SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. június 22. kedd, 16:37


Fu......szedetem szet en is akkor.
Hany km volt a motorba ?


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. június 22. kedd, 14:48


én már rég kidobáltam őket csak a helyet foglalták,

Sajnálom ami a kocsiddal történt

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. június 22. kedd, 12:03


icee írta: Sziasztok,


Sajnos belefutottam a letoro pillangoszelep problemajaba, motorcsere lesz
Info-t szeretnek kerni tudtok-e meg ilyen "gyermekbetegsegrol", mit erdemes ill muszaj megcsinalni meg, hogy ne fussak bele hasonlo zsebbenyulos mutatvanyba.


Koszi es udv,
icee


Ui: Toresse ki mindenki vagy tartsa tisztan, mert nincs annal rosszabb mikor aztmondja a szaki, hogy komplett motorcsere...


Igazán sajnálom!

Éppen két-három hete dobáltam ki őket és cseréltem ki erre. Nekem nem tetszett, hogy belelőg valami a szívócsőbe, így komplett cseréltem.





státusz icee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2010. június 22. kedd, 06:22


Sziasztok,


Sajnos belefutottam a letoro pillangoszelep problemajaba, motorcsere lesz
Info-t szeretnek kerni tudtok-e meg ilyen "gyermekbetegsegrol", mit erdemes ill muszaj megcsinalni meg, hogy ne fussak bele hasonlo zsebbenyulos mutatvanyba.


Koszi es udv,
icee


Ui: Toresse ki mindenki vagy tartsa tisztan, mert nincs annal rosszabb mikor aztmondja a szaki, hogy komplett motorcsere...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2010. március 26. péntek, 09:19


BWauto írta:
Burns írta:
BarG írta: Bocs, de szerintem elektromosan van állítva (lenne)a klapnik tengelye, nem vákuummal.





A klapnikat minden esetben vákum vezérli. Elméletileg ez egy változó hosszúságú szívócsövet eredményez ami pedig némi nyomatéknövekedéssel jár alacsony fordulaton de amúgy semmi értelme.Pl E53 X5 soha nem is volt benne gyárilag.de megnyugtatásképp a 2005/9 utáni autókban már más technológiával készül ez az izé ami már nem esik szét és nem csinál kárt.
balázs



HA oda van figyelve rá,értem itt rendszeres takarítás ellenőrzés sztem nincs ezzel semmi baj.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2003

státusz BWauto

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2010. március 26. péntek, 00:44


Burns írta:
BarG írta: Bocs, de szerintem elektromosan van állítva (lenne)a klapnik tengelye, nem vákuummal.





A klapnikat minden esetben vákum vezérli. Elméletileg ez egy változó hosszúságú szívócsövet eredményez ami pedig némi nyomatéknövekedéssel jár alacsony fordulaton de amúgy semmi értelme.Pl E53 X5 soha nem is volt benne gyárilag.de megnyugtatásképp a 2005/9 utáni autókban már más technológiával készül ez az izé ami már nem esik szét és nem csinál kárt.
balázs

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. március 22. hétfő, 21:13


BarG írta: Bocs, de szerintem elektromosan van állítva (lenne)a klapnik tengelye, nem vákuummal.






BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. március 22. hétfő, 20:39


Bocs, de szerintem elektromosan van állítva (lenne)a klapnik tengelye, nem vákuummal.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. március 22. hétfő, 20:36


Igen.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. március 22. hétfő, 20:27


A Vacumm box-ot benne hagytátok a ledugózás után?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. március 22. hétfő, 19:51


Attól még a tengely mentén éppúgy fog szivárogni az olaj ......

státusz Pozsika

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2010. március 22. hétfő, 11:05


Sziasztok!

Az NT autósok kiszedik, kitörik nekem a pillangószelepeket, ha megkérem Őket? És nem fognak hülyének nézni, ha ilyet kérek tőlük?

Pozsi

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. március 20. szombat, 23:42


Hát, e fórum nagy tudorai közül senki se tudta/akarta elárulni, hogy vajon az én gépem szívócsövének - amit még cikkszámmal is beazonosítottam - melyik dugózókészlet felelne meg, a kisebb, vagy a nagyobb.

Áthidaló megoldásként rendeltem mindkét fajtából egy készletet és megállapodtam a szerelőmmel, hogy amelyik nem kell, azt átveszi. Megérkezett egy kedves topiktársunk jóvoltából a csomag, az előzőekben általam belinkelt kép szerinti - köszönet érte itt is. Szép igényes munka és tökéletesen illeszkedik a helyére.

Tegnap megejtettük a dugózást, a szívócsőre azt nem mondhatom, hogy tiszta volt, de így 188e km után vékony olajos koromréteg volt benne, elhanyagolható vastagságú. A klapnik meglepően jó állapotban voltak, picit lötyögtek csak, viszont a tengely mentén szivárgott az olaj.

A művelet után elindítottam a motort - és semmi változást nem érzékelek, ugyanúgy megy, több füstöt se látok - mi a fenének is kellett ezt a motorgyilkos időzített bombát beépíteni???

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Zelzo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2010. március 20. szombat, 18:30


Üdv mindenkinek.

Elmúlt héten én is kitakarítottam az EGR szelepet, a szívócsonkot, a szívócsonk szelepeket (még meg volt mind a 4). Volt benne retek rendesen. Ahogy néztem, le kellett volna szedni a szelepfedelet is, mivel a szívócsonk ide csatlakozik be, és az is tele volt korommal. Gyakorlatilag az egész csőfalon, 2-3mm vastagon, nem olajos korom volt, van lerakódva. Kicsit kézzel megpiszkáltam, de láttam, hogy kis darabok váltak le róla így inkább hagytam. A kérdésem az lenne, hogy a szelepfedél levételéhez ki kell venni a porlasztókat is? Ha igen akkor ki kell cserélni a porlasztó tömítéseket is, valamint a szelepfedél tömítés újra felhasználható-e?


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 16:01


Hori írta:
bmw320 írta: Ja! Én a pill.szelepeket kitörtem a f.ba és kész. már több mint egy éve, csak így nem kell kitörni hanem ledugózzák akkor?


igen igen ezek arra jók! Én csak a tengelyröl szedtem le a lemezeket és ment vissza


Nem csak az a probléma, hogy a kis klapni beesik a hengerbe, bár nyilván ez a komolyabb ügy. Hanem olaj szivárog ki rajta és folyik végig a motorblokk oldalán, sokszor az izzításvezérlõt is ez teszi tönkre - mondják, bár én nem láttam, hogy abba az olaj hol tud belefolyni. Ha ledugózod, akkor se a klapni nem jelent tovább veszélyt, se olaj nem fog távozni rajta. Egyre kell ügyelni, mégpedig arra, hogy a gumigyûrû olajálló legyen, ami tömít. De már Nyíregyházáról is hallottam, hogy fémmunkás ember dolgozik hasonló projekten, nem tudom, honnan fog bejönni elõször a megvalósult termék. Szerelõ mondott olyat is, hogy meg kell venni az E39 szívócsövét, azon még ilyen fasságok nem voltak - de ez ugye csak a 6 hengereseknél mûxik.