kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 14:43


Üdv!
Tanácsotokat szeretném kérni önindító kiszereléssel kapcsolatba mi a legegyszerübb módja??
Már felemeltem alánéztem,de talán érdemesebb volna a motortérből támadni::
A hiba: ma reggel indítottam volna,de csak géppuska szerű kattogás és műszerfal villogás volt Tettem bele másik akksit de ugyanaz a jelenség!!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 24. szerda, 11:37


mrdani írta: Helló mindenkinek!

Olyan problémám van, vagyis volt, hogy az autó nem akart indulni csak az önindító ütögetésére.Én szénkefésnek gondoltam, úgy hogy tegnap előtt le is szedtem.
A probléma az hogy sérült, a forgórész.Az álló részt is megnéztem ott a mágnesek közül az egyik meg van repedve.
Az adatlapomon vannak képek róluk.
A kérdés az hogy megéri megcsináltatni vagy ruházzak be újra/használtra?
Esetleg forgórészt keressek?
Az önindító elméletileg gyári, bár az egyik csavar amivel oda volt fogatva arra heggesztve volt egy kis kampó hogy behúzásnál ne forduljon el a csavar.
Előre is köszönöm a válaszokat.


Szerintem tegyél bele egy bontottat, ez nagyon ramaty állapotba van, és majd újra megadja magát. Van egy valaggal a neten, 8,10 ezerért.
https://www.google.hu/search?q...=firefox-a

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. október 24. szerda, 11:04


Helló mindenkinek!

Olyan problémám van, vagyis volt, hogy az autó nem akart indulni csak az önindító ütögetésére.Én szénkefésnek gondoltam, úgy hogy tegnap előtt le is szedtem.
A probléma az hogy sérült, a forgórész.Az álló részt is megnéztem ott a mágnesek közül az egyik meg van repedve.
Az adatlapomon vannak képek róluk.
A kérdés az hogy megéri megcsináltatni vagy ruházzak be újra/használtra?
Esetleg forgórészt keressek?
Az önindító elméletileg gyári, bár az egyik csavar amivel oda volt fogatva arra heggesztve volt egy kis kampó hogy behúzásnál ne forduljon el a csavar.
Előre is köszönöm a válaszokat.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. február 14. kedd, 16:38


ute107 írta: Srácok
Hogyan tudom megállapítani leszedés nélkül mi az önindítóm száma?

Kicsit fel kell upgradelni... és kellene hozzá rendelnem pár dolgot, de addig nem tudok, amíg nincs típus és szám.



A gyári száma: 12412179675
A gugli segítségével ezt találtam rá.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. február 14. kedd, 15:42


Srácok
Hogyan tudom megállapítani leszedés nélkül mi az önindítóm száma?

Kicsit fel kell upgradelni... és kellene hozzá rendelnem pár dolgot, de addig nem tudok, amíg nincs típus és szám.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2012. január 30. hétfő, 18:30


Jim86 írta: Megvettem ma az új akksit. (MonBat Premium 12V 75Ah 680A)Korrekt áron, be is lett szerelve, nem kellett utána tetőablakot se rádiót semmit tanítgatni. Rosszul tudtam, a régi 2005-ös kiadású volt, megérett a cserére a szerencsétlenje. Mit szoktatok csinálni a használt rossz aksikkal?


nekem ugyanilyen akksim van, csak 65 Ah-s. ha jól számolom most lesz 3. éves.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. január 30. hétfő, 18:26


hancurozo írta:
Jim86 írta: Megvettem ma az új akksit. (MonBat Premium 12V 75Ah 680A)Korrekt áron, be is lett szerelve, nem kellett utána tetőablakot se rádiót semmit tanítgatni. Rosszul tudtam, a régi 2005-ös kiadású volt, megérett a cserére a szerencsétlenje. Mit szoktatok csinálni a használt rossz aksikkal?


Ha hivatalos méh telepen adod le, fizetsz érte. Ha "szines"fémkereskedőnek adod le az fizet érte. Én utóbinak szoktam leadni. (a legtöbb korrekt, nem úgy mint a házaló fémkereskedők)


Tőlem megkérdezte odaadom-e neki ingyen. Mondom a nagy francokat... De előtte esküdözött, hogy megveszi.



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. január 30. hétfő, 18:17


Jim86 írta: Megvettem ma az új akksit. (MonBat Premium 12V 75Ah 680A)Korrekt áron, be is lett szerelve, nem kellett utána tetőablakot se rádiót semmit tanítgatni. Rosszul tudtam, a régi 2005-ös kiadású volt, megérett a cserére a szerencsétlenje. Mit szoktatok csinálni a használt rossz aksikkal?


Ha hivatalos méh telepen adod le, fizetsz érte. Ha "szines"fémkereskedőnek adod le az fizet érte. Én utóbinak szoktam leadni. (a legtöbb korrekt, nem úgy mint a házaló fémkereskedők)

Jim86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325d
Évjárat: 2007

státusz Jim86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2012. január 30. hétfő, 18:12


Megvettem ma az új akksit. (MonBat Premium 12V 75Ah 680A)Korrekt áron, be is lett szerelve, nem kellett utána tetőablakot se rádiót semmit tanítgatni. Rosszul tudtam, a régi 2005-ös kiadású volt, megérett a cserére a szerencsétlenje. Mit szoktatok csinálni a használt rossz aksikkal?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2012. január 30. hétfő, 07:36


Jim86 írta: Hú az nagyon jó lenne ha "csak" ennyi lenne a baja! Köszi szépen a gyors válaszokat, esetleg valami akksi tipp? Az enyém az kb 3éves (55mA)


nekem pl gyári 55Ah-ás 7 évesen csinálta, mint amit Jons is írt. mondjuk nekem az tett be, hogy kiálltam a garázsból (1 indítás), lemostam beálltam a garázs elé (2 indítás), ezalatt összesen 30 sec-et ha járt az autó. utána nyitott ajtónál kipórszívóztam, közben ment a belsőtér világítás, kb 15-20 perc. majd törölgetés szintén nyitott ajtókkal, illetve vagy 5 percig legnagyobb fordulaton ment a belsőlevegő keringetés. hát ennyi betett neki. ráadásul másnap marhára mennem kellett valahová. gondolhatod
akksi márkától, használattól függően a 3 év nem olyan rossz.
én amikor ezek után (bár húztam az időt 1-2-3 hónapig, addig 3x szívztam meg, akksi ki hazafurikázás töltés, majd vissza, meg barátnő faterjához, be a céghez), amikor akksit mentem venni, ott elvileg a csávó azt mondta rosszalkodik az önindító, szerinte túl nagy áramot vesz fel. amúgy nem, tök normális. de ha kifogsz egy jó szakembert azért érdemes megnézetni. jah én 62 vagy 65 Ah-at vettem, direkt egyel nagyobbat.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. január 30. hétfő, 06:17


Jim86 írta: Hú az nagyon jó lenne ha "csak" ennyi lenne a baja! Köszi szépen a gyors válaszokat, esetleg valami akksi tipp? Az enyém az kb 3éves (55mA)


Ha visszaolvasol a hozzászólásaimban, pont volt egy ilyenem. Töltést vette, fesz volt, indításkor nem esett le a feszültség. De ha pl leállítás után kinyitottam a csomitartót és variáltam benne, kipakoltam belőle meg vissza, következőleg már nem indult el. Aksi csere volt a megoldás.


Jim86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325d
Évjárat: 2007

státusz Jim86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 22:48


Hú az nagyon jó lenne ha "csak" ennyi lenne a baja! Köszi szépen a gyors válaszokat, esetleg valami akksi tipp? Az enyém az kb 3éves (55mA)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 22:39


Jim86 írta: De miután betolva elindult nem sokkal rá megállítottam és újra elindítva viszont már pöccre indult!! Ha szar lenne az akksi akkor ennyi idő alatt nem töltődött volna fel. Én valami komolyabbra gyanakszok...


pedig elhiheted, hogy akksi. én annó úgy bexartam, hogy topic-ot is nyitottam. 10 percre töltőre raktam, és már indított is. az generátor jobban tölt. ilyen esetben ha úgy állsz, akkor az első lámpák is villognak.
mikori az akksid?
ilyenkor mennek tönkre. nyáron elvesztik a vizet, ilyenkor meg cellazárlatos lesz.
ha még nem túl régi az akksid, akkor jó lehet, elég ha feltöltöd.
nekem pl 5 percig ment a vnti és az leszívta.
esetleg érdemes elvinni, hogy nem-e lett valami rejtett fogyasztó, néha ilyen is előfordul.
önindító is lehet, ha sokat indítgatsz vele, akkor ha el van hazsnálódva, akkor több áramit vesz fel indításnál, de ezt tudják mérni.
de mondom, kb 95%-ra akksi probléma lesz.

Jim86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325d
Évjárat: 2007

státusz Jim86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 22:30


De miután betolva elindult nem sokkal rá megállítottam és újra elindítva viszont már pöccre indult!! Ha szar lenne az akksi akkor ennyi idő alatt nem töltődött volna fel. Én valami komolyabbra gyanakszok...

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 22:09


Jim86 írta: Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne hogy néha a kulcs elfordításakor,(ma pl 2x is csinálta) csak kattogást hallani, közben a műszerek ezzel egyidejűleg villódzanak!!
És nem is tudtam elindulni csak segítséggel, úgy toltuk be mint valami rissz rossz Zastavát!


Tipp: Aksit nézd meg!