hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. július 30. szerda, 14:54


YELLOW írta:

nem csomagolás alapján választok. de még mindig pl jobban bízok egy castrol tobozú olajban, mint egy BMW dobozosban. a miérteket leírtam. de csak mert BMW dobozps az olaj nem fogom megvenni drágán szervízben, hogy nagyjából biztos legyek benne, hogy esetleg nem pancsolt valami. ha meg megnézzük, hogy kézen forogva, 2700 +/-200Ft-ért mennek, akkor enniyért inkább egy Mobil 1, vagy valami ami saját dobozában van, és SZERINTEM nagyobb valószínűséggel van benen az, amit a doboz hirdet. de pl vatera és egyéb helyeken ezeket az olajakat sem venném meg, hanem inkább valami olaj shop-ban. így is benne van, hogy lehet benne valami más, de kisebb esélyt adok neki.
igaz nem próbáltam még a BMW dobozos olajt, de a leírtak miatt én nem is fogom. akárki ajánlja. ez csak vélemény, ami lehet szubjektív.


Az "olaj shop-ban" (nem hivatalos olajkereskedés) lévő olajakról számlával kell rendelkezni (esetleges ellenőrzés miatt). De semmi sem garantálja, hogy a raktáron lévő készlet az, ami a számlán szerepel. Ott a legegyszerűbb a "hamisított" olajat eladni. (már, ha létezik az olajhamisítás). Szerintem csak hivatalos forgalmazónál, esetleg olyan üzletben, akik nem kimondottan olajakkal foglalkoznak(tehát nem rendelkeznek nagy raktári készletekkel) tudsz 80%-ig biztos lenni a megvásárolt olaj minőségében.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. július 30. szerda, 14:18


Prof írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
bigero írta:
oké, köszi az ötleteket, akkor liqui-t kap legközelebb


Esetleg Gyári Bmw olaj..


de miért? korábban is így gondoltad, vagy csak forgalmazó lettél?
egyéb fórumokon is szidják, talán hivatalos szervízből vennék, ha nem lenne arany árban ott, talán az biztos forrás és castrol van benne, de ennyi erővel castrol is vehető akkor. viszont túl sokan árulják civilben, meg akárhogy, tele a vatera, meg minden vele. kitudja ezek honnan szerzik? van akinek megnyugvás a gyári jelölésű olaj, olyan ez, mint a haribo gumicukor vs lidl-s Sugarland (http://divany.hu/alapkonyha/20...ukorteszt/). mindkettő első lett, de ha az összetevőket nézzük, a lidl-ösben semmi "E" jelzésű adalék, csupa természetes dolog a színezék és olcsóbb. remélem érthető a hasonlat.


Az hogy te csomagolás alapján választasz olajat, az nem azt jelenti hogy a többi szar.



nem csomagolás alapján választok. de még mindig pl jobban bízok egy castrol tobozú olajban, mint egy BMW dobozosban. a miérteket leírtam. de csak mert BMW dobozps az olaj nem fogom megvenni drágán szervízben, hogy nagyjából biztos legyek benne, hogy esetleg nem pancsolt valami. ha meg megnézzük, hogy kézen forogva, 2700 +/-200Ft-ért mennek, akkor enniyért inkább egy Mobil 1, vagy valami ami saját dobozában van, és SZERINTEM nagyobb valószínűséggel van benen az, amit a doboz hirdet. de pl vatera és egyéb helyeken ezeket az olajakat sem venném meg, hanem inkább valami olaj shop-ban. így is benne van, hogy lehet benne valami más, de kisebb esélyt adok neki.
igaz nem próbáltam még a BMW dobozos olajt, de a leírtak miatt én nem is fogom. akárki ajánlja. ez csak vélemény, ami lehet szubjektív.

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. július 30. szerda, 13:35


[quote="szotakdavid"]
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
bigero írta:
oké, köszi az ötleteket, akkor liqui-t kap legközelebb


Esetleg Gyári Bmw olaj..


de miért? korábban is így gondoltad, vagy csak forgalmazó lettél?
egyéb fórumokon is szidják, talán hivatalos szervízből vennék, ha nem lenne arany árban ott, talán az biztos forrás és castrol van benne, de ennyi erővel castrol is vehető akkor. viszont túl sokan árulják civilben, meg akárhogy, tele a vatera, meg minden vele. kitudja ezek honnan szerzik? van akinek megnyugvás a gyári jelölésű olaj, olyan ez, mint a haribo gumicukor vs lidl-s Sugarland (http://divany.hu/alapkonyha/20...ukorteszt/). mindkettő első lett, de ha az összetevőket nézzük, a lidl-ösben semmi "E" jelzésű adalék, csupa természetes dolog a színezék és olcsóbb. remélem érthető a hasonlat.


Az hogy te csomagolás alapján választasz olajat, az nem azt jelenti hogy a többi szar.



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. július 29. kedd, 21:42


YELLOW írta:
szotakdavid írta:
bigero írta:
oké, köszi az ötleteket, akkor liqui-t kap legközelebb


Esetleg Gyári Bmw olaj..


de miért? korábban is így gondoltad, vagy csak forgalmazó lettél?
egyéb fórumokon is szidják, talán hivatalos szervízből vennék, ha nem lenne arany árban ott, talán az biztos forrás és castrol van benne, de ennyi erővel castrol is vehető akkor. viszont túl sokan árulják civilben, meg akárhogy, tele a vatera, meg minden vele. kitudja ezek honnan szerzik? van akinek megnyugvás a gyári jelölésű olaj, olyan ez, mint a haribo gumicukor vs lidl-s Sugarland (http://divany.hu/alapkonyha/20...ukorteszt/). mindkettő első lett, de ha az összetevőket nézzük, a lidl-ösben semmi "E" jelzésű adalék, csupa természetes dolog a színezék és olcsóbb. remélem érthető a hasonlat.


Mert ebben még nem csalódtam soha azért,nem nem lettem forgalmazó.

Az más kérdés h wallis mennyiért veszi és mennyiért adja tovább.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. július 29. kedd, 14:32


YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
bigero írta:
oké, köszi az ötleteket, akkor liqui-t kap legközelebb


Esetleg Gyári Bmw olaj..


de miért? korábban is így gondoltad, vagy csak forgalmazó lettél?
egyéb fórumokon is szidják, talán hivatalos szervízből vennék, ha nem lenne arany árban ott, talán az biztos forrás és castrol van benne, de ennyi erővel castrol is vehető akkor. viszont túl sokan árulják civilben, meg akárhogy, tele a vatera, meg minden vele. kitudja ezek honnan szerzik? van akinek megnyugvás a gyári jelölésű olaj, olyan ez, mint a haribo gumicukor vs lidl-s Sugarland (http://divany.hu/alapkonyha/20...ukorteszt/). mindkettő első lett, de ha az összetevőket nézzük, a lidl-ösben semmi "E" jelzésű adalék, csupa természetes dolog a színezék és olcsóbb. remélem érthető a hasonlat.


Ki vesz vaterán olajat?


nagyon sokan.... de most mondhattamn volna racing bazárt, duen-t, stb. mindenhol ott vannak.


Meg is érdemlik, költsék csak a különbözetet csapágyakra... Persze-persze olcsón adják és még keresnek is rajta. Érdekes, hogy mikor kijött az új rendelet az olajokra sok helyről eltűnt az olaj. Castrolt jobban fogyasztja, persze ki tudja mi van benne. Nekem nem eszi pedig M54 és 0W30...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. július 29. kedd, 14:13


Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
bigero írta:
oké, köszi az ötleteket, akkor liqui-t kap legközelebb


Esetleg Gyári Bmw olaj..


de miért? korábban is így gondoltad, vagy csak forgalmazó lettél?
egyéb fórumokon is szidják, talán hivatalos szervízből vennék, ha nem lenne arany árban ott, talán az biztos forrás és castrol van benne, de ennyi erővel castrol is vehető akkor. viszont túl sokan árulják civilben, meg akárhogy, tele a vatera, meg minden vele. kitudja ezek honnan szerzik? van akinek megnyugvás a gyári jelölésű olaj, olyan ez, mint a haribo gumicukor vs lidl-s Sugarland (http://divany.hu/alapkonyha/20...ukorteszt/). mindkettő első lett, de ha az összetevőket nézzük, a lidl-ösben semmi "E" jelzésű adalék, csupa természetes dolog a színezék és olcsóbb. remélem érthető a hasonlat.


Ki vesz vaterán olajat?


nagyon sokan.... de most mondhattamn volna racing bazárt, duen-t, stb. mindenhol ott vannak.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. július 29. kedd, 14:01


YELLOW írta:
szotakdavid írta:
bigero írta:
oké, köszi az ötleteket, akkor liqui-t kap legközelebb


Esetleg Gyári Bmw olaj..


de miért? korábban is így gondoltad, vagy csak forgalmazó lettél?
egyéb fórumokon is szidják, talán hivatalos szervízből vennék, ha nem lenne arany árban ott, talán az biztos forrás és castrol van benne, de ennyi erővel castrol is vehető akkor. viszont túl sokan árulják civilben, meg akárhogy, tele a vatera, meg minden vele. kitudja ezek honnan szerzik? van akinek megnyugvás a gyári jelölésű olaj, olyan ez, mint a haribo gumicukor vs lidl-s Sugarland (http://divany.hu/alapkonyha/20...ukorteszt/). mindkettő első lett, de ha az összetevőket nézzük, a lidl-ösben semmi "E" jelzésű adalék, csupa természetes dolog a színezék és olcsóbb. remélem érthető a hasonlat.


Ki vesz vaterán olajat?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. július 29. kedd, 07:14


szotakdavid írta:
bigero írta:
oké, köszi az ötleteket, akkor liqui-t kap legközelebb


Esetleg Gyári Bmw olaj..


de miért? korábban is így gondoltad, vagy csak forgalmazó lettél?
egyéb fórumokon is szidják, talán hivatalos szervízből vennék, ha nem lenne arany árban ott, talán az biztos forrás és castrol van benne, de ennyi erővel castrol is vehető akkor. viszont túl sokan árulják civilben, meg akárhogy, tele a vatera, meg minden vele. kitudja ezek honnan szerzik? van akinek megnyugvás a gyári jelölésű olaj, olyan ez, mint a haribo gumicukor vs lidl-s Sugarland (http://divany.hu/alapkonyha/20...ukorteszt/). mindkettő első lett, de ha az összetevőket nézzük, a lidl-ösben semmi "E" jelzésű adalék, csupa természetes dolog a színezék és olcsóbb. remélem érthető a hasonlat.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. július 28. hétfő, 21:31


bigero írta:
oké, köszi az ötleteket, akkor liqui-t kap legközelebb


Esetleg Gyári Bmw olaj..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz bigero

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. július 28. hétfő, 20:39


Medvedisznoman írta:
bigero írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
bigero írta: Sziasztok! a problémám a következő, olajcsere óta zabálja az olajat a gép, egy benzines 320i e90-ről van szó. csere előtt 5w40 volt benne, most 5w30. addig 9ezer km-en evett meg 1 litert most 2ezren már fél liter lement neki, és ráadásul füstölni is elkezdett... addig nem volt füst az biztos. véleményetekre lennék kíváncsi hogy mitől lehet! kartergázszűrő 25ezer km-rel ezelőtt lett cserélve lehet megint az lenne???


sz@r az olaj ami bele lett rakva. ennyi. más márkát kell beletenni.


Nem valószínű, hogy az lenne. Yellownak igaza lehet, de lehet szelepszár szimering is, én pont most járok ebben a cipőben. Ez az olajfogyasztás amúgy nem sok, nekem ezt a mennyiséget 200km-en ette meg. De mivel füstöl is, így már oda kell rá figyelni. Én is az olajváltással próbálkoznék először, mert az a legolcsóbb, ha az nem segít, akkor érdemes tovább vizsgálódni a fent említett szimeringeknél.
Ja, és ha az 5W40-et nem ette, akkor újra olyat tegyél bele. Szerintem...



a 30-assal sem kéne gondnak lennie. józan ész, avagy jó zenész... volt valami slágerben szóval ha bármi hiba csere, vagy javítás után jön elő, akkor ot kell keresni a bibit.
jó lenne tudni miylen olaj lett belerakva. lehet hogy minőségi olaj, csak épp pont feloldotta a több éves szutykot onnan, ahol el is tud már most szivárogni. vagy maga az olaj nem jó. én inkább ezt mondom, mert ez a legvalószínűbb. persze előfordulhat az is, hogy már mindegy, mert annyira rossz volt az olaj, hogy tulajdonképen kenő tulajdonságát nem látta el, így valami nagyon elkopott. ez egy jó minőségű olajcserével kiszűrhető. ha azt nem fogja enni akkor olaj, ha azt is, akkor a mostani olaj nagyon gallyra vágott odabent dolgokat.


Vagy egyszerűen kezdenek előjönni a problémák ezen a nem éppen hibátlan konstrukción!!


Csak és kizárólag castrol edge volt beletöltve eddig, 15ezrenként mindig cserélve volt, csak a szerelőm 5w30-asat vetetett velem, az unixban vettem... Volt már ilyen hogy ette meg füstölt, akkor a kartergázszűrőcsere segített, plusz a csövek cseréje, de aztán dugóban Bécsben elkezdett füstölni, hazajöttem egyből számítógép, de csak a 4. henger gyújtáskimaradásást mutatta, kapott új gyertyákat és trafót a 4. hengerhez. egy ideig jó volt nem füstölt, csak ette az olajat, aztán most megint kezd füstölni. Hétvégén akkor megpróbálkozunk megint új olajjal.







Nem tudom hogy van-e összefüggés, de nekem is az után kezdte, hogy Edge-et tettünk bele. Szerintem próbálkozz valami mással, nekem Liqui Molly-ból már kevesebbet evett pl.


oké, köszi az ötleteket, akkor liqui-t kap legközelebb

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. július 28. hétfő, 20:28


bigero írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
bigero írta: Sziasztok! a problémám a következő, olajcsere óta zabálja az olajat a gép, egy benzines 320i e90-ről van szó. csere előtt 5w40 volt benne, most 5w30. addig 9ezer km-en evett meg 1 litert most 2ezren már fél liter lement neki, és ráadásul füstölni is elkezdett... addig nem volt füst az biztos. véleményetekre lennék kíváncsi hogy mitől lehet! kartergázszűrő 25ezer km-rel ezelőtt lett cserélve lehet megint az lenne???


sz@r az olaj ami bele lett rakva. ennyi. más márkát kell beletenni.


Nem valószínű, hogy az lenne. Yellownak igaza lehet, de lehet szelepszár szimering is, én pont most járok ebben a cipőben. Ez az olajfogyasztás amúgy nem sok, nekem ezt a mennyiséget 200km-en ette meg. De mivel füstöl is, így már oda kell rá figyelni. Én is az olajváltással próbálkoznék először, mert az a legolcsóbb, ha az nem segít, akkor érdemes tovább vizsgálódni a fent említett szimeringeknél.
Ja, és ha az 5W40-et nem ette, akkor újra olyat tegyél bele. Szerintem...



a 30-assal sem kéne gondnak lennie. józan ész, avagy jó zenész... volt valami slágerben szóval ha bármi hiba csere, vagy javítás után jön elő, akkor ot kell keresni a bibit.
jó lenne tudni miylen olaj lett belerakva. lehet hogy minőségi olaj, csak épp pont feloldotta a több éves szutykot onnan, ahol el is tud már most szivárogni. vagy maga az olaj nem jó. én inkább ezt mondom, mert ez a legvalószínűbb. persze előfordulhat az is, hogy már mindegy, mert annyira rossz volt az olaj, hogy tulajdonképen kenő tulajdonságát nem látta el, így valami nagyon elkopott. ez egy jó minőségű olajcserével kiszűrhető. ha azt nem fogja enni akkor olaj, ha azt is, akkor a mostani olaj nagyon gallyra vágott odabent dolgokat.


Vagy egyszerűen kezdenek előjönni a problémák ezen a nem éppen hibátlan konstrukción!!


Csak és kizárólag castrol edge volt beletöltve eddig, 15ezrenként mindig cserélve volt, csak a szerelőm 5w30-asat vetetett velem, az unixban vettem... Volt már ilyen hogy ette meg füstölt, akkor a kartergázszűrőcsere segített, plusz a csövek cseréje, de aztán dugóban Bécsben elkezdett füstölni, hazajöttem egyből számítógép, de csak a 4. henger gyújtáskimaradásást mutatta, kapott új gyertyákat és trafót a 4. hengerhez. egy ideig jó volt nem füstölt, csak ette az olajat, aztán most megint kezd füstölni. Hétvégén akkor megpróbálkozunk megint új olajjal.







Nem tudom hogy van-e összefüggés, de nekem is az után kezdte, hogy Edge-et tettünk bele. Szerintem próbálkozz valami mással, nekem Liqui Molly-ból már kevesebbet evett pl.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz bigero

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. július 28. hétfő, 19:10


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
bigero írta: Sziasztok! a problémám a következő, olajcsere óta zabálja az olajat a gép, egy benzines 320i e90-ről van szó. csere előtt 5w40 volt benne, most 5w30. addig 9ezer km-en evett meg 1 litert most 2ezren már fél liter lement neki, és ráadásul füstölni is elkezdett... addig nem volt füst az biztos. véleményetekre lennék kíváncsi hogy mitől lehet! kartergázszűrő 25ezer km-rel ezelőtt lett cserélve lehet megint az lenne???


sz@r az olaj ami bele lett rakva. ennyi. más márkát kell beletenni.


Nem valószínű, hogy az lenne. Yellownak igaza lehet, de lehet szelepszár szimering is, én pont most járok ebben a cipőben. Ez az olajfogyasztás amúgy nem sok, nekem ezt a mennyiséget 200km-en ette meg. De mivel füstöl is, így már oda kell rá figyelni. Én is az olajváltással próbálkoznék először, mert az a legolcsóbb, ha az nem segít, akkor érdemes tovább vizsgálódni a fent említett szimeringeknél.
Ja, és ha az 5W40-et nem ette, akkor újra olyat tegyél bele. Szerintem...



a 30-assal sem kéne gondnak lennie. józan ész, avagy jó zenész... volt valami slágerben szóval ha bármi hiba csere, vagy javítás után jön elő, akkor ot kell keresni a bibit.
jó lenne tudni miylen olaj lett belerakva. lehet hogy minőségi olaj, csak épp pont feloldotta a több éves szutykot onnan, ahol el is tud már most szivárogni. vagy maga az olaj nem jó. én inkább ezt mondom, mert ez a legvalószínűbb. persze előfordulhat az is, hogy már mindegy, mert annyira rossz volt az olaj, hogy tulajdonképen kenő tulajdonságát nem látta el, így valami nagyon elkopott. ez egy jó minőségű olajcserével kiszűrhető. ha azt nem fogja enni akkor olaj, ha azt is, akkor a mostani olaj nagyon gallyra vágott odabent dolgokat.


Vagy egyszerűen kezdenek előjönni a problémák ezen a nem éppen hibátlan konstrukción!!


Csak és kizárólag castrol edge volt beletöltve eddig, 15ezrenként mindig cserélve volt, csak a szerelőm 5w30-asat vetetett velem, az unixban vettem... Volt már ilyen hogy ette meg füstölt, akkor a kartergázszűrőcsere segített, plusz a csövek cseréje, de aztán dugóban Bécsben elkezdett füstölni, hazajöttem egyből számítógép, de csak a 4. henger gyújtáskimaradásást mutatta, kapott új gyertyákat és trafót a 4. hengerhez. egy ideig jó volt nem füstölt, csak ette az olajat, aztán most megint kezd füstölni. Hétvégén akkor megpróbálkozunk megint új olajjal.







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2014. július 28. hétfő, 19:29

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. július 28. hétfő, 18:09


YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
bigero írta: Sziasztok! a problémám a következő, olajcsere óta zabálja az olajat a gép, egy benzines 320i e90-ről van szó. csere előtt 5w40 volt benne, most 5w30. addig 9ezer km-en evett meg 1 litert most 2ezren már fél liter lement neki, és ráadásul füstölni is elkezdett... addig nem volt füst az biztos. véleményetekre lennék kíváncsi hogy mitől lehet! kartergázszűrő 25ezer km-rel ezelőtt lett cserélve lehet megint az lenne???


sz@r az olaj ami bele lett rakva. ennyi. más márkát kell beletenni.


Nem valószínű, hogy az lenne. Yellownak igaza lehet, de lehet szelepszár szimering is, én pont most járok ebben a cipőben. Ez az olajfogyasztás amúgy nem sok, nekem ezt a mennyiséget 200km-en ette meg. De mivel füstöl is, így már oda kell rá figyelni. Én is az olajváltással próbálkoznék először, mert az a legolcsóbb, ha az nem segít, akkor érdemes tovább vizsgálódni a fent említett szimeringeknél.
Ja, és ha az 5W40-et nem ette, akkor újra olyat tegyél bele. Szerintem...



a 30-assal sem kéne gondnak lennie. józan ész, avagy jó zenész... volt valami slágerben szóval ha bármi hiba csere, vagy javítás után jön elő, akkor ot kell keresni a bibit.
jó lenne tudni miylen olaj lett belerakva. lehet hogy minőségi olaj, csak épp pont feloldotta a több éves szutykot onnan, ahol el is tud már most szivárogni. vagy maga az olaj nem jó. én inkább ezt mondom, mert ez a legvalószínűbb. persze előfordulhat az is, hogy már mindegy, mert annyira rossz volt az olaj, hogy tulajdonképen kenő tulajdonságát nem látta el, így valami nagyon elkopott. ez egy jó minőségű olajcserével kiszűrhető. ha azt nem fogja enni akkor olaj, ha azt is, akkor a mostani olaj nagyon gallyra vágott odabent dolgokat.


Vagy egyszerűen kezdenek előjönni a problémák ezen a nem éppen hibátlan konstrukción!!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. július 28. hétfő, 16:23


Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
bigero írta: Sziasztok! a problémám a következő, olajcsere óta zabálja az olajat a gép, egy benzines 320i e90-ről van szó. csere előtt 5w40 volt benne, most 5w30. addig 9ezer km-en evett meg 1 litert most 2ezren már fél liter lement neki, és ráadásul füstölni is elkezdett... addig nem volt füst az biztos. véleményetekre lennék kíváncsi hogy mitől lehet! kartergázszűrő 25ezer km-rel ezelőtt lett cserélve lehet megint az lenne???


sz@r az olaj ami bele lett rakva. ennyi. más márkát kell beletenni.


Nem valószínű, hogy az lenne. Yellownak igaza lehet, de lehet szelepszár szimering is, én pont most járok ebben a cipőben. Ez az olajfogyasztás amúgy nem sok, nekem ezt a mennyiséget 200km-en ette meg. De mivel füstöl is, így már oda kell rá figyelni. Én is az olajváltással próbálkoznék először, mert az a legolcsóbb, ha az nem segít, akkor érdemes tovább vizsgálódni a fent említett szimeringeknél.
Ja, és ha az 5W40-et nem ette, akkor újra olyat tegyél bele. Szerintem...



a 30-assal sem kéne gondnak lennie. józan ész, avagy jó zenész... volt valami slágerben szóval ha bármi hiba csere, vagy javítás után jön elő, akkor ot kell keresni a bibit.
jó lenne tudni miylen olaj lett belerakva. lehet hogy minőségi olaj, csak épp pont feloldotta a több éves szutykot onnan, ahol el is tud már most szivárogni. vagy maga az olaj nem jó. én inkább ezt mondom, mert ez a legvalószínűbb. persze előfordulhat az is, hogy már mindegy, mert annyira rossz volt az olaj, hogy tulajdonképen kenő tulajdonságát nem látta el, így valami nagyon elkopott. ez egy jó minőségű olajcserével kiszűrhető. ha azt nem fogja enni akkor olaj, ha azt is, akkor a mostani olaj nagyon gallyra vágott odabent dolgokat.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. július 28. hétfő, 15:48


YELLOW írta:
bigero írta: Sziasztok! a problémám a következő, olajcsere óta zabálja az olajat a gép, egy benzines 320i e90-ről van szó. csere előtt 5w40 volt benne, most 5w30. addig 9ezer km-en evett meg 1 litert most 2ezren már fél liter lement neki, és ráadásul füstölni is elkezdett... addig nem volt füst az biztos. véleményetekre lennék kíváncsi hogy mitől lehet! kartergázszűrő 25ezer km-rel ezelőtt lett cserélve lehet megint az lenne???


sz@r az olaj ami bele lett rakva. ennyi. más márkát kell beletenni.


Nem valószínű, hogy az lenne. Yellownak igaza lehet, de lehet szelepszár szimering is, én pont most járok ebben a cipőben. Ez az olajfogyasztás amúgy nem sok, nekem ezt a mennyiséget 200km-en ette meg. De mivel füstöl is, így már oda kell rá figyelni. Én is az olajváltással próbálkoznék először, mert az a legolcsóbb, ha az nem segít, akkor érdemes tovább vizsgálódni a fent említett szimeringeknél.
Ja, és ha az 5W40-et nem ette, akkor újra olyat tegyél bele. Szerintem...




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 28. hétfő, 15:49