Elküldve: 2010. június 22. kedd, 16:37
Fu......szedetem szet en is akkor.
Hany km volt a motorba ?
Elküldve: 2010. június 22. kedd, 14:48
Elküldve: 2010. június 22. kedd, 12:03
icee írta: Sziasztok,
Sajnos belefutottam a letoro pillangoszelep problemajaba, motorcsere lesz
Info-t szeretnek kerni tudtok-e meg ilyen "gyermekbetegsegrol", mit erdemes ill muszaj megcsinalni meg, hogy ne fussak bele hasonlo zsebbenyulos mutatvanyba.
Koszi es udv,
icee
Ui: Toresse ki mindenki vagy tartsa tisztan, mert nincs annal rosszabb mikor aztmondja a szaki, hogy komplett motorcsere...
Elküldve: 2010. június 22. kedd, 06:22
Elküldve: 2010. március 26. péntek, 09:19
BWauto írta:Burns írta:BarG írta: Bocs, de szerintem elektromosan van állítva (lenne)a klapnik tengelye, nem vákuummal.
A klapnikat minden esetben vákum vezérli. Elméletileg ez egy változó hosszúságú szívócsövet eredményez ami pedig némi nyomatéknövekedéssel jár alacsony fordulaton de amúgy semmi értelme.Pl E53 X5 soha nem is volt benne gyárilag.de megnyugtatásképp a 2005/9 utáni autókban már más technológiával készül ez az izé ami már nem esik szét és nem csinál kárt.
balázs
Elküldve: 2010. március 26. péntek, 00:44
Burns írta:BarG írta: Bocs, de szerintem elektromosan van állítva (lenne)a klapnik tengelye, nem vákuummal.
Elküldve: 2010. március 22. hétfő, 20:39
Elküldve: 2010. március 22. hétfő, 19:51
Elküldve: 2010. március 22. hétfő, 11:05
Elküldve: 2010. március 20. szombat, 23:42
Elküldve: 2010. március 20. szombat, 18:30
Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 16:01
Hori írta:bmw320 írta: Ja! Én a pill.szelepeket kitörtem a f.ba és kész. már több mint egy éve, csak így nem kell kitörni hanem ledugózzák akkor?
igen igen ezek arra jók! Én csak a tengelyröl szedtem le a lemezeket és ment vissza