Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 19:35
Mindenkinek köszönöm a megvilágosodást!
Közben utánanéztem és az ABS/DSC vezérlõbe kell húzni valóban egy szál vezetéket a schaltzentrumtól...
Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 19:35
Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 19:07
kempelen írta:YELLOW írta: aha lehet. amit írtam, arra csak emlékszem, mert egyszer beszélték már itt, elvileg ha tudja a géped, akkor mûszerfaltesztnél, világítani kell az RDC piktogramnak is. de mondom úgy tudom minden DSC-s tudja, csak a jeladók kellenek, meg aktiválni. a kapcsolópasszolom, de biztos kell.kempelen írta:YELLOW írta: én úgy tudom a DSC-be van egybe, csak az érzékelõk kellenek a felnikbe, és be kell programoznikempelen írta: Nos egy minden bizonnyal "tompikás" kérdés....
Ahogy az ETK-t nézem az RDC szenzorai és egyéb kütyüi 2003 szeptemberéig voltak elérhetõek. Ezek szerint 2003 szeptembere után változott az RDC mûködése vagy már csak az RPA volt elérhetõ?
A kérdés azért tûnik fontosnak, mert agyalok az RDC beépítésén, de az ETK az én 2004 júniusi autómhoz nem hoz semmiféle RDC alkatrészt, sem vezérlõt, sem szenzort. Most vagy megszûnt, vagy másképpen mûködik vagy már az ABS/DSC egységbe van kódolva? A schaltzentrumra kell a kiegészítõ gomb 2003 szeptembere után is???
Szóval kicsit kesze-kusza ez 2003 szeptembere után... Valaki felgyújthatná ezzel kapcsolatban a lámpát a fejembe lévõ alagútban.
Ok és még egy kérdés. Ha a DSC-ben van és csak fel kell programozni, ettõl függetlenül kell rdc kapcsoló a schaltzentrumba?
Ok köszi még egyszer. Igen ellenörzésnél felvillan a piktogrammja...
Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 16:35
YELLOW írta: aha lehet. amit írtam, arra csak emlékszem, mert egyszer beszélték már itt, elvileg ha tudja a géped, akkor mûszerfaltesztnél, világítani kell az RDC piktogramnak is. de mondom úgy tudom minden DSC-s tudja, csak a jeladók kellenek, meg aktiválni. a kapcsolópasszolom, de biztos kell.kempelen írta:YELLOW írta: én úgy tudom a DSC-be van egybe, csak az érzékelõk kellenek a felnikbe, és be kell programoznikempelen írta: Nos egy minden bizonnyal "tompikás" kérdés....
Ahogy az ETK-t nézem az RDC szenzorai és egyéb kütyüi 2003 szeptemberéig voltak elérhetõek. Ezek szerint 2003 szeptembere után változott az RDC mûködése vagy már csak az RPA volt elérhetõ?
A kérdés azért tûnik fontosnak, mert agyalok az RDC beépítésén, de az ETK az én 2004 júniusi autómhoz nem hoz semmiféle RDC alkatrészt, sem vezérlõt, sem szenzort. Most vagy megszûnt, vagy másképpen mûködik vagy már az ABS/DSC egységbe van kódolva? A schaltzentrumra kell a kiegészítõ gomb 2003 szeptembere után is???
Szóval kicsit kesze-kusza ez 2003 szeptembere után... Valaki felgyújthatná ezzel kapcsolatban a lámpát a fejembe lévõ alagútban.
Ok és még egy kérdés. Ha a DSC-ben van és csak fel kell programozni, ettõl függetlenül kell rdc kapcsoló a schaltzentrumba?
Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 16:34
kempelen írta:YELLOW írta: én úgy tudom a DSC-be van egybe, csak az érzékelõk kellenek a felnikbe, és be kell programoznikempelen írta: Nos egy minden bizonnyal "tompikás" kérdés....
Ahogy az ETK-t nézem az RDC szenzorai és egyéb kütyüi 2003 szeptemberéig voltak elérhetõek. Ezek szerint 2003 szeptembere után változott az RDC mûködése vagy már csak az RPA volt elérhetõ?
A kérdés azért tûnik fontosnak, mert agyalok az RDC beépítésén, de az ETK az én 2004 júniusi autómhoz nem hoz semmiféle RDC alkatrészt, sem vezérlõt, sem szenzort. Most vagy megszûnt, vagy másképpen mûködik vagy már az ABS/DSC egységbe van kódolva? A schaltzentrumra kell a kiegészítõ gomb 2003 szeptembere után is???
Szóval kicsit kesze-kusza ez 2003 szeptembere után... Valaki felgyújthatná ezzel kapcsolatban a lámpát a fejembe lévõ alagútban.
Ok és még egy kérdés. Ha a DSC-ben van és csak fel kell programozni, ettõl függetlenül kell rdc kapcsoló a schaltzentrumba?
Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 16:23
kempelen írta:YELLOW írta: én úgy tudom a DSC-be van egybe, csak az érzékelõk kellenek a felnikbe, és be kell programoznikempelen írta: Nos egy minden bizonnyal "tompikás" kérdés....
Ahogy az ETK-t nézem az RDC szenzorai és egyéb kütyüi 2003 szeptemberéig voltak elérhetõek. Ezek szerint 2003 szeptembere után változott az RDC mûködése vagy már csak az RPA volt elérhetõ?
A kérdés azért tûnik fontosnak, mert agyalok az RDC beépítésén, de az ETK az én 2004 júniusi autómhoz nem hoz semmiféle RDC alkatrészt, sem vezérlõt, sem szenzort. Most vagy megszûnt, vagy másképpen mûködik vagy már az ABS/DSC egységbe van kódolva? A schaltzentrumra kell a kiegészítõ gomb 2003 szeptembere után is???
Szóval kicsit kesze-kusza ez 2003 szeptembere után... Valaki felgyújthatná ezzel kapcsolatban a lámpát a fejembe lévõ alagútban.
Ok és még egy kérdés. Ha a DSC-ben van és csak fel kell programozni, ettõl függetlenül kell rdc kapcsoló a schaltzentrumba?
Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 16:19
YELLOW írta: én úgy tudom a DSC-be van egybe, csak az érzékelõk kellenek a felnikbe, és be kell programoznikempelen írta: Nos egy minden bizonnyal "tompikás" kérdés....
Ahogy az ETK-t nézem az RDC szenzorai és egyéb kütyüi 2003 szeptemberéig voltak elérhetõek. Ezek szerint 2003 szeptembere után változott az RDC mûködése vagy már csak az RPA volt elérhetõ?
A kérdés azért tûnik fontosnak, mert agyalok az RDC beépítésén, de az ETK az én 2004 júniusi autómhoz nem hoz semmiféle RDC alkatrészt, sem vezérlõt, sem szenzort. Most vagy megszûnt, vagy másképpen mûködik vagy már az ABS/DSC egységbe van kódolva? A schaltzentrumra kell a kiegészítõ gomb 2003 szeptembere után is???
Szóval kicsit kesze-kusza ez 2003 szeptembere után... Valaki felgyújthatná ezzel kapcsolatban a lámpát a fejembe lévõ alagútban.
Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 16:11
Woockie írta:Enkozpont74 írta: És ha a referencia értékhez képest a guminyomás kevesebb, akkor gondolom jelez az ell. lámpa???
Igen, sargan vilagit.
Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 15:48
kempelen írta: Nos egy minden bizonnyal "tompikás" kérdés....
Ahogy az ETK-t nézem az RDC szenzorai és egyéb kütyüi 2003 szeptemberéig voltak elérhetõek. Ezek szerint 2003 szeptembere után változott az RDC mûködése vagy már csak az RPA volt elérhetõ?
A kérdés azért tûnik fontosnak, mert agyalok az RDC beépítésén, de az ETK az én 2004 júniusi autómhoz nem hoz semmiféle RDC alkatrészt, sem vezérlõt, sem szenzort. Most vagy megszûnt, vagy másképpen mûködik vagy már az ABS/DSC egységbe van kódolva? A schaltzentrumra kell a kiegészítõ gomb 2003 szeptembere után is???
Szóval kicsit kesze-kusza ez 2003 szeptembere után... Valaki felgyújthatná ezzel kapcsolatban a lámpát a fejembe lévõ alagútban.
Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 15:40
Elküldve: 2008. szeptember 11. csütörtök, 16:50
paircraft írta:Enkozpont74 írta: Az én e46-omba van guminyomás érzékelõ..
Mi a sz**t csinál ez tulajdonképpen. Ha megnyomom mi történik?
Milyen kocsid van? A schaltzentrumon hol van a gombja? (Sajna a galériádban pont nem látszik...)
Elküldve: 2008. szeptember 11. csütörtök, 16:45
paircraft írta:Enkozpont74 írta: Az én e46-omba van guminyomás érzékelõ..
Mi a sz**t csinál ez tulajdonképpen. Ha megnyomom mi történik?
Milyen kocsid van? A schaltzentrumon hol van a gombja? (Sajna a galériádban pont nem látszik...)
Elküldve: 2008. szeptember 11. csütörtök, 14:29
Enkozpont74 írta: Az én e46-omba van guminyomás érzékelõ..
Mi a sz**t csinál ez tulajdonképpen. Ha megnyomom mi történik?
Elküldve: 2008. szeptember 11. csütörtök, 12:32
Woockie írta:Enkozpont74 írta: És ha a referencia értékhez képest a guminyomás kevesebb, akkor gondolom jelez az ell. lámpa???
Igen, sargan vilagit.
Elküldve: 2008. szeptember 11. csütörtök, 12:21
Enkozpont74 írta: És ha a referencia értékhez képest a guminyomás kevesebb, akkor gondolom jelez az ell. lámpa???
Elküldve: 2008. szeptember 11. csütörtök, 11:48
Woockie írta:Enkozpont74 írta: Az én e46-omba van guminyomás érzékelõ..
Mi a sz**t csinál ez tulajdonképpen. Ha megnyomom mi történik?
Leereszt, vigyazz! Ne nyomogasd!
"A rendszer aktivalasa:
1) Forditsak a gyujtaskapcsolot a "2" helyzetbe.
2) Tartsak a gombot benyomva addig, amig a muszerkombinacioban levo ellenorzolampa sargan vilagit.
3) Az RDC nehany percnyi haladas utan a gumiabroncsokban levo legnyomast elleorizendo referencia erteknek veszi.
Ezeket a muvleteket a legnyomas beallitasa utan mindig ismeteljek meg. Az RDC a gyujtaskulcs "2" helyzetben torteno kapcsolasa, tehat minden elinditas utan automatikusan mukodik."