YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 22:34


kempelen írta:

Semmi gond értem én. Csak a többiek néznak majd furcsán.

Mintha magammal beszélgetnék



nincs ebben semmi baj

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 22:18


kempelen írta:
anubisz írta: Basszus a tied elé ment amit írtam,pedig alul írtam a lezárásod után.Nem értem.Oda rakta,mintha te írtad volna. Mért csinálja?


Semmi gond értem én. Csak a többiek néznak majd furcsán.

Mintha magammal beszélgetnék



Nem tudom miért csinálja,pedig a quote alá írok mindig.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 22:10


anubisz írta: Basszus a tied elé ment amit írtam,pedig alul írtam a lezárásod után.Nem értem.Oda rakta,mintha te írtad volna. Mért csinálja?


Semmi gond értem én. Csak a többiek néznak majd furcsán.

Mintha magammal beszélgetnék



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 22:07


Basszus a tied elé ment amit írtam,pedig alul írtam a lezárásod után.Nem értem.Oda rakta,mintha te írtad volna. Mért csinálja?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 22:06


kempelen írta:
anubisz írta:
b_imi írta:
anubisz írta:
Nekem nincs gondom az üveggel. Kicsi rozsdafolt van a keretnél,sajnos csak úgy lehet javítani tökéletesen,ha üveg ki van véve,mert befut alá.Viszont ha már ilyen kockázatos inkább rakatok be ujjat,mert az a gond,hogy az évek alatt a sok kavics,kő,sok kis apró alig látható sérülés van rajta,ami nappal nem zavaró,csak éjjel,ha szembe világítanak,és főleg ha esik,nagyon szórja a fényt. Ezért nem szedettem még ki,mert inkább újat teszek be. Hú,milyen lehet kristálytiszta üvegen kilátni. Azért,ha már 43 ezret fizetek negyed évre,egy szélvédő csere belefog férni. Nekem nem kel pénz,betolom a márkaszervizbe,aztán csere,ott meg intéznek mindent a biztosítóval. A kis festést meg kifizetem.


Na én pont ezek miatt cseréltettem ki. Aki ezt az üveget egyben, sérülés nélkül kiveszi, az nagy penge a szakmájában, vagy nagyon ráér.


Nekem mondták is,lehet attól indult meg a rozsda,mert volt cserélve és felsértették a festést,mert én is láttam,hogy kapargatják le a régi ragasztót.
Akit én láttam,az ilyen szőnyeg,vagy linóleum vágóval karistolta,szóval gondolhatod az mit tesz a festéssel.

Pontosan,nekem pont úgy van.Szétbaszták a festést,aztán bevágták a szélvédőt és kész.Mert gyári van benne,de már nem az eredeti.
Kivételkor akaratlanul is megsérülhet a fényezés. Persze nem arra gondolok, hogy a tető mert az már ocsmány munkavégzés. De ha rendesen el van távolítva a régi cucc maradéka és a régi ragasztó környékén megsérül a fényezés, de primerrel rendesen ki van kenve a karosszéria akkor a további rozsdásodások elkerülhetőek. Az új üveg berakásakor pedig úgysem látszik semmi. Ehhez viszont lelkiismeretes szakemberre van szükség. Mert ha nem, akkor elindul a rozsda a keret alól és egy idő után már látszik a rozsda a gumikeret mellett is.




státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 22:00


anubisz írta:
b_imi írta:
anubisz írta:
Nekem nincs gondom az üveggel. Kicsi rozsdafolt van a keretnél,sajnos csak úgy lehet javítani tökéletesen,ha üveg ki van véve,mert befut alá.Viszont ha már ilyen kockázatos inkább rakatok be ujjat,mert az a gond,hogy az évek alatt a sok kavics,kő,sok kis apró alig látható sérülés van rajta,ami nappal nem zavaró,csak éjjel,ha szembe világítanak,és főleg ha esik,nagyon szórja a fényt. Ezért nem szedettem még ki,mert inkább újat teszek be. Hú,milyen lehet kristálytiszta üvegen kilátni. Azért,ha már 43 ezret fizetek negyed évre,egy szélvédő csere belefog férni. Nekem nem kel pénz,betolom a márkaszervizbe,aztán csere,ott meg intéznek mindent a biztosítóval. A kis festést meg kifizetem.


Na én pont ezek miatt cseréltettem ki. Aki ezt az üveget egyben, sérülés nélkül kiveszi, az nagy penge a szakmájában, vagy nagyon ráér.


Nekem mondták is,lehet attól indult meg a rozsda,mert volt cserélve és felsértették a festést,mert én is láttam,hogy kapargatják le a régi ragasztót.
Akit én láttam,az ilyen szőnyeg,vagy linóleum vágóval karistolta,szóval gondolhatod az mit tesz a festéssel.


Kivételkor akaratlanul is megsérülhet a fényezés. Persze nem arra gondolok, hogy a tető mert az már ocsmány munkavégzés. De ha rendesen el van távolítva a régi cucc maradéka és a régi ragasztó környékén megsérül a fényezés, de primerrel rendesen ki van kenve a karosszéria akkor a további rozsdásodások elkerülhetőek. Az új üveg berakásakor pedig úgysem látszik semmi. Ehhez viszont lelkiismeretes szakemberre van szükség. Mert ha nem, akkor elindul a rozsda a keret alól és egy idő után már látszik a rozsda a gumikeret mellett is.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 21:40


b_imi írta:
anubisz írta:
Nekem nincs gondom az üveggel. Kicsi rozsdafolt van a keretnél,sajnos csak úgy lehet javítani tökéletesen,ha üveg ki van véve,mert befut alá.Viszont ha már ilyen kockázatos inkább rakatok be ujjat,mert az a gond,hogy az évek alatt a sok kavics,kő,sok kis apró alig látható sérülés van rajta,ami nappal nem zavaró,csak éjjel,ha szembe világítanak,és főleg ha esik,nagyon szórja a fényt. Ezért nem szedettem még ki,mert inkább újat teszek be. Hú,milyen lehet kristálytiszta üvegen kilátni. Azért,ha már 43 ezret fizetek negyed évre,egy szélvédő csere belefog férni. Nekem nem kel pénz,betolom a márkaszervizbe,aztán csere,ott meg intéznek mindent a biztosítóval. A kis festést meg kifizetem.


Na én pont ezek miatt cseréltettem ki. Aki ezt az üveget egyben, sérülés nélkül kiveszi, az nagy penge a szakmájában, vagy nagyon ráér.


Nekem mondták is,lehet attól indult meg a rozsda,mert volt cserélve és felsértették a festést,mert én is láttam,hogy kapargatják le a régi ragasztót.
Akit én láttam,az ilyen szőnyeg,vagy linóleum vágóval karistolta,szóval gondolhatod az mit tesz a festéssel.


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 21:29


anubisz írta:
Nekem nincs gondom az üveggel. Kicsi rozsdafolt van a keretnél,sajnos csak úgy lehet javítani tökéletesen,ha üveg ki van véve,mert befut alá.Viszont ha már ilyen kockázatos inkább rakatok be ujjat,mert az a gond,hogy az évek alatt a sok kavics,kő,sok kis apró alig látható sérülés van rajta,ami nappal nem zavaró,csak éjjel,ha szembe világítanak,és főleg ha esik,nagyon szórja a fényt. Ezért nem szedettem még ki,mert inkább újat teszek be. Hú,milyen lehet kristálytiszta üvegen kilátni. Azért,ha már 43 ezret fizetek negyed évre,egy szélvédő csere belefog férni. Nekem nem kel pénz,betolom a márkaszervizbe,aztán csere,ott meg intéznek mindent a biztosítóval. A kis festést meg kifizetem.


Na én pont ezek miatt cseréltettem ki. Aki ezt az üveget egyben, sérülés nélkül kiveszi, az nagy penge a szakmájában, vagy nagyon ráér.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 21:14


kempelen írta:
anubisz írta:
kempelen írta:
anubisz írta: Még ilyet,le írtam a dumát,aztán eltűnt mikor entert nyomtam,na nem írom le mégegyszer. Ilyenkor szét Ba... az ideg.


Írd csak le Acerolacsászár nyugodtan

Kiváncsi vagyok.



Csak azt akartam,hogy van ott felül valami kis gumi rész,nem igen figyeltem,de azért írtam,mert azt hittem teljes gumi ágyazásra gondoltál,mint a régebbi kocsiknál,ahol secc,perc alatt kikapták. Én nem kockáztatok. Inkább megdobom egy kővel.Van Cascók 0% os szélvédőkár önrésszel kötve. Ha kivetetem és elrepesztik,akkor ott már vakarózhatok magamnak.Én meg nem teszek be 12 ezres utángyártottat. A gyári meg van vagy 70 ezer.


Igen. Van egy vékony gumi keret a szélvédő körül. Amikor új az üveg ezt a keretet teszik fel köré. Így ragasztják bele a kasztniba, de ilyenkor óhatatlanul összeér a ragasztóval.

Kivételkor vagy kitépik a keretet mielött nekilátnak kiszedni az üveget vagy azzal együtt vágják ki, de mindegyik esetben sérül. Ha netán mégis kijönne egyben, akkor a rángatástól, húzástól és az autóban eltöltöt idő miatt úgysem lesz jó. Tehát ezért ha veszel új üveget vagy veszel a bontóban használtat, akkor is kell egy új keret (gumikeret) a beépítés elött. Típusa válogatja mennyibe kerül, 6-8-10-12 ezer kürül mozog.

Mivel az üveg általában olyan, mint a pohár azaz nem kopik, hanem törik, esetleg érdemes bontóban szétnézned és olcsón venni gyári szélvédőt. Ha már kint van és egyben kijött, azaz sérülésmentes, akkor nincs értelme gyári újat venni. Meg kell szépen pucolni a bontottat és ugyanolyan jó lesz mint az új. Persze ha tényleg szép állapotban van. 20-30 körül biztosan kapsz gyári bontottat.


Nekem nincs gondom az üveggel. Kicsi rozsdafolt van a keretnél,sajnos csak úgy lehet javítani tökéletesen,ha üveg ki van véve,mert befut alá.Viszont ha már ilyen kockázatos inkább rakatok be ujjat,mert az a gond,hogy az évek alatt a sok kavics,kő,sok kis apró alig látható sérülés van rajta,ami nappal nem zavaró,csak éjjel,ha szembe világítanak,és főleg ha esik,nagyon szórja a fényt. Ezért nem szedettem még ki,mert inkább újat teszek be. Hú,milyen lehet kristálytiszta üvegen kilátni. Azért,ha már 43 ezret fizetek negyed évre,egy szélvédő csere belefog férni. Nekem nem kel pénz,betolom a márkaszervizbe,aztán csere,ott meg intéznek mindent a biztosítóval. A kis festést meg kifizetem.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 21:02


anubisz írta:
kempelen írta:
anubisz írta: Még ilyet,le írtam a dumát,aztán eltűnt mikor entert nyomtam,na nem írom le mégegyszer. Ilyenkor szét Ba... az ideg.


Írd csak le Acerolacsászár nyugodtan

Kiváncsi vagyok.



Csak azt akartam,hogy van ott felül valami kis gumi rész,nem igen figyeltem,de azért írtam,mert azt hittem teljes gumi ágyazásra gondoltál,mint a régebbi kocsiknál,ahol secc,perc alatt kikapták. Én nem kockáztatok. Inkább megdobom egy kővel.Van Cascók 0% os szélvédőkár önrésszel kötve. Ha kivetetem és elrepesztik,akkor ott már vakarózhatok magamnak.Én meg nem teszek be 12 ezres utángyártottat. A gyári meg van vagy 70 ezer.


Igen. Van egy vékony gumi keret a szélvédő körül. Amikor új az üveg ezt a keretet teszik fel köré. Így ragasztják bele a kasztniba, de ilyenkor óhatatlanul összeér a ragasztóval.

Kivételkor vagy kitépik a keretet mielött nekilátnak kiszedni az üveget vagy azzal együtt vágják ki, de mindegyik esetben sérül. Ha netán mégis kijönne egyben, akkor a rángatástól, húzástól és az autóban eltöltöt idő miatt úgysem lesz jó. Tehát ezért ha veszel új üveget vagy veszel a bontóban használtat, akkor is kell egy új keret (gumikeret) a beépítés elött. Típusa válogatja mennyibe kerül, 6-8-10-12 ezer kürül mozog.

Mivel az üveg általában olyan, mint a pohár azaz nem kopik, hanem törik, esetleg érdemes bontóban szétnézned és olcsón venni gyári szélvédőt. Ha már kint van és egyben kijött, azaz sérülésmentes, akkor nincs értelme gyári újat venni. Meg kell szépen pucolni a bontottat és ugyanolyan jó lesz mint az új. Persze ha tényleg szép állapotban van. 20-30 körül biztosan kapsz gyári bontottat.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 20:43


kempelen írta:
anubisz írta: Még ilyet,le írtam a dumát,aztán eltűnt mikor entert nyomtam,na nem írom le mégegyszer. Ilyenkor szét Ba... az ideg.


Írd csak le Acerolacsászár nyugodtan

Kiváncsi vagyok.



Csak azt akartam,hogy van ott felül valami kis gumi rész,nem igen figyeltem,de azért írtam,mert azt hittem teljes gumi ágyazásra gondoltál,mint a régebbi kocsiknál,ahol secc,perc alatt kikapták. Én nem kockáztatok. Inkább megdobom egy kővel.Van Cascók 0% os szélvédőkár önrésszel kötve. Ha kivetetem és elrepesztik,akkor ott már vakarózhatok magamnak.Én meg nem teszek be 12 ezres utángyártottat. A gyári meg van vagy 70 ezer.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 20:23


anubisz írta: Még ilyet,le írtam a dumát,aztán eltűnt mikor entert nyomtam,na nem írom le mégegyszer. Ilyenkor szét Ba... az ideg.


Írd csak le Acerolacsászár nyugodtan

Kiváncsi vagyok.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 19:26


Még ilyet,le írtam a dumát,aztán eltűnt mikor entert nyomtam,na nem írom le mégegyszer. Ilyenkor szét Ba... az ideg.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 19:24


kempelen írta:
anubisz írta:
kempelen írta: Urak!

A szélvédő nem a szélvédős szakember balfaszsága vagy ügyessége miatt reped meg (hacsak tényleg nem olyan suta amatőr), hanem a karosszériában lévő feszültség miatt amit az autóban kialakul egy baleset vagy csak az évek múlása miatt.
Olyan szakembert aki azt ígéri hogy 100%-ra tuti kiveszi úgy a szélvédőt, hogy nem reped meg nem fogtok találni sehol.

Olyan szélvédőst biztos találni aki a legjobb tudása szerint és a legjobb szerszámokkal szedi ki az üveget, de az sem ad 100% bizonyosságot arra hogy egyben kijön az üveg, így mindig lesz esély arra, hogy megszalad az üveg.

Ráadásul az már most borítékolható hogy ha az üveg egyben ki is jön szükség lesz egy új szélvédő gumi keretre és az sem mindig olcsó...

Első szélvédőről beszélgetünk most, nem ragasztott oldalüvegről.

Van ott valami,de nem figyeltem. Azt hittem úgy gondolod,hogy gumikeretbe van ágyazva mint régen. Azt nem láttam,hogy szedik ki,csak mikor visszarakják. Én inkább nem kockáztatok,inkább kiverem a picsába.Cascóm is van 0%-os szélvédőkárra kötve,úgyhogy teljes árat fizetik.Ha szétrepesztik,ott már nem tudok kavarni.



Itt valami nem stimmel. Ha gumis lenne nem aggódna senki.Az a gond,hogy ragasztva van és úgy kéne kiszedni.Miért,a te E46 nak nem ragasztott az első üvegje?


Az enyém is ragasztott, mi ezzel a baj?

A te szélvédőd körül nincs talán gumi?

Ha azt vágják, nehogy azt hidd, hogy elötte kiszedik neked és majd visszateszik. Főleg hogy a szélvédőragasztó azt is fogja jó esetben.




státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 19:15


anubisz írta:
kempelen írta: Urak!

A szélvédő nem a szélvédős szakember balfaszsága vagy ügyessége miatt reped meg (hacsak tényleg nem olyan suta amatőr), hanem a karosszériában lévő feszültség miatt amit az autóban kialakul egy baleset vagy csak az évek múlása miatt.
Olyan szakembert aki azt ígéri hogy 100%-ra tuti kiveszi úgy a szélvédőt, hogy nem reped meg nem fogtok találni sehol.

Olyan szélvédőst biztos találni aki a legjobb tudása szerint és a legjobb szerszámokkal szedi ki az üveget, de az sem ad 100% bizonyosságot arra hogy egyben kijön az üveg, így mindig lesz esély arra, hogy megszalad az üveg.

Ráadásul az már most borítékolható hogy ha az üveg egyben ki is jön szükség lesz egy új szélvédő gumi keretre és az sem mindig olcsó...

Első szélvédőről beszélgetünk most, nem ragasztott oldalüvegről.





Itt valami nem stimmel. Ha gumis lenne nem aggódna senki.Az a gond,hogy ragasztva van és úgy kéne kiszedni.Miért,a te E46 nak nem ragasztott az első üvegje?


Az enyém is ragasztott, mi ezzel a baj?

A te szélvédőd körül nincs talán gumi?

Ha azt vágják, nehogy azt hidd, hogy elötte kiszedik neked és majd visszateszik. Főleg hogy a szélvédőragasztó azt is fogja jó esetben.