státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. július 19. csütörtök, 09:13


Szerintem viszont jól döntöttél!
A jövõ a turbós benzineseké, és nem a mérhetetlenül környezetszennyezõ dízeleké.

Ja, és az elsõ megjegyzés helytálló, tényleg rohadj meg.

státusz Doen

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2007. július 18. szerda, 20:55


Handras írta: En a heten vagy a jovo heten ulhetek bele a 335i kupeba. Tudom rohadjak meg

Szoval azert lesz a benzines, es nem a 335D, mert a d ugyanugy benyeli a 14 litert, es nem is megy ugy mint a 335i, emellett nincs szep hangja, es alapjaraton is hallani a ketyegest. A 335i-rol gondolom nem kell mondanom mennyire istenkiraly hangja van, es mennyire megy..


Gratula!

Hát nem tudom, én biztosan máshogy döntöttem volna, de most nem én vagyok a lényeg!
A fogyasztásban viszont nagy valószínûséggel csalódni fogsz!
És egy benzines motort fogsz járatni mikor turbot hûtesz? Meg mikor "elõmelegíted"?
Bocs a véleményemért, csak van ismerettségi körömben turbo benzines autó, hát nem igen dicsekszik a fogyasztásával! Minden macera megvan vele, úgy mint egy turbo D-vel, teljesítményben, annyival nemtud többet, mint amennyivel többe kerûl a fenntartása! Így összességében teljesen ellehetetlenûl a piacon véleményem szerint!

státusz szdada

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2007. július 18. szerda, 20:11


Handras írta: En a heten vagy a jovo heten ulhetek bele a 335i kupeba. Tudom rohadjak meg


Elõször is gratula az új autódhoz, kívánok sok balesetmentes közlekedést és nagy élvezetet a vezetéshez! fehér lesz?
320d-d nem eladó????

üdv!

státusz Handras

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2007. július 18. szerda, 15:27


En a heten vagy a jovo heten ulhetek bele a 335i kupeba. Tudom rohadjak meg

Szoval azert lesz a benzines, es nem a 335D, mert a d ugyanugy benyeli a 14 litert, es nem is megy ugy mint a 335i, emellett nincs szep hangja, es alapjaraton is hallani a ketyegest. A 335i-rol gondolom nem kell mondanom mennyire istenkiraly hangja van, es mennyire megy..

státusz Adi01

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 229

Elküldve: 2006. november 17. péntek, 09:22


Kicseréltettem a lambdaszondám!
Városba 9 L/100km! Este lemegy 8.3-ra!
Ez a vicces egy 2,5 motortól!
Dupla Vanos.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2006. november 15. szerda, 13:04


sor 6 dízelben is szépen zenél)) nehéz volna döntehi köztük, de a borzalmas nyomaték miatt inkább a gázolajos felé hajlanék.

330d
autója adatai
Széria: 1
Típus: E88
Kivitel: Cabrio
Modell: 120d
Évjárat: 2008

státusz 330d

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2006. november 15. szerda, 09:10


Adi01 írta: Amúgy férre ne értsetek.. én nem vagyok egy nagy dizel párti.
Én is mindenkép 6hengeres bömöst szerettem volna, nézzegetem a 20d ket is. Azokba az volt a csábító, h azzér megy is és 6-7L eszik.
Bár múltkor evett a 23-mas, 8,5 L-ert! Mondjuk azok ilyen szombat, vasárnap reggelek. Mondjuk most is 11 L-ert mutat a mutato! Persze néha felkuszik 13,5-re!
Viszont mikor a 6hengernek oda lépsz csodálatos hangja van!
Amúgy nem vagyok egy nagy motor szaki de szerintettek a dizel valaha elfogja azt érni, h normális hangja legyen??



én a 30d gurgulázó "kamion motor" hangjától votam az egekben(:


státusz bvanko1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2006. november 14. kedd, 16:35


Azt hiszem már a talin is meséltem, h én is voltam Bmw-teszt napon, ahol alkalmam volt kipróbálni, egy 650-est és egy X3 3.0d-t de már a duplaturbósat 280le. Én nem vagyok megszállott Diesel párti, de az tuti h az x3 nagyon komoly vezetési élményt nyújtott, a 650-es (a hangja több mint tökéletes) kicsit csalódás volt a Diesel rakéta után, lehet h hülyén hangzik ezt mondani egy 27 milkós csodáról, de tényleg így volt, a diesel után nem éreztem azt amit várna egy ilyen vadálattól az ember. Viszont a Szentendrein azért lenyomtunk egy Maseratit, Az értékesítõ aki jött velünk a szalonból a tesztvezetésre, utólag azért elmondta h kicsit izgult h meg fog a Maserati, de végül kb 180-ál leléptük!

Amúgy nem tartom kizártnak a Diesel megjelenését elõbb vagy utóbb komoly autósportokban, hiszen így (pl:F1) megoldódna a tankolási probléma.

A Diesel kontra Benzin szerintem örök „vitára” fog okot adni, de hát nem ettõl szép ez az egész?? Fõleg ha Bmw-rõl van ugyebár szó!!!!


Pár kép:
http://www.bmwe46.hu/modules.p...;amp;pos=2

státusz bmwe46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2006. november 14. kedd, 14:34


radattila írta: Szó szerint, a teszt után nem tudtam aludni éjszaka. Hihetetlen.


Ilyen BMW-k vezetése után nem csodálom. Most igazak a következõk, melyeket az egyik BMW prospektusban olvastam:

"Az álmok nem alvás közben válnak valóra, hanem az úton..."

vagy

"Vannak álmok, melyekbõl az ember nem akar felébredni. És vannak, amelyekbõl nem akar kiszállni."

Szerintem jól hangzik és igaz is! : ))

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2006. november 13. hétfő, 16:32


bmw320 írta: Hali!
Azért azt ne felejtsük el hogy a dízel turbós a benzines csak szívó!
Az agyam felbassz... mikor a 20 d-t 20-i hez hasonlítgatják hogy mennyivel erõsebb de ez a kisfilm nagyon zsír látszik hogy mi lesz a benzinessel ha õ is kap egy turbót! Simán veri! Egyébként mindegy csak bmw legyen!!!!!!!!!!!!!


És persze azt sem kell elfelejteni, hogy abban a 35i-ben, még mennyi erõtartalék van, hiszen a szívó testvérétõl csupán kb 30Le-vel teljesít többet...

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2006. november 13. hétfő, 11:39


Hali!
Azért azt ne felejtsük el hogy a dízel turbós a benzines csak szívó!
Az agyam felbassz... mikor a 20 d-t 20-i hez hasonlítgatják hogy mennyivel erõsebb de ez a kisfilm nagyon zsír látszik hogy mi lesz a benzinessel ha õ is kap egy turbót! Simán veri! Egyébként mindegy csak bmw legyen!!!!!!!!!!!!!

státusz radattila

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2006. november 13. hétfő, 11:28


Az biztos. Komfortra nem lehet egy lapon emlegetni a két autót, az 5-ös verte a mezõnyt.
DE A 6 HENGERES BENZINES HANGJA VALAMI ÁLLAT!!!!!!!
Szó szerint, a teszt után nem tudtam aludni éjszaka. Hihetetlen.

Üdv.

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. november 13. hétfő, 11:08


radattila írta: Hali,

Dízelautó versenyben? Már a raliban, pályaautóknál (Zengõ motorsport), gyorsulási versenyeken is látni dízelautókat nagyon jó eredménnyel.

Nov.2.-án Fehérváron volt a BMW tesztnapja. Alkalmam volt a 130i-t és az 535d-t kipróbálni. (Én még nem vezettem benzines 6hengeres BMW-t.)
6hengeres benzines hangja valami álom! Ilyet még nem tapasztaltam.
Sehol nincs hangban a 6-os dízel. DE! Az 535d-nekse menet közben se állohelyzetben halható hangja nem volt, nem hogy dízel. Na jó állohelyzetben egy minimális. Olyan toló ereje van mind a két autónak, hogy az már õrület. 130i 7000-ig simán leforgatta magát, 353d 4000-nél elváltott. 130i menetzaja 180-200-nál már zavaró (nekem), 535d-ben síri csönd (180-nál 2600-at fordul a fõtengely, õrület).
Szóval. 130i-nél a motor hangja csodaszép, és bivalyerõs, 535d menetközben motorhang szinte semmi, az autó nagyon csöndes, és nagyon megy. Nem tudok egyikrõl sem igazán rosszat mondani. Mind a kettõ kellene. 130i 14,5l/100km-t mutatott, az 535d 13l/100km-t. De az hozzátartozik, hogy senki sem kímélte õket.


Üdv.

Nagyrészt egyetértek, de az E60 jobban hangszigetelt, és komfortosabb, az tuti.

státusz radattila

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2006. november 13. hétfő, 10:42


Hali,

Dízelautó versenyben? Már a raliban, pályaautóknál (Zengõ motorsport), gyorsulási versenyeken is látni dízelautókat nagyon jó eredménnyel.

Nov.2.-án Fehérváron volt a BMW tesztnapja. Alkalmam volt a 130i-t és az 535d-t kipróbálni. (Én még nem vezettem benzines 6hengeres BMW-t.)
6hengeres benzines hangja valami álom! Ilyet még nem tapasztaltam.
Sehol nincs hangban a 6-os dízel. DE! Az 535d-nekse menet közben se állohelyzetben halható hangja nem volt, nem hogy dízel. Na jó állohelyzetben egy minimális. Olyan toló ereje van mind a két autónak, hogy az már õrület. 130i 7000-ig simán leforgatta magát, 353d 4000-nél elváltott. 130i menetzaja 180-200-nál már zavaró (nekem), 535d-ben síri csönd (180-nál 2600-at fordul a fõtengely, õrület).
Szóval. 130i-nél a motor hangja csodaszép, és bivalyerõs, 535d menetközben motorhang szinte semmi, az autó nagyon csöndes, és nagyon megy. Nem tudok egyikrõl sem igazán rosszat mondani. Mind a kettõ kellene. 130i 14,5l/100km-t mutatott, az 535d 13l/100km-t. De az hozzátartozik, hogy senki sem kímélte õket.


Üdv.

státusz szdada

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2006. november 12. vasárnap, 18:23


természetesen igazad van, én sem tekintem versenyautónak, csak ez egy olyan dolog volt h még diesel autóról sosem hallotunk h ilyen sikereket ért volna el.
Én is benzines párti vok a többlet fogyasztás megéri a szép hangot és menet teljesítményeket!! és lehet h a dieseleknek nincsen annyi erõtartalékjuk mint a benzineseknek