YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 24. hétfő, 13:34


YELLOW írta:
szotakdavid írta: Yellow!

Őt mondtad Bogácsról h baszogatták a P-s rea rendszám miatt a rendőrök??

https://www.facebook.com/photo...3543742095


ha ő az aki, aki részegen akarta produkálni magát... akkor IGEN!
hallottam bogácson ott lévő srácoktól, hogy megint szerepelt. na ez egy igazi gyökér!


szerk.: nem tudom baszogatták-e, d enagyon sokat időztek az autója felett


megnéztem a vidit, jah ezaz...

mondjuk a szervezőket is csak dícsérni tudom, hogy iylen kis helyet találnak, aztán beengednek pörögni boldog, boldogtalant. ha van amatőröknek ilyen, akkor legyen nagyobb placc. valahogy sosem bánom meg, hogy kihagyok egy ilyen drága rendezvényt

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2013. június 24. hétfő, 13:25


YELLOW írta: autó rendszám ismerős ugye? youtube sztár urban racing
auót sajnálom






Nem adta ki egyszer. Szerintem ezeknek ez ilyen játszós baromkodós ütöm vágom autó volt. remélem mondjuk hogy egy oszlopot kapott telibe nem egy anyukát a 2 gyerekkel a hátsóülésen....
Nagyon durván nyomta a srác, tény és való, de nem normális amit csinált. Nagyon sokat állatkodtunk mi is annó, durva bevállalós előzések stb.. de volt egy határ.. neki nem, most meg kalácson van a verda


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 24. hétfő, 13:22


szotakdavid írta: Yellow!

Őt mondtad Bogácsról h baszogatták a P-s rea rendszám miatt a rendőrök??

https://www.facebook.com/photo...3543742095


ha ő az aki, aki részegen akarta produkálni magát... akkor IGEN!
hallottam bogácson ott lévő srácoktól, hogy megint szerepelt. na ez egy igazi gyökér!


szerk.: nem tudom baszogatták-e, d enagyon sokat időztek az autója felett

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 24. hétfő, 13:23

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. június 24. hétfő, 13:20


Yellow!

Őt mondtad Bogácsról h baszogatták a P-s rea rendszám miatt a rendőrök??

https://www.facebook.com/photo...3543742095

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 24. hétfő, 11:32


autó rendszám ismerős ugye? youtube sztár urban racing
auót sajnálom






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 24. hétfő, 11:44

Sandibandi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Sandibandi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. június 20. csütörtök, 19:40


YELLOW írta:
Sandibandi írta: Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy e46-os 320d-ben folyamatosan megy az elektromos tükör fűtés a hátsó ablak viszont nem ezért gondolom hogy a relé van megragadva az szeretném kérdezni hozzáértő cartársaktól hogy hol találom meg ezt a relét ?
Köszönöm.


sajna a tükörfűtés folyamatosan megy.
a hivatalos felállást nem tudom, de elvileg ezért barnulnak meg a széleik is. mások szerint 7 fok alatt, vagy 3 fok alatt kapcsol a fűtés, bár az lehet más típus nem E46. de a legtöbben azt írták erre, hogy folyamatosan megy.


Köszi ez igen akkor nincs mit tenni nekem is megbarnult már amúgy azért kérdeztem

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 20. csütörtök, 19:18


Sandibandi írta: Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy e46-os 320d-ben folyamatosan megy az elektromos tükör fűtés a hátsó ablak viszont nem ezért gondolom hogy a relé van megragadva az szeretném kérdezni hozzáértő cartársaktól hogy hol találom meg ezt a relét ?
Köszönöm.


sajna a tükörfűtés folyamatosan megy.
a hivatalos felállást nem tudom, de elvileg ezért barnulnak meg a széleik is. mások szerint 7 fok alatt, vagy 3 fok alatt kapcsol a fűtés, bár az lehet más típus nem E46. de a legtöbben azt írták erre, hogy folyamatosan megy.


Sandibandi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Sandibandi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. június 20. csütörtök, 18:40


Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy e46-os 320d-ben folyamatosan megy az elektromos tükör fűtés a hátsó ablak viszont nem ezért gondolom hogy a relé van megragadva az szeretném kérdezni hozzáértő cartársaktól hogy hol találom meg ezt a relét ?
Köszönöm.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. június 20. csütörtök, 11:13


kabec írta: Sziasztok! Azt szeretném megtudni, hogy ki a fórum adminja? Köszönöm


Csak az oldal aljá kellene szétnézni egy kicsit

kabec
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kabec

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2013. június 20. csütörtök, 10:07


Sziasztok! Azt szeretném megtudni, hogy ki a fórum adminja? Köszönöm

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 21:28


hil írta:
Nem tudjátok, az ország tele van profi chip tuningolóval, mindegyik korrekt és mestere a munkájának, szemben a gyári mérnökökkel, akik csak ugatják a szakmát és direkt szar programot írnak a motor vezérlőhöz, hogy gyenge legyen az autó.....
Bocsánat (ha valakit megsértettem, nem az volt a szándék): hil



én nem akartam írni a paranoiém miatt, de ugye van akit könnyű megvezetni. és elhiszi milyen korrekt, meg mennyire ért akármihez.
nekem is volt már nem egy, hogy elkezdték adni a témát, bringával kapcsolatban, vagy épp oylanban, amiben már dolgoztam. aztán mikor már nem bírtam, mondom tudom ezzel foglalkozom, vagy foglalkoztam. pirulás, akinek kevesebb bőr volt az rcán, majd hebegés habogás. jól kell viszsakérdezni. szóval ilyenek miatt is van ez a paranoia...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 21:23


YELLOW írta:
Sandibandi írta:
YELLOW írta:
Sandibandi írta:
YELLOW írta:
Sandibandi írta: Sziasztok egy E46 320D-Ről van szó 2000 évjárat.
A következőt produkálja az autó amúgy nem is vettem volna észre hogy van ilyen probléma ha nem gyorsultam volna egy sokkal gyengébb teljesítményű autóval.
Az autó megy egy kicsit húz is azt mondták nekem nem várjak többet egy 2.0 Diseltől ekkor mértünk egy GPS-es gyorsulást és siralmas dolgok jöttek ki. PL: a gyári adat 0-100-a 9.9
nekem 15.9 volt ez után átírták a programját 170 lovasra semmi változás nem történt most újra a gyári program van rajt már kipróbáltam mindent semmi sem változtat pl: Légtömegmérő csere,szívócső nyomás érzékelő csere,turbó nyomás mérés minden rendben van és mégsem jó ha valaki tud még valamit az kérem jelezze mert már nem tudom mit lehetne még kipróbálni ja és hibajel nincs.
előre is köszi.
Azért ide írok mert a fórumba nem enged valamiért.


na kivi vagyok erre milyen gyorsulás mérővel mértétek? androidos progi telefonra? mert azzal nekem is az egyik ennyit mér... eleve később áll meg. én már rég 120-130-al megyek mikor megáll a számláló.


Nem tudom pontosan hogy milyen de nem adroidos viszont mértük stoperesen is és úgy is azok az idők jöttek kb pár tized másodperc csuszással (amúgy az a legnagyobb probléma hogy egy 1.9jt alap 156-os 105 ló 18 as felnikel 400-on 2 kocsihosszt vert rám ugy hogy indulásnál jobban indultam én


hát azt tudom mondani a turbo vezérlés lehet nem a legjobb, de mind szívó, mind kipuf részen át kell nézni szerintem. előtte ugye gépre tenni, hátha mutat valamit. fejből nehéz bármit is mondani. csippelve lett? vagy csak azt mondták és fizettél érte? vagy kitudja mit barmoltak szét. nekem ennyi ötletem van.


Csippelve lett igen program lett átírva de egy teljesen korrekt srác csinálta mert miután láttuk hogy semmi változás visszarakta az eredeti programot nem kért érte pénzt mondta ha kiderítjük mi a baja utána nekifuthatunk még egyszer


értem. hát sok sikert, több és jobb ötletem nincs sajna.

Sziasztok!
Nem tudjátok, az ország tele van profi chip tuningolóval, mindegyik korrekt és mestere a munkájának, szemben a gyári mérnökökkel, akik csak ugatják a szakmát és direkt szar programot írnak a motor vezérlőhöz, hogy gyenge legyen az autó.....
Bocsánat (ha valakit megsértettem, nem az volt a szándék): hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 21:14


Sandibandi írta:
YELLOW írta:
Sandibandi írta:
YELLOW írta:
Sandibandi írta: Sziasztok egy E46 320D-Ről van szó 2000 évjárat.
A következőt produkálja az autó amúgy nem is vettem volna észre hogy van ilyen probléma ha nem gyorsultam volna egy sokkal gyengébb teljesítményű autóval.
Az autó megy egy kicsit húz is azt mondták nekem nem várjak többet egy 2.0 Diseltől ekkor mértünk egy GPS-es gyorsulást és siralmas dolgok jöttek ki. PL: a gyári adat 0-100-a 9.9
nekem 15.9 volt ez után átírták a programját 170 lovasra semmi változás nem történt most újra a gyári program van rajt már kipróbáltam mindent semmi sem változtat pl: Légtömegmérő csere,szívócső nyomás érzékelő csere,turbó nyomás mérés minden rendben van és mégsem jó ha valaki tud még valamit az kérem jelezze mert már nem tudom mit lehetne még kipróbálni ja és hibajel nincs.
előre is köszi.
Azért ide írok mert a fórumba nem enged valamiért.


na kivi vagyok erre milyen gyorsulás mérővel mértétek? androidos progi telefonra? mert azzal nekem is az egyik ennyit mér... eleve később áll meg. én már rég 120-130-al megyek mikor megáll a számláló.


Nem tudom pontosan hogy milyen de nem adroidos viszont mértük stoperesen is és úgy is azok az idők jöttek kb pár tized másodperc csuszással (amúgy az a legnagyobb probléma hogy egy 1.9jt alap 156-os 105 ló 18 as felnikel 400-on 2 kocsihosszt vert rám ugy hogy indulásnál jobban indultam én


hát azt tudom mondani a turbo vezérlés lehet nem a legjobb, de mind szívó, mind kipuf részen át kell nézni szerintem. előtte ugye gépre tenni, hátha mutat valamit. fejből nehéz bármit is mondani. csippelve lett? vagy csak azt mondták és fizettél érte? vagy kitudja mit barmoltak szét. nekem ennyi ötletem van.


Csippelve lett igen program lett átírva de egy teljesen korrekt srác csinálta mert miután láttuk hogy semmi változás visszarakta az eredeti programot nem kért érte pénzt mondta ha kiderítjük mi a baja utána nekifuthatunk még egyszer


értem. hát sok sikert, több és jobb ötletem nincs sajna.

Sandibandi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Sandibandi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 21:09


YELLOW írta:
Sandibandi írta:
YELLOW írta:
Sandibandi írta: Sziasztok egy E46 320D-Ről van szó 2000 évjárat.
A következőt produkálja az autó amúgy nem is vettem volna észre hogy van ilyen probléma ha nem gyorsultam volna egy sokkal gyengébb teljesítményű autóval.
Az autó megy egy kicsit húz is azt mondták nekem nem várjak többet egy 2.0 Diseltől ekkor mértünk egy GPS-es gyorsulást és siralmas dolgok jöttek ki. PL: a gyári adat 0-100-a 9.9
nekem 15.9 volt ez után átírták a programját 170 lovasra semmi változás nem történt most újra a gyári program van rajt már kipróbáltam mindent semmi sem változtat pl: Légtömegmérő csere,szívócső nyomás érzékelő csere,turbó nyomás mérés minden rendben van és mégsem jó ha valaki tud még valamit az kérem jelezze mert már nem tudom mit lehetne még kipróbálni ja és hibajel nincs.
előre is köszi.
Azért ide írok mert a fórumba nem enged valamiért.


na kivi vagyok erre milyen gyorsulás mérővel mértétek? androidos progi telefonra? mert azzal nekem is az egyik ennyit mér... eleve később áll meg. én már rég 120-130-al megyek mikor megáll a számláló.


Nem tudom pontosan hogy milyen de nem adroidos viszont mértük stoperesen is és úgy is azok az idők jöttek kb pár tized másodperc csuszással (amúgy az a legnagyobb probléma hogy egy 1.9jt alap 156-os 105 ló 18 as felnikel 400-on 2 kocsihosszt vert rám ugy hogy indulásnál jobban indultam én


hát azt tudom mondani a turbo vezérlés lehet nem a legjobb, de mind szívó, mind kipuf részen át kell nézni szerintem. előtte ugye gépre tenni, hátha mutat valamit. fejből nehéz bármit is mondani. csippelve lett? vagy csak azt mondták és fizettél érte? vagy kitudja mit barmoltak szét. nekem ennyi ötletem van.


Csippelve lett igen program lett átírva de egy teljesen korrekt srác csinálta mert miután láttuk hogy semmi változás visszarakta az eredeti programot nem kért érte pénzt mondta ha kiderítjük mi a baja utána nekifuthatunk még egyszer

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 21:02


Sandibandi írta:
YELLOW írta:
Sandibandi írta: Sziasztok egy E46 320D-Ről van szó 2000 évjárat.
A következőt produkálja az autó amúgy nem is vettem volna észre hogy van ilyen probléma ha nem gyorsultam volna egy sokkal gyengébb teljesítményű autóval.
Az autó megy egy kicsit húz is azt mondták nekem nem várjak többet egy 2.0 Diseltől ekkor mértünk egy GPS-es gyorsulást és siralmas dolgok jöttek ki. PL: a gyári adat 0-100-a 9.9
nekem 15.9 volt ez után átírták a programját 170 lovasra semmi változás nem történt most újra a gyári program van rajt már kipróbáltam mindent semmi sem változtat pl: Légtömegmérő csere,szívócső nyomás érzékelő csere,turbó nyomás mérés minden rendben van és mégsem jó ha valaki tud még valamit az kérem jelezze mert már nem tudom mit lehetne még kipróbálni ja és hibajel nincs.
előre is köszi.
Azért ide írok mert a fórumba nem enged valamiért.


na kivi vagyok erre milyen gyorsulás mérővel mértétek? androidos progi telefonra? mert azzal nekem is az egyik ennyit mér... eleve később áll meg. én már rég 120-130-al megyek mikor megáll a számláló.


Nem tudom pontosan hogy milyen de nem adroidos viszont mértük stoperesen is és úgy is azok az idők jöttek kb pár tized másodperc csuszással (amúgy az a legnagyobb probléma hogy egy 1.9jt alap 156-os 105 ló 18 as felnikel 400-on 2 kocsihosszt vert rám ugy hogy indulásnál jobban indultam én


hát azt tudom mondani a turbo vezérlés lehet nem a legjobb, de mind szívó, mind kipuf részen át kell nézni szerintem. előtte ugye gépre tenni, hátha mutat valamit. fejből nehéz bármit is mondani. csippelve lett? vagy csak azt mondták és fizettél érte? vagy kitudja mit barmoltak szét. nekem ennyi ötletem van.