lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2016. április 15. péntek, 11:34


YELLOW írta:
GNoRbY88 írta:
YELLOW írta: van olyan INPA, amibe van E39 rész?
nem tudom nekem úgy rémlett mintha kellett volna lennie. szerencsére motorban kellett turkálni, megnézni ezt-azt, így az E46 fülön, a motort kiválasztva sikerrel jártam.
ha a Old Models-re megyek, abban meg nincs semmi.
ezt tudom valahogy bővíteni? vagy ehhez is az EDIBIAS-os frissítés kell, vagy ami az NCS Expert-hez?
keresgettem képeket és van ahol benne van az E39. meg mondom, nekem mintha régebben lett volna olyan fül, most meg nem van

ilyen kellene nekem:


Ez csak beállítás kérdése. Nekem 5.0.2-ben F2-n van E39.
c:\EC-APPS\INPA\CFGDAT\INPA.ini-ben tudod állítani
pl:

F2 = E39
F2_Text = E39 (All Models / M5)
F2_ARCHIV = SGBD_E39


ezt vágom, de ahhoz kell az adatbázis fájl is gondolom. még nem néztem az igaz, most is csak úgy véletlen eszembe jutott a kérdés.
ahhoz, hogy tudja kezelni, kell ez az SGBD fájl is gondolom...


igen ez csak a FELIRAT, kell az adatbázis file, hogy jó legyen.
ha kell tudok küldeni.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2016. április 15. péntek, 09:58


GNoRbY88 írta:
YELLOW írta: van olyan INPA, amibe van E39 rész?
nem tudom nekem úgy rémlett mintha kellett volna lennie. szerencsére motorban kellett turkálni, megnézni ezt-azt, így az E46 fülön, a motort kiválasztva sikerrel jártam.
ha a Old Models-re megyek, abban meg nincs semmi.
ezt tudom valahogy bővíteni? vagy ehhez is az EDIBIAS-os frissítés kell, vagy ami az NCS Expert-hez?
keresgettem képeket és van ahol benne van az E39. meg mondom, nekem mintha régebben lett volna olyan fül, most meg nem van

ilyen kellene nekem:


Ez csak beállítás kérdése. Nekem 5.0.2-ben F2-n van E39.
c:\EC-APPS\INPA\CFGDAT\INPA.ini-ben tudod állítani
pl:

F2 = E39
F2_Text = E39 (All Models / M5)
F2_ARCHIV = SGBD_E39


ezt vágom, de ahhoz kell az adatbázis fájl is gondolom. még nem néztem az igaz, most is csak úgy véletlen eszembe jutott a kérdés.
ahhoz, hogy tudja kezelni, kell ez az SGBD fájl is gondolom...

GNoRbY88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz GNoRbY88

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2016. április 15. péntek, 06:33


YELLOW írta: van olyan INPA, amibe van E39 rész?
nem tudom nekem úgy rémlett mintha kellett volna lennie. szerencsére motorban kellett turkálni, megnézni ezt-azt, így az E46 fülön, a motort kiválasztva sikerrel jártam.
ha a Old Models-re megyek, abban meg nincs semmi.
ezt tudom valahogy bővíteni? vagy ehhez is az EDIBIAS-os frissítés kell, vagy ami az NCS Expert-hez?
keresgettem képeket és van ahol benne van az E39. meg mondom, nekem mintha régebben lett volna olyan fül, most meg nem van

ilyen kellene nekem:


Ez csak beállítás kérdése. Nekem 5.0.2-ben F2-n van E39.
c:\EC-APPS\INPA\CFGDAT\INPA.ini-ben tudod állítani
pl:

F2 = E39
F2_Text = E39 (All Models / M5)
F2_ARCHIV = SGBD_E39

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2016. április 14. csütörtök, 20:30


van olyan INPA, amibe van E39 rész?
nem tudom nekem úgy rémlett mintha kellett volna lennie. szerencsére motorban kellett turkálni, megnézni ezt-azt, így az E46 fülön, a motort kiválasztva sikerrel jártam.
ha a Old Models-re megyek, abban meg nincs semmi.
ezt tudom valahogy bővíteni? vagy ehhez is az EDIBIAS-os frissítés kell, vagy ami az NCS Expert-hez?
keresgettem képeket és van ahol benne van az E39. meg mondom, nekem mintha régebben lett volna olyan fül, most meg nem van

ilyen kellene nekem:


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. április 14. csütörtök, 20:33

amstaff001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz amstaff001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2016. április 13. szerda, 20:24


lantika írta:
amstaff001 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Következő dolog történt:
320d touring m-packetem van és a téliről nyárira cserekor a bal első kicsit lógott jobbra-barra. Bal oldalon belső kormányösszekötőt cseréltem és egyből a futómű beállítóhoz tartva csippanást hallottam, mire kigyulladt a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló sárgán! Egy barátom faterja autószerelő rádugtuk a laptopját, de azt mondja nincs hibakód!
Milyen programmal nézzük vagy hova vigyem a vasat?
Tudna ebben valaki segíteni::



a legtöbb autószerelőnek univerzális olvasjó van, ami max a motorhoz fér hozzá, egyéb egységekbe nem lát bele.


mivel kormány összekötőt cseréltetek, ezért valószínű, elment a kormányközép, nem jó a kerék összetartás. célszerű lett volna ugyanolyanra beállítani, mint a régi.
szóval ehhez BMW specifikus diag kell, és a kormányszög jeladót kell kinullázni. én legalábbis erre következtetek a leírtakból.


Jovanakkooo. Be kell ällitani a futomüvet,meg a kormänyösszekötöt,de ezt egy helyen megoldjäk jobb helyeken. Egyebkent en tuti mind a 2 oldalon kicsereltem volna az összekötöket,igy eleg 1x futomüveshez vinni. Nem kell hozzä semmi diag.



az attól függ korábban mihez lett állítva jovanakkooo?


Megpróbáltam majdnem ugyanúgy beállítani de nem teljesen sikerül és a kormány egy kicsit ferdén állt igen! És egyből futóműveshez mentem viszont ők diaggal nem foglalkoznak.
BMW specifikus diagnak mi lehet a neve ?


de úgy látszik a futóműves akkor nem foglalkozott mással sem. mert ha igen, akkor már nem világítana a hibajelzés. mintha nem is állított volna rajta.
de itt jön az, hogy lehet korébban sem volt jó minden nagyon, aztán ahhoz lett alaphelyzetbe állítva a szenzor.
pl INPA a progi neve.


Előtte tökéletes volt.
Aha erről már olvastam itt valahol.. honnan tudom letölteni ???



hát ez nem úgy megy, hogy letöltöd.... kábel is kell hozzá.
meg nem értem, ha elvileg jól beállították a futóművet, akkor nem kellene gondnak lennie. vagy nem értettek hozzá, oszt valamit állítgattak csak nem jól.


Ha a csere elött jo volt,es a futomüves erti a dolgät,akkor most is tökeletesnek kellene lennie. Vidd vissza,mond meg neki,hogy xar. Mivel merte a futomüvet,meg a kormänyösszekötöket collostokkal?


a hiba akkor jelentkezett mi közbe mentem a futóműveshez! Be van állítva faszául minden ,de a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló még világit sárgán!
Ezt a probléma!
Szóval az INPA megoldja ?? Kábel van az nem probléma...


INPA
Telepites


Otthon megnézem mert itt a samsungba minden le van tiltva
még jó hagy a BMWfanatics bejön
kösz mindent

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. április 13. szerda, 20:19


amstaff001 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Következő dolog történt:
320d touring m-packetem van és a téliről nyárira cserekor a bal első kicsit lógott jobbra-barra. Bal oldalon belső kormányösszekötőt cseréltem és egyből a futómű beállítóhoz tartva csippanást hallottam, mire kigyulladt a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló sárgán! Egy barátom faterja autószerelő rádugtuk a laptopját, de azt mondja nincs hibakód!
Milyen programmal nézzük vagy hova vigyem a vasat?
Tudna ebben valaki segíteni::



a legtöbb autószerelőnek univerzális olvasjó van, ami max a motorhoz fér hozzá, egyéb egységekbe nem lát bele.

mivel kormány összekötőt cseréltetek, ezért valószínű, elment a kormányközép, nem jó a kerék összetartás. célszerű lett volna ugyanolyanra beállítani, mint a régi.
szóval ehhez BMW specifikus diag kell, és a kormányszög jeladót kell kinullázni. én legalábbis erre következtetek a leírtakból.


Jovanakkooo. Be kell ällitani a futomüvet,meg a kormänyösszekötöt,de ezt egy helyen megoldjäk jobb helyeken. Egyebkent en tuti mind a 2 oldalon kicsereltem volna az összekötöket,igy eleg 1x futomüveshez vinni. Nem kell hozzä semmi diag.



az attól függ korábban mihez lett állítva jovanakkooo?


Megpróbáltam majdnem ugyanúgy beállítani de nem teljesen sikerül és a kormány egy kicsit ferdén állt igen! És egyből futóműveshez mentem viszont ők diaggal nem foglalkoznak.
BMW specifikus diagnak mi lehet a neve ?


de úgy látszik a futóműves akkor nem foglalkozott mással sem. mert ha igen, akkor már nem világítana a hibajelzés. mintha nem is állított volna rajta.
de itt jön az, hogy lehet korébban sem volt jó minden nagyon, aztán ahhoz lett alaphelyzetbe állítva a szenzor.
pl INPA a progi neve.


Előtte tökéletes volt.
Aha erről már olvastam itt valahol.. honnan tudom letölteni ???



hát ez nem úgy megy, hogy letöltöd.... kábel is kell hozzá.
meg nem értem, ha elvileg jól beállították a futóművet, akkor nem kellene gondnak lennie. vagy nem értettek hozzá, oszt valamit állítgattak csak nem jól.


Ha a csere elött jo volt,es a futomüves erti a dolgät,akkor most is tökeletesnek kellene lennie. Vidd vissza,mond meg neki,hogy xar. Mivel merte a futomüvet,meg a kormänyösszekötöket collostokkal?


a hiba akkor jelentkezett mi közbe mentem a futóműveshez! Be van állítva faszául minden ,de a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló még világit sárgán!
Ezt a probléma!
Szóval az INPA megoldja ?? Kábel van az nem probléma...


INPA
Telepites


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. április 13. szerda, 20:21

amstaff001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz amstaff001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2016. április 13. szerda, 20:16


lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Következő dolog történt:
320d touring m-packetem van és a téliről nyárira cserekor a bal első kicsit lógott jobbra-barra. Bal oldalon belső kormányösszekötőt cseréltem és egyből a futómű beállítóhoz tartva csippanást hallottam, mire kigyulladt a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló sárgán! Egy barátom faterja autószerelő rádugtuk a laptopját, de azt mondja nincs hibakód!
Milyen programmal nézzük vagy hova vigyem a vasat?
Tudna ebben valaki segíteni::



a legtöbb autószerelőnek univerzális olvasjó van, ami max a motorhoz fér hozzá, egyéb egységekbe nem lát bele.

mivel kormány összekötőt cseréltetek, ezért valószínű, elment a kormányközép, nem jó a kerék összetartás. célszerű lett volna ugyanolyanra beállítani, mint a régi.
szóval ehhez BMW specifikus diag kell, és a kormányszög jeladót kell kinullázni. én legalábbis erre következtetek a leírtakból.


Jovanakkooo. Be kell ällitani a futomüvet,meg a kormänyösszekötöt,de ezt egy helyen megoldjäk jobb helyeken. Egyebkent en tuti mind a 2 oldalon kicsereltem volna az összekötöket,igy eleg 1x futomüveshez vinni. Nem kell hozzä semmi diag.



az attól függ korábban mihez lett állítva jovanakkooo?


Megpróbáltam majdnem ugyanúgy beállítani de nem teljesen sikerül és a kormány egy kicsit ferdén állt igen! És egyből futóműveshez mentem viszont ők diaggal nem foglalkoznak.
BMW specifikus diagnak mi lehet a neve ?


de úgy látszik a futóműves akkor nem foglalkozott mással sem. mert ha igen, akkor már nem világítana a hibajelzés. mintha nem is állított volna rajta.
de itt jön az, hogy lehet korébban sem volt jó minden nagyon, aztán ahhoz lett alaphelyzetbe állítva a szenzor.
pl INPA a progi neve.


Előtte tökéletes volt.
Aha erről már olvastam itt valahol.. honnan tudom letölteni ???



hát ez nem úgy megy, hogy letöltöd.... kábel is kell hozzá.
meg nem értem, ha elvileg jól beállították a futóművet, akkor nem kellene gondnak lennie. vagy nem értettek hozzá, oszt valamit állítgattak csak nem jól.


Ha a csere elött jo volt,es a futomüves erti a dolgät,akkor most is tökeletesnek kellene lennie. Vidd vissza,mond meg neki,hogy xar. Mivel merte a futomüvet,meg a kormänyösszekötöket collostokkal?


a hiba akkor jelentkezett mi közbe mentem a futóműveshez! Be van állítva faszául minden ,de a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló még világit sárgán!
Ezt a probléma!
Szóval az INPA megoldja ?? Kábel van az nem probléma...



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. április 13. szerda, 20:09


YELLOW írta:
amstaff001 írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Következő dolog történt:
320d touring m-packetem van és a téliről nyárira cserekor a bal első kicsit lógott jobbra-barra. Bal oldalon belső kormányösszekötőt cseréltem és egyből a futómű beállítóhoz tartva csippanást hallottam, mire kigyulladt a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló sárgán! Egy barátom faterja autószerelő rádugtuk a laptopját, de azt mondja nincs hibakód!
Milyen programmal nézzük vagy hova vigyem a vasat?
Tudna ebben valaki segíteni::



a legtöbb autószerelőnek univerzális olvasjó van, ami max a motorhoz fér hozzá, egyéb egységekbe nem lát bele.

mivel kormány összekötőt cseréltetek, ezért valószínű, elment a kormányközép, nem jó a kerék összetartás. célszerű lett volna ugyanolyanra beállítani, mint a régi.
szóval ehhez BMW specifikus diag kell, és a kormányszög jeladót kell kinullázni. én legalábbis erre következtetek a leírtakból.


Jovanakkooo. Be kell ällitani a futomüvet,meg a kormänyösszekötöt,de ezt egy helyen megoldjäk jobb helyeken. Egyebkent en tuti mind a 2 oldalon kicsereltem volna az összekötöket,igy eleg 1x futomüveshez vinni. Nem kell hozzä semmi diag.



az attól függ korábban mihez lett állítva jovanakkooo?


Megpróbáltam majdnem ugyanúgy beállítani de nem teljesen sikerül és a kormány egy kicsit ferdén állt igen! És egyből futóműveshez mentem viszont ők diaggal nem foglalkoznak.
BMW specifikus diagnak mi lehet a neve ?


de úgy látszik a futóműves akkor nem foglalkozott mással sem. mert ha igen, akkor már nem világítana a hibajelzés. mintha nem is állított volna rajta.
de itt jön az, hogy lehet korébban sem volt jó minden nagyon, aztán ahhoz lett alaphelyzetbe állítva a szenzor.
pl INPA a progi neve.


Előtte tökéletes volt.
Aha erről már olvastam itt valahol.. honnan tudom letölteni ???



hát ez nem úgy megy, hogy letöltöd.... kábel is kell hozzá.
meg nem értem, ha elvileg jól beállították a futóművet, akkor nem kellene gondnak lennie. vagy nem értettek hozzá, oszt valamit állítgattak csak nem jól.


Ha a csere elött jo volt,es a futomüves erti a dolgät,akkor most is tökeletesnek kellene lennie. Vidd vissza,mond meg neki,hogy xar. Mivel merte a futomüvet,meg a kormänyösszekötöket collostokkal?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2016. április 13. szerda, 19:55


amstaff001 írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Következő dolog történt:
320d touring m-packetem van és a téliről nyárira cserekor a bal első kicsit lógott jobbra-barra. Bal oldalon belső kormányösszekötőt cseréltem és egyből a futómű beállítóhoz tartva csippanást hallottam, mire kigyulladt a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló sárgán! Egy barátom faterja autószerelő rádugtuk a laptopját, de azt mondja nincs hibakód!
Milyen programmal nézzük vagy hova vigyem a vasat?
Tudna ebben valaki segíteni::



a legtöbb autószerelőnek univerzális olvasjó van, ami max a motorhoz fér hozzá, egyéb egységekbe nem lát bele.

mivel kormány összekötőt cseréltetek, ezért valószínű, elment a kormányközép, nem jó a kerék összetartás. célszerű lett volna ugyanolyanra beállítani, mint a régi.
szóval ehhez BMW specifikus diag kell, és a kormányszög jeladót kell kinullázni. én legalábbis erre következtetek a leírtakból.


Jovanakkooo. Be kell ällitani a futomüvet,meg a kormänyösszekötöt,de ezt egy helyen megoldjäk jobb helyeken. Egyebkent en tuti mind a 2 oldalon kicsereltem volna az összekötöket,igy eleg 1x futomüveshez vinni. Nem kell hozzä semmi diag.



az attól függ korábban mihez lett állítva jovanakkooo?


Megpróbáltam majdnem ugyanúgy beállítani de nem teljesen sikerül és a kormány egy kicsit ferdén állt igen! És egyből futóműveshez mentem viszont ők diaggal nem foglalkoznak.
BMW specifikus diagnak mi lehet a neve ?


de úgy látszik a futóműves akkor nem foglalkozott mással sem. mert ha igen, akkor már nem világítana a hibajelzés. mintha nem is állított volna rajta.
de itt jön az, hogy lehet korébban sem volt jó minden nagyon, aztán ahhoz lett alaphelyzetbe állítva a szenzor.
pl INPA a progi neve.


Előtte tökéletes volt.
Aha erről már olvastam itt valahol.. honnan tudom letölteni ???



hát ez nem úgy megy, hogy letöltöd.... kábel is kell hozzá.
meg nem értem, ha elvileg jól beállították a futóművet, akkor nem kellene gondnak lennie. vagy nem értettek hozzá, oszt valamit állítgattak csak nem jól.

amstaff001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz amstaff001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2016. április 13. szerda, 19:47


YELLOW írta:
amstaff001 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Következő dolog történt:
320d touring m-packetem van és a téliről nyárira cserekor a bal első kicsit lógott jobbra-barra. Bal oldalon belső kormányösszekötőt cseréltem és egyből a futómű beállítóhoz tartva csippanást hallottam, mire kigyulladt a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló sárgán! Egy barátom faterja autószerelő rádugtuk a laptopját, de azt mondja nincs hibakód!
Milyen programmal nézzük vagy hova vigyem a vasat?
Tudna ebben valaki segíteni::



a legtöbb autószerelőnek univerzális olvasjó van, ami max a motorhoz fér hozzá, egyéb egységekbe nem lát bele.

mivel kormány összekötőt cseréltetek, ezért valószínű, elment a kormányközép, nem jó a kerék összetartás. célszerű lett volna ugyanolyanra beállítani, mint a régi.
szóval ehhez BMW specifikus diag kell, és a kormányszög jeladót kell kinullázni. én legalábbis erre következtetek a leírtakból.


Jovanakkooo. Be kell ällitani a futomüvet,meg a kormänyösszekötöt,de ezt egy helyen megoldjäk jobb helyeken. Egyebkent en tuti mind a 2 oldalon kicsereltem volna az összekötöket,igy eleg 1x futomüveshez vinni. Nem kell hozzä semmi diag.



az attól függ korábban mihez lett állítva jovanakkooo?


Megpróbáltam majdnem ugyanúgy beállítani de nem teljesen sikerül és a kormány egy kicsit ferdén állt igen! És egyből futóműveshez mentem viszont ők diaggal nem foglalkoznak.
BMW specifikus diagnak mi lehet a neve ?


de úgy látszik a futóműves akkor nem foglalkozott mással sem. mert ha igen, akkor már nem világítana a hibajelzés. mintha nem is állított volna rajta.
de itt jön az, hogy lehet korébban sem volt jó minden nagyon, aztán ahhoz lett alaphelyzetbe állítva a szenzor.
pl INPA a progi neve.


Előtte tökéletes volt.
Aha erről már olvastam itt valahol.. honnan tudom letölteni ???



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2016. április 13. szerda, 19:27


amstaff001 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Következő dolog történt:
320d touring m-packetem van és a téliről nyárira cserekor a bal első kicsit lógott jobbra-barra. Bal oldalon belső kormányösszekötőt cseréltem és egyből a futómű beállítóhoz tartva csippanást hallottam, mire kigyulladt a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló sárgán! Egy barátom faterja autószerelő rádugtuk a laptopját, de azt mondja nincs hibakód!
Milyen programmal nézzük vagy hova vigyem a vasat?
Tudna ebben valaki segíteni::



a legtöbb autószerelőnek univerzális olvasjó van, ami max a motorhoz fér hozzá, egyéb egységekbe nem lát bele.

mivel kormány összekötőt cseréltetek, ezért valószínű, elment a kormányközép, nem jó a kerék összetartás. célszerű lett volna ugyanolyanra beállítani, mint a régi.
szóval ehhez BMW specifikus diag kell, és a kormányszög jeladót kell kinullázni. én legalábbis erre következtetek a leírtakból.


Jovanakkooo. Be kell ällitani a futomüvet,meg a kormänyösszekötöt,de ezt egy helyen megoldjäk jobb helyeken. Egyebkent en tuti mind a 2 oldalon kicsereltem volna az összekötöket,igy eleg 1x futomüveshez vinni. Nem kell hozzä semmi diag.



az attól függ korábban mihez lett állítva jovanakkooo?


Megpróbáltam majdnem ugyanúgy beállítani de nem teljesen sikerül és a kormány egy kicsit ferdén állt igen! És egyből futóműveshez mentem viszont ők diaggal nem foglalkoznak.
BMW specifikus diagnak mi lehet a neve ?


de úgy látszik a futóműves akkor nem foglalkozott mással sem. mert ha igen, akkor már nem világítana a hibajelzés. mintha nem is állított volna rajta.
de itt jön az, hogy lehet korébban sem volt jó minden nagyon, aztán ahhoz lett alaphelyzetbe állítva a szenzor.
pl INPA a progi neve.

amstaff001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz amstaff001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2016. április 13. szerda, 19:20


YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Következő dolog történt:
320d touring m-packetem van és a téliről nyárira cserekor a bal első kicsit lógott jobbra-barra. Bal oldalon belső kormányösszekötőt cseréltem és egyből a futómű beállítóhoz tartva csippanást hallottam, mire kigyulladt a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló sárgán! Egy barátom faterja autószerelő rádugtuk a laptopját, de azt mondja nincs hibakód!
Milyen programmal nézzük vagy hova vigyem a vasat?
Tudna ebben valaki segíteni::



a legtöbb autószerelőnek univerzális olvasjó van, ami max a motorhoz fér hozzá, egyéb egységekbe nem lát bele.

mivel kormány összekötőt cseréltetek, ezért valószínű, elment a kormányközép, nem jó a kerék összetartás. célszerű lett volna ugyanolyanra beállítani, mint a régi.
szóval ehhez BMW specifikus diag kell, és a kormányszög jeladót kell kinullázni. én legalábbis erre következtetek a leírtakból.


Jovanakkooo. Be kell ällitani a futomüvet,meg a kormänyösszekötöt,de ezt egy helyen megoldjäk jobb helyeken. Egyebkent en tuti mind a 2 oldalon kicsereltem volna az összekötöket,igy eleg 1x futomüveshez vinni. Nem kell hozzä semmi diag.



az attól függ korábban mihez lett állítva jovanakkooo?


Megpróbáltam majdnem ugyanúgy beállítani de nem teljesen sikerül és a kormány egy kicsit ferdén állt igen! És egyből futóműveshez mentem viszont ők diaggal nem foglalkoznak.
BMW specifikus diagnak mi lehet a neve ?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2016. április 13. szerda, 16:53


lantika írta:
YELLOW írta:
amstaff001 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Következő dolog történt:
320d touring m-packetem van és a téliről nyárira cserekor a bal első kicsit lógott jobbra-barra. Bal oldalon belső kormányösszekötőt cseréltem és egyből a futómű beállítóhoz tartva csippanást hallottam, mire kigyulladt a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló sárgán! Egy barátom faterja autószerelő rádugtuk a laptopját, de azt mondja nincs hibakód!
Milyen programmal nézzük vagy hova vigyem a vasat?
Tudna ebben valaki segíteni::



a legtöbb autószerelőnek univerzális olvasjó van, ami max a motorhoz fér hozzá, egyéb egységekbe nem lát bele.

mivel kormány összekötőt cseréltetek, ezért valószínű, elment a kormányközép, nem jó a kerék összetartás. célszerű lett volna ugyanolyanra beállítani, mint a régi.
szóval ehhez BMW specifikus diag kell, és a kormányszög jeladót kell kinullázni. én legalábbis erre következtetek a leírtakból.


Jovanakkooo. Be kell ällitani a futomüvet,meg a kormänyösszekötöt,de ezt egy helyen megoldjäk jobb helyeken. Egyebkent en tuti mind a 2 oldalon kicsereltem volna az összekötöket,igy eleg 1x futomüveshez vinni. Nem kell hozzä semmi diag.



az attól függ korábban mihez lett állítva jovanakkooo?

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. április 13. szerda, 16:35


YELLOW írta:
amstaff001 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Következő dolog történt:
320d touring m-packetem van és a téliről nyárira cserekor a bal első kicsit lógott jobbra-barra. Bal oldalon belső kormányösszekötőt cseréltem és egyből a futómű beállítóhoz tartva csippanást hallottam, mire kigyulladt a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló sárgán! Egy barátom faterja autószerelő rádugtuk a laptopját, de azt mondja nincs hibakód!
Milyen programmal nézzük vagy hova vigyem a vasat?
Tudna ebben valaki segíteni::



a legtöbb autószerelőnek univerzális olvasjó van, ami max a motorhoz fér hozzá, egyéb egységekbe nem lát bele.

mivel kormány összekötőt cseréltetek, ezért valószínű, elment a kormányközép, nem jó a kerék összetartás. célszerű lett volna ugyanolyanra beállítani, mint a régi.
szóval ehhez BMW specifikus diag kell, és a kormányszög jeladót kell kinullázni. én legalábbis erre következtetek a leírtakból.


Jovanakkooo. Be kell ällitani a futomüvet,meg a kormänyösszekötöt,de ezt egy helyen megoldjäk jobb helyeken. Egyebkent en tuti mind a 2 oldalon kicsereltem volna az összekötöket,igy eleg 1x futomüveshez vinni. Nem kell hozzä semmi diag.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. április 13. szerda, 16:37

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2016. április 13. szerda, 13:53


amstaff001 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Következő dolog történt:
320d touring m-packetem van és a téliről nyárira cserekor a bal első kicsit lógott jobbra-barra. Bal oldalon belső kormányösszekötőt cseréltem és egyből a futómű beállítóhoz tartva csippanást hallottam, mire kigyulladt a kézifék visszajelző és a kipörgésgátló sárgán! Egy barátom faterja autószerelő rádugtuk a laptopját, de azt mondja nincs hibakód!
Milyen programmal nézzük vagy hova vigyem a vasat?
Tudna ebben valaki segíteni::



a legtöbb autószerelőnek univerzális olvasjó van, ami max a motorhoz fér hozzá, egyéb egységekbe nem lát bele.

mivel kormány összekötőt cseréltetek, ezért valószínű, elment a kormányközép, nem jó a kerék összetartás. célszerű lett volna ugyanolyanra beállítani, mint a régi.
szóval ehhez BMW specifikus diag kell, és a kormányszög jeladót kell kinullázni. én legalábbis erre következtetek a leírtakból.