Elküldve: 2015. október 24. szombat, 19:36
F10nél lehet manuálisan elinditani részecskeszűrő tisztítást?
Elküldve: 2015. október 24. szombat, 19:36
Elküldve: 2015. október 01. csütörtök, 16:59
Elküldve: 2015. szeptember 30. szerda, 20:37
bmw320d4 írta:
A képen minden csőből és katalizátorból van.
E46-ban nem volt gyárilag DPF, csak utólagosan lehetett beszereltetni.
Az EU4 pedig nem a DPF-től van, hanem a módosított égéstértől, befecskendezéstől, az elektromos szabályzású turbótól és a töltőlevegő hőmérséklet méréstől.
Elküldve: 2015. szeptember 30. szerda, 10:03
jrtom írta:bmw320d4 írta:lela írta:jrtom írta:lela írta:jrtom írta:
Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!
Lehet cseréltek rajta kiput, de ha kormos a vége akkor nincs
Ez hülyeség amit írsz mivel az enyém 2004.12 havi és gyárilag van benne. Az összes euro 4-es ben van mivel ezt másképp nem tudták volna megoldani.
Tévedésben vagy mert e46-ban nem volt gyárilag részecskeszűrő!!! Utólagosan lehetett beépíteni, de az korántse olyan koromszűrő mint a mostaniakban.
Igazad van az ott középen biztos csak lenyelt valamit....
A képen minden csőből és katalizátorból van.
E46-ban nem volt gyárilag DPF, csak utólagosan lehetett beszereltetni.
Az EU4 pedig nem a DPF-től van, hanem a módosított égéstértől, befecskendezéstől, az elektromos szabályzású turbótól és a töltőlevegő hőmérséklet méréstől.
Köszi Miki, ez így pontos
Elküldve: 2015. szeptember 30. szerda, 07:16
bmw320d4 írta:lela írta:jrtom írta:lela írta:jrtom írta:
Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!
Lehet cseréltek rajta kiput, de ha kormos a vége akkor nincs
Ez hülyeség amit írsz mivel az enyém 2004.12 havi és gyárilag van benne. Az összes euro 4-es ben van mivel ezt másképp nem tudták volna megoldani.
Tévedésben vagy mert e46-ban nem volt gyárilag részecskeszűrő!!! Utólagosan lehetett beépíteni, de az korántse olyan koromszűrő mint a mostaniakban.
Igazad van az ott középen biztos csak lenyelt valamit....
A képen minden csőből és katalizátorból van.
E46-ban nem volt gyárilag DPF, csak utólagosan lehetett beszereltetni.
Az EU4 pedig nem a DPF-től van, hanem a módosított égéstértől, befecskendezéstől, az elektromos szabályzású turbótól és a töltőlevegő hőmérséklet méréstől.
Elküldve: 2015. szeptember 30. szerda, 00:15
lela írta:jrtom írta:lela írta:jrtom írta:
Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!
Lehet cseréltek rajta kiput, de ha kormos a vége akkor nincs
Ez hülyeség amit írsz mivel az enyém 2004.12 havi és gyárilag van benne. Az összes euro 4-es ben van mivel ezt másképp nem tudták volna megoldani.
Tévedésben vagy mert e46-ban nem volt gyárilag részecskeszűrő!!! Utólagosan lehetett beépíteni, de az korántse olyan koromszűrő mint a mostaniakban.
Igazad van az ott középen biztos csak lenyelt valamit....
Elküldve: 2015. szeptember 29. kedd, 22:15
jrtom írta:lela írta:jrtom írta:
Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!
Lehet cseréltek rajta kiput, de ha kormos a vége akkor nincs
Ez hülyeség amit írsz mivel az enyém 2004.12 havi és gyárilag van benne. Az összes euro 4-es ben van mivel ezt másképp nem tudták volna megoldani.
Tévedésben vagy mert e46-ban nem volt gyárilag részecskeszűrő!!! Utólagosan lehetett beépíteni, de az korántse olyan koromszűrő mint a mostaniakban.
Elküldve: 2015. szeptember 29. kedd, 22:04
jrtom írta:lela írta:jrtom írta:
Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!
Lehet cseréltek rajta kiput, de ha kormos a vége akkor nincs
Ez hülyeség amit írsz mivel az enyém 2004.12 havi és gyárilag van benne. Az összes euro 4-es ben van mivel ezt másképp nem tudták volna megoldani.
Tévedésben vagy mert e46-ban nem volt gyárilag részecskeszűrő!!! Utólagosan lehetett beépíteni, de az korántse olyan koromszűrő mint a mostaniakban.
Elküldve: 2015. szeptember 29. kedd, 21:20
lela írta:jrtom írta:
Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!
Lehet cseréltek rajta kiput, de ha kormos a vége akkor nincs
Ez hülyeség amit írsz mivel az enyém 2004.12 havi és gyárilag van benne. Az összes euro 4-es ben van mivel ezt másképp nem tudták volna megoldani.
Elküldve: 2015. szeptember 29. kedd, 19:29
jrtom írta:
Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!
Lehet cseréltek rajta kiput, de ha kormos a vége akkor nincs
Elküldve: 2015. szeptember 29. kedd, 17:40
Melony85 írta:jrtom írta: Szeva!
E90-ben is csak 2007-től asszem. Amelyiknek lefele görbül a kipufogó vége abban nincs, viszont ami egyenes abban van!tsabko írta:m_attila írta: 2005 ig nincs, biztos lehet bent hogy nincs
e 90 be már vantsabko írta:m_attila írta: Szia
Nincs az autódban!
m_attilatsabko írta: segítsetek!
Érdekelne hogy nekem a 2000-es évjáratú 320d-ben van részecskeszűrő vagy nincs mert alvázszám alapján a boltban azt mondták van benne de nem vagyok benne biztos!
köszi! többen is azt mondták hogy nincs, de a boltban mondták hogy évjáraton belül is van változás valamelyikben van valamelyikben meg nincs! kíváncsi lennék milyen programba nézte
Köszi!
Meg kell cáfoljam a fentieket, mivel az Én 2004. 11. havi 320d-m kipufogóm lefele hajlik és van benne részecskeszűrő!
Elküldve: 2015. szeptember 29. kedd, 16:53
jrtom írta: Szeva!
E90-ben is csak 2007-től asszem. Amelyiknek lefele görbül a kipufogó vége abban nincs, viszont ami egyenes abban van!tsabko írta:m_attila írta: 2005 ig nincs, biztos lehet bent hogy nincs
e 90 be már vantsabko írta:m_attila írta: Szia
Nincs az autódban!
m_attilatsabko írta: segítsetek!
Érdekelne hogy nekem a 2000-es évjáratú 320d-ben van részecskeszűrő vagy nincs mert alvázszám alapján a boltban azt mondták van benne de nem vagyok benne biztos!
köszi! többen is azt mondták hogy nincs, de a boltban mondták hogy évjáraton belül is van változás valamelyikben van valamelyikben meg nincs! kíváncsi lennék milyen programba nézte
Köszi!
Elküldve: 2015. július 19. vasárnap, 12:44
ricsmonds írta:lantika írta:ricsmonds írta:lantika írta:ricsmonds írta: Sziasztok!
Lehetséges hogy autócserét tervezek, és több márka mellett az E87es 1es 118d bekerült a képbe. Kizárólag a régebbi M47-es motorral.
Segítségetek szeretném kérni hogy a korai 2004 vagy 2005ös példányokba mindegyikbe van e részecskeszűrő?!
Előre is köszönöm.
Richárd
Szerintem nincs mindegyikben,de lehet tevedek. DPF-est akarsz,vagy DPF nelkülit?
Sokat autózok, ezért kell a dízel de csak heti 1-2x megyek hosszú útra. A jelenlegi autóm is épp a határon van.Ugy értem... Modern common rail de nincs benne szűrő. Utólagosan egy halom pénzt kivenni, ezért vadásznék nélküli példányokra.
Jól gondolom h az M47 megbízhatóbb és olcsóbban fenntartható mint az n47?
Mi alapján lehetne kideríteni? Kivétel az alánézek. Gondolok itt fedélzeti komputer rejtett menü vagy a motortérben lévő dolgokra. Esetleg alvázszám motorszám?
Várom válaszokat.
M47 122 LE 280 Nm fogyasztäs 5,6 L/100
N47 143 LE 300 Nm fogyasztäs 4,9 L/100
mind a 2 motornak vannak elönyei,illetve hätränyai. Az egyiknek a länc a gyenge pontja (M47) a mäsik meg gyakrabban lesz turbo hibäs (M47). Az N47 egy ujabb konstrukcio,az M47 utodja. Az,hogy melyik motor van benne az szerintem a magyar forgalmiban benne van,de itt alväzszäm alapjän meg lehet nezni. A rejtett hibäkat ki lehet olvasni,de szerintem minden kereskedö ki tudja ezeket törölni eladäs elött,es szerintem meg is teszik.
Kicsit elterelödött a téma, bár köszönöm az infókat. Részekcseszürö nélküli példányok léteznek e E87böl?
Elküldve: 2015. július 19. vasárnap, 12:35
lantika írta:ricsmonds írta:lantika írta:ricsmonds írta: Sziasztok!
Lehetséges hogy autócserét tervezek, és több márka mellett az E87es 1es 118d bekerült a képbe. Kizárólag a régebbi M47-es motorral.
Segítségetek szeretném kérni hogy a korai 2004 vagy 2005ös példányokba mindegyikbe van e részecskeszűrő?!
Előre is köszönöm.
Richárd
Szerintem nincs mindegyikben,de lehet tevedek. DPF-est akarsz,vagy DPF nelkülit?
Sokat autózok, ezért kell a dízel de csak heti 1-2x megyek hosszú útra. A jelenlegi autóm is épp a határon van.Ugy értem... Modern common rail de nincs benne szűrő. Utólagosan egy halom pénzt kivenni, ezért vadásznék nélküli példányokra.
Jól gondolom h az M47 megbízhatóbb és olcsóbban fenntartható mint az n47?
Mi alapján lehetne kideríteni? Kivétel az alánézek. Gondolok itt fedélzeti komputer rejtett menü vagy a motortérben lévő dolgokra. Esetleg alvázszám motorszám?
Várom válaszokat.
M47 122 LE 280 Nm fogyasztäs 5,6 L/100
N47 143 LE 300 Nm fogyasztäs 4,9 L/100
mind a 2 motornak vannak elönyei,illetve hätränyai. Az egyiknek a länc a gyenge pontja (M47) a mäsik meg gyakrabban lesz turbo hibäs (M47). Az N47 egy ujabb konstrukcio,az M47 utodja. Az,hogy melyik motor van benne az szerintem a magyar forgalmiban benne van,de itt alväzszäm alapjän meg lehet nezni. A rejtett hibäkat ki lehet olvasni,de szerintem minden kereskedö ki tudja ezeket törölni eladäs elött,es szerintem meg is teszik.
Elküldve: 2015. július 18. szombat, 13:30
ricsmonds írta:lantika írta:ricsmonds írta: Sziasztok!
Lehetséges hogy autócserét tervezek, és több márka mellett az E87es 1es 118d bekerült a képbe. Kizárólag a régebbi M47-es motorral.
Segítségetek szeretném kérni hogy a korai 2004 vagy 2005ös példányokba mindegyikbe van e részecskeszűrő?!
Előre is köszönöm.
Richárd
Szerintem nincs mindegyikben,de lehet tevedek. DPF-est akarsz,vagy DPF nelkülit?
Sokat autózok, ezért kell a dízel de csak heti 1-2x megyek hosszú útra. A jelenlegi autóm is épp a határon van.Ugy értem... Modern common rail de nincs benne szűrő. Utólagosan egy halom pénzt kivenni, ezért vadásznék nélküli példányokra.
Jól gondolom h az M47 megbízhatóbb és olcsóbban fenntartható mint az n47?
Mi alapján lehetne kideríteni? Kivétel az alánézek. Gondolok itt fedélzeti komputer rejtett menü vagy a motortérben lévő dolgokra. Esetleg alvázszám motorszám?
Várom válaszokat.