jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. június 02. vasárnap, 18:53


nickname írta:
Mindenki másképp gondolkodik


Olvashattad, hogy mind a két fickó költ a kocsijára rendesen. Oda van figyelve az autóra, szervizelik ha kell. Nem ezen az alkatrészen múlik, hogy jók-e a kocsik. 30ezret én is sokallnék két műanyag darabért, amik valószínűleg csak az M3 fékek hűtésére kellenek. Nem ezen múlik, hogy ki hogy bánik a kocsival. Valóban másképp gondolkodunk.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 02. vasárnap, 19:15

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2013. június 02. vasárnap, 18:45


nickname írta:
jons írta:
BalaBMW írta:
Köszi az infót! Pár nap és kiderül, hogy mit sikerül csinálni!


Ilyen ronda autók és még nem is költötök rá... hát ilyet. Mekkora spórolósok vagytok. Undorodom tőletek Na ezért nem veszek ilyen autókat, főleg nem Magyarországról


Mindenki másképp gondolkodik



Igazából nem értem, hogy most miért lettem betalálva... Egy szóval sem írtam, hogy ki akarom spórolni hanem pontosan ezért kérdeztem, hogy kell-e mert nem tudtam semmi biztosat. Miután még nem raktunk össze mindent így azt sem tudom hogyan tudom majd berakni a ködlámpa takarók miatt ("Pár nap és kiderül, hogy mit sikerül csinálni"). Remélem majd még az is hozzá jön, hogy biztos valami csili-vili homasitás szart rakok fel... Eddig is mindenből a legjobbat kapta a kocsi és ezután is így lesz...

veszkoo85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz veszkoo85

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 212

Elküldve: 2013. június 02. vasárnap, 18:44


szotakdavid írta:
Szilagyigergo írta:
megvárom a rugócserét és ha még mindig nyikkanik meg ráz rászánom magam és szétszedetem az egész hátulját! most már jó lenne a végére járni mert három hónapja mióta megvettem fojamatosan szerelőhöz hordom! egyszer azért elfogynak a gondok ugye?? kösz a tippeket.....


Kiszálláskor hallani a nyikorgó hangot??


szeva,intézz valami talit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. június 02. vasárnap, 18:20


Szilagyigergo írta:
megvárom a rugócserét és ha még mindig nyikkanik meg ráz rászánom magam és szétszedetem az egész hátulját! most már jó lenne a végére járni mert három hónapja mióta megvettem fojamatosan szerelőhöz hordom! egyszer azért elfogynak a gondok ugye?? kösz a tippeket.....


Kiszálláskor hallani a nyikorgó hangot??

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. június 02. vasárnap, 18:08


jons írta:
BalaBMW írta:
Köszi az infót! Pár nap és kiderül, hogy mit sikerül csinálni!


Ilyen ronda autók és még nem is költötök rá... hát ilyet. Mekkora spórolósok vagytok. Undorodom tőletek Na ezért nem veszek ilyen autókat, főleg nem Magyarországról


Mindenki másképp gondolkodik



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. június 02. vasárnap, 18:00


BalaBMW írta:
Köszi az infót! Pár nap és kiderül, hogy mit sikerül csinálni!


Ilyen ronda autók és még nem is költötök rá... hát ilyet. Mekkora spórolósok vagytok. Undorodom tőletek Na ezért nem veszek ilyen autókat, főleg nem Magyarországról

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2013. június 02. vasárnap, 16:41


YELLOW írta:
BalaBMW írta:
Nem azt mondtam, hogy nem érdemli meg mert eddig is mindent megkapott bőven. Most rakjuk össze az új löksit az új kiegészítőkkel, de nem tudtam, hogy ez szükséges-e vagy sem. Még előbb ki kell találnom, hogy a ködlámpa takarókkal hogyan lehet összehozni. Erre irányult a "meglátjuk akkor..." rész.


a gyárit nem fogod tudni összehozni, a ködlámpa tartóval.
itt egy kép ha jól megnézet a középső rácsnél látszanak a gyári fékhőtő részei, ugya nagyobb rész oda esik a rácshoz a levegő be tud menni rajta. a hűtőcső másik oldala, ami a kodlámpa felé esik, az egy picit ki fog lógni a rács melletti lökös anyag mellett. de ezt a kis részt be lehet igazgatni a perem mögé. mondom ami gáz lehet, hogy a ködlámpa taró mellett luk lesz a múanyag dob felé, és ugye ott a hőfokszenzor, meg madzaga látszani fog, gyakorlatilag alig lehet észrevenni, szinte egyik képen sem látszik, akkor látom ha mosom az autót...



Köszi az infót! Pár nap és kiderül, hogy mit sikerül csinálni!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 02. vasárnap, 16:22


BalaBMW írta:
Nem azt mondtam, hogy nem érdemli meg mert eddig is mindent megkapott bőven. Most rakjuk össze az új löksit az új kiegészítőkkel, de nem tudtam, hogy ez szükséges-e vagy sem. Még előbb ki kell találnom, hogy a ködlámpa takarókkal hogyan lehet összehozni. Erre irányult a "meglátjuk akkor..." rész.


a gyárit nem fogod tudni összehozni, a ködlámpa tartóval.
itt egy kép ha jól megnézet a középső rácsnél látszanak a gyári fékhőtő részei, ugya nagyobb rész oda esik a rácshoz a levegő be tud menni rajta. a hűtőcső másik oldala, ami a kodlámpa felé esik, az egy picit ki fog lógni a rács melletti lökös anyag mellett. de ezt a kis részt be lehet igazgatni a perem mögé. mondom ami gáz lehet, hogy a ködlámpa taró mellett luk lesz a múanyag dob felé, és ugye ott a hőfokszenzor, meg madzaga látszani fog, gyakorlatilag alig lehet észrevenni, szinte egyik képen sem látszik, akkor látom ha mosom az autót...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 02. vasárnap, 16:23

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2013. június 02. vasárnap, 16:09


nickname írta:
BalaBMW írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Haliho mindenki!

A napokban vegre felkerul az M-tech II loksim elore es az lenne a kerdesem, hogy a fekhuto cso mindenkeppen kell-e vagy aki utolag rakott fel ilyet az nem is vette meg ezt bele?

Koszi!


nekem sincs benne és lehet nem is lesz. szépen be lehet igazítani, a középső rácson tud oda is menni levegő. ha úgy van kicsit csúnya az üreg, de amúgy szinte észre sem venni. nekem szinte egyik képen sem látni... ha jó áron lesz lehet megveszem hozzá.


Köszi Yellow! Hozzávetőlegesen kb mennyibe kerülne a 2 db?


ha minden igaz 14ezer/db körül vannak. ezek új árak. legalábbis a bogácsi talin is megerősített egy srác, aki pont nem rég érdeklődte meg.


Köszi! Meglátjuk akkor...


Nem érdemel meg az autó 30 ezer forintot ??? "na ezért nem veszek Magyarországon BMW-t"



Nem azt mondtam, hogy nem érdemli meg mert eddig is mindent megkapott bőven. Most rakjuk össze az új löksit az új kiegészítőkkel, de nem tudtam, hogy ez szükséges-e vagy sem. Még előbb ki kell találnom, hogy a ködlámpa takarókkal hogyan lehet összehozni. Erre irányult a "meglátjuk akkor..." rész.

Szilagyigergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz Szilagyigergo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. június 01. szombat, 22:29


YELLOW írta:
Szilagyigergo írta:
YELLOW írta:
Szilagyigergo írta: Hy mindenki

Van egy 330d-m és oéyan hibálya van hogy mikor egyesbem elvált hátul nyikkanik, gyorsításkor 120-130nál a hátul valami brutálisan rezonál!
egyik szerelő sem tudja megmondani hogy mi lehet a baj, a kardán jó, a difire gondolnak! találkozott valaki már hasonló hibával??


írásodat dekódolva, azt mondanám a megfogaémazásból az jön le, hogy automata váltós, mert azt írod mikor elvált.
ha tévednék és manuális, akkor akár lendkerék is lehet bár annak más jele is van.
érdemes a hátsó kengyel felfüggesztéseit is megnézni, valamint a hardy tárcsát. de akár egy diffi is lehet, mondjuk egy olajcsere sem árthatna benne. ez automatára is igaz.


igen autómata, a váltó biztos jó, mert egy hónapja lett teljesen felújítva! ez kizárja a hardy tárcsát? a jobb hátsó rugóm eltört hétfőn cserélik, azmiatt csinálhatja ezt?



igen a rugó hang nyiszog, ha eltört. akkor szerintem kár is aggódni...
a hardy-t, meg inkább úgy látszik, ha leveszik a kardánt. az a váltó után van a kihajtásnál. mondjuk nem hiszem, hogy így a rugó fényében. vagy volt akinek kardánkereszt csinálta. amit szintén csak úgy látni, ha le van szerelve.


megvárom a rugócserét és ha még mindig nyikkanik meg ráz rászánom magam és szétszedetem az egész hátulját! most már jó lenne a végére járni mert három hónapja mióta megvettem fojamatosan szerelőhöz hordom! egyszer azért elfogynak a gondok ugye?? kösz a tippeket.....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 01. szombat, 22:21


Szilagyigergo írta:
YELLOW írta:
Szilagyigergo írta: Hy mindenki

Van egy 330d-m és oéyan hibálya van hogy mikor egyesbem elvált hátul nyikkanik, gyorsításkor 120-130nál a hátul valami brutálisan rezonál!
egyik szerelő sem tudja megmondani hogy mi lehet a baj, a kardán jó, a difire gondolnak! találkozott valaki már hasonló hibával??


írásodat dekódolva, azt mondanám a megfogaémazásból az jön le, hogy automata váltós, mert azt írod mikor elvált.
ha tévednék és manuális, akkor akár lendkerék is lehet bár annak más jele is van.
érdemes a hátsó kengyel felfüggesztéseit is megnézni, valamint a hardy tárcsát. de akár egy diffi is lehet, mondjuk egy olajcsere sem árthatna benne. ez automatára is igaz.


igen autómata, a váltó biztos jó, mert egy hónapja lett teljesen felújítva! ez kizárja a hardy tárcsát? a jobb hátsó rugóm eltört hétfőn cserélik, azmiatt csinálhatja ezt?


igen a rugó hang nyiszog, ha eltört. akkor szerintem kár is aggódni...
a hardy-t, meg inkább úgy látszik, ha leveszik a kardánt. az a váltó után van a kihajtásnál. mondjuk nem hiszem, hogy így a rugó fényében. vagy volt akinek kardánkereszt csinálta. amit szintén csak úgy látni, ha le van szerelve.

Szilagyigergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz Szilagyigergo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. június 01. szombat, 22:17


YELLOW írta:
Szilagyigergo írta: Hy mindenki

Van egy 330d-m és oéyan hibálya van hogy mikor egyesbem elvált hátul nyikkanik, gyorsításkor 120-130nál a hátul valami brutálisan rezonál!
egyik szerelő sem tudja megmondani hogy mi lehet a baj, a kardán jó, a difire gondolnak! találkozott valaki már hasonló hibával??


írásodat dekódolva, azt mondanám a megfogaémazásból az jön le, hogy automata váltós, mert azt írod mikor elvált.
ha tévednék és manuális, akkor akár lendkerék is lehet bár annak más jele is van.
érdemes a hátsó kengyel felfüggesztéseit is megnézni, valamint a hardy tárcsát. de akár egy diffi is lehet, mondjuk egy olajcsere sem árthatna benne. ez automatára is igaz.


igen autómata, a váltó biztos jó, mert egy hónapja lett teljesen felújítva! ez kizárja a hardy tárcsát? a jobb hátsó rugóm eltört hétfőn cserélik, azmiatt csinálhatja ezt?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 01. szombat, 22:11


Szilagyigergo írta: Hy mindenki

Van egy 330d-m és oéyan hibálya van hogy mikor egyesbem elvált hátul nyikkanik, gyorsításkor 120-130nál a hátul valami brutálisan rezonál!
egyik szerelő sem tudja megmondani hogy mi lehet a baj, a kardán jó, a difire gondolnak! találkozott valaki már hasonló hibával??


írásodat dekódolva, azt mondanám a megfogaémazásból az jön le, hogy automata váltós, mert azt írod mikor elvált.
ha tévednék és manuális, akkor akár lendkerék is lehet bár annak más jele is van.
érdemes a hátsó kengyel felfüggesztéseit is megnézni, valamint a hardy tárcsát. de akár egy diffi is lehet, mondjuk egy olajcsere sem árthatna benne. ez automatára is igaz.

Szilagyigergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz Szilagyigergo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. június 01. szombat, 22:00


Hy mindenki

Van egy 330d-m és oéyan hibálya van hogy mikor egyesbem elvált hátul nyikkanik, gyorsításkor 120-130nál a hátul valami brutálisan rezonál!
egyik szerelő sem tudja megmondani hogy mi lehet a baj, a kardán jó, a difire gondolnak! találkozott valaki már hasonló hibával??

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. június 01. szombat, 18:00


BalaBMW írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Haliho mindenki!

A napokban vegre felkerul az M-tech II loksim elore es az lenne a kerdesem, hogy a fekhuto cso mindenkeppen kell-e vagy aki utolag rakott fel ilyet az nem is vette meg ezt bele?

Koszi!


nekem sincs benne és lehet nem is lesz. szépen be lehet igazítani, a középső rácson tud oda is menni levegő. ha úgy van kicsit csúnya az üreg, de amúgy szinte észre sem venni. nekem szinte egyik képen sem látni... ha jó áron lesz lehet megveszem hozzá.


Köszi Yellow! Hozzávetőlegesen kb mennyibe kerülne a 2 db?


ha minden igaz 14ezer/db körül vannak. ezek új árak. legalábbis a bogácsi talin is megerősített egy srác, aki pont nem rég érdeklődte meg.


Köszi! Meglátjuk akkor...


Nem érdemel meg az autó 30 ezer forintot ??? "na ezért nem veszek Magyarországon BMW-t"