót, mert csak OBD van benne.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 16:55


xNorbi írta:

Köszönöm azért a választ, carsoftal probálkoztam én is ebayrol vettem csak kábelt 3-4euroért és rádugtam a számítógép soros protjára, de egyáltalán nem működött, gondolom interface is kellene hozzá... A link neve
Ehhez mit szólnátok? A DIS telepítésében mi okoz nehézségeket?
DIS Erre gondoltál?DIS


Én úgy látom, hogy a kábel, amit az Ebayról belinkeltél, az INPA kábel, az OBD csatiban van benne az interface. Azon megy az INPA és az NCs Expert diag alapból, ezt a két progit adják is hozzá.. A Carsoft ezzel a kábellal biztosan nem műxködik. A Carsoft-hoz van egy interface dobozka. Sok olyat hallottam, hogy Ebayról vett, de Kínából származó Carsoft interface az nem volt felprogramozva, tehát nem használható semmire sem.
A DIS feltelepítése viszont nem kis mutatvány, itt a fórumon Tano a nagy ász ebben, és az e39 fórumon kb két éven keresztül tárgyalták. Oda be kell reggelni, mert azt a topikot csak akkor láthatod. Én végig olvastam az egészet, de Tano segítsége nélkül semmire nem mentem volna. Igaz próbáltuk a DIS-t 1994-es e36-on, de sokat nem tudtunk kiolvasni belőle.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1994

státusz xNorbi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 16:33


hil írta:
xNorbi írta:

Sajnos szlovákiából vagyok a hatértól 60kmre (az adatokat pótoltam). Esetleg azt tudni lehet, hogy mik azok a kábelek és szoftverek amik álltalában működni szoktak?

Szia! Nem azért nem válaszoltam, mert Szlovákiából vagy, csak vártam, hátha tud valaki okosabb tanáccsal szolgálni, de így marad az én szerény tapasztalatom: én e36-nál két féle diaggal próbálkoztam: Carsoft ez sajna a 94 autóban sok mindenre nem használható, mert nagyon kevés modult ismer fel. A másik, ami szintén van nekem az Inpa kábel, amin megy az Inpa, NCs Expert és a DIS programok. (Expert német nyelvű, számomra istentelen szenvedést okoz ebből kifolyólag). A DIS sok mindenre jó, de a telepítése nem egyszerű. Ez az utóbbi kábel 40K pénz volt (www.fulldiag.hu), de sokan vettek Ebayról sokféle kábelt, viszont nem írtak még arról, vagy csak az én figyelmemet kerülte el, hogy mi és hogyan működik rajta.



Köszönöm azért a választ, carsoftal probálkoztam én is ebayrol vettem csak kábelt 3-4euroért és rádugtam a számítógép soros protjára, de egyáltalán nem működött, gondolom interface is kellene hozzá... A link neve
Ehhez mit szólnátok? A DIS telepítésében mi okoz nehézségeket?
DIS Erre gondoltál?DIS





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. február 17. csütörtök, 16:39

seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 14:53


Sziasztok!
Ha van egy VAG kábelem, és egy átalakítóm (20 pin -> VAG), akkor kell-e és mit kell átforrasztgatni? Ahogy olvastam a VAG kábelen kell elvileg a 7es és 8as lábakat összeforrasztani. De ha ugyanezt inkább az átalakítóban teszem meg akkor elvileg a kábel simán használható utána még OFF autókon is. Vagy nem?

Átalakító
VAG-USB

szerk.: Ezeken kívül kell még valami hardware? Mely progik használhatók ezzel az összeállítással?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 17. csütörtök, 14:55

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 13:30


Piedone írta: Köszönöm meg az érdekelne hogy 1996-2003ig mindegyikben van? Vagy csak 2000 utaniakban?


Mindegyikben van.

státusz Piedone

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 07:50


Tano írta:
Piedone írta: Hello
Érdeklődnek e39 és nel tudom e használni a hibakodolvasot van e csatlakozó ahova lehet dugni és ha van akkor hol találom??


Naná hogy lehet használni annál is, és van hova dugni is.
Vagy a motortérben található kerek csatlakozó, vagy a műszerfal alatt található OBD csatlakozóhoz, attól függően, hogy milyen évjáratú autó.


Köszönöm meg az érdekelne hogy 1996-2003ig mindegyikben van? Vagy csak 2000 utaniakban?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 05:14


Piedone írta: Hello
Érdeklődnek e39 és nel tudom e használni a hibakodolvasot van e csatlakozó ahova lehet dugni és ha van akkor hol találom??


Naná hogy lehet használni annál is, és van hova dugni is.
Vagy a motortérben található kerek csatlakozó, vagy a műszerfal alatt található OBD csatlakozóhoz, attól függően, hogy milyen évjáratú autó.


státusz Piedone

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 02:23


Hello
Érdeklődnek e39 és nel tudom e használni a hibakodolvasot van e csatlakozó ahova lehet dugni és ha van akkor hol találom??

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2011. február 16. szerda, 20:09


modiaggal nézte az egyik haverom de holnap újra megnézzük pontosan a hibakódokat,de szerintem jól írtam fel de én is emberből vagyok holnap kiderül


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. február 16. szerda, 18:58


kerezsijoc írta: Szisztok!
az alábbi hibakódokra tudna nekem valaki választ adni(mit jelentenek és mi a megoldás):
p1428
p61118
p0800
p4700

Előre is köszönöm!!


Hi!
-p1428: légtömegmérő hiba, szakadás az áramkörben.
-p61118: Ilyet nem találtam, de p1118 létezik, mégpedig hűtővíz hőmérséklet, a jel kívül esik a határon.
A másik kettőt szintén nem találtam meg. Nem írtad félre? Milyen programmal lettek ezek kiolvasva?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 16. szerda, 18:54


kerezsijoc írta: sziasztok az én problémámra tud valaki gyógyírt


file:///D:/Lack%C3%B3/BMW/BMW%20Hibak%C3%B3dok/BMW%20SERVICE%20CODES.html



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2011. február 16. szerda, 18:10


sziasztok az én problémámra tud valaki gyógyírt

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 16. szerda, 14:42


xNorbi írta:

Sajnos szlovákiából vagyok a hatértól 60kmre (az adatokat pótoltam). Esetleg azt tudni lehet, hogy mik azok a kábelek és szoftverek amik álltalában működni szoktak?

Szia! Nem azért nem válaszoltam, mert Szlovákiából vagy, csak vártam, hátha tud valaki okosabb tanáccsal szolgálni, de így marad az én szerény tapasztalatom: én e36-nál két féle diaggal próbálkoztam: Carsoft ez sajna a 94 autóban sok mindenre nem használható, mert nagyon kevés modult ismer fel. A másik, ami szintén van nekem az Inpa kábel, amin megy az Inpa, NCs Expert és a DIS programok. (Expert német nyelvű, számomra istentelen szenvedést okoz ebből kifolyólag). A DIS sok mindenre jó, de a telepítése nem egyszerű. Ez az utóbbi kábel 40K pénz volt (www.fulldiag.hu), de sokan vettek Ebayról sokféle kábelt, viszont nem írtak még arról, vagy csak az én figyelmemet kerülte el, hogy mi és hogyan működik rajta.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2011. február 16. szerda, 11:08


Szisztok!
az alábbi hibakódokra tudna nekem valaki választ adni(mit jelentenek és mi a megoldás):
p1428
p61118
p0800
p4700

Előre is köszönöm!!




autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1994

státusz xNorbi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2011. február 14. hétfő, 15:34


hil írta:
xNorbi írta:

Egyenlőre csak hibakód olvasására és törlésére, erre milyen lehetőségek vannak?


Mivel nem olvasható, hogy merre vagy jelen az országban, ezért nem ajánlom, hogy próbáljuk ki, hogy mit tudnál használni.



Sajnos szlovákiából vagyok a hatértól 60kmre (az adatokat pótoltam). Esetleg azt tudni lehet, hogy mik azok a kábelek és szoftverek amik álltalában működni szoktak?