Bulll85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Bulll85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. október 17. csütörtök, 20:52


Puli írta:
nickname írta:
Puli írta:
Bulll85 írta: Belvárosi fogyasztásom kímélve 8. 8,5 l.ez reális ?kicsit sokkalom dízelhez 136le


Ugyanezzel a motorral, nekem évekig 6,3 volt az átlag fogyasztásom úgy, hogy faluról városba (25km)jártam melózni, szóval a használat az kb.: 70% országút, 30% város.

Majd tavaly dec.1-jén beköltöztem a Szfvárra és azóta szinte csak itt használom kb.:90% város és 10% országút,így most 7,2 az átlagom...


Mekkora a kerék és milyen széles a gumi ?


Az enyémen 17"-os kerék és 225/45-ös gumi... nagyjából az enyém reális fogyasztás...

18" -t lecseréltem,16" -ra 205/55 ha jól rémlik jah és már téli gumi.Budapest belvárosát boldogítom ,vízmelegítő nélkül.Szóval,nekem most így 8l.. szerintem,ott nekem is lemenne 7.2re.....


gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2013. október 17. csütörtök, 19:51


csuzlee írta: Drift kipróbálása

szeretném kipróbálni, érezni, milyen is az, amikor a hátsó kerekek elveszítik a tapadást és megindul a kocsi segge

Először tudtok-e olyan helyet (lehetőleg valami nagy parkoló ilyesmi), ahol bátran lehet próbálkozni?

Azzal tisztában vagyok, hogy a DTC-t ki kell kapcsolni, azt viszont nem tudom, melyik drift technikával kezdjem, melyiket egyszerűbb kivitelezni, melyikre képes az autóm (power over 122 LE-vel nem biztos, hogy megy, E-brake nem szedi szét a kéziféket?, talán a "kuplung rúgás" a legszimpatikusabb).

Van-e valami tanácsotok arra az esetre, ha teljesen elvesztem a kocsi felett az uralmam (azt sejtem, hogy fék kizárva, mindenhol a lassú gázlevételt ajánlják, csak nem tudom az mennyire megy egy kiélezett szitumban, illetve milyen gyorsan lehet vele megállni??)?

Most más nem jut eszembe, de minden tanácsot megköszönök

Csuzlee


Hát a 18d sem egy erőmű ahogy az én 16i-m sem de azért ha már kicsit nedves az út akkor simán keresztbe lehet rakni még 225-ös gumikon is (nekem ekkora van és ha vizes azút simán megy ). Száraz úton nem érdemes próbálkoznod mert nem nagyon fog menni. ( kevés az erő, nem túl pörgős a motor, és gondolom nem 195-ös gumin vagy) Mi télen páran össze szoktunk jönni a budakalászi mekinél esténként és ott csapatunk kedvünkre, van elég hely meg két körforgalom is

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. október 17. csütörtök, 17:41


YELLOW írta: télen simán gázelvétettel olyan szépen egyenesbe hozható az autó, hogy na.


Igen....



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. október 17. csütörtök, 11:10


nickname írta:
Na ettől féltem, hogy te megmondod a tutit.


ha ilyenektől félsz, akkor gondolom sötétben sem mersz aludni

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. október 17. csütörtök, 11:04


YELLOW írta:
csuzlee írta: Drift kipróbálása

szeretném kipróbálni, érezni, milyen is az, amikor a hátsó kerekek elveszítik a tapadást és megindul a kocsi segge

Először tudtok-e olyan helyet (lehetőleg valami nagy parkoló ilyesmi), ahol bátran lehet próbálkozni?

Azzal tisztában vagyok, hogy a DTC-t ki kell kapcsolni, azt viszont nem tudom, melyik drift technikával kezdjem, melyiket egyszerűbb kivitelezni, melyikre képes az autóm (power over 122 LE-vel nem biztos, hogy megy, E-brake nem szedi szét a kéziféket?, talán a "kuplung rúgás" a legszimpatikusabb).

Van-e valami tanácsotok arra az esetre, ha teljesen elvesztem a kocsi felett az uralmam (azt sejtem, hogy fék kizárva, mindenhol a lassú gázlevételt ajánlják, csak nem tudom az mennyire megy egy kiélezett szitumban, illetve milyen gyorsan lehet vele megállni??)?

Most más nem jut eszembe, de minden tanácsot megköszönök

Csuzlee


na majd én a nagy driftes most jól megmondom.
szerintem mindenképp olyan helyen csináld, ahol nincs gáz, és a felület kellően csúszik. gondolom a havat nem akarod megvárni, így porosabb útfelületjavasolt, bár a kis kavics képes összebaxni a fényezést. neked talán azért neccesebb, mert nincs elég fara, ami még rásegítene oldalírányba a dolognak. midnenképp az elrugás marad, én azt hiszem kézivek max télen tudnám megindítani, de sosem szoktam. mondjuk nem tudom a 18d-k mennyire pörögnek, de pl soke stben kuplungolni sem kell, csak gáz adással elvétellel simán lehet.
ha gáz van, akkor a legjobb mód, ha kuplungot benyomod, akkor elmegy a hajtás. télen simán gázelvétettel olyan szépen egyenesbe hozható az autó, hogy na.
az a baj ebben, hogy ezt így elmondani nem lehet. a legjobb ha beülsz valaki mellé, aki már csinálta, és megmutatja, lehet az ladás is. most télen tervezem videó készítését, kiváncsi leszek lesz-e normális hó. bár már mostanában egy két kifelő lejtő korforgóban is simán eldobja egy gázfröccsre.
ja simán DTC-vel is csinálhatod, azért, hogy előbb szokd meg merre kell neki ellenkormányozni, ez fontos. aztán egyszer megnyomva a DTC-t akkor jobban enged, de meg fogja fogni az autót, ha gáz a dolog. aztán hosszan nyomva a DTC-t full ki lehet kapcsolni, de télen simán elég az 1x megnyomos móka is. szerintem sokat ezzel így nem tudtam segíteni. arra kell még figyelned, hogy már jobban megy, akkor a kuplung minél kevesebb időt legyen kuplungolási, csúsztatási állapotban, mert hamar odaégeted akkor.


Na ettől féltem, hogy te megmondod a tutit.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. október 17. csütörtök, 09:42


mmike írta:
YELLOW írta:
csuzlee írta: Drift kipróbálása

szeretném kipróbálni, érezni, milyen is az, amikor a hátsó kerekek elveszítik a tapadást és megindul a kocsi segge

Először tudtok-e olyan helyet (lehetőleg valami nagy parkoló ilyesmi), ahol bátran lehet próbálkozni?

Azzal tisztában vagyok, hogy a DTC-t ki kell kapcsolni, azt viszont nem tudom, melyik drift technikával kezdjem, melyiket egyszerűbb kivitelezni, melyikre képes az autóm (power over 122 LE-vel nem biztos, hogy megy, E-brake nem szedi szét a kéziféket?, talán a "kuplung rúgás" a legszimpatikusabb).

Van-e valami tanácsotok arra az esetre, ha teljesen elvesztem a kocsi felett az uralmam (azt sejtem, hogy fék kizárva, mindenhol a lassú gázlevételt ajánlják, csak nem tudom az mennyire megy egy kiélezett szitumban, illetve milyen gyorsan lehet vele megállni??)?

Most más nem jut eszembe, de minden tanácsot megköszönök

Csuzlee


na majd én a nagy driftes most jól megmondom.
szerintem mindenképp olyan helyen csináld, ahol nincs gáz, és a felület kellően csúszik. gondolom a havat nem akarod megvárni, így porosabb útfelületjavasolt, bár a kis kavics képes összebaxni a fényezést. neked talán azért neccesebb, mert nincs elég fara, ami még rásegítene oldalírányba a dolognak. midnenképp az elrugás marad, én azt hiszem kézivek max télen tudnám megindítani, de sosem szoktam. mondjuk nem tudom a 18d-k mennyire pörögnek, de pl soke stben kuplungolni sem kell, csak gáz adással elvétellel simán lehet.
ha gáz van, akkor a legjobb mód, ha kuplungot benyomod, akkor elmegy a hajtás. télen simán gázelvétettel olyan szépen egyenesbe hozható az autó, hogy na.
az a baj ebben, hogy ezt így elmondani nem lehet. a legjobb ha beülsz valaki mellé, aki már csinálta, és megmutatja, lehet az ladás is. most télen tervezem videó készítését, kiváncsi leszek lesz-e normális hó. bár már mostanában egy két kifelő lejtő korforgóban is simán eldobja egy gázfröccsre.
ja simán DTC-vel is csinálhatod, azért, hogy előbb szokd meg merre kell neki ellenkormányozni, ez fontos. aztán egyszer megnyomva a DTC-t akkor jobban enged, de meg fogja fogni az autót, ha gáz a dolog. aztán hosszan nyomva a DTC-t full ki lehet kapcsolni, de télen simán elég az 1x megnyomos móka is. szerintem sokat ezzel így nem tudtam segíteni. arra kell még figyelned, hogy már jobban megy, akkor a kuplung minél kevesebb időt legyen kuplungolási, csúsztatási állapotban, mert hamar odaégeted akkor.

A video érdekelne engem is step-by-step


hát amúgy nem pont oylan videóra gondoltam, hanem belső kamerás, meg külsős felvételt, bár ahhoz egy GoPro-t jó lenne szerezni, de lehet majd beszélek közben, csak idétlen a beszédhangom legalábbis számomra visszahallva. na majd meglátjuk...

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. október 17. csütörtök, 09:42


csuzlee írta: Drift kipróbálása

szeretném kipróbálni, érezni, milyen is az, amikor a hátsó kerekek elveszítik a tapadást és megindul a kocsi segge

Először tudtok-e olyan helyet (lehetőleg valami nagy parkoló ilyesmi), ahol bátran lehet próbálkozni?

Azzal tisztában vagyok, hogy a DTC-t ki kell kapcsolni, azt viszont nem tudom, melyik drift technikával kezdjem, melyiket egyszerűbb kivitelezni, melyikre képes az autóm (power over 122 LE-vel nem biztos, hogy megy, E-brake nem szedi szét a kéziféket?, talán a "kuplung rúgás" a legszimpatikusabb).

Van-e valami tanácsotok arra az esetre, ha teljesen elvesztem a kocsi felett az uralmam (azt sejtem, hogy fék kizárva, mindenhol a lassú gázlevételt ajánlják, csak nem tudom az mennyire megy egy kiélezett szitumban, illetve milyen gyorsan lehet vele megállni??)?

Most más nem jut eszembe, de minden tanácsot megköszönök

Csuzlee


Szerintem vesd el az ötletet...
Várd meg amig leesik a hó, és kikapcsolt DTC mellett szórakozzd ki magad.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. október 17. csütörtök, 09:43


mmike
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 3.0si
Évjárat: 2007

státusz mmike

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2013. október 17. csütörtök, 09:37


YELLOW írta:
csuzlee írta: Drift kipróbálása

szeretném kipróbálni, érezni, milyen is az, amikor a hátsó kerekek elveszítik a tapadást és megindul a kocsi segge

Először tudtok-e olyan helyet (lehetőleg valami nagy parkoló ilyesmi), ahol bátran lehet próbálkozni?

Azzal tisztában vagyok, hogy a DTC-t ki kell kapcsolni, azt viszont nem tudom, melyik drift technikával kezdjem, melyiket egyszerűbb kivitelezni, melyikre képes az autóm (power over 122 LE-vel nem biztos, hogy megy, E-brake nem szedi szét a kéziféket?, talán a "kuplung rúgás" a legszimpatikusabb).

Van-e valami tanácsotok arra az esetre, ha teljesen elvesztem a kocsi felett az uralmam (azt sejtem, hogy fék kizárva, mindenhol a lassú gázlevételt ajánlják, csak nem tudom az mennyire megy egy kiélezett szitumban, illetve milyen gyorsan lehet vele megállni??)?

Most más nem jut eszembe, de minden tanácsot megköszönök

Csuzlee


na majd én a nagy driftes most jól megmondom.
szerintem mindenképp olyan helyen csináld, ahol nincs gáz, és a felület kellően csúszik. gondolom a havat nem akarod megvárni, így porosabb útfelületjavasolt, bár a kis kavics képes összebaxni a fényezést. neked talán azért neccesebb, mert nincs elég fara, ami még rásegítene oldalírányba a dolognak. midnenképp az elrugás marad, én azt hiszem kézivek max télen tudnám megindítani, de sosem szoktam. mondjuk nem tudom a 18d-k mennyire pörögnek, de pl soke stben kuplungolni sem kell, csak gáz adással elvétellel simán lehet.
ha gáz van, akkor a legjobb mód, ha kuplungot benyomod, akkor elmegy a hajtás. télen simán gázelvétettel olyan szépen egyenesbe hozható az autó, hogy na.
az a baj ebben, hogy ezt így elmondani nem lehet. a legjobb ha beülsz valaki mellé, aki már csinálta, és megmutatja, lehet az ladás is. most télen tervezem videó készítését, kiváncsi leszek lesz-e normális hó. bár már mostanában egy két kifelő lejtő korforgóban is simán eldobja egy gázfröccsre.
ja simán DTC-vel is csinálhatod, azért, hogy előbb szokd meg merre kell neki ellenkormányozni, ez fontos. aztán egyszer megnyomva a DTC-t akkor jobban enged, de meg fogja fogni az autót, ha gáz a dolog. aztán hosszan nyomva a DTC-t full ki lehet kapcsolni, de télen simán elég az 1x megnyomos móka is. szerintem sokat ezzel így nem tudtam segíteni. arra kell még figyelned, hogy már jobban megy, akkor a kuplung minél kevesebb időt legyen kuplungolási, csúsztatási állapotban, mert hamar odaégeted akkor.

A video érdekelne engem is step-by-step


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. október 17. csütörtök, 09:30


csuzlee írta: Drift kipróbálása

szeretném kipróbálni, érezni, milyen is az, amikor a hátsó kerekek elveszítik a tapadást és megindul a kocsi segge

Először tudtok-e olyan helyet (lehetőleg valami nagy parkoló ilyesmi), ahol bátran lehet próbálkozni?

Azzal tisztában vagyok, hogy a DTC-t ki kell kapcsolni, azt viszont nem tudom, melyik drift technikával kezdjem, melyiket egyszerűbb kivitelezni, melyikre képes az autóm (power over 122 LE-vel nem biztos, hogy megy, E-brake nem szedi szét a kéziféket?, talán a "kuplung rúgás" a legszimpatikusabb).

Van-e valami tanácsotok arra az esetre, ha teljesen elvesztem a kocsi felett az uralmam (azt sejtem, hogy fék kizárva, mindenhol a lassú gázlevételt ajánlják, csak nem tudom az mennyire megy egy kiélezett szitumban, illetve milyen gyorsan lehet vele megállni??)?

Most más nem jut eszembe, de minden tanácsot megköszönök

Csuzlee


na majd én a nagy driftes most jól megmondom.
szerintem mindenképp olyan helyen csináld, ahol nincs gáz, és a felület kellően csúszik. gondolom a havat nem akarod megvárni, így porosabb útfelületjavasolt, bár a kis kavics képes összebaxni a fényezést. neked talán azért neccesebb, mert nincs elég fara, ami még rásegítene oldalírányba a dolognak. midnenképp az elrugás marad, én azt hiszem kézivek max télen tudnám megindítani, de sosem szoktam. mondjuk nem tudom a 18d-k mennyire pörögnek, de pl soke stben kuplungolni sem kell, csak gáz adással elvétellel simán lehet.
ha gáz van, akkor a legjobb mód, ha kuplungot benyomod, akkor elmegy a hajtás. télen simán gázelvétettel olyan szépen egyenesbe hozható az autó, hogy na.
az a baj ebben, hogy ezt így elmondani nem lehet. a legjobb ha beülsz valaki mellé, aki már csinálta, és megmutatja, lehet az ladás is. most télen tervezem videó készítését, kiváncsi leszek lesz-e normális hó. bár már mostanában egy két kifelő lejtő korforgóban is simán eldobja egy gázfröccsre.
ja simán DTC-vel is csinálhatod, azért, hogy előbb szokd meg merre kell neki ellenkormányozni, ez fontos. aztán egyszer megnyomva a DTC-t akkor jobban enged, de meg fogja fogni az autót, ha gáz a dolog. aztán hosszan nyomva a DTC-t full ki lehet kapcsolni, de télen simán elég az 1x megnyomos móka is. szerintem sokat ezzel így nem tudtam segíteni. arra kell még figyelned, hogy már jobban megy, akkor a kuplung minél kevesebb időt legyen kuplungolási, csúsztatási állapotban, mert hamar odaégeted akkor.

csuzlee
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2006

státusz csuzlee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. október 17. csütörtök, 09:16


Drift kipróbálása

szeretném kipróbálni, érezni, milyen is az, amikor a hátsó kerekek elveszítik a tapadást és megindul a kocsi segge

Először tudtok-e olyan helyet (lehetőleg valami nagy parkoló ilyesmi), ahol bátran lehet próbálkozni?

Azzal tisztában vagyok, hogy a DTC-t ki kell kapcsolni, azt viszont nem tudom, melyik drift technikával kezdjem, melyiket egyszerűbb kivitelezni, melyikre képes az autóm (power over 122 LE-vel nem biztos, hogy megy, E-brake nem szedi szét a kéziféket?, talán a "kuplung rúgás" a legszimpatikusabb).

Van-e valami tanácsotok arra az esetre, ha teljesen elvesztem a kocsi felett az uralmam (azt sejtem, hogy fék kizárva, mindenhol a lassú gázlevételt ajánlják, csak nem tudom az mennyire megy egy kiélezett szitumban, illetve milyen gyorsan lehet vele megállni??)?

Most más nem jut eszembe, de minden tanácsot megköszönök

Csuzlee

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2013. október 17. csütörtök, 09:06


nickname írta:
Puli írta:
Bulll85 írta: Belvárosi fogyasztásom kímélve 8. 8,5 l.ez reális ?kicsit sokkalom dízelhez 136le


Ugyanezzel a motorral, nekem évekig 6,3 volt az átlag fogyasztásom úgy, hogy faluról városba (25km)jártam melózni, szóval a használat az kb.: 70% országút, 30% város.

Majd tavaly dec.1-jén beköltöztem a Szfvárra és azóta szinte csak itt használom kb.:90% város és 10% országút,így most 7,2 az átlagom...


Mekkora a kerék és milyen széles a gumi ?


Az enyémen 17"-os kerék és 225/45-ös gumi... nagyjából az enyém reális fogyasztás...

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. október 17. csütörtök, 08:26


Bulll85 írta: Belvárosi fogyasztásom kímélve 8. 8,5 l.ez reális ?kicsit sokkalom dízelhez 136le


Ha a 18" os kerék van rajta 225 nél szélesebb gumival akkor teljesen reális.


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. október 17. csütörtök, 08:24


Puli írta:
Bulll85 írta: Belvárosi fogyasztásom kímélve 8. 8,5 l.ez reális ?kicsit sokkalom dízelhez 136le


Ugyanezzel a motorral, nekem évekig 6,3 volt az átlag fogyasztásom úgy, hogy faluról városba (25km)jártam melózni, szóval a használat az kb.: 70% országút, 30% város.

Majd tavaly dec.1-jén beköltöztem a Szfvárra és azóta szinte csak itt használom kb.:90% város és 10% országút,így most 7,2 az átlagom...


Mekkora a kerék és milyen széles a gumi ?


Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2013. október 17. csütörtök, 07:37


Bulll85 írta: Belvárosi fogyasztásom kímélve 8. 8,5 l.ez reális ?kicsit sokkalom dízelhez 136le


Ugyanezzel a motorral, nekem évekig 6,3 volt az átlag fogyasztásom úgy, hogy faluról városba (25km)jártam melózni, szóval a használat az kb.: 70% országút, 30% város.

Majd tavaly dec.1-jén beköltöztem a Szfvárra és azóta szinte csak itt használom kb.:90% város és 10% országút,így most 7,2 az átlagom...

Bulll85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Bulll85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. október 16. szerda, 21:11


Belvárosi fogyasztásom kímélve 8. 8,5 l.ez reális ?kicsit sokkalom dízelhez 136le