YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 22:06


Tano írta: Látom már megint megy a vetítés.
Tehát akkor tegyük tisztába! A gyári dokumentáció szerint 13,5-14,5V között normális a töltés.


ha a gyári azt írja...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 21:53


Látom már megint megy a vetítés.
Tehát akkor tegyük tisztába! A gyári dokumentáció szerint 13,5-14,5V között normális a töltés.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 20:54


Pocses írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:

Sziasztok.
A generátor 13,5el tölt, tehát elvileg nem lehet baja. Az akksi full fel van töltődve indulás előtt. Persze, most nem produkálta a hibát, miért is ne, majd hajnalban, mikor szakad az eső... Holnap generátor, önindító leszed, aztán viszema felújító emberhez, nézzem meg őket. Remélem valamelyik megoldja a dolgot, mert nincs több ötlet..


ha motor alapjáraton megy és úgy mérsz 13,5V-ot az nagyon nem jó. mennyit mérsz reggel? arról nem írsz. azért mert 12V-os az akksi, a 12V nem elegndő, reggel indítás nélkül 12,6V körül kell lenni, alatta nem valószínű, hogy könynne indul, 12,2-nál meg talán nem is már, bár ez is függ sok mindentől.


Ha jól tudom a töltésnek 14 V felett kell lennie akkor jó.


ezt írtam neki pár napja, vagy tegnap, már nem is tudom.
alapjáraton: ~14,6V (ha kevesebb, akkor generátor rossz, vagy töltésszabályzó)
leállítás után: ~13,4V
a normális üresjárati fesz, akksiről lekötve minden: ~12,6V egy jó akksinál, ha nem ennyi, akkor szívja valami ájszaka, vagy cellazárlatos, amitől még beindulhat)
1-2tized eltérés még normális.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 20:50


YELLOW írta:
MrNaylor írta:

Sziasztok.
A generátor 13,5el tölt, tehát elvileg nem lehet baja. Az akksi full fel van töltődve indulás előtt. Persze, most nem produkálta a hibát, miért is ne, majd hajnalban, mikor szakad az eső... Holnap generátor, önindító leszed, aztán viszema felújító emberhez, nézzem meg őket. Remélem valamelyik megoldja a dolgot, mert nincs több ötlet..


ha motor alapjáraton megy és úgy mérsz 13,5V-ot az nagyon nem jó. mennyit mérsz reggel? arról nem írsz. azért mert 12V-os az akksi, a 12V nem elegndő, reggel indítás nélkül 12,6V körül kell lenni, alatta nem valószínű, hogy könynne indul, 12,2-nál meg talán nem is már, bár ez is függ sok mindentől.


Ha jól tudom a töltésnek 14 V felett kell lennie akkor jó.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 20:49


YELLOW írta:
MrNaylor írta:

Sziasztok.
A generátor 13,5el tölt, tehát elvileg nem lehet baja. Az akksi full fel van töltődve indulás előtt. Persze, most nem produkálta a hibát, miért is ne, majd hajnalban, mikor szakad az eső... Holnap generátor, önindító leszed, aztán viszema felújító emberhez, nézzem meg őket. Remélem valamelyik megoldja a dolgot, mert nincs több ötlet..


ha motor alapjáraton megy és úgy mérsz 13,5V-ot az nagyon nem jó. mennyit mérsz reggel? arról nem írsz. azért mert 12V-os az akksi, a 12V nem elegndő, reggel indítás nélkül 12,6V körül kell lenni, alatta nem valószínű, hogy könynne indul, 12,2-nál meg talán nem is már, bár ez is függ sok mindentől.


14,5V körül kell lennie a töltésednek

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 20:48


MrNaylor írta:

Sziasztok.
A generátor 13,5el tölt, tehát elvileg nem lehet baja. Az akksi full fel van töltődve indulás előtt. Persze, most nem produkálta a hibát, miért is ne, majd hajnalban, mikor szakad az eső... Holnap generátor, önindító leszed, aztán viszema felújító emberhez, nézzem meg őket. Remélem valamelyik megoldja a dolgot, mert nincs több ötlet..


ha motor alapjáraton megy és úgy mérsz 13,5V-ot az nagyon nem jó. mennyit mérsz reggel? arról nem írsz. azért mert 12V-os az akksi, a 12V nem elegndő, reggel indítás nélkül 12,6V körül kell lenni, alatta nem valószínű, hogy könynne indul, 12,2-nál meg talán nem is már, bár ez is függ sok mindentől.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz MrNaylor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 20:43


toki24 írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, kifogytunk az ötletekből...
320d 2000évj, reggel első indításnál nem akarja rendesen forgatni az önindítót. erőlködik, olyan mint ha szar lenne az aksi, aztán általában nehezen, de bepördül és akkor indul is a gép. Utána már pöccre pörgeti mint állat. Ha nem indul, akkor bikázásra indul simán, olyankor tekeri is rendesen.
Na, a gond az, hogy már a 3. autóvillamosságis adja vissza úgy, hogy nincs baja az autónak...
Akksi vadi új, (azt hittük az lesz a baja, kicseréltem feleslegesen az 1 éves akksit.)
hibakód nincs
nem szívja semmi a feszt éjjel, megmérték.
generátor rendesen tölt.
vezetés szakadás, test, áthúzás nincs
akksi saru tiszta, csatlakozók, kábelek rendben
izzítás tökéletes
izzító relé rendben
önindító rendben


most az utolsó szerelő azt mondta, hogy végigmért rajta mindent, nincs baja az autónak (természetesen indul nap közben...), javasolta, hogy a kesztyűtartó mögött állítólag van valami elektronika, na az lesz a baj szerinte. nem tudja mi az, azt tudja, hogy jó drága, de már más nem lehet szerinte mert minden de minden rendben van.

Gyerekek, valami ötlet???
nem akarom feladni, szeretem ezt az autót, 5 éve jóban-rosszban 170e km-en át megbízható társam volt, de a mindennapos hajnali bikázások nem normális üzemre vallanak..
előre is köszönöm ha valaki tud segíteni valami használható ötlettel!


milyen akksi került bele? márka, Ah?
mióta ezt csinálja, előtte közvetlen nem volt olajcsere?


amikor elkezdte a hibát, akkor a gyári volt benne. Bosch silver 80ah-ra cseréltem, két nap múlva újra jelentkezett a hiba.
Közvetlenül előtte nem volt csere, illetve mi számít közvetlennek, 10e-ként cserélek., tehát lehet, hogy 1-2 ezerrel előtte volt, erre nem emlékszem...



mondjuk rossz olaj inkább mínuszokban okozna gondot.
a gyári már gyenge volt. bosch? hát ilyen akksit sem vennék, főleg sanda sejtésem, hogy valamelyik nagyáruházban vetted, ahol 1-2 évet is állnak az akksik, ami nagyon nem jó, hisz gyártás után ha a fél évet túl lépik állásban, az ront a dolgon.


bárdi nagyáruház. friss volt és ropogós




ha Te mondod
ha "minden jó" ahogyan kimérték, akkor más ötletem nincs...


azért kösz a tippeket! hát ez a bajom, hogy "minden jó", aztán reggel meg bikázás... úgy látszik ennyit tud az autóvillamossági szakma..


valami biztos van vele, és ott valami nem jó. ha alapjáraton, a sarukra márve van 14,3-14,6V akkor a generátor tőt.
őőő azt javaslom kérj kölcsön valakitől egy mulimétert. mikor utóljára mész vele a nap, akkor leállítás után nézd meg az akksit, olyan 13,2V körül kéne neki lenni. aztán másnap reggel mikor indulnál előtte szintén mérj rá a sarukra, kiváncsi vagyok mennyit fog mutatni.


na ezt kipróbálom mielőtt leszedik a generátort



Szia.

ahogy mondták mérj rá, nekem még gyári akksi volt benne és hidegbe mikor volt multkorába nehezebben tekert... aztán kiderül hogy a fejegység szívja lefelé az akksit rosszul kötötték be hátha csak valami leszívja


Sziasztok.
A generátor 13,5el tölt, tehát elvileg nem lehet baja. Az akksi full fel van töltődve indulás előtt. Persze, most nem produkálta a hibát, miért is ne, majd hajnalban, mikor szakad az eső... Holnap generátor, önindító leszed, aztán viszema felújító emberhez, nézzem meg őket. Remélem valamelyik megoldja a dolgot, mert nincs több ötlet..



toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 19:54


MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, kifogytunk az ötletekből...
320d 2000évj, reggel első indításnál nem akarja rendesen forgatni az önindítót. erőlködik, olyan mint ha szar lenne az aksi, aztán általában nehezen, de bepördül és akkor indul is a gép. Utána már pöccre pörgeti mint állat. Ha nem indul, akkor bikázásra indul simán, olyankor tekeri is rendesen.
Na, a gond az, hogy már a 3. autóvillamosságis adja vissza úgy, hogy nincs baja az autónak...
Akksi vadi új, (azt hittük az lesz a baja, kicseréltem feleslegesen az 1 éves akksit.)
hibakód nincs
nem szívja semmi a feszt éjjel, megmérték.
generátor rendesen tölt.
vezetés szakadás, test, áthúzás nincs
akksi saru tiszta, csatlakozók, kábelek rendben
izzítás tökéletes
izzító relé rendben
önindító rendben


most az utolsó szerelő azt mondta, hogy végigmért rajta mindent, nincs baja az autónak (természetesen indul nap közben...), javasolta, hogy a kesztyűtartó mögött állítólag van valami elektronika, na az lesz a baj szerinte. nem tudja mi az, azt tudja, hogy jó drága, de már más nem lehet szerinte mert minden de minden rendben van.

Gyerekek, valami ötlet???
nem akarom feladni, szeretem ezt az autót, 5 éve jóban-rosszban 170e km-en át megbízható társam volt, de a mindennapos hajnali bikázások nem normális üzemre vallanak..
előre is köszönöm ha valaki tud segíteni valami használható ötlettel!


milyen akksi került bele? márka, Ah?
mióta ezt csinálja, előtte közvetlen nem volt olajcsere?


amikor elkezdte a hibát, akkor a gyári volt benne. Bosch silver 80ah-ra cseréltem, két nap múlva újra jelentkezett a hiba.
Közvetlenül előtte nem volt csere, illetve mi számít közvetlennek, 10e-ként cserélek., tehát lehet, hogy 1-2 ezerrel előtte volt, erre nem emlékszem...



mondjuk rossz olaj inkább mínuszokban okozna gondot.
a gyári már gyenge volt. bosch? hát ilyen akksit sem vennék, főleg sanda sejtésem, hogy valamelyik nagyáruházban vetted, ahol 1-2 évet is állnak az akksik, ami nagyon nem jó, hisz gyártás után ha a fél évet túl lépik állásban, az ront a dolgon.


bárdi nagyáruház. friss volt és ropogós




ha Te mondod
ha "minden jó" ahogyan kimérték, akkor más ötletem nincs...


azért kösz a tippeket! hát ez a bajom, hogy "minden jó", aztán reggel meg bikázás... úgy látszik ennyit tud az autóvillamossági szakma..


valami biztos van vele, és ott valami nem jó. ha alapjáraton, a sarukra márve van 14,3-14,6V akkor a generátor tőt.
őőő azt javaslom kérj kölcsön valakitől egy mulimétert. mikor utóljára mész vele a nap, akkor leállítás után nézd meg az akksit, olyan 13,2V körül kéne neki lenni. aztán másnap reggel mikor indulnál előtte szintén mérj rá a sarukra, kiváncsi vagyok mennyit fog mutatni.


na ezt kipróbálom mielőtt leszedik a generátort



Szia.

ahogy mondták mérj rá, nekem még gyári akksi volt benne és hidegbe mikor volt multkorába nehezebben tekert... aztán kiderül hogy a fejegység szívja lefelé az akksit rosszul kötötték be hátha csak valami leszívja

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz MrNaylor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. október 12. szombat, 10:14


YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, kifogytunk az ötletekből...
320d 2000évj, reggel első indításnál nem akarja rendesen forgatni az önindítót. erőlködik, olyan mint ha szar lenne az aksi, aztán általában nehezen, de bepördül és akkor indul is a gép. Utána már pöccre pörgeti mint állat. Ha nem indul, akkor bikázásra indul simán, olyankor tekeri is rendesen.
Na, a gond az, hogy már a 3. autóvillamosságis adja vissza úgy, hogy nincs baja az autónak...
Akksi vadi új, (azt hittük az lesz a baja, kicseréltem feleslegesen az 1 éves akksit.)
hibakód nincs
nem szívja semmi a feszt éjjel, megmérték.
generátor rendesen tölt.
vezetés szakadás, test, áthúzás nincs
akksi saru tiszta, csatlakozók, kábelek rendben
izzítás tökéletes
izzító relé rendben
önindító rendben


most az utolsó szerelő azt mondta, hogy végigmért rajta mindent, nincs baja az autónak (természetesen indul nap közben...), javasolta, hogy a kesztyűtartó mögött állítólag van valami elektronika, na az lesz a baj szerinte. nem tudja mi az, azt tudja, hogy jó drága, de már más nem lehet szerinte mert minden de minden rendben van.

Gyerekek, valami ötlet???
nem akarom feladni, szeretem ezt az autót, 5 éve jóban-rosszban 170e km-en át megbízható társam volt, de a mindennapos hajnali bikázások nem normális üzemre vallanak..
előre is köszönöm ha valaki tud segíteni valami használható ötlettel!


milyen akksi került bele? márka, Ah?
mióta ezt csinálja, előtte közvetlen nem volt olajcsere?


amikor elkezdte a hibát, akkor a gyári volt benne. Bosch silver 80ah-ra cseréltem, két nap múlva újra jelentkezett a hiba.
Közvetlenül előtte nem volt csere, illetve mi számít közvetlennek, 10e-ként cserélek., tehát lehet, hogy 1-2 ezerrel előtte volt, erre nem emlékszem...



mondjuk rossz olaj inkább mínuszokban okozna gondot.
a gyári már gyenge volt. bosch? hát ilyen akksit sem vennék, főleg sanda sejtésem, hogy valamelyik nagyáruházban vetted, ahol 1-2 évet is állnak az akksik, ami nagyon nem jó, hisz gyártás után ha a fél évet túl lépik állásban, az ront a dolgon.


bárdi nagyáruház. friss volt és ropogós




ha Te mondod
ha "minden jó" ahogyan kimérték, akkor más ötletem nincs...


azért kösz a tippeket! hát ez a bajom, hogy "minden jó", aztán reggel meg bikázás... úgy látszik ennyit tud az autóvillamossági szakma..


valami biztos van vele, és ott valami nem jó. ha alapjáraton, a sarukra márve van 14,3-14,6V akkor a generátor tőt.
őőő azt javaslom kérj kölcsön valakitől egy mulimétert. mikor utóljára mész vele a nap, akkor leállítás után nézd meg az akksit, olyan 13,2V körül kéne neki lenni. aztán másnap reggel mikor indulnál előtte szintén mérj rá a sarukra, kiváncsi vagyok mennyit fog mutatni.


na ezt kipróbálom mielőtt leszedik a generátort

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. október 12. szombat, 10:04


MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, kifogytunk az ötletekből...
320d 2000évj, reggel első indításnál nem akarja rendesen forgatni az önindítót. erőlködik, olyan mint ha szar lenne az aksi, aztán általában nehezen, de bepördül és akkor indul is a gép. Utána már pöccre pörgeti mint állat. Ha nem indul, akkor bikázásra indul simán, olyankor tekeri is rendesen.
Na, a gond az, hogy már a 3. autóvillamosságis adja vissza úgy, hogy nincs baja az autónak...
Akksi vadi új, (azt hittük az lesz a baja, kicseréltem feleslegesen az 1 éves akksit.)
hibakód nincs
nem szívja semmi a feszt éjjel, megmérték.
generátor rendesen tölt.
vezetés szakadás, test, áthúzás nincs
akksi saru tiszta, csatlakozók, kábelek rendben
izzítás tökéletes
izzító relé rendben
önindító rendben


most az utolsó szerelő azt mondta, hogy végigmért rajta mindent, nincs baja az autónak (természetesen indul nap közben...), javasolta, hogy a kesztyűtartó mögött állítólag van valami elektronika, na az lesz a baj szerinte. nem tudja mi az, azt tudja, hogy jó drága, de már más nem lehet szerinte mert minden de minden rendben van.

Gyerekek, valami ötlet???
nem akarom feladni, szeretem ezt az autót, 5 éve jóban-rosszban 170e km-en át megbízható társam volt, de a mindennapos hajnali bikázások nem normális üzemre vallanak..
előre is köszönöm ha valaki tud segíteni valami használható ötlettel!


milyen akksi került bele? márka, Ah?
mióta ezt csinálja, előtte közvetlen nem volt olajcsere?


amikor elkezdte a hibát, akkor a gyári volt benne. Bosch silver 80ah-ra cseréltem, két nap múlva újra jelentkezett a hiba.
Közvetlenül előtte nem volt csere, illetve mi számít közvetlennek, 10e-ként cserélek., tehát lehet, hogy 1-2 ezerrel előtte volt, erre nem emlékszem...



mondjuk rossz olaj inkább mínuszokban okozna gondot.
a gyári már gyenge volt. bosch? hát ilyen akksit sem vennék, főleg sanda sejtésem, hogy valamelyik nagyáruházban vetted, ahol 1-2 évet is állnak az akksik, ami nagyon nem jó, hisz gyártás után ha a fél évet túl lépik állásban, az ront a dolgon.


bárdi nagyáruház. friss volt és ropogós




ha Te mondod
ha "minden jó" ahogyan kimérték, akkor más ötletem nincs...


azért kösz a tippeket! hát ez a bajom, hogy "minden jó", aztán reggel meg bikázás... úgy látszik ennyit tud az autóvillamossági szakma..


valami biztos van vele, és ott valami nem jó. ha alapjáraton, a sarukra márve van 14,3-14,6V akkor a generátor tőt.
őőő azt javaslom kérj kölcsön valakitől egy mulimétert. mikor utóljára mész vele a nap, akkor leállítás után nézd meg az akksit, olyan 13,2V körül kéne neki lenni. aztán másnap reggel mikor indulnál előtte szintén mérj rá a sarukra, kiváncsi vagyok mennyit fog mutatni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz MrNaylor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. október 12. szombat, 09:51


YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, kifogytunk az ötletekből...
320d 2000évj, reggel első indításnál nem akarja rendesen forgatni az önindítót. erőlködik, olyan mint ha szar lenne az aksi, aztán általában nehezen, de bepördül és akkor indul is a gép. Utána már pöccre pörgeti mint állat. Ha nem indul, akkor bikázásra indul simán, olyankor tekeri is rendesen.
Na, a gond az, hogy már a 3. autóvillamosságis adja vissza úgy, hogy nincs baja az autónak...
Akksi vadi új, (azt hittük az lesz a baja, kicseréltem feleslegesen az 1 éves akksit.)
hibakód nincs
nem szívja semmi a feszt éjjel, megmérték.
generátor rendesen tölt.
vezetés szakadás, test, áthúzás nincs
akksi saru tiszta, csatlakozók, kábelek rendben
izzítás tökéletes
izzító relé rendben
önindító rendben


most az utolsó szerelő azt mondta, hogy végigmért rajta mindent, nincs baja az autónak (természetesen indul nap közben...), javasolta, hogy a kesztyűtartó mögött állítólag van valami elektronika, na az lesz a baj szerinte. nem tudja mi az, azt tudja, hogy jó drága, de már más nem lehet szerinte mert minden de minden rendben van.

Gyerekek, valami ötlet???
nem akarom feladni, szeretem ezt az autót, 5 éve jóban-rosszban 170e km-en át megbízható társam volt, de a mindennapos hajnali bikázások nem normális üzemre vallanak..
előre is köszönöm ha valaki tud segíteni valami használható ötlettel!


milyen akksi került bele? márka, Ah?
mióta ezt csinálja, előtte közvetlen nem volt olajcsere?


amikor elkezdte a hibát, akkor a gyári volt benne. Bosch silver 80ah-ra cseréltem, két nap múlva újra jelentkezett a hiba.
Közvetlenül előtte nem volt csere, illetve mi számít közvetlennek, 10e-ként cserélek., tehát lehet, hogy 1-2 ezerrel előtte volt, erre nem emlékszem...



mondjuk rossz olaj inkább mínuszokban okozna gondot.
a gyári már gyenge volt. bosch? hát ilyen akksit sem vennék, főleg sanda sejtésem, hogy valamelyik nagyáruházban vetted, ahol 1-2 évet is állnak az akksik, ami nagyon nem jó, hisz gyártás után ha a fél évet túl lépik állásban, az ront a dolgon.


bárdi nagyáruház. friss volt és ropogós




ha Te mondod
ha "minden jó" ahogyan kimérték, akkor más ötletem nincs...


azért kösz a tippeket! hát ez a bajom, hogy "minden jó", aztán reggel meg bikázás... úgy látszik ennyit tud az autóvillamossági szakma..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. október 12. szombat, 09:41


MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, kifogytunk az ötletekből...
320d 2000évj, reggel első indításnál nem akarja rendesen forgatni az önindítót. erőlködik, olyan mint ha szar lenne az aksi, aztán általában nehezen, de bepördül és akkor indul is a gép. Utána már pöccre pörgeti mint állat. Ha nem indul, akkor bikázásra indul simán, olyankor tekeri is rendesen.
Na, a gond az, hogy már a 3. autóvillamosságis adja vissza úgy, hogy nincs baja az autónak...
Akksi vadi új, (azt hittük az lesz a baja, kicseréltem feleslegesen az 1 éves akksit.)
hibakód nincs
nem szívja semmi a feszt éjjel, megmérték.
generátor rendesen tölt.
vezetés szakadás, test, áthúzás nincs
akksi saru tiszta, csatlakozók, kábelek rendben
izzítás tökéletes
izzító relé rendben
önindító rendben


most az utolsó szerelő azt mondta, hogy végigmért rajta mindent, nincs baja az autónak (természetesen indul nap közben...), javasolta, hogy a kesztyűtartó mögött állítólag van valami elektronika, na az lesz a baj szerinte. nem tudja mi az, azt tudja, hogy jó drága, de már más nem lehet szerinte mert minden de minden rendben van.

Gyerekek, valami ötlet???
nem akarom feladni, szeretem ezt az autót, 5 éve jóban-rosszban 170e km-en át megbízható társam volt, de a mindennapos hajnali bikázások nem normális üzemre vallanak..
előre is köszönöm ha valaki tud segíteni valami használható ötlettel!


milyen akksi került bele? márka, Ah?
mióta ezt csinálja, előtte közvetlen nem volt olajcsere?


amikor elkezdte a hibát, akkor a gyári volt benne. Bosch silver 80ah-ra cseréltem, két nap múlva újra jelentkezett a hiba.
Közvetlenül előtte nem volt csere, illetve mi számít közvetlennek, 10e-ként cserélek., tehát lehet, hogy 1-2 ezerrel előtte volt, erre nem emlékszem...



mondjuk rossz olaj inkább mínuszokban okozna gondot.
a gyári már gyenge volt. bosch? hát ilyen akksit sem vennék, főleg sanda sejtésem, hogy valamelyik nagyáruházban vetted, ahol 1-2 évet is állnak az akksik, ami nagyon nem jó, hisz gyártás után ha a fél évet túl lépik állásban, az ront a dolgon.


bárdi nagyáruház. friss volt és ropogós




ha Te mondod
ha "minden jó" ahogyan kimérték, akkor más ötletem nincs...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz MrNaylor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. október 12. szombat, 09:39


YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, kifogytunk az ötletekből...
320d 2000évj, reggel első indításnál nem akarja rendesen forgatni az önindítót. erőlködik, olyan mint ha szar lenne az aksi, aztán általában nehezen, de bepördül és akkor indul is a gép. Utána már pöccre pörgeti mint állat. Ha nem indul, akkor bikázásra indul simán, olyankor tekeri is rendesen.
Na, a gond az, hogy már a 3. autóvillamosságis adja vissza úgy, hogy nincs baja az autónak...
Akksi vadi új, (azt hittük az lesz a baja, kicseréltem feleslegesen az 1 éves akksit.)
hibakód nincs
nem szívja semmi a feszt éjjel, megmérték.
generátor rendesen tölt.
vezetés szakadás, test, áthúzás nincs
akksi saru tiszta, csatlakozók, kábelek rendben
izzítás tökéletes
izzító relé rendben
önindító rendben


most az utolsó szerelő azt mondta, hogy végigmért rajta mindent, nincs baja az autónak (természetesen indul nap közben...), javasolta, hogy a kesztyűtartó mögött állítólag van valami elektronika, na az lesz a baj szerinte. nem tudja mi az, azt tudja, hogy jó drága, de már más nem lehet szerinte mert minden de minden rendben van.

Gyerekek, valami ötlet???
nem akarom feladni, szeretem ezt az autót, 5 éve jóban-rosszban 170e km-en át megbízható társam volt, de a mindennapos hajnali bikázások nem normális üzemre vallanak..
előre is köszönöm ha valaki tud segíteni valami használható ötlettel!


milyen akksi került bele? márka, Ah?
mióta ezt csinálja, előtte közvetlen nem volt olajcsere?


amikor elkezdte a hibát, akkor a gyári volt benne. Bosch silver 80ah-ra cseréltem, két nap múlva újra jelentkezett a hiba.
Közvetlenül előtte nem volt csere, illetve mi számít közvetlennek, 10e-ként cserélek., tehát lehet, hogy 1-2 ezerrel előtte volt, erre nem emlékszem...



mondjuk rossz olaj inkább mínuszokban okozna gondot.
a gyári már gyenge volt. bosch? hát ilyen akksit sem vennék, főleg sanda sejtésem, hogy valamelyik nagyáruházban vetted, ahol 1-2 évet is állnak az akksik, ami nagyon nem jó, hisz gyártás után ha a fél évet túl lépik állásban, az ront a dolgon.


bárdi nagyáruház. friss volt és ropogós




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. október 12. szombat, 09:37


MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, kifogytunk az ötletekből...
320d 2000évj, reggel első indításnál nem akarja rendesen forgatni az önindítót. erőlködik, olyan mint ha szar lenne az aksi, aztán általában nehezen, de bepördül és akkor indul is a gép. Utána már pöccre pörgeti mint állat. Ha nem indul, akkor bikázásra indul simán, olyankor tekeri is rendesen.
Na, a gond az, hogy már a 3. autóvillamosságis adja vissza úgy, hogy nincs baja az autónak...
Akksi vadi új, (azt hittük az lesz a baja, kicseréltem feleslegesen az 1 éves akksit.)
hibakód nincs
nem szívja semmi a feszt éjjel, megmérték.
generátor rendesen tölt.
vezetés szakadás, test, áthúzás nincs
akksi saru tiszta, csatlakozók, kábelek rendben
izzítás tökéletes
izzító relé rendben
önindító rendben


most az utolsó szerelő azt mondta, hogy végigmért rajta mindent, nincs baja az autónak (természetesen indul nap közben...), javasolta, hogy a kesztyűtartó mögött állítólag van valami elektronika, na az lesz a baj szerinte. nem tudja mi az, azt tudja, hogy jó drága, de már más nem lehet szerinte mert minden de minden rendben van.

Gyerekek, valami ötlet???
nem akarom feladni, szeretem ezt az autót, 5 éve jóban-rosszban 170e km-en át megbízható társam volt, de a mindennapos hajnali bikázások nem normális üzemre vallanak..
előre is köszönöm ha valaki tud segíteni valami használható ötlettel!


milyen akksi került bele? márka, Ah?
mióta ezt csinálja, előtte közvetlen nem volt olajcsere?


amikor elkezdte a hibát, akkor a gyári volt benne. Bosch silver 80ah-ra cseréltem, két nap múlva újra jelentkezett a hiba.
Közvetlenül előtte nem volt csere, illetve mi számít közvetlennek, 10e-ként cserélek., tehát lehet, hogy 1-2 ezerrel előtte volt, erre nem emlékszem...



mondjuk rossz olaj inkább mínuszokban okozna gondot.
a gyári már gyenge volt. bosch? hát ilyen akksit sem vennék, főleg sanda sejtésem, hogy valamelyik nagyáruházban vetted, ahol 1-2 évet is állnak az akksik, ami nagyon nem jó, hisz gyártás után ha a fél évet túl lépik állásban, az ront a dolgon.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz MrNaylor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. október 12. szombat, 09:31


YELLOW írta:
MrNaylor írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, kifogytunk az ötletekből...
320d 2000évj, reggel első indításnál nem akarja rendesen forgatni az önindítót. erőlködik, olyan mint ha szar lenne az aksi, aztán általában nehezen, de bepördül és akkor indul is a gép. Utána már pöccre pörgeti mint állat. Ha nem indul, akkor bikázásra indul simán, olyankor tekeri is rendesen.
Na, a gond az, hogy már a 3. autóvillamosságis adja vissza úgy, hogy nincs baja az autónak...
Akksi vadi új, (azt hittük az lesz a baja, kicseréltem feleslegesen az 1 éves akksit.)
hibakód nincs
nem szívja semmi a feszt éjjel, megmérték.
generátor rendesen tölt.
vezetés szakadás, test, áthúzás nincs
akksi saru tiszta, csatlakozók, kábelek rendben
izzítás tökéletes
izzító relé rendben
önindító rendben


most az utolsó szerelő azt mondta, hogy végigmért rajta mindent, nincs baja az autónak (természetesen indul nap közben...), javasolta, hogy a kesztyűtartó mögött állítólag van valami elektronika, na az lesz a baj szerinte. nem tudja mi az, azt tudja, hogy jó drága, de már más nem lehet szerinte mert minden de minden rendben van.

Gyerekek, valami ötlet???
nem akarom feladni, szeretem ezt az autót, 5 éve jóban-rosszban 170e km-en át megbízható társam volt, de a mindennapos hajnali bikázások nem normális üzemre vallanak..
előre is köszönöm ha valaki tud segíteni valami használható ötlettel!


milyen akksi került bele? márka, Ah?
mióta ezt csinálja, előtte közvetlen nem volt olajcsere?


amikor elkezdte a hibát, akkor a gyári volt benne. Bosch silver 80ah-ra cseréltem, két nap múlva újra jelentkezett a hiba.
Közvetlenül előtte nem volt csere, illetve mi számít közvetlennek, 10e-ként cserélek., tehát lehet, hogy 1-2 ezerrel előtte volt, erre nem emlékszem...