autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 20:35


dbtibi írta:
Maistro2 írta:
Pocses írta:
Maistro2 írta: Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani hogy a belső világításban mekkora szofita izzók vannak ??? és ha jól tudom akkor 4 db ugye?? e46 facelift es autó.
A másik kérdésem pedig, hogy ki van égve a rendszám világításom és nem jelzi az autó normális ez?


Akkor nem 5 inkább? Tető, 2x C oszlop, 2x lábtér. Sajna azt nem tom én még eddig nem cseréltem egyiket sem.


A lábtérben nekem szerintem nincs vagy kiégett hol találom esetleg?
Amúgy ledesre szeretném cserélni őket azért kérdezem


Lábtérben, engem is érdekelne hol van ahol eddig nem vettem észre ?
Vagy enyémben nem széria ?


A "táskás" szeműekben még nincs, csak a "könnyes"ekben.

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 20:33


Maistro2 írta:
Pocses írta:
Maistro2 írta: Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani hogy a belső világításban mekkora szofita izzók vannak ??? és ha jól tudom akkor 4 db ugye?? e46 facelift es autó.
A másik kérdésem pedig, hogy ki van égve a rendszám világításom és nem jelzi az autó normális ez?


Akkor nem 5 inkább? Tető, 2x C oszlop, 2x lábtér. Sajna azt nem tom én még eddig nem cseréltem egyiket sem.


A lábtérben nekem szerintem nincs vagy kiégett hol találom esetleg?
Amúgy ledesre szeretném cserélni őket azért kérdezem


Lábtérben, engem is érdekelne hol van ahol eddig nem vettem észre ?
Vagy enyémben nem széria ?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Maistro2

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 20:19


Pocses írta:
Maistro2 írta: Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani hogy a belső világításban mekkora szofita izzók vannak ??? és ha jól tudom akkor 4 db ugye?? e46 facelift es autó.
A másik kérdésem pedig, hogy ki van égve a rendszám világításom és nem jelzi az autó normális ez?


Akkor nem 5 inkább? Tető, 2x C oszlop, 2x lábtér. Sajna azt nem tom én még eddig nem cseréltem egyiket sem.


A lábtérben nekem szerintem nincs vagy kiégett hol találom esetleg?
Amúgy ledesre szeretném cserélni őket azért kérdezem




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 12. csütörtök, 20:20

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 20:09


Maistro2 írta: Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani hogy a belső világításban mekkora szofita izzók vannak ??? és ha jól tudom akkor 4 db ugye?? e46 facelift es autó.
A másik kérdésem pedig, hogy ki van égve a rendszám világításom és nem jelzi az autó normális ez?


Akkor nem 5 inkább? Tető, 2x C oszlop, 2x lábtér. Sajna azt nem tom én még eddig nem cseréltem egyiket sem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Maistro2

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 19:57


Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani hogy a belső világításban mekkora szofita izzók vannak ??? és ha jól tudom akkor 4 db ugye?? e46 facelift es autó.
A másik kérdésem pedig, hogy ki van égve a rendszám világításom és nem jelzi az autó normális ez?


Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 15:09


Már építem a rámpát! Jösztök???!!!!
Youtube




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. december 12. csütörtök, 15:10

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 14:27


Tano írta:
Hammon írta: Sziasztok!
Ilyen kütyüvel rendelkezik valaki?
A link neve


Szia!
Én rendelkeztem ilyennel, igaz már nem ez van bent, hanem meg lett chippelve. De amíg bent volt nem volt vele problémám. Ha kell olcsón oda tudom adni, mert még megvan elfekvőben.


Ezzel elvileg kikerülhető a gyári adagoló program ugye? Több oldalra is írtam a problémámról,és nem szeretnék mellé nyúlni.Több 100k-t kifizetni sem szeretnék. Heteket várni a javításra meg pláne.

MI az az olcsó. 3 napja vettem a 320d-t......


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 14:25


Hammon írta: Sziasztok!
Ilyen kütyüvel rendelkezik valaki?
A link neve


Ment pm.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 12. csütörtök, 14:27

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 14:15


Sziasztok!
Ilyen kütyüvel rendelkezik valaki?
A link neve

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 14:14


hancurozo írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
viszont ha mostanság, csak így indítgatva van, akkor simán lehet habos, ha nem tud kipárologni a víz az olajból (nem hűtővíz). azt kell megnézni, hogy hosszabb út útán másnap milyen.
nem mellesleg ez a téma kb pont annyira szezonális, mint az akkumulátor hibák, vagy a termosztát gondok. mindig télen, a hideg beköszöntével jönnek elő. télen nagyon úgy látni mintha fehér füst lenne, de csak az a kipuff melege pára formájában, mikor kikerül. parsze írja, hogy bemelegedve nem látni. dízelnél hidegen, normális. főleg abban a formában, hogy indítasz, semmi pár másodperc után meg jön a fehér füst. ami akár kipufban maradt kondenzvíz is lehet.


Ezt az "olajvizesedést" én még nem tapasztaltam soha, az indítás utáni pára az okés de az a kipufogó miatt van.
Hogy juthat az olajba vízpára? A kartergáz elvezetésen keresztül vagy hol?


Dieselnél nagyon ritkán fordul elő (benzinesnél is csak kis ccm-es BMW-nél láttam ilyet). Főleg a VW 1.6 8v motorjaira jellemző. Mikor a karterszellőztetés nem működik rendesen. A szellőztetés a szívócsőbe van bekötve, ahol a szívó motoroknál elég nagy gázlengés alakul ki.


Ahha!
Így már értem! Köszi a felvilágosítást!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 14:11


Neo954 írta:
YELLOW írta:
viszont ha mostanság, csak így indítgatva van, akkor simán lehet habos, ha nem tud kipárologni a víz az olajból (nem hűtővíz). azt kell megnézni, hogy hosszabb út útán másnap milyen.
nem mellesleg ez a téma kb pont annyira szezonális, mint az akkumulátor hibák, vagy a termosztát gondok. mindig télen, a hideg beköszöntével jönnek elő. télen nagyon úgy látni mintha fehér füst lenne, de csak az a kipuff melege pára formájában, mikor kikerül. parsze írja, hogy bemelegedve nem látni. dízelnél hidegen, normális. főleg abban a formában, hogy indítasz, semmi pár másodperc után meg jön a fehér füst. ami akár kipufban maradt kondenzvíz is lehet.


Ezt az "olajvizesedést" én még nem tapasztaltam soha, az indítás utáni pára az okés de az a kipufogó miatt van.
Hogy juthat az olajba vízpára? A kartergáz elvezetésen keresztül vagy hol?


Dieselnél nagyon ritkán fordul elő (benzinesnél is csak kis ccm-es BMW-nél láttam ilyet). Főleg a VW 1.6 8v motorjaira jellemző. Mikor a karterszellőztetés nem működik rendesen. A szellőztetés a szívócsőbe van bekötve, ahol a szívó motoroknál elég nagy gázlengés alakul ki.

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 14:03


anubisz írta: Ez a disznóvágás.
http://www.liveleak.com/view?i=338_1386761270


A vadbarmok!

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 14:01


YELLOW írta:
Neo954 írta:
BMWcompact2004 írta:
Neo954 írta:
BMWcompact2004 írta: Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy szinte minden menetnél egy kis időre egy furcsa, csípős, ferodol vagy olajszerű (de nem az) szagot érzek a fülkébe beáramolni. Nem a motortérből jön, mert ha megállok onnan nem érzem. Mi lehet ez? Megállás után a nívópálcát kihúzva rajta habos az olaj, ez normális jelenség?


Szia!

Közvetlen megállás után lehet buborékos olaj a pálcán, az nem baj, sötét fekete színe legyen.
Szoktál utána önteni olajat? Ha igen akkor figyelj rá, hogy mindig ugyanolyan kerüljön bele.
Azonos alapú olajoknál nem jellemző a felhabzás, általában szintetikus és ásványi olaj keveredésekor szokott előfordulni.

A szagot nem kuplung, vagy váltóolaj okozza? Esetleg kardántengely középső csapágya.

Üdv.:Neo


Nekem inkább fehér habos, és honnan tudnám kideríteni hogy a szag honnan jön, mi okozza?


Szia!
Ha fehéres szürke az olajad akkor hűtővíz került a olajrendszerbe valahonnan, ami nagyon nem jó!
Meglehet, hogy ennek az elégése is okozhatja a szagot, vagy befolyik valahol a kuplungházba és a kuplungod égeti a hűtővizet.
A szag forrását ki kell szagolni, mese nincs. Járasd egy helyben, ha előjön a szag akkor motor, kuplung esetleg váltóolaj, nézd meg nem-e folyik rá a kipufogóra valahol.
Ha nem jön elő a szag akkor hajtás részen, fékeknél kell keresni.

Szerk.: Nézd meg a hűtővíz szintedet, illetve egy olajcserét kellene csinálni, mert lehet az is ha csak szimplán össze lett keverve két különböző olaj, azért habzik, és lehet, hogy az ég büdösen.
Sajnos sok változós az egyenlet, egyesével kell kizárni mindent amíg meg nem lesz hiba.

Üdv.:Neo




viszont ha mostanság, csak így indítgatva van, akkor simán lehet habos, ha nem tud kipárologni a víz az olajból (nem hűtővíz). azt kell megnézni, hogy hosszabb út útán másnap milyen.
nem mellesleg ez a téma kb pont annyira szezonális, mint az akkumulátor hibák, vagy a termosztát gondok. mindig télen, a hideg beköszöntével jönnek elő. télen nagyon úgy látni mintha fehér füst lenne, de csak az a kipuff melege pára formájában, mikor kikerül. parsze írja, hogy bemelegedve nem látni. dízelnél hidegen, normális. főleg abban a formában, hogy indítasz, semmi pár másodperc után meg jön a fehér füst. ami akár kipufban maradt kondenzvíz is lehet.


Ezt az "olajvizesedést" én még nem tapasztaltam soha, az indítás utáni pára az okés de az a kipufogó miatt van.
Hogy juthat az olajba vízpára? A kartergáz elvezetésen keresztül vagy hol?


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 14:00

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 13:29


Neo954 írta:
BMWcompact2004 írta:
Neo954 írta:
BMWcompact2004 írta: Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy szinte minden menetnél egy kis időre egy furcsa, csípős, ferodol vagy olajszerű (de nem az) szagot érzek a fülkébe beáramolni. Nem a motortérből jön, mert ha megállok onnan nem érzem. Mi lehet ez? Megállás után a nívópálcát kihúzva rajta habos az olaj, ez normális jelenség?


Szia!

Közvetlen megállás után lehet buborékos olaj a pálcán, az nem baj, sötét fekete színe legyen.
Szoktál utána önteni olajat? Ha igen akkor figyelj rá, hogy mindig ugyanolyan kerüljön bele.
Azonos alapú olajoknál nem jellemző a felhabzás, általában szintetikus és ásványi olaj keveredésekor szokott előfordulni.

A szagot nem kuplung, vagy váltóolaj okozza? Esetleg kardántengely középső csapágya.

Üdv.:Neo


Nekem inkább fehér habos, és honnan tudnám kideríteni hogy a szag honnan jön, mi okozza?


Szia!
Ha fehéres szürke az olajad akkor hűtővíz került a olajrendszerbe valahonnan, ami nagyon nem jó!
Meglehet, hogy ennek az elégése is okozhatja a szagot, vagy befolyik valahol a kuplungházba és a kuplungod égeti a hűtővizet.
A szag forrását ki kell szagolni, mese nincs. Járasd egy helyben, ha előjön a szag akkor motor, kuplung esetleg váltóolaj, nézd meg nem-e folyik rá a kipufogóra valahol.
Ha nem jön elő a szag akkor hajtás részen, fékeknél kell keresni.

Szerk.: Nézd meg a hűtővíz szintedet, illetve egy olajcserét kellene csinálni, mert lehet az is ha csak szimplán össze lett keverve két különböző olaj, azért habzik, és lehet, hogy az ég büdösen.
Sajnos sok változós az egyenlet, egyesével kell kizárni mindent amíg meg nem lesz hiba.

Üdv.:Neo




viszont ha mostanság, csak így indítgatva van, akkor simán lehet habos, ha nem tud kipárologni a víz az olajból (nem hűtővíz). azt kell megnézni, hogy hosszabb út útán másnap milyen.
nem mellesleg ez a téma kb pont annyira szezonális, mint az akkumulátor hibák, vagy a termosztát gondok. mindig télen, a hideg beköszöntével jönnek elő. télen nagyon úgy látni mintha fehér füst lenne, de csak az a kipuff melege pára formájában, mikor kikerül. parsze írja, hogy bemelegedve nem látni. dízelnél hidegen, normális. főleg abban a formában, hogy indítasz, semmi pár másodperc után meg jön a fehér füst. ami akár kipufban maradt kondenzvíz is lehet.