- autója adatai
- Széria: 5
- Típus: E39
- Kivitel: Sedan
- Modell: 520i
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2020. április 11. szombat, 20:26
YELLOW írta:vargerasz írta: üdv! egy kis segítséget kérnék ennek értelmezéséhez:
oxigén érzékelő fűtése katalizátor előtt,hengersor 1 100%
hengersor 2 100%
oxigén érzékelő fűtése katalizátor után hengersor 1 30%
hengersor 2 30%
tulajdonképpen ezek jó vagy rossz adatok?
valami normális BMW spec diaggal kellene kiolvasni. de valószínű lambdaszonda bajos. van annak is egy felfűtési fázisa, ami kb addig tart, amíg az alapjárat be nem áll 700-800 fordulat körülre, de ez változó. vagy nem fűti fel a szondát, vagy csak simán rossz a katalizátor utáni. de ez nem 100%, lehet csak be van lassulva a szonda és később adja a jelet, ezért hibát generál.
köszi! amellett,hogy keresek egy bmw diagot,az életszerű hogy mindkét szonda egyszerre hervad el?(amúgy a fogyasztásom ugrott meg,azért tettük gépre)