hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 06:12


YELLOW írta:

ha jól rémlik 2001 környékén az év motorja lett az 1.8-as, ami a 316ti compact-ban debütált. ismétlem az új V10-es is iylenek, de még a V8 is szerintem.


Szia!
Az írás szerint a TI-ben 2000-ben kezdték alkalmazni. A Valvetronic rendszer BMW szabadalom, valóban, korát megelőző újítás, de a tartósságra nem tértek ki. Mint írtam, túl precíz alkatrészgyártás társul hozzá, hogy megfelelően működhessen, ami a használat során további baj forrása, mert ugye azért kopik. Azt, hogy melyik motorokban alkalmazták még, nem tudom, de az 1,6-ban és az 1,8-ban tuti igen, a 2.0-ben a RealOm-et nézve nem.

hil



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. június 11. kedd, 22:32


YELLOW írta:
hil írta:
Sziasztok!
Én szívesen vennék Fl 318i-t, de nagyon-nagyon lebeszéltek róla. Másik oldalról viszont képtelen vagyok elhinni és megérteni, hogy a BMW (vagy akármilyen más gyártó)4 éven keresztül gyártson sorozatban egy elcseszett motort. Az N46 is hasonló betegséggel kűzd. Jó lenne tudni, hogy vajon hány darab (legalább nagyságrendileg) ilyen motorral szerelt autót adtak el. Képtelen vagyok elhinni, hogy ilyen szar ez a motor sorozat. Viszont amit legutolsónak belinkeltem BME értekést, abban nagyon pontos gyártási tűréseket említenek. Mindezt mozgó alkatrészeken. És a természetes kopás itt hol van bekalkulálva, vagy csere rövid idő után??? Írhatnának már a személyes tapasztalatokról az érintett márkatársak....

hil



ha jól rémlik 2001 környékén az év motorja lett az 1.8-as, ami a 316ti compact-ban debütált. ismétlem az új V10-es is iylenek, de még a V8 is szerintem.


az fasza pedig gondolkodtam a jövöben e39 m5 vagy e60 m5ön!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 11. kedd, 22:27


hil írta:
Sziasztok!
Én szívesen vennék Fl 318i-t, de nagyon-nagyon lebeszéltek róla. Másik oldalról viszont képtelen vagyok elhinni és megérteni, hogy a BMW (vagy akármilyen más gyártó)4 éven keresztül gyártson sorozatban egy elcseszett motort. Az N46 is hasonló betegséggel kűzd. Jó lenne tudni, hogy vajon hány darab (legalább nagyságrendileg) ilyen motorral szerelt autót adtak el. Képtelen vagyok elhinni, hogy ilyen szar ez a motor sorozat. Viszont amit legutolsónak belinkeltem BME értekést, abban nagyon pontos gyártási tűréseket említenek. Mindezt mozgó alkatrészeken. És a természetes kopás itt hol van bekalkulálva, vagy csere rövid idő után??? Írhatnának már a személyes tapasztalatokról az érintett márkatársak....

hil



ha jól rémlik 2001 környékén az év motorja lett az 1.8-as, ami a 316ti compact-ban debütált. ismétlem az új V10-es is iylenek, de még a V8 is szerintem.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. június 11. kedd, 22:12


valter320d írta:
Sziasztok!
A két megmutatott hengerfej N42b20 volt, 120K Km körüli és volt benne átugrás gátló. Nem szar olajjal használták és nem is 30K-ként cserélték. Értem én, hogy az olajnyomás feszíti, de mi van akkor, ha lejtőn állsz meg, sebességben hagyva és a kézifék mint tudjuk a BMW-nek nem erőssége.



csak reménykedsz hogy nem olyan pozícióban állt meg!tedd rükvercbe[/quote]

Sziasztok!
Én szívesen vennék Fl 318i-t, de nagyon-nagyon lebeszéltek róla. Másik oldalról viszont képtelen vagyok elhinni és megérteni, hogy a BMW (vagy akármilyen más gyártó)4 éven keresztül gyártson sorozatban egy elcseszett motort. Az N46 is hasonló betegséggel kűzd. Jó lenne tudni, hogy vajon hány darab (legalább nagyságrendileg) ilyen motorral szerelt autót adtak el. Képtelen vagyok elhinni, hogy ilyen szar ez a motor sorozat. Viszont amit legutolsónak belinkeltem BME értekést, abban nagyon pontos gyártási tűréseket említenek. Mindezt mozgó alkatrészeken. És a természetes kopás itt hol van bekalkulálva, vagy csere rövid idő után??? Írhatnának már a személyes tapasztalatokról az érintett márkatársak....

hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 11. kedd, 22:09


hil írta:
YELLOW írta:
részben az, de van egy fém is, itt is van az oldalon hirdetések között, ha fent van még. tudomásom szerint N42-ben benne van gyárilag, N40-ben nincs, mondjuk abból több mindent kispóroltak...

Sziasztok!
A két megmutatott hengerfej N42b20 volt, 120K Km körüli és volt benne átugrás gátló. Nem szar olajjal használták és nem is 30K-ként cserélték. Értem én, hogy az olajnyomás feszíti, de mi van akkor, ha lejtőn állsz meg, sebességben hagyva és a kézifék mint tudjuk a BMW-nek nem erőssége. Az a nyarancssárga nem átugrás gátló, az a láncvezető és mindben benne van. A lánc hosszú, nagy a nyúlása és egy jobb bicajon komolyabb lánc van. Az itt hirdetett lánc átugrás gátló kissé drágáért van, mert a Teile ára emlékeim szerint 5600 pénz, de sokat nem ér mert csak a lánc tetejét koptatja, szerkezetileg gyenge, azt a lánc fel tudja nyomni. De benne volt ez is a sérült motorban.


nekem volt már olyan, hogy gurultam rükiben vagyis tolattam, majd 1-es és indulás mikozben még gurultam. menetközben az én kézim is elég kaka, ám álló helyzetben ha behúzom jól megfogja az autót még nagy meredeken is. érdekes.
lehet egyszer az enyém is beáll, de volt már oylan esemény,a mit írtak korábbam, hogy arra megugorhat a lánc. eddig nem tette. hirtelen visszaváltásokat is csináltam, már, meg amikor írták a kuplung állítást, hogy kuling kinyom, 3000-es fordulaton, vagy 5000 között, majd hirtelen láb leróla, hogy rántson akkor elvileg állít, feszít magán. mégsem ugrott meg.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. június 11. kedd, 21:56


hil írta:
YELLOW írta:

Ezért lehetne egy olajnyomástól független spanolót beépíteni.Vagy valami okosságot kitalálni rá mert ez igy........mert látom rajta van az átugrásgátló ha aza narancs szinű az?! Igy az sem sok vigasz!


részben az, de van egy fém is, itt is van az oldalon hirdetések között, ha fent van még. tudomásom szerint N42-ben benne van gyárilag, N40-ben nincs, mondjuk abból több mindent kispóroltak...

Sziasztok!
A két megmutatott hengerfej N42b20 volt, 120K Km körüli és volt benne átugrás gátló. Nem szar olajjal használták és nem is 30K-ként cserélték. Értem én, hogy az olajnyomás feszíti, de mi van akkor, ha lejtőn állsz meg, sebességben hagyva és a kézifék mint tudjuk a BMW-nek nem erőssége.

[/quote]

csak reménykedsz hogy nem olyan pozícióban állt meg!tedd rükvercbe

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. június 11. kedd, 21:51


YELLOW írta:

Ezért lehetne egy olajnyomástól független spanolót beépíteni.Vagy valami okosságot kitalálni rá mert ez igy........mert látom rajta van az átugrásgátló ha aza narancs szinű az?! Igy az sem sok vigasz!


részben az, de van egy fém is, itt is van az oldalon hirdetések között, ha fent van még. tudomásom szerint N42-ben benne van gyárilag, N40-ben nincs, mondjuk abból több mindent kispóroltak...
[/quote]
Sziasztok!
A két megmutatott hengerfej N42b20 volt, 120K Km körüli és volt benne átugrás gátló. Nem szar olajjal használták és nem is 30K-ként cserélték. Értem én, hogy az olajnyomás feszíti, de mi van akkor, ha lejtőn állsz meg, sebességben hagyva és a kézifék mint tudjuk a BMW-nek nem erőssége. Az a nyarancssárga nem átugrás gátló, az a láncvezető és mindben benne van. A lánc hosszú, nagy a nyúlása és egy jobb bicajon komolyabb lánc van. Az itt hirdetett lánc átugrás gátló kissé drágáért van, mert a Teile ára emlékeim szerint 5600 pénz, de sokat nem ér mert csak a lánc tetejét koptatja, szerkezetileg gyenge, azt a lánc fel tudja nyomni. De benne volt ez is a sérült motorban.









Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2013. június 11. kedd, 21:57


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 11. kedd, 21:44


valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta: valami oka van, hogy átugrik...
illetve kivi lennék mennyi km volt azokban a motorokban. feszítő patronokat cseréltek-e bennük.
az új motorok is ilyenek, akkor mind szar?
akkor ezekszerint BMW motorból egyiket sem érdemes venni, mert egyik sem bolondbiztos....


hát ez igy egy kicsit gáz,DE mivel ilyenkor nincs olajnyomás igy a láncfeszítő nem is dolgozik,ugorhat a lánc így ha át is ugrik akkor valami olajnyomás probléma vagy láncfeszítő gebasz! ennek nem lenn szabad igy kiugrani!


pontosan... azért mert valaki szar olajat hazsnál, aminek elmegy a nyomása, vagy épp képes kivárni a 20-25ezres csereperiódust, egy kitudja miylen olajjal is, az meg is érdemli.


Ezért lehetne egy olajnyomástól független spanolót beépíteni.Vagy valami okosságot kitalálni rá mert ez igy........mert látom rajta van az átugrásgátló ha aza narancs szinű az?! Igy az sem sok vigasz!


részben az, de van egy fém is, itt is van az oldalon hirdetések között, ha fent van még. tudomásom szerint N42-ben benne van gyárilag, N40-ben nincs, mondjuk abból több mindent kispóroltak...

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. június 11. kedd, 21:42


YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta: valami oka van, hogy átugrik...
illetve kivi lennék mennyi km volt azokban a motorokban. feszítő patronokat cseréltek-e bennük.
az új motorok is ilyenek, akkor mind szar?
akkor ezekszerint BMW motorból egyiket sem érdemes venni, mert egyik sem bolondbiztos....


hát ez igy egy kicsit gáz,DE mivel ilyenkor nincs olajnyomás igy a láncfeszítő nem is dolgozik,ugorhat a lánc így ha át is ugrik akkor valami olajnyomás probléma vagy láncfeszítő gebasz! ennek nem lenn szabad igy kiugrani!


pontosan... azért mert valaki szar olajat hazsnál, aminek elmegy a nyomása, vagy épp képes kivárni a 20-25ezres csereperiódust, egy kitudja miylen olajjal is, az meg is érdemli.


Ezért lehetne egy olajnyomástól független spanolót beépíteni.Vagy valami okosságot kitalálni rá mert ez igy........mert látom rajta van az átugrásgátló ha aza narancs szinű az?! Igy az sem sok vigasz!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 11. kedd, 21:36


valter320d írta:
YELLOW írta: valami oka van, hogy átugrik...
illetve kivi lennék mennyi km volt azokban a motorokban. feszítő patronokat cseréltek-e bennük.
az új motorok is ilyenek, akkor mind szar?
akkor ezekszerint BMW motorból egyiket sem érdemes venni, mert egyik sem bolondbiztos....


hát ez igy egy kicsit gáz,DE mivel ilyenkor nincs olajnyomás igy a láncfeszítő nem is dolgozik,ugorhat a lánc így ha át is ugrik akkor valami olajnyomás probléma vagy láncfeszítő gebasz! ennek nem lenn szabad igy kiugrani!


pontosan... azért mert valaki szar olajat hazsnál, aminek elmegy a nyomása, vagy épp képes kivárni a 20-25ezres csereperiódust, egy kitudja miylen olajjal is, az meg is érdemli.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. június 11. kedd, 21:33


valter320d írta:
YELLOW írta: valami oka van, hogy átugrik...
illetve kivi lennék mennyi km volt azokban a motorokban. feszítő patronokat cseréltek-e bennük.
az új motorok is ilyenek, akkor mind szar?
akkor ezekszerint BMW motorból egyiket sem érdemes venni, mert egyik sem bolondbiztos....


hát ez igy egy kicsit gáz,DE mivel ilyenkor nincs olajnyomás igy a láncfeszítő nem is dolgozik,ugorhat a lánc így ha át is ugrik akkor valami olajnyomás probléma vagy láncfeszítő gebasz! ennek nem lenn szabad igy kiugrani!


Vagy pluszba beépíteni egy automata spanolót!

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. június 11. kedd, 21:32


YELLOW írta: valami oka van, hogy átugrik...
illetve kivi lennék mennyi km volt azokban a motorokban. feszítő patronokat cseréltek-e bennük.
az új motorok is ilyenek, akkor mind szar?
akkor ezekszerint BMW motorból egyiket sem érdemes venni, mert egyik sem bolondbiztos....


hát ez igy egy kicsit gáz,DE mivel ilyenkor nincs olajnyomás igy a láncfeszítő nem is dolgozik,ugorhat a lánc így ha át is ugrik akkor valami olajnyomás probléma vagy láncfeszítő gebasz! ennek nem lenn szabad igy kiugrani!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 11. kedd, 21:13


valami oka van, hogy átugrik...
illetve kivi lennék mennyi km volt azokban a motorokban. feszítő patronokat cseréltek-e bennük.
az új motorok is ilyenek, akkor mind szar?
akkor ezekszerint BMW motorból egyiket sem érdemes venni, mert egyik sem bolondbiztos....

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. június 11. kedd, 20:56


Sziasztok!
Hátha érdekel valakit....

YouTube videó

YouTube videó
http://lezo.hu/szerkezettan/ha...ronic.html

Akartam venni fl e46 318i-t. Nagyon lebeszéltek erről a motorral és a lebeszélők Bimmer szerelők voltak. Mint mondták, az e90-nél is vannak problémák a tartósság tekintetében: rengeteg az Al, még a csavik is Al ötvözetek a motorban.

Ha ők hazudtak, akkor most én is......

bye.hil

Ja, és az egyik helyen láttam 2db hengerfejet láncátugrás után. Volt benne átugrás gátló!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 11. kedd, 21:00

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 06. csütörtök, 16:08


dbtibi írta: Sziasztok,
nem BMW-s téma, de akit érdekel egy ígényes hírdetés az nézze meg

Magyar rendszámos Lada az eBay sztárja

Hírdetés az ebay-en


Mennnyi kép van róla, és mennyi mindenről üzemanyagfogyaztás, mikor tankolt mennyit és hol (garázsban 5L )





egy bontós BMW-shez meg nemrég vittek be egy 17ezret futott Ladát, apa meghalt, gyerek nem akart vele foglalkozni így leadta bontóba
természetesen nem bontják szét...