Pocses írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:
Sziasztok.
A generátor 13,5el tölt, tehát elvileg nem lehet baja. Az akksi full fel van töltődve indulás előtt. Persze, most nem produkálta a hibát, miért is ne, majd hajnalban, mikor szakad az eső... Holnap generátor, önindító leszed, aztán viszema felújító emberhez, nézzem meg őket. Remélem valamelyik megoldja a dolgot, mert nincs több ötlet..
ha motor alapjáraton megy és úgy mérsz 13,5V-ot az nagyon nem jó. mennyit mérsz reggel? arról nem írsz. azért mert 12V-os az akksi, a 12V nem elegndő, reggel indítás nélkül 12,6V körül kell lenni, alatta nem valószínű, hogy könynne indul, 12,2-nál meg talán nem is már, bár ez is függ sok mindentől.
Ha jól tudom a töltésnek 14 V felett kell lennie akkor jó.
ezt írtam neki pár napja, vagy tegnap, már nem is tudom.
alapjáraton: ~14,6V (ha kevesebb, akkor generátor rossz, vagy töltésszabályzó)
leállítás után: ~13,4V
a normális üresjárati fesz, akksiről lekötve minden: ~12,6V egy jó akksinál, ha nem ennyi, akkor szívja valami ájszaka, vagy cellazárlatos, amitől még beindulhat)
1-2tized eltérés még normális.