csuzlee írta:
Drift kipróbálása
szeretném kipróbálni, érezni, milyen is az, amikor a hátsó kerekek elveszítik a tapadást és megindul a kocsi segge
Először tudtok-e olyan helyet (lehetőleg valami nagy parkoló ilyesmi), ahol bátran lehet próbálkozni?
Azzal tisztában vagyok, hogy a DTC-t ki kell kapcsolni, azt viszont nem tudom, melyik drift technikával kezdjem, melyiket egyszerűbb kivitelezni, melyikre képes az autóm (power over 122 LE-vel nem biztos, hogy megy, E-brake nem szedi szét a kéziféket?, talán a "kuplung rúgás" a legszimpatikusabb).
Van-e valami tanácsotok arra az esetre, ha teljesen elvesztem a kocsi felett az uralmam (azt sejtem, hogy fék kizárva, mindenhol a lassú gázlevételt ajánlják, csak nem tudom az mennyire megy egy kiélezett szitumban, illetve milyen gyorsan lehet vele megállni??)?
Most más nem jut eszembe, de minden tanácsot megköszönök
Csuzlee
na majd én a nagy driftes most jól megmondom.
szerintem mindenképp olyan helyen csináld, ahol nincs gáz, és a felület kellően csúszik. gondolom a havat nem akarod megvárni, így porosabb útfelületjavasolt, bár a kis kavics képes összebaxni a fényezést. neked talán azért neccesebb, mert nincs elég fara, ami még rásegítene oldalírányba a dolognak. midnenképp az elrugás marad, én azt hiszem kézivek max télen tudnám megindítani, de sosem szoktam. mondjuk nem tudom a 18d-k mennyire pörögnek, de pl soke stben kuplungolni sem kell, csak gáz adással elvétellel simán lehet.
ha gáz van, akkor a legjobb mód, ha kuplungot benyomod, akkor elmegy a hajtás. télen simán gázelvétettel olyan szépen egyenesbe hozható az autó, hogy na.
az a baj ebben, hogy ezt így elmondani nem lehet. a legjobb ha beülsz valaki mellé, aki már csinálta, és megmutatja, lehet az ladás is. most télen tervezem videó készítését, kiváncsi leszek lesz-e normális hó. bár már mostanában egy két kifelő lejtő korforgóban is simán eldobja egy gázfröccsre.
ja simán DTC-vel is csinálhatod, azért, hogy előbb szokd meg merre kell neki ellenkormányozni, ez fontos. aztán egyszer megnyomva a DTC-t akkor jobban enged, de meg fogja fogni az autót, ha gáz a dolog. aztán hosszan nyomva a DTC-t full ki lehet kapcsolni, de télen simán elég az 1x megnyomos móka is. szerintem sokat ezzel így nem tudtam segíteni. arra kell még figyelned, hogy már jobban megy, akkor a kuplung minél kevesebb időt legyen kuplungolási, csúsztatási állapotban, mert hamar odaégeted akkor.