- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2012. május 12. szombat, 21:43
SYA85 írta:YELLOW írta:SYA85 írta: Sziasztok!
Hasonló problémával szenvedek én is. Remélem tudtok segíteni mert eléggé kétségbe vagyok esve miatta.
Szóval egy pár napja elvittem a szerelőmhöz a kocsit, mert menet közben többször előfordult hogy a piros olaj lámpa kigyulladt az autó pedig leállt (el tudjátok képzelni mikor 120-nál elment szervó, fékrásegítés). Mikor állt be a szerelőm a garázsba akkor is leállt a motor és kicsit visszagurult a lámpáról a vas. Ezek után már többet be sem indult.
Másnap jött a telefon hogy a vezérléssel van a baj, valószínű valamelyik jeladó, sorra csere , de nem az volt a gond.
Kiderült hogy a lánc ugrott odább pár szemet, a szerelőm szerint ez típus hiba ezeknél a motoroknál, amikor is visszafelé forog, úgy hogy nincs olajnyomás, visszaugrik, szóval nagyon kell figyelni hogy ne maradjon sebsebégben a verda ha megállok. Lényeg hogy vissza lett állítva a lánc nagy nehezen a helyes pozícióba.És kész vihetem az autót.
A gond az hogy hazafelé ismét leállt, nem is egyszer, akkor jelentkezik ha fékezek, kigyullad a piros és a motor leáll. Az autó nem úgy megy mint előtte, nem gyorsul úgy, és a vég sebességre sem megy annyit. Az előbb kipróbáltam és beindítottam a motort, már álló helyzetben is be-be villant a piros főleg alacsony fordulaton.
A szerelőm azt mondja a motorban lesz a baj, de készüljek ha meg kell bontani akkor 200.000 Ft körül biztos benne lesz.
Most nem merek nagyon menni se vele, még is csak balesetveszélyes hogy bármikor leállhat.
Szerintetek mi lehet vele a gond???
nem ennél a motornál a típushiba ez, hanem az N40B16-nál. nár lehet neked ez van benne.
ezt a részt nem értem:
"a szerelőm szerint ez típus hiba ezeknél a motoroknál, amikor is visszafelé forog, úgy hogy nincs olajnyomás, visszaugrik, szóval nagyon kell figyelni hogy ne maradjon sebsebégben a verda ha megállok"
Nem értek hozzá milyen motor van benne pontosan, de azt tudom hogy ezeket anno visszahívták motorcserére olyan 2 éves korába, én használtam vettem 3 évesen.
Amit írtam úgy értem hogy ha az autó le van állítva és sebsebégben van akkor nem szabad hogy hátrafelé guruljon mert a lánc akkor átugrik a fogaskeréken és lehet megint visszaállítani.
hmmm.... én mindig sebességben hagyom, van hogy megmozdul. ha meg olyan meredek a lejtő, akkor előtte kézifék.
a forgalmiban a motorszám utolsó része megmutatja miylen motor van benne.