anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 21:53


nickname írta:
anubisz írta: Ma vettem észre egy csodálatos dolgot.Ugye 2 spriccni pumpám van, vagyis volt. a lámpamosóról leszedtem a sarut és ledugóztam a 2 csövet, nem cserélek minden hónapba lámpamosó szerkezetet tizen, huszon ezrekért, mert kb addig bírták, és utána fosták a vizet, ha kell, ha nem.
Ma nézem, a pumpa elpárolgott e helyéről szépen praktikusan le van dugózva a tartálynál, a tömlő ott fityeg azt jóban.
Valameik szervizbe észrevették, hogy le van dugózva, lenyúlták a pumpát,gondolom majd kiköt egy másik bömcsibe fél áron. Pofám leszakad.
Természetesen ez miatt nem fogok kuka mellett aludni, na de látom már ha szervizbe megyek fotóznom kell a motorteret, utána meg meózni, mi van meg, és mi nincs, hátha egyszer egy 16 os motort találok benne.
Remélem aki használja annak benzint fog spriccelni a lámpára,valaki meg kidobja előtte a csikket.



Nem értem nekem soha nem volt probléma, a lámpamosó spricnivel.



én nagyon szívtam vele, folyt az egyik,2 nap alatt elszivárgott egy tartály drága ablakmosó, kicseréltem nem aprópénzért, 2 hét akkor a másik kezdte, na jólvan, ennyi elég is volt.Állítólak Szlovákiába gyártja valami beszállító, úgy hallatom, fos az egész,kimegy benne a tömítés, aztán kuka. Lehet te valami jó szériát fogtál ki. Vagy én voltam szerencsétlen.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 21:45

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 21:44


anubisz írta: Ma vettem észre egy csodálatos dolgot.Ugye 2 spriccni pumpám van, vagyis volt. a lámpamosóról leszedtem a sarut és ledugóztam a 2 csövet, nem cserélek minden hónapba lámpamosó szerkezetet tizen, huszon ezrekért, mert kb addig bírták, és utána fosták a vizet, ha kell, ha nem.
Ma nézem, a pumpa elpárolgott e helyéről szépen praktikusan le van dugózva a tartálynál, a tömlő ott fityeg azt jóban.
Valameik szervizbe észrevették, hogy le van dugózva, lenyúlták a pumpát,gondolom majd kiköt egy másik bömcsibe fél áron. Pofám leszakad.
Természetesen ez miatt nem fogok kuka mellett aludni, na de látom már ha szervizbe megyek fotóznom kell a motorteret, utána meg meózni, mi van meg, és mi nincs, hátha egyszer egy 16 os motort találok benne.
Remélem aki használja annak benzint fog spriccelni a lámpára,valaki meg kidobja előtte a csikket.



Nem értem nekem soha nem volt probléma, a lámpamosó spricnivel.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 21:11


YELLOW írta:
anubisz írta: Ma vettem észre egy csodálatos dolgot.Ugye 2 spriccni pumpám van, vagyis volt. a lámpamosóról leszedtem a sarut és ledugóztam a 2 csövet, nem cserélek minden hónapba lámpamosó szerkezetet tizen, huszon ezrekért, mert kb addig bírták, és utána fosták a vizet, ha kell, ha nem.
Ma nézem, a pumpa elpárolgott e helyéről szépen praktikusan le van dugózva a tartálynál, a tömlő ott fityeg azt jóban.
Valameik szervizbe észrevették, hogy le van dugózva, lenyúlták a pumpát,gondolom majd kiköt egy másik bömcsibe fél áron. Pofám leszakad.
Természetesen ez miatt nem fogok kuka mellett aludni, na de látom már ha szervizbe megyek fotóznom kell a motorteret, utána meg meózni, mi van meg, és mi nincs, hátha egyszer egy 16 os motort találok benne.
Remélem aki használja annak benzint fog spriccelni a lámpára,valaki meg kidobja előtte a csikket.


akkor érted már, hova lett a jó difid?
lehet engem baszogatni, hogy bizalmatlan vagyok, de láthatod...


difimet megismerem, már jártam párszor a kocsi alatt, szinte már oda is költözhetek.
Már a lecsapódott olajpáráról megismerem.
Azért ezek nem olyan szerviz.Itt csinálták a hengerfejem, ezek nem parasztok. Valami nem stimmel, majd meglátjuk, centír megvolt, gumicserét kipróbálom, azzal már ki is zárom a gumuhibát. Ha visszaviszem, nem fogják azt mondani még 50 ezer. Tudod jól milyen egy futómű.lehet egy kis torzulás már sikit, szól dübörög. Olyan helyen ahol ingyen cserekocsit kapsz, BMW csak tankolni kel bele, nem fognak ellopni használt alkatrészeket, kiszerelni, meg ilyen szarságokat csinálni. Mikor egy új pumpa is csak 12 ezer, egy használtat menyiért adnának 5000 ért?
Ki tudja már hol szedték ki, tököm nézte idáig, azóta meg voltam pár helyen.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 20. szombat, 21:13

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 20:58


anubisz írta: Ma vettem észre egy csodálatos dolgot.Ugye 2 spriccni pumpám van, vagyis volt. a lámpamosóról leszedtem a sarut és ledugóztam a 2 csövet, nem cserélek minden hónapba lámpamosó szerkezetet tizen, huszon ezrekért, mert kb addig bírták, és utána fosták a vizet, ha kell, ha nem.
Ma nézem, a pumpa elpárolgott e helyéről szépen praktikusan le van dugózva a tartálynál, a tömlő ott fityeg azt jóban.
Valameik szervizbe észrevették, hogy le van dugózva, lenyúlták a pumpát,gondolom majd kiköt egy másik bömcsibe fél áron. Pofám leszakad.
Természetesen ez miatt nem fogok kuka mellett aludni, na de látom már ha szervizbe megyek fotóznom kell a motorteret, utána meg meózni, mi van meg, és mi nincs, hátha egyszer egy 16 os motort találok benne.
Remélem aki használja annak benzint fog spriccelni a lámpára,valaki meg kidobja előtte a csikket.


akkor érted már, hova lett a jó difid?
lehet engem baszogatni, hogy bizalmatlan vagyok, de láthatod...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 20:56


Ma vettem észre egy csodálatos dolgot.Ugye 2 spriccni pumpám van, vagyis volt. a lámpamosóról leszedtem a sarut és ledugóztam a 2 csövet, nem cserélek minden hónapba lámpamosó szerkezetet tizen, huszon ezrekért, mert kb addig bírták, és utána fosták a vizet, ha kell, ha nem.
Ma nézem, a pumpa elpárolgott e helyéről szépen praktikusan le van dugózva a tartálynál, a tömlő ott fityeg azt jóban.
Valameik szervizbe észrevették, hogy le van dugózva, lenyúlták a pumpát,gondolom majd kiköt egy másik bömcsibe fél áron. Pofám leszakad.
Természetesen ez miatt nem fogok kuka mellett aludni, na de látom már ha szervizbe megyek fotóznom kell a motorteret, utána meg meózni, mi van meg, és mi nincs, hátha egyszer egy 16 os motort találok benne.
Remélem aki használja annak benzint fog spriccelni a lámpára,valaki meg kidobja előtte a csikket.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 05:30


anubisz írta:
jlaci74 írta:
anubisz írta:
SirToma írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Csak ide írom, mert nem egy lényeges kérdés. E46 ba milyen a gyári csillapító? olajos, gázos, vagy olaj/gáz kombinációs. Most cseréltetek 2 hátsót, gyárit, már a kezembe volt, de meg nem mondom az milyen, fekete meg új, azt jóvan. De mintha úgy tudnám, hogy gázos,de biztos van nálam okosabb..
Előre is köszi.
33 50 6 752 402


a régiek szerintem olajos, aztán volt vegyes, meg gázos is. nekem eztet mondták, de konkrétat nem tudok, nekem Sachs van benne és gázos. FL modell.


Sziasztok.

Én bilstein b4 gáz/olajosat vettem,azok vannak a kocsi alatt mostmár 2 éve,és ha jól emlékszem,Mátyás Atti mintha azt mondta volna anno,hogy a gyáriak is gáz/olajosak.
Nem vagyok 100% biztos benne,de ez rèmlik...
Elégedett vagyok a gátlókkal,jól bírják.

Üdv:Tomi


hát valami kis enyhe olajfoltot láttam az egyik felső részén, hogy attól e azt nemtom.


A köznyelv által gázosnak nevezett csillapítókban is van olaj,
csak éppen a gáz nyomás alatt tartja , így nem habosodik, nem ritkul , ezáltal stabilabb a működése széles terhelési és hőmérséklet tartományban .


értem. Szét vágni nem akarom, mert még nem hasaltak el, csak nem mai darabok, meg állítólag már a vizsgán szóltak érte.Nem voltam ott, de tuti még a gyáriak vannak benne, de ha nem is már nálam csak belement vagy 180, mert én nem cseréltem őket hátul.


Most nézem ami ki van szerelve, rá van írva Gázos.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. július 17. szerda, 16:44


[quote="anubisz"]Így kel vezetni uraim


YouTube videó

Aztán majd egyszer......

http://www.origo.hu/itthon/20040428kilenc.html



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 17. szerda, 16:27


Így kel vezetni uraim


YouTube videó

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 17. szerda, 02:21


jlaci74 írta:
anubisz írta:
SirToma írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Csak ide írom, mert nem egy lényeges kérdés. E46 ba milyen a gyári csillapító? olajos, gázos, vagy olaj/gáz kombinációs. Most cseréltetek 2 hátsót, gyárit, már a kezembe volt, de meg nem mondom az milyen, fekete meg új, azt jóvan. De mintha úgy tudnám, hogy gázos,de biztos van nálam okosabb..
Előre is köszi.
33 50 6 752 402


a régiek szerintem olajos, aztán volt vegyes, meg gázos is. nekem eztet mondták, de konkrétat nem tudok, nekem Sachs van benne és gázos. FL modell.


Sziasztok.

Én bilstein b4 gáz/olajosat vettem,azok vannak a kocsi alatt mostmár 2 éve,és ha jól emlékszem,Mátyás Atti mintha azt mondta volna anno,hogy a gyáriak is gáz/olajosak.
Nem vagyok 100% biztos benne,de ez rèmlik...
Elégedett vagyok a gátlókkal,jól bírják.

Üdv:Tomi


hát valami kis enyhe olajfoltot láttam az egyik felső részén, hogy attól e azt nemtom.


A köznyelv által gázosnak nevezett csillapítókban is van olaj,
csak éppen a gáz nyomás alatt tartja , így nem habosodik, nem ritkul , ezáltal stabilabb a működése széles terhelési és hőmérséklet tartományban .


értem. Szét vágni nem akarom, mert még nem hasaltak el, csak nem mai darabok, meg állítólag már a vizsgán szóltak érte.Nem voltam ott, de tuti még a gyáriak vannak benne, de ha nem is már nálam csak belement vagy 180, mert én nem cseréltem őket hátul.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. július 16. kedd, 21:28


anubisz írta:
SirToma írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Csak ide írom, mert nem egy lényeges kérdés. E46 ba milyen a gyári csillapító? olajos, gázos, vagy olaj/gáz kombinációs. Most cseréltetek 2 hátsót, gyárit, már a kezembe volt, de meg nem mondom az milyen, fekete meg új, azt jóvan. De mintha úgy tudnám, hogy gázos,de biztos van nálam okosabb..
Előre is köszi.
33 50 6 752 402


a régiek szerintem olajos, aztán volt vegyes, meg gázos is. nekem eztet mondták, de konkrétat nem tudok, nekem Sachs van benne és gázos. FL modell.


Sziasztok.

Én bilstein b4 gáz/olajosat vettem,azok vannak a kocsi alatt mostmár 2 éve,és ha jól emlékszem,Mátyás Atti mintha azt mondta volna anno,hogy a gyáriak is gáz/olajosak.
Nem vagyok 100% biztos benne,de ez rèmlik...
Elégedett vagyok a gátlókkal,jól bírják.

Üdv:Tomi


hát valami kis enyhe olajfoltot láttam az egyik felső részén, hogy attól e azt nemtom.


A köznyelv által gázosnak nevezett csillapítókban is van olaj,
csak éppen a gáz nyomás alatt tartja , így nem habosodik, nem ritkul , ezáltal stabilabb a működése széles terhelési és hőmérséklet tartományban .

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 16. kedd, 20:55


SirToma írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Csak ide írom, mert nem egy lényeges kérdés. E46 ba milyen a gyári csillapító? olajos, gázos, vagy olaj/gáz kombinációs. Most cseréltetek 2 hátsót, gyárit, már a kezembe volt, de meg nem mondom az milyen, fekete meg új, azt jóvan. De mintha úgy tudnám, hogy gázos,de biztos van nálam okosabb..
Előre is köszi.
33 50 6 752 402


a régiek szerintem olajos, aztán volt vegyes, meg gázos is. nekem eztet mondták, de konkrétat nem tudok, nekem Sachs van benne és gázos. FL modell.


Sziasztok.

Én bilstein b4 gáz/olajosat vettem,azok vannak a kocsi alatt mostmár 2 éve,és ha jól emlékszem,Mátyás Atti mintha azt mondta volna anno,hogy a gyáriak is gáz/olajosak.
Nem vagyok 100% biztos benne,de ez rèmlik...
Elégedett vagyok a gátlókkal,jól bírják.

Üdv:Tomi


hát valami kis enyhe olajfoltot láttam az egyik felső részén, hogy attól e azt nemtom.

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2013. július 16. kedd, 20:43


YELLOW írta:
anubisz írta: Csak ide írom, mert nem egy lényeges kérdés. E46 ba milyen a gyári csillapító? olajos, gázos, vagy olaj/gáz kombinációs. Most cseréltetek 2 hátsót, gyárit, már a kezembe volt, de meg nem mondom az milyen, fekete meg új, azt jóvan. De mintha úgy tudnám, hogy gázos,de biztos van nálam okosabb..
Előre is köszi.
33 50 6 752 402


a régiek szerintem olajos, aztán volt vegyes, meg gázos is. nekem eztet mondták, de konkrétat nem tudok, nekem Sachs van benne és gázos. FL modell.


Sziasztok.

Én bilstein b4 gáz/olajosat vettem,azok vannak a kocsi alatt mostmár 2 éve,és ha jól emlékszem,Mátyás Atti mintha azt mondta volna anno,hogy a gyáriak is gáz/olajosak.
Nem vagyok 100% biztos benne,de ez rèmlik...
Elégedett vagyok a gátlókkal,jól bírják.

Üdv:Tomi

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 16. kedd, 20:41


YELLOW írta:
anubisz írta: Csak ide írom, mert nem egy lényeges kérdés. E46 ba milyen a gyári csillapító? olajos, gázos, vagy olaj/gáz kombinációs. Most cseréltetek 2 hátsót, gyárit, már a kezembe volt, de meg nem mondom az milyen, fekete meg új, azt jóvan. De mintha úgy tudnám, hogy gázos,de biztos van nálam okosabb..
Előre is köszi.
33 50 6 752 402


a régiek szerintem olajos, aztán volt vegyes, meg gázos is. nekem eztet mondták, de konkrétat nem tudok, nekem Sachs van benne és gázos. FL modell.


Én se tudom, OM hez sehol nincs írva hogy mi van benne, vagyis én nem láttam 1 oldalon se ahol néztem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. július 16. kedd, 20:35


anubisz írta: Csak ide írom, mert nem egy lényeges kérdés. E46 ba milyen a gyári csillapító? olajos, gázos, vagy olaj/gáz kombinációs. Most cseréltetek 2 hátsót, gyárit, már a kezembe volt, de meg nem mondom az milyen, fekete meg új, azt jóvan. De mintha úgy tudnám, hogy gázos,de biztos van nálam okosabb..
Előre is köszi.
33 50 6 752 402


a régiek szerintem olajos, aztán volt vegyes, meg gázos is. nekem eztet mondták, de konkrétat nem tudok, nekem Sachs van benne és gázos. FL modell.