státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 19:35


Mindenkinek köszönöm a megvilágosodást!

Közben utánanéztem és az ABS/DSC vezérlõbe kell húzni valóban egy szál vezetéket a schaltzentrumtól...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz paircraft

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 19:07


kempelen írta:
YELLOW írta: aha lehet. amit írtam, arra csak emlékszem, mert egyszer beszélték már itt, elvileg ha tudja a géped, akkor mûszerfaltesztnél, világítani kell az RDC piktogramnak is. de mondom úgy tudom minden DSC-s tudja, csak a jeladók kellenek, meg aktiválni. a kapcsolópasszolom, de biztos kell.

kempelen írta:
YELLOW írta: én úgy tudom a DSC-be van egybe, csak az érzékelõk kellenek a felnikbe, és be kell programozni

kempelen írta: Nos egy minden bizonnyal "tompikás" kérdés....

Ahogy az ETK-t nézem az RDC szenzorai és egyéb kütyüi 2003 szeptemberéig voltak elérhetõek. Ezek szerint 2003 szeptembere után változott az RDC mûködése vagy már csak az RPA volt elérhetõ?

A kérdés azért tûnik fontosnak, mert agyalok az RDC beépítésén, de az ETK az én 2004 júniusi autómhoz nem hoz semmiféle RDC alkatrészt, sem vezérlõt, sem szenzort. Most vagy megszûnt, vagy másképpen mûködik vagy már az ABS/DSC egységbe van kódolva? A schaltzentrumra kell a kiegészítõ gomb 2003 szeptembere után is???

Szóval kicsit kesze-kusza ez 2003 szeptembere után... Valaki felgyújthatná ezzel kapcsolatban a lámpát a fejembe lévõ alagútban.


Ok és még egy kérdés. Ha a DSC-ben van és csak fel kell programozni, ettõl függetlenül kell rdc kapcsoló a schaltzentrumba?


Ok köszi még egyszer. Igen ellenörzésnél felvillan a piktogrammja...


Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 16:35


YELLOW írta: aha lehet. amit írtam, arra csak emlékszem, mert egyszer beszélték már itt, elvileg ha tudja a géped, akkor mûszerfaltesztnél, világítani kell az RDC piktogramnak is. de mondom úgy tudom minden DSC-s tudja, csak a jeladók kellenek, meg aktiválni. a kapcsolópasszolom, de biztos kell.

kempelen írta:
YELLOW írta: én úgy tudom a DSC-be van egybe, csak az érzékelõk kellenek a felnikbe, és be kell programozni

kempelen írta: Nos egy minden bizonnyal "tompikás" kérdés....

Ahogy az ETK-t nézem az RDC szenzorai és egyéb kütyüi 2003 szeptemberéig voltak elérhetõek. Ezek szerint 2003 szeptembere után változott az RDC mûködése vagy már csak az RPA volt elérhetõ?

A kérdés azért tûnik fontosnak, mert agyalok az RDC beépítésén, de az ETK az én 2004 júniusi autómhoz nem hoz semmiféle RDC alkatrészt, sem vezérlõt, sem szenzort. Most vagy megszûnt, vagy másképpen mûködik vagy már az ABS/DSC egységbe van kódolva? A schaltzentrumra kell a kiegészítõ gomb 2003 szeptembere után is???

Szóval kicsit kesze-kusza ez 2003 szeptembere után... Valaki felgyújthatná ezzel kapcsolatban a lámpát a fejembe lévõ alagútban.


Ok és még egy kérdés. Ha a DSC-ben van és csak fel kell programozni, ettõl függetlenül kell rdc kapcsoló a schaltzentrumba?


Ok köszi még egyszer. Igen ellenörzésnél felvillan a piktogrammja...

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 16:34


azt olvastam itt valahol a témával kapcsolatban hogy DSC autonál csak shalzcentrum kell és a rdc gombot kell egy vezetékkel bekötni valahova

a shalcentrum kb 40.000 ft uj márka kereskedésben


kempelen írta:
YELLOW írta: én úgy tudom a DSC-be van egybe, csak az érzékelõk kellenek a felnikbe, és be kell programozni

kempelen írta: Nos egy minden bizonnyal "tompikás" kérdés....

Ahogy az ETK-t nézem az RDC szenzorai és egyéb kütyüi 2003 szeptemberéig voltak elérhetõek. Ezek szerint 2003 szeptembere után változott az RDC mûködése vagy már csak az RPA volt elérhetõ?

A kérdés azért tûnik fontosnak, mert agyalok az RDC beépítésén, de az ETK az én 2004 júniusi autómhoz nem hoz semmiféle RDC alkatrészt, sem vezérlõt, sem szenzort. Most vagy megszûnt, vagy másképpen mûködik vagy már az ABS/DSC egységbe van kódolva? A schaltzentrumra kell a kiegészítõ gomb 2003 szeptembere után is???

Szóval kicsit kesze-kusza ez 2003 szeptembere után... Valaki felgyújthatná ezzel kapcsolatban a lámpát a fejembe lévõ alagútban.


Ok és még egy kérdés. Ha a DSC-ben van és csak fel kell programozni, ettõl függetlenül kell rdc kapcsoló a schaltzentrumba?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 16:23


aha lehet. amit írtam, arra csak emlékszem, mert egyszer beszélték már itt, elvileg ha tudja a géped, akkor mûszerfaltesztnél, világítani kell az RDC piktogramnak is. de mondom úgy tudom minden DSC-s tudja, csak a jeladók kellenek, meg aktiválni. a kapcsolópasszolom, de biztos kell.

kempelen írta:
YELLOW írta: én úgy tudom a DSC-be van egybe, csak az érzékelõk kellenek a felnikbe, és be kell programozni

kempelen írta: Nos egy minden bizonnyal "tompikás" kérdés....

Ahogy az ETK-t nézem az RDC szenzorai és egyéb kütyüi 2003 szeptemberéig voltak elérhetõek. Ezek szerint 2003 szeptembere után változott az RDC mûködése vagy már csak az RPA volt elérhetõ?

A kérdés azért tûnik fontosnak, mert agyalok az RDC beépítésén, de az ETK az én 2004 júniusi autómhoz nem hoz semmiféle RDC alkatrészt, sem vezérlõt, sem szenzort. Most vagy megszûnt, vagy másképpen mûködik vagy már az ABS/DSC egységbe van kódolva? A schaltzentrumra kell a kiegészítõ gomb 2003 szeptembere után is???

Szóval kicsit kesze-kusza ez 2003 szeptembere után... Valaki felgyújthatná ezzel kapcsolatban a lámpát a fejembe lévõ alagútban.


Ok és még egy kérdés. Ha a DSC-ben van és csak fel kell programozni, ettõl függetlenül kell rdc kapcsoló a schaltzentrumba?


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 16:19


YELLOW írta: én úgy tudom a DSC-be van egybe, csak az érzékelõk kellenek a felnikbe, és be kell programozni

kempelen írta: Nos egy minden bizonnyal "tompikás" kérdés....

Ahogy az ETK-t nézem az RDC szenzorai és egyéb kütyüi 2003 szeptemberéig voltak elérhetõek. Ezek szerint 2003 szeptembere után változott az RDC mûködése vagy már csak az RPA volt elérhetõ?

A kérdés azért tûnik fontosnak, mert agyalok az RDC beépítésén, de az ETK az én 2004 júniusi autómhoz nem hoz semmiféle RDC alkatrészt, sem vezérlõt, sem szenzort. Most vagy megszûnt, vagy másképpen mûködik vagy már az ABS/DSC egységbe van kódolva? A schaltzentrumra kell a kiegészítõ gomb 2003 szeptembere után is???

Szóval kicsit kesze-kusza ez 2003 szeptembere után... Valaki felgyújthatná ezzel kapcsolatban a lámpát a fejembe lévõ alagútban.


Ok és még egy kérdés. Ha a DSC-ben van és csak fel kell programozni, ettõl függetlenül kell rdc kapcsoló a schaltzentrumba?

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 16:11


Woockie írta:
Enkozpont74 írta: És ha a referencia értékhez képest a guminyomás kevesebb, akkor gondolom jelez az ell. lámpa???

Igen, sargan vilagit.


Kiegszitem , hogy pirosan is tud vilagitani es csipogni is.
( jol megijedtem , felrealltam de semmi, arra gondoltam hatha az utolso kalibralas ota eltelt X ido es azert )


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 15:48


én úgy tudom a DSC-be van egybe, csak az érzékelõk kellenek a felnikbe, és be kell programozni

kempelen írta: Nos egy minden bizonnyal "tompikás" kérdés....

Ahogy az ETK-t nézem az RDC szenzorai és egyéb kütyüi 2003 szeptemberéig voltak elérhetõek. Ezek szerint 2003 szeptembere után változott az RDC mûködése vagy már csak az RPA volt elérhetõ?

A kérdés azért tûnik fontosnak, mert agyalok az RDC beépítésén, de az ETK az én 2004 júniusi autómhoz nem hoz semmiféle RDC alkatrészt, sem vezérlõt, sem szenzort. Most vagy megszûnt, vagy másképpen mûködik vagy már az ABS/DSC egységbe van kódolva? A schaltzentrumra kell a kiegészítõ gomb 2003 szeptembere után is???

Szóval kicsit kesze-kusza ez 2003 szeptembere után... Valaki felgyújthatná ezzel kapcsolatban a lámpát a fejembe lévõ alagútban.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 15:40


Nos egy minden bizonnyal "tompikás" kérdés....

Ahogy az ETK-t nézem az RDC szenzorai és egyéb kütyüi 2003 szeptemberéig voltak elérhetõek. Ezek szerint 2003 szeptembere után változott az RDC mûködése vagy már csak az RPA volt elérhetõ?

A kérdés azért tûnik fontosnak, mert agyalok az RDC beépítésén, de az ETK az én 2004 júniusi autómhoz nem hoz semmiféle RDC alkatrészt, sem vezérlõt, sem szenzort. Most vagy megszûnt, vagy másképpen mûködik vagy már az ABS/DSC egységbe van kódolva? A schaltzentrumra kell a kiegészítõ gomb 2003 szeptembere után is???

Szóval kicsit kesze-kusza ez 2003 szeptembere után... Valaki felgyújthatná ezzel kapcsolatban a lámpát a fejembe lévõ alagútban.

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 11. csütörtök, 16:50


paircraft írta:
Enkozpont74 írta: Az én e46-omba van guminyomás érzékelõ..
Mi a sz**t csinál ez tulajdonképpen. Ha megnyomom mi történik?


Milyen kocsid van? A schaltzentrumon hol van a gombja? (Sajna a galériádban pont nem látszik...)


Most néztem én is a képet a kocsimról.
Igazad van, pont a váltógomb takarja...

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 11. csütörtök, 16:45


paircraft írta:
Enkozpont74 írta: Az én e46-omba van guminyomás érzékelõ..
Mi a sz**t csinál ez tulajdonképpen. Ha megnyomom mi történik?


Milyen kocsid van? A schaltzentrumon hol van a gombja? (Sajna a galériádban pont nem látszik...)


2004-es 320d
középen ahol a dsc és az ülésfûtés (itt a gomb)
De a leírás alapján kipróbáltam és sztem ok.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz paircraft

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2008. szeptember 11. csütörtök, 14:29


Enkozpont74 írta: Az én e46-omba van guminyomás érzékelõ..
Mi a sz**t csinál ez tulajdonképpen. Ha megnyomom mi történik?


Milyen kocsid van? A schaltzentrumon hol van a gombja? (Sajna a galériádban pont nem látszik...)

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 11. csütörtök, 12:32


Woockie írta:
Enkozpont74 írta: És ha a referencia értékhez képest a guminyomás kevesebb, akkor gondolom jelez az ell. lámpa???

Igen, sargan vilagit.


thx

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. szeptember 11. csütörtök, 12:21


Enkozpont74 írta: És ha a referencia értékhez képest a guminyomás kevesebb, akkor gondolom jelez az ell. lámpa???

Igen, sargan vilagit.

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 11. csütörtök, 11:48


Woockie írta:
Enkozpont74 írta: Az én e46-omba van guminyomás érzékelõ..
Mi a sz**t csinál ez tulajdonképpen. Ha megnyomom mi történik?

Leereszt, vigyazz! Ne nyomogasd!
"A rendszer aktivalasa:
1) Forditsak a gyujtaskapcsolot a "2" helyzetbe.
2) Tartsak a gombot benyomva addig, amig a muszerkombinacioban levo ellenorzolampa sargan vilagit.
3) Az RDC nehany percnyi haladas utan a gumiabroncsokban levo legnyomast elleorizendo referencia erteknek veszi.

Ezeket a muvleteket a legnyomas beallitasa utan mindig ismeteljek meg. Az RDC a gyujtaskulcs "2" helyzetben torteno kapcsolasa, tehat minden elinditas utan automatikusan mukodik."


És ha a referencia értékhez képest a guminyomás kevesebb, akkor gondolom jelez az ell. lámpa???