Mike83
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2007

státusz Mike83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2017. február 28. kedd, 06:57


Sziasztok!
1.6 motorral van valakinek tapasztalata e témában?
Jobb minőségű pl. KN légszűrőbetéttel van egy pici érezhető teljesítmény, esetleg sportosabb hang ?
Előre is köszönöm a válaszokat!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. október 01. szerda, 17:09


YELLOW írta:
negativ0001 írta: Igazabol ezek a szurok nem is szurnek olyan jol, mint ahogy reklamozzak. egyszer lattam egy tesztet az ilyen szurokrol es a K&N a masodik vagy harmadik helyen volt, de az osszesrol megjegyeztek azt, hogy a mar jol bemocskolodott szuro szur a legjobban, sot maximalisan, nincs is mit vitatni, de akkor mar a papirszuro ateresztesevel vetekedik, tehat a loszarnak egy nagy csok.


érdekes, egy pár kommenttel visszább nem pont így vélekedtél, hanem így meg úgy istenkirálycsászárság.



Hat az teny, hogy jobb, mint a gyari, sot a motor horrogo hanja is jobb lesz tole s meg a jobban is megy (ment) a regi E21-es autom, de ott nem volt egy szenzor sem es nagyon is szamitott a legaramlas, de ezeknel az uj gepeknel...nem tudom,nem nagyon, na es anno 16ezer volt es most 28ezer...what tha fuck?
Na, meg kell keressem azt a leirast ahol hasonlitgatjak a szuroket, mar csak azert, hogy megtudjam melyik jott ki a legjobbnak.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. október 01. szerda, 12:48


negativ0001 írta: Igazabol ezek a szurok nem is szurnek olyan jol, mint ahogy reklamozzak. egyszer lattam egy tesztet az ilyen szurokrol es a K&N a masodik vagy harmadik helyen volt, de az osszesrol megjegyeztek azt, hogy a mar jol bemocskolodott szuro szur a legjobban, sot maximalisan, nincs is mit vitatni, de akkor mar a papirszuro ateresztesevel vetekedik, tehat a loszarnak egy nagy csok.


érdekes, egy pár kommenttel visszább nem pont így vélekedtél, hanem így meg úgy istenkirálycsászárság.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 01. szerda, 12:49

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. október 01. szerda, 12:35


Igazabol ezek a szurok nem is szurnek olyan jol, mint ahogy reklamozzak. egyszer lattam egy tesztet az ilyen szurokrol es a K&N a masodik vagy harmadik helyen volt, de az osszesrol megjegyeztek azt, hogy a mar jol bemocskolodott szuro szur a legjobban, sot maximalisan, nincs is mit vitatni, de akkor mar a papirszuro ateresztesevel vetekedik, tehat a loszarnak egy nagy csok.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. október 01. szerda, 11:16


Pocses írta:
Szia!

Én anno ilyet használtam egy régi off autómban, még most is megvan:



Kb 1500-2000 megtett km után tisztítottam és újra olajoztam. Meg sem vártam, hogy bekoszolódjon. A szívóhangja jó volt, de ENNYI semmi több. BMW-be meg nem is való már maguknak a motoroknak szép a hangjuk, kár elcseszni ilyen dolgokkal...

Üdv.: Pocses


így-így

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. október 01. szerda, 10:47


negativ0001 írta: Roviden...akkor kell tisztitani, amikor a femhalo ami a gyapott retegeket tartja, nem kezd latszani. Ez aszfalt utakon, autopalyakon 50ezer merfold, ha az autogyarto eredeti legszurohazat hasznalod es ebben a megfelelo k&n legszurot. Ha pedig nagy konikus legszurot (mint ahogy az enyem), akkor 100ezer merfoldenkent. Ha terepezel akkor 25ezer.

If you have not experienced a decrease in mileage or engine performance, chances are your filter is fine and does not yet need cleaning. To be more specific, the filter does not require cleaning if you can still see the wire screen on the entire air filter regardless of how dirty it may appear. When the screen is no longer visible some place on the filter, it is time to clean it. When used in normal paved road, street or highway conditions, our replacement air filters that fit in the factory air box should require cleaning every 50,000 miles and our large conical filters on an intake system should require cleaning every 100,000 miles. When used in dusty or off-road environments, our filters will require cleaning more often. We recommend that you visually inspect your filter once every 25,000 miles to determine if the screen is still visible.




Szia!

Én anno ilyet használtam egy régi off autómban, még most is megvan:



Kb 1500-2000 megtett km után tisztítottam és újra olajoztam. Meg sem vártam, hogy bekoszolódjon. A szívóhangja jó volt, de ENNYI semmi több. BMW-be meg nem is való már maguknak a motoroknak szép a hangjuk, kár elcseszni ilyen dolgokkal...

Üdv.: Pocses

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. október 01. szerda, 10:31


anubisz írta:




Remélem mindenki utánozni fogja a blőd tanácsaidat 100ezer merfoldenkent[/quote]

en is.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. szeptember 29. hétfő, 12:35


negativ0001 írta: Roviden...akkor kell tisztitani, amikor a femhalo ami a gyapott retegeket tartja, nem kezd latszani. Ez aszfalt utakon, autopalyakon 50ezer merfold, ha az autogyarto eredeti legszurohazat hasznalod es ebben a megfelelo k&n legszurot. Ha pedig nagy konikus legszurot (mint ahogy az enyem), akkor 100ezer merfoldenkent. Ha terepezel akkor 25ezer.

If you have not experienced a decrease in mileage or engine performance, chances are your filter is fine and does not yet need cleaning. To be more specific, the filter does not require cleaning if you can still see the wire screen on the entire air filter regardless of how dirty it may appear. When the screen is no longer visible some place on the filter, it is time to clean it. When used in normal paved road, street or highway conditions, our replacement air filters that fit in the factory air box should require cleaning every 50,000 miles and our large conical filters on an intake system should require cleaning every 100,000 miles. When used in dusty or off-road environments, our filters will require cleaning more often. We recommend that you visually inspect your filter once every 25,000 miles to determine if the screen is still visible.




Remélem mindenki utánozni fogja a blőd tanácsaidat 100ezer merfoldenkent

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. szeptember 28. vasárnap, 21:44








Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. szeptember 28. vasárnap, 21:44

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. szeptember 28. vasárnap, 21:43


Roviden...akkor kell tisztitani, amikor a femhalo ami a gyapott retegeket tartja, nem kezd latszani. Ez aszfalt utakon, autopalyakon 50ezer merfold, ha az autogyarto eredeti legszurohazat hasznalod es ebben a megfelelo k&n legszurot. Ha pedig nagy konikus legszurot (mint ahogy az enyem), akkor 100ezer merfoldenkent. Ha terepezel akkor 25ezer.

If you have not experienced a decrease in mileage or engine performance, chances are your filter is fine and does not yet need cleaning. To be more specific, the filter does not require cleaning if you can still see the wire screen on the entire air filter regardless of how dirty it may appear. When the screen is no longer visible some place on the filter, it is time to clean it. When used in normal paved road, street or highway conditions, our replacement air filters that fit in the factory air box should require cleaning every 50,000 miles and our large conical filters on an intake system should require cleaning every 100,000 miles. When used in dusty or off-road environments, our filters will require cleaning more often. We recommend that you visually inspect your filter once every 25,000 miles to determine if the screen is still visible.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. szeptember 28. vasárnap, 21:45

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. szeptember 28. vasárnap, 21:36


YELLOW írta:





5-7ezer alatt be kell járatni? vagy mi? nem hiszem, hogy márkás drága szűrőbe gondolkozna valaki. mellesleg lehet az K&N azért a 40ezer km erős túlzás. (még papír szűrőnél is) én akiket ismerek és dircsiszürcsijük van/volt, mindenki 5-7ezrenként mosta. nekem is ez rémlik régről, mikor olvasgattam a témában.
mondjuk a téma címe a sportlégszűrő, de itt sokan fogalomzavarban vannak, és sokan a dircsiszürcsire gondolnak. a sportlégszűrő az más. de a 40ezer km ott is sok.
a versenytechnikában alkalmazzák, lehet vele érvelni, de ott a motoroknak nem hosszútávot kell kibírni. nekem 8, aki beleteszi, hát tegye.[/quote]


[/quote]

))) ez jo, bejaratos legszuro. MOst hirtelen nem talaltam meg azt ahol errol olvastam, de itt van az, hogy nem 40ezer km-ent kell tisztitani, hanem 50ezer merfoldenkent.
http://www.knfilters.com/cleaning.htm



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. szeptember 27. szombat, 16:47


YELLOW írta:
[/quote


nekem még mindig hihetetlen, ahogy megismertelek, hogy a sport szűrő mellett állsz ki. nekem ez olyan fura valahogy nekem olyan, mintha ez nem férne össze a Te mentalitásoddal
amúgy papírszűrő csere után valóban érezni. de most én akárhogy gondolkozom ezen, hiába mosható, nekem inkább tutti biztosan szűrjön, és cserélem, eldobom, mint mosogassam, főleg, hogy esetemben nem olyan egyszerű a csere sem. nagyon szét kell szedni. nem mellesleg amit esetleg ad a sportlégszűrő, én meg vagyok anélkül is. szerintem valahogy ilyen szinten nem éri meg, az a sok fajta "okosítás", amik vannak.

Szia Y!
Nálam csak gazdasági megfontolások vezettek a mosható szűrőhöz. Ha eszembe jut, kimosom, nem szarakodok azokkal a papír szűrőkkel. Szerintem ez jobban is szűr mint a papír, erről meggyőződtem, mielőtt azt az első autómba beraktam! De ez csak az én véleményem, tapasztalatom, nem akarom senkire rátukmálni, mindenki azt tesz, amit akar!
hil







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. szeptember 27. szombat, 16:48

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. szeptember 27. szombat, 16:31


hil írta:
Sziasztok!
Minden autómban ilyen szűrő volt (nem a direkt, hanem a papírszűrő helyére berakható), 15K után mostam, olajoztam. Soha egyik autómban sem okozott semilyen problémát, még a légtömegmérőnél sem. Ezt nem hallottam, hanem a saját tapasztalatomat írtam le. Jelenleg is ilyen szűrőt használok! Azért ha összeveted a márkás papírszűrő árával.... de ez már részletkérdés.... szerintem olcsóbb. És nem a hangja miatt vettem meg. Azt valóban tapasztalom, ha kimosom, utána jobban megy az autó és kevesebb a fogyasztás is. De ugyanezt lehet tapasztalni akkor is, ha a papír szűrőt újra cseréled.Érezhető!
hil


nekem még mindig hihetetlen, ahogy megismertelek, hogy a sport szűrő mellett állsz ki. nekem ez olyan fura valahogy nekem olyan, mintha ez nem férne össze a Te mentalitásoddal
amúgy papírszűrő csere után valóban érezni. de most én akárhogy gondolkozom ezen, hiába mosható, nekem inkább tutti biztosan szűrjön, és cserélem, eldobom, mint mosogassam, főleg, hogy esetemben nem olyan egyszerű a csere sem. nagyon szét kell szedni. nem mellesleg amit esetleg ad a sportlégszűrő, én meg vagyok anélkül is. szerintem valahogy ilyen szinten nem éri meg, az a sok fajta "okosítás", amik vannak.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. szeptember 27. szombat, 16:23


YELLOW írta:
negativ0001 írta:
Rulez78 írta:
YELLOW írta:
Rulez78 írta:
YELLOW írta:
Rulez78 írta: Sziasztok!
E36 316i-vel van valakinek tapasztalata e témában?
Előre is köszönöm a válaszokat!


nem lesz tőle versenygép... felesleges

Nem is az hogy versenygép legyen abból már kinőttem. Csak,hogy valami javul e tőle vagy csak rontanék rajta.



inkább több hátránya van mint előnye. ha kevés olajjal fújod be, akkor nem szűr, ha sokat, akkor a légtömegmérő sínyli meg, ráadásul 3-5ezrenként mosni kell. nem ér annyit az egész, hogy elgyen egy kicsit morgósabb szívóhang.

Èrtem.Köszi szèpen!


3-5ezrenkent mosni ??????? Honnan veszed ezt? A K&N honlapjan eppen azt irja, hogy 5-7ezer (vagy attol fugg hol jarsz vele) km utan szur jol es tisztitani csak 30-40000km utan kell, persze attol fugg hol jarsz vele, de gondolom nem sivatagban es ha ott akkor arra van legszuro zsak. Amugy latod, hogy mikor kell tisztitani. Akkor amikor a piros szine eltunik a szuron, de meg ekkor is ok. A masik lehetoseg az, hogy nagyobb szurot veszel, mint ami kellene es igy meg kesobb kell tisztitani.



5-7ezer alatt be kell járatni? vagy mi? nem hiszem, hogy márkás drága szűrőbe gondolkozna valaki. mellesleg lehet az K&N azért a 40ezer km erős túlzás. (még papír szűrőnél is) én akiket ismerek és dircsiszürcsijük van/volt, mindenki 5-7ezrenként mosta. nekem is ez rémlik régről, mikor olvasgattam a témában.
mondjuk a téma címe a sportlégszűrő, de itt sokan fogalomzavarban vannak, és sokan a dircsiszürcsire gondolnak. a sportlégszűrő az más. de a 40ezer km ott is sok.
a versenytechnikában alkalmazzák, lehet vele érvelni, de ott a motoroknak nem hosszútávot kell kibírni. nekem 8, aki beleteszi, hát tegye.

Sziasztok!
Minden autómban ilyen szűrő volt (nem a direkt, hanem a papírszűrő helyére berakható), 15K után mostam, olajoztam. Soha egyik autómban sem okozott semilyen problémát, még a légtömegmérőnél sem. Ezt nem hallottam, hanem a saját tapasztalatomat írtam le. Jelenleg is ilyen szűrőt használok! Azért ha összeveted a márkás papírszűrő árával.... de ez már részletkérdés.... szerintem olcsóbb. És nem a hangja miatt vettem meg. Azt valóban tapasztalom, ha kimosom, utána jobban megy az autó és kevesebb a fogyasztás is. De ugyanezt lehet tapasztalni akkor is, ha a papír szűrőt újra cseréled.Érezhető!
hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. szeptember 27. szombat, 06:51


negativ0001 írta:
Rulez78 írta:
YELLOW írta:
Rulez78 írta:
YELLOW írta:
Rulez78 írta: Sziasztok!
E36 316i-vel van valakinek tapasztalata e témában?
Előre is köszönöm a válaszokat!


nem lesz tőle versenygép... felesleges

Nem is az hogy versenygép legyen abból már kinőttem. Csak,hogy valami javul e tőle vagy csak rontanék rajta.



inkább több hátránya van mint előnye. ha kevés olajjal fújod be, akkor nem szűr, ha sokat, akkor a légtömegmérő sínyli meg, ráadásul 3-5ezrenként mosni kell. nem ér annyit az egész, hogy elgyen egy kicsit morgósabb szívóhang.

Èrtem.Köszi szèpen!


3-5ezrenkent mosni ??????? Honnan veszed ezt? A K&N honlapjan eppen azt irja, hogy 5-7ezer (vagy attol fugg hol jarsz vele) km utan szur jol es tisztitani csak 30-40000km utan kell, persze attol fugg hol jarsz vele, de gondolom nem sivatagban es ha ott akkor arra van legszuro zsak. Amugy latod, hogy mikor kell tisztitani. Akkor amikor a piros szine eltunik a szuron, de meg ekkor is ok. A masik lehetoseg az, hogy nagyobb szurot veszel, mint ami kellene es igy meg kesobb kell tisztitani.



5-7ezer alatt be kell járatni? vagy mi? nem hiszem, hogy márkás drága szűrőbe gondolkozna valaki. mellesleg lehet az K&N azért a 40ezer km erős túlzás. (még papír szűrőnél is) én akiket ismerek és dircsiszürcsijük van/volt, mindenki 5-7ezrenként mosta. nekem is ez rémlik régről, mikor olvasgattam a témában.
mondjuk a téma címe a sportlégszűrő, de itt sokan fogalomzavarban vannak, és sokan a dircsiszürcsire gondolnak. a sportlégszűrő az más. de a 40ezer km ott is sok.
a versenytechnikában alkalmazzák, lehet vele érvelni, de ott a motoroknak nem hosszútávot kell kibírni. nekem 8, aki beleteszi, hát tegye.