jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2014. július 21. hétfő, 16:05


Kíváncsi vagyok,mi lesz a végkifejlet.
Sokuknak nem lehetett biztosítása az tuti.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. július 21. hétfő, 14:27


jokerface írta: Nem semmi vasárnap délután


én biztos, hogy a strand biztosítójával fizettetném a károkat. ideiglenes parkoló. gondolom kevés volt a hely. talán még fizetni is kellett érte. eleve ott a stand. kánikula. legalább egy ember2-3 óránként ki keleltt volna menjen, hogy fellocsoljon. főleg egy száraz tarlót.
(tagnap nekem is kint állt vagy 2 órát az autó a napon az udvaron, de még én is levizeltem közben, a nagy hőség miatt.)

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2014. július 21. hétfő, 14:12

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2014. július 18. péntek, 19:04


Akkor a legtisztább dolog az lenne,hogy beugrasz egy márkaszervizbe,elmondod pontosan + meg is tudod nekik mutatni a szóban forgó problémát. Ök már csak tudnak neked segíteni. Remélhetöleg

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2014. július 18. péntek, 17:29


jokerface írta: http://www.realoem.com/bmw/index.do

Itt alváz szám alapján tudsz keresni dolgokat hozzá.


Nyilván itt néztem én is, de előfordulhat hogy itt nem szerepelnek dolgok? Mert mint mondtam a motor hátsó részén lévő indító motor melletti egység illetve az onnan jövő kábel sem szerepel.

Köszönettel!

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2014. július 18. péntek, 15:46


zozi30 írta: Sziasztok oriási kérdésem lenne felétek 2001 Bmw 320i kombi vásárlás elött állok de kissé félek a márkától.
a benzines bömös mennyire megbizható?
alkatrészek árai mennyire huzosak ?
Mit nézzek vásárlás elött? fontos lenne a válasz köszönöm



Autóvásárlás
Párszor már le lett írva csak olvasgatni kell.... pár oldalt vissza is... itt a hétvége idő lesz rengeteg

státusz zozi30

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. július 18. péntek, 15:10


Sziasztok oriási kérdésem lenne felétek 2001 Bmw 320i kombi vásárlás elött állok de kissé félek a márkától.
a benzines bömös mennyire megbizható?
alkatrészek árai mennyire huzosak ?
Mit nézzek vásárlás elött? fontos lenne a válasz köszönöm



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 18. péntek, 15:12


minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2014. július 18. péntek, 15:09


YELLOW írta:
Bero írta:
kempelen írta:
Bero írta:
minimal írta:
Bero írta: Sziasztok! Azt szeretném kérdezni (főleg akinek 2.0I E46-ja van 2.2-es benzin motorral 170Le),hogy nektek milyen az euro besorolás? Euro 4 vagy 3? Amit én vettem autó abba Euro 3 van,pedig elvileg az euro4-et simán kell bírnia (mobile.de-n néztem ugyanolyan autókat). Köszi!


EU4 szoktak lenni...az 520i E60 is EU4 ugyan ezzel a motorral.
Mér a 2001es 18i(143le) motorosok is EU4esek.



Az új autónknál a honosítási eljárás alatt a kedves nkh kék plakettet adott euro 3-s besorolással. Azért nem mindegy a reg adó így...


Szia Bero,

Nem látok néhány cseppet sem nélkülözhető információt...

- évjárat
- milyen váltó
- melyik piacra

Ezektől nagyban függ az eu besorolás.

Sokszor fent van az extralista között is, ha EU4-es, ott is érdemes ránézni mit mond alvázszám alapján...

Közben szerkesztem is egy kicsit a hozzászólásomat, mert 320i-ben is volt usa piacos...például, de lehet automata is... azért ezekről beszámolhatnál mielőtt az nkh-t "kurvaanyázzuk".



alvázszám alapján 2001.12. havi,papír szerint 2002.01. manuális 5 fokozatú váltó. A piac azt nem tudom,elvileg németországba készült,onnan is lett behozva. 320ci, 2.2-es 170 lovas motorral. Megnéztem a német forgalmit,ott euro III van D4 jelöléssel (ez valami németországi jelölés)
Szerk: Nem anyáztam én az nkh-t. Csupán az idegelt fel náluk,hogy az előttem lévő off autókkal szépen álltak fel a rámpára ahol a féket,felfüggesztést néznek,az enyémmel meg szinte padlógáz,alja majdnem leért,csattant akkorát.. Volt pofám szólni a vizsgabiztosnak hogy finomabban,miért kell így felállni (tényleg udvariasan mondtam) és én voltam elküldve a g.cibe hogy mehetek máshova meg hogy nem ér rá tökölni...


pontosan nem tudom megmondani, de nem hiszem, hogy EU4-es lenne. már csak azért sem, mert alapjaiban, az én motorom jóval korszerűbb, hiába korban egymáshoz esnek, de az enyém is EU3-as. és még teljesítményben is kevesebb.
szerintem 2004 környékétől lehetnek EU4-esek. az, hogy a német mit írt, vagy mit írnak az már megint embere válogatja. nem számít mit írsz csak könnyebben eladható legyen.


2001-től már vannak EU4-esek.
Az NKH a forgalmi alapján sorolja be, de ha tudsz igazolást adni hogy jobb akkor beírják.



minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2014. július 18. péntek, 15:07


Bero írta:
kempelen írta:
Bero írta: YelLow: Köszi!
Kempelen: neked is köszi,és az nkh-t csak elmeséltem,hogy jártam Igen, a kinti okmány szerint euro 3 csak a német (Brief) nincs motorszám motorkód sem.. Most megpróbálok kérni a hivatalos bmw magyarországtól egy igazolást,hátha adnak róla egy papírt hogy euro 4-es a motor alapján (mérés szerint simán teljesíti az euro 4-et tudomásom szerint) és azzal visszamenni az nkh-hoz. ha sikerül akkor spóroltam 70 ezret


A BMW magyarország kérni fog egy igazolást a gyártól, hogy XY alvázszám ilyen EUR besorolású, de ha jól tudom baráti kézfogásra nem állítják ki az igazolást...



Így van! Nem tudom mennyi pontosan (talán 10Ft) / ccm3 ez az igazolás! még mindig jobb mint a 70 ezer Ft többlet!



úgy tudom 26000ft.


jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2014. július 18. péntek, 09:56


http://www.realoem.com/bmw/index.do

Itt alváz szám alapján tudsz keresni dolgokat hozzá.

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 18:20


Üdv!
Már több helyen kérdeztem, de nem kaptam választ, nem tudja valaki hogy a szívósor aljában lévő kábeltartónak hol keressem a cikkszámát, az az igazság hogy már átnéztem az ETK-ban mindenhol és magát a kábelt sem találom, ez lemegy a motor sebváltó felőli részére kb. az indítómotor környékére egy dobozba( fogalmam sincs mi az)a computertől jön.Ilyen gégecsőszerű.
Ez a bilincs és a kábel.

Köszönöm a segítséget előre is!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 14:09


kempelen írta:
Bero írta: YelLow: Köszi!
Kempelen: neked is köszi,és az nkh-t csak elmeséltem,hogy jártam Igen, a kinti okmány szerint euro 3 csak a német (Brief) nincs motorszám motorkód sem.. Most megpróbálok kérni a hivatalos bmw magyarországtól egy igazolást,hátha adnak róla egy papírt hogy euro 4-es a motor alapján (mérés szerint simán teljesíti az euro 4-et tudomásom szerint) és azzal visszamenni az nkh-hoz. ha sikerül akkor spóroltam 70 ezret


A BMW magyarország kérni fog egy igazolást a gyártól, hogy XY alvázszám ilyen EUR besorolású, de ha jól tudom baráti kézfogásra nem állítják ki az igazolást...



Így van! Nem tudom mennyi pontosan (talán 10Ft) / ccm3 ez az igazolás! még mindig jobb mint a 70 ezer Ft többlet!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 13:54


Bero írta: YelLow: Köszi!
Kempelen: neked is köszi,és az nkh-t csak elmeséltem,hogy jártam Igen, a kinti okmány szerint euro 3 csak a német (Brief) nincs motorszám motorkód sem.. Most megpróbálok kérni a hivatalos bmw magyarországtól egy igazolást,hátha adnak róla egy papírt hogy euro 4-es a motor alapján (mérés szerint simán teljesíti az euro 4-et tudomásom szerint) és azzal visszamenni az nkh-hoz. ha sikerül akkor spóroltam 70 ezret


A BMW magyarország kérni fog egy igazolást a gyártól, hogy XY alvázszám ilyen EUR besorolású, de ha jól tudom baráti kézfogásra nem állítják ki az igazolást...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 13:44


hmm.... érdekesség

YouTube videó





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 17. csütörtök, 13:44

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 13:40


YelLow: Köszi!
Kempelen: neked is köszi,és az nkh-t csak elmeséltem,hogy jártam Igen, a kinti okmány szerint euro 3 csak a német (Brief) nincs motorszám motorkód sem.. Most megpróbálok kérni a hivatalos bmw magyarországtól egy igazolást,hátha adnak róla egy papírt hogy euro 4-es a motor alapján (mérés szerint simán teljesíti az euro 4-et tudomásom szerint) és azzal visszamenni az nkh-hoz. ha sikerül akkor spóroltam 70 ezret