K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. február 05. vasárnap, 14:00


jons írta: A merci kiválasztási/toborzási procedúrájáról van egy véleményem közeli ismerősöm által.
Az audihoz jelentkeztem informatikusnak. Szakmailag 5 éves gyakorlat, német társalgási, angol szakmai nyelvet ismerem, használom. Még egy interjúra sem hívtak be... még indoklást sem kaptam. A HR-esek tehetnek egy szivességet. 20 éves kis pitcha dönt az életemről lényegében.

az audi nagyon válogat, de bent meg hiányoznak az igazi, életképes szakik, rengeteg a bullshitből, meg 10+ év becsontosodásából élő arc. az a baj, hogy túl sok a pénz, jut az álmegoldásokra, hülyeségekre is, nálunk pl. rögtön kérdőre vonnak, ha feleslegesen megy el 100+ €, és ez nagyban segíti a valódi, értelmes munkát, és azt becsülik meg igazán, aki ki is érdemli. így viszont van helye a politikának, ki-kinek-mennyire/hogyan nyal be hierarchiának. a háer meg amúgy is állam az államban egy ekkora cégnél...
persze szar mindenhol van, és továbbra sem állítom, hogy rossz hely lenne. én is be akartam kerülni, de az interjún elvéreztem. hülye voltam, szarul adtam elő magam, nem készültem fel rendesen, magamnak köszönhetem, hogy nem kerültem be - de olyan pökhendi, nagyképű, irritáló interjúztatóval még soha nem volt dolgom, mint ott, 100%-ig meg volt győződve, hogy az ő seggéből süt a nap. magamban csalódtam, de az ottaniakban is, és ahogy tudom nem csak interjún ilyenek.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2012. február 05. vasárnap, 13:53


K_Gergo írta:
InsectKiller írta: Hát ez nem semmi. Gondolom akkor most Hege úrnál van a gépezet! Jó kezekben! Én hozzá szoktam járni amikor úgy van, ők csinálták a Vanost meg a diffi szilentet (nagyon szeretik ) Itt Kecskeméten is van jó szerelőm, de őt kivárni...
Hát a lambdára nagyon allergiás a szekér, ez tuti. Mikor nekem az 1. beadta a derekát és nem 1ből cseréltem, szépen sorba tönkrement mind a 3 + a katalizátor. Kitartást kívánok, mert ismerem a helyzetet, amikor úgy érzed, sose lesz vége...Rhantos anno valami szép nevet is adott a gépnek, mert nem javult meg...


nem Hege, Szomor. (cserélhetnénk elérhetőséget!)
köszi! ez a szerelő igazából nem is értette miért látom reális "megoldásnak" a cserét; egyrészt nagyon is látszik, hogy költök rá (legalábbis objektíven nézve), másrészt mégis mi lenne helyette (öcsém tt-je, de az nem az én világom igazából). az enyém az utóbbi hónapokban kiérdemelte tőlem a hálátlan ribanc címet.




A szomornál van? na ahhoz csak gratulálni tudok



K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. február 05. vasárnap, 13:45


InsectKiller írta: Hát ez nem semmi. Gondolom akkor most Hege úrnál van a gépezet! Jó kezekben! Én hozzá szoktam járni amikor úgy van, ők csinálták a Vanost meg a diffi szilentet (nagyon szeretik ) Itt Kecskeméten is van jó szerelőm, de őt kivárni...
Hát a lambdára nagyon allergiás a szekér, ez tuti. Mikor nekem az 1. beadta a derekát és nem 1ből cseréltem, szépen sorba tönkrement mind a 3 + a katalizátor. Kitartást kívánok, mert ismerem a helyzetet, amikor úgy érzed, sose lesz vége...Rhantos anno valami szép nevet is adott a gépnek, mert nem javult meg...


nem Hege, Szomor. (cserélhetnénk elérhetőséget!)
köszi! ez a szerelő igazából nem is értette miért látom reális "megoldásnak" a cserét; egyrészt nagyon is látszik, hogy költök rá (legalábbis objektíven nézve), másrészt mégis mi lenne helyette (öcsém tt-je, de az nem az én világom igazából). az enyém az utóbbi hónapokban kiérdemelte tőlem a hálátlan ribanc címet.

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. február 05. vasárnap, 13:21


K_Gergo írta: amit Yellow írt.
nálam is az lett, a Vanos egyelőre nem igényel ápolgatást. Horiéktól vettem egy 70K mérföldet futott angol leömlőt, szép állapotban, azzal nem lesz gond egy darabig elvileg. csakhogy lambda hiba helyett utána kat. hatásfok hibát írt...mint kiderült nem megfelelő szonda került bele Hantoséknál, bár az amúgy is érdekes kör volt. felvittem leömlőcserére, olajcserére, és több hibával hoztam el a kocsit, mint amennyivel odavittem...a csekkendzsin ugyanúgy égett, de közben kiment a jobb első lámpa is, az olajcsere meg elmaradt, mert nem volt olaj...és ezt vasárnap du közölte, miután 1 hetet töltött ott a kocsi, még szinte le is szúrt, hogy alig lehet látni, mert még a szintező se működik. akkor már reggel és este sötét volt, így járjak 80km-t országúton minden nap... mit ne mondjak berágtam, mert ez nagyon nem vall rá, ha valami közbejött, legalább szólt. ahogy kivettem a szavaiból nem ő foglalkozott a kocsival, de ez igazából nem érdekelt, neki adtam le a kocsit és a teendők listáját, és tőle vettem át. azóta jártam Ikrényben, ott csak diagnózist és olajcserét kértem, utóbbival gyorsan végzett, de az nem tetszett neki, hogy csak hibakeresést kértem, javítást nem, mert majd máshol csináltatom meg, úgyhogy elég tessék-lássék módon állt hozzá, sok újat nem mondott, mikor belekérdeztem maradt a találgatás. aztán elmondtam neki, hogy ez nem arról szól, hogy máshoz vinném a melót, egyszerűen ahány szerelő annyi tipp, Ricsi utolsó köre meg végleg alávágta a bizalmam, és nem két filléres alkatrészekről beszélünk, nekem meg nem tetszik a "szerintem leömlő kéne" tippelgetés, mert az 2x190e...kértem tőle árajánlatot a TMK-ra (kifejezetten jutányos!), de eljöttem, mert én nem Yellow vagyok, nem csak hobbi a kocsi. aztán fehérváron hallottam egy fasziról (ex márkaszervizes), oda elmentem, előadtam a sztorit, meg hogy úgy nézze át a kocsit, hogy már az eladáson gondolkodom, most ott van, elvileg minden fasza, a xenon ég és szintez, a hibát nem a kat., hanem a nem megfelelő szonda okozta, még van pár apróság, amivel végeznie kell. most táppénzen vagyok, nem sürgős, egyébként szerinte a kocsi okés, csak az én tököm volt már annyira tele, hogy szabadulni akarjak.
majd meglátjuk, a puding próbája az evés.


Hát ez nem semmi. Gondolom akkor most Hege úrnál van a gépezet! Jó kezekben! Én hozzá szoktam járni amikor úgy van, ők csinálták a Vanost meg a diffi szilentet (nagyon szeretik ) Itt Kecskeméten is van jó szerelőm, de őt kivárni...
Hát a lambdára nagyon allergiás a szekér, ez tuti. Mikor nekem az 1. beadta a derekát és nem 1ből cseréltem, szépen sorba tönkrement mind a 3 + a katalizátor. Kitartást kívánok, mert ismerem a helyzetet, amikor úgy érzed, sose lesz vége...Rhantos anno valami szép nevet is adott a gépnek, mert nem javult meg...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. február 05. vasárnap, 12:13


a tegnapiról egy képecske. ma meg majdnem szívinfarktust kaptam. az egész 10-15 méteres kocsibeállón egy gramm hó nincs, de a kerítésen kívül belül, valamint a garázs előtt 12 négyzetméteren 1 méteres hókupac. rothadjon meg. ráadásul ma reggel az autó ugyanígy nézett ki....




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 05. vasárnap, 12:14

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2012. február 05. vasárnap, 12:12


jons írta:
K_Gergo írta:
InsectKiller írta: Na de a gyárak kifizetik azt az összeget, amit máshol is. Tehát az nem nekik bevétel/haszon, hanem annak, akikek keresztül zajlik a munkabérezés.
Ott Csornán nagyon dicsérték az Ódit, meg sok rosszat hallottak a Mergáról!

arra azért érdemes lenne ránézni, hogy a szakszervezet mennyit nyúl...
az ódi nem rossz, de olyan hűdenagyon nem magas a fizu (mérnökségről beszélek), a követelmény tényleg magas, és meg kell küzdeni a begyöpösödött, "16 éve itt dolgozom, nekem ne magyarázz" gyökerekkel. egy cimborám majd' 1 éve költözött győrbe az audi miatt, de nem igazán elégedett. hosszú és indiszkrét lenne leírnom, de az se kánaán feltétlenül.


A merci kiválasztási/toborzási procedúrájáról van egy véleményem közeli ismerősöm által.
Az audihoz jelentkeztem informatikusnak. Szakmailag 5 éves gyakorlat, német társalgási, angol szakmai nyelvet ismerem, használom. Még egy interjúra sem hívtak be... még indoklást sem kaptam. A HR-esek tehetnek egy szivességet. 20 éves kis pitcha dönt az életemről lényegében.



Az a probléma a nagy cégekkel, hogy a jó, úgy értem zsíros állásokra CSAK ajánlással lehet bejutni. Persze jobb helyeken azokat is szűrik.
Nálunk az operátorok (betanított munkások) keresnek 200k felett valamivel műszakpótlékokkal együtt, de kihalásos rendszerrel lehet csak bejutni. Azokra a helyekre is valakinek az ismerőse tud bejutni.
A HR szerint az alkalmazottaknak kell toborozni! Nekem eddig egy komát sikerült bejuttatni és már nem számolom hány ismerős jelentkezési lapját adtam be. Volt olyan is, aki magasan kvalifikált volt és még vezető is lehetett volna idővel, de mégis egy olyan gyereket vettek fel, akit legjobban Sid-hez tudnék hasonlítani a Jégkorszakból.
Sajnos ez így működik. Mindig az erősebb kutya b@szik

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. február 05. vasárnap, 11:56


K_Gergo írta:
InsectKiller írta: Na de a gyárak kifizetik azt az összeget, amit máshol is. Tehát az nem nekik bevétel/haszon, hanem annak, akikek keresztül zajlik a munkabérezés.
Ott Csornán nagyon dicsérték az Ódit, meg sok rosszat hallottak a Mergáról!

arra azért érdemes lenne ránézni, hogy a szakszervezet mennyit nyúl...
az ódi nem rossz, de olyan hűdenagyon nem magas a fizu (mérnökségről beszélek), a követelmény tényleg magas, és meg kell küzdeni a begyöpösödött, "16 éve itt dolgozom, nekem ne magyarázz" gyökerekkel. egy cimborám majd' 1 éve költözött győrbe az audi miatt, de nem igazán elégedett. hosszú és indiszkrét lenne leírnom, de az se kánaán feltétlenül.


A merci kiválasztási/toborzási procedúrájáról van egy véleményem közeli ismerősöm által.
Az audihoz jelentkeztem informatikusnak. Szakmailag 5 éves gyakorlat, német társalgási, angol szakmai nyelvet ismerem, használom. Még egy interjúra sem hívtak be... még indoklást sem kaptam. A HR-esek tehetnek egy szivességet. 20 éves kis pitcha dönt az életemről lényegében.




K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. február 05. vasárnap, 11:20


InsectKiller írta: Na de a gyárak kifizetik azt az összeget, amit máshol is. Tehát az nem nekik bevétel/haszon, hanem annak, akikek keresztül zajlik a munkabérezés.
Ott Csornán nagyon dicsérték az Ódit, meg sok rosszat hallottak a Mergáról!

arra azért érdemes lenne ránézni, hogy a szakszervezet mennyit nyúl...
az ódi nem rossz, de olyan hűdenagyon nem magas a fizu (mérnökségről beszélek), a követelmény tényleg magas, és meg kell küzdeni a begyöpösödött, "16 éve itt dolgozom, nekem ne magyarázz" gyökerekkel. egy cimborám majd' 1 éve költözött győrbe az audi miatt, de nem igazán elégedett. hosszú és indiszkrét lenne leírnom, de az se kánaán feltétlenül.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. február 05. vasárnap, 11:12


InsectKiller írta:

Egyértelmű volt számomra, h Győrben miért annyi a fizu, amennyi.
Nekem 1 vmi a vérlázító. Van a német nagy múltú, nagy nevű cég. Adott cég fizet a saját országában legalább 1200€ összeget 1 alap munkásnak. Eljönnek ide kelet Európába. Milyen jó nekik, egy ember után mondjuk fizetnek 800€-t Nyertek 400-at. Ebből megkap a magyar Kecskeméten 250€-t. Ne már h 550€ legyen a járulék meg az ilyenek...


Pedig sajnos de... és mondok jobbat: átmész a határon, Ukrajnába. Beregszászon az a cég, amelyik magyar munkásnak 120-150 nettót fizet átlagban (műszakpótlékkal), UGYANAZÉRT a munkáért NETTÓ 25.000 Ft-ot fizet Ukrajnában. Mindezt úgy, hogy az árak a magyar árakhoz képest csak 30%-kal alacsonyabbak!!!

Ennyi a különbség ország és ország között. Jah, és konkrétan tudom, hogy ha én most kimennék Belgiumba, 4000 EUR lenne a nettóm. Csak nem megyek ki, mert ott annyival drágább is az élet (havi albérlet 300.000 Ft, stb.)

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. február 05. vasárnap, 11:12


InsectKiller írta: Lehet, h amatőrnek tűnök, (mert az is vok) De mi az a TMK?
A fékek nekem is most lettek felújítva, full ATE cuccokra, meg olajcsere, szűrők csere, gyertya csere, Vanos felújítás. Neked jó még a katalizátorod? Nekem azért világított a "Check"

amit Yellow írt.
nálam is az lett, a Vanos egyelőre nem igényel ápolgatást. Horiéktól vettem egy 70K mérföldet futott angol leömlőt, szép állapotban, azzal nem lesz gond egy darabig elvileg. csakhogy lambda hiba helyett utána kat. hatásfok hibát írt...mint kiderült nem megfelelő szonda került bele Hantoséknál, bár az amúgy is érdekes kör volt. felvittem leömlőcserére, olajcserére, és több hibával hoztam el a kocsit, mint amennyivel odavittem...a csekkendzsin ugyanúgy égett, de közben kiment a jobb első lámpa is, az olajcsere meg elmaradt, mert nem volt olaj...és ezt vasárnap du közölte, miután 1 hetet töltött ott a kocsi, még szinte le is szúrt, hogy alig lehet látni, mert még a szintező se működik. akkor már reggel és este sötét volt, így járjak 80km-t országúton minden nap... mit ne mondjak berágtam, mert ez nagyon nem vall rá, ha valami közbejött, legalább szólt. ahogy kivettem a szavaiból nem ő foglalkozott a kocsival, de ez igazából nem érdekelt, neki adtam le a kocsit és a teendők listáját, és tőle vettem át. azóta jártam Ikrényben, ott csak diagnózist és olajcserét kértem, utóbbival gyorsan végzett, de az nem tetszett neki, hogy csak hibakeresést kértem, javítást nem, mert majd máshol csináltatom meg, úgyhogy elég tessék-lássék módon állt hozzá, sok újat nem mondott, mikor belekérdeztem maradt a találgatás. aztán elmondtam neki, hogy ez nem arról szól, hogy máshoz vinném a melót, egyszerűen ahány szerelő annyi tipp, Ricsi utolsó köre meg végleg alávágta a bizalmam, és nem két filléres alkatrészekről beszélünk, nekem meg nem tetszik a "szerintem leömlő kéne" tippelgetés, mert az 2x190e...kértem tőle árajánlatot a TMK-ra (kifejezetten jutányos!), de eljöttem, mert én nem Yellow vagyok, nem csak hobbi a kocsi. aztán fehérváron hallottam egy fasziról (ex márkaszervizes), oda elmentem, előadtam a sztorit, meg hogy úgy nézze át a kocsit, hogy már az eladáson gondolkodom, most ott van, elvileg minden fasza, a xenon ég és szintez, a hibát nem a kat., hanem a nem megfelelő szonda okozta, még van pár apróság, amivel végeznie kell. most táppénzen vagyok, nem sürgős, egyébként szerinte a kocsi okés, csak az én tököm volt már annyira tele, hogy szabadulni akarjak.
majd meglátjuk, a puding próbája az evés.

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. február 05. vasárnap, 10:54


Coyote írta: Nem igazán értem a problémátokat...
Igen, a cégek fizetnek X összeget érted, aminek te kb. a kétharmadát ismered úgy, mint bruttó fizetés, és egyharmadát kapod kézhez. A többit perkálja a cég az államnak, hiszen az állam téged kitaníttatott (alapfokra legalább), és az állam építette ki az infrastruktúrát... stb.

A másik probléma, a Merci meg az Audi közti különbség? Azért ti sem gondoljátok komolyan, hogy Kecskemétet össze lehet hasonlítani Győrrel?
Segítek: Győr: Budapest, Bécs, Pozsony közelében van, a Széchenyi Egyetemmel szoros együttműködésben, rengeteg jó koponyát képeznek ki arrafelé, már középiskolától is szakosodnak a diákok az Audira. 16-18 éves korra a többség beszél németül.
Kecskemét: a semmi közepén, a környéken élőket gyűjtik be - az átlagfizetés SEMMILYEN iparágban nem ér fel a győri fizetésekkel.

Mondom a saját példámat: volt X fizetésem Zalaegerszegen. Zalaegerszegen jó az oktatás, adott az "emberanyag", nyugati határhoz közel van. --> ugyanez a pozíció ugyanennél a cégnél kétharmadnyi fizetést ért (volna) Tabon, mert Tab az isten háta mögött van, és a környékbeli falvak lakói azzal a fizetéssel is megelégednek. Kihasználja a cég, hogy a semmi közepén élők rá vannak kényszerítve arra, hogy ennyiért is bevállalják? Ki. Most akkor ők szemetek? Nem. Megtehették volna, hogy nem építenek semmit Tabon, és akkor most az ott élőknek ZÉRÓ esélyük lett volna. Azt meg talán nem is kell említenem, hogy a zalai fizetésem az Székesfehérváron simán másfélszerese lenne (igaz, más cégnél, de hasonló pozícióban vagyok)

Szerintem a környékbeliek örüljenek, hogy Kecskemétre ment a Mercedes, és ne hasonlítgassák a fizetéseket a győri viszonyokhoz. Ha nem tetszik, el lehet költözni Győrbe.


Egyértelmű volt számomra, h Győrben miért annyi a fizu, amennyi.
Nekem 1 vmi a vérlázító. Van a német nagy múltú, nagy nevű cég. Adott cég fizet a saját országában legalább 1200€ összeget 1 alap munkásnak. Eljönnek ide kelet Európába. Milyen jó nekik, egy ember után mondjuk fizetnek 800€-t Nyertek 400-at. Ebből megkap a magyar Kecskeméten 250€-t. Ne már h 550€ legyen a járulék meg az ilyenek...

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. február 05. vasárnap, 10:47


YELLOW írta:
InsectKiller írta:
YELLOW írta: leírhatnád ezt a Mercis dolgot. érdekelne én is agyaltam rajta, csak marhára kell nyelvismeret. milyen fizuk vannak, milyen beosztáshoz?


Hát múltkor volt szerencsém Csornán dolgozni és ott mondták, h mindenki az AUDI-ban dolgozik. Mondták, h kezdő fizu 150e. Na mondom az nem rossz. A srác akivel beszéltem, ő ilyen lakatos, 10éve ott van, 210 nettó+ juttatások.
Hát itt a Mercibe meg nagyon puruttya bérezésről hallani. Alap fizu 120 BRUTTÓ!!!!
Nem 1 ember mondta már, h mikor még kezdeti munkák voltak, még kaptak 150 nettót. Hát már nem! Vagyis a Merci kifizeti az Úniós minimált, csak valaki megsarcolja, hiszen milyen tolongás volna, ha 1200€ volna a havi fix. Szóval politikai szemétség az egész....
Én mondjuk a szállítmányozási osztályra mentem volna, betanítanak, német nyelvvizsga stb. De amikor meghallottam, a 120 bruttót, nevettem egyet és mondtam h köszönöm NEM!
Röviden ennyit tudok. Ja meg annyit, h már a környező településekről kell toborozni az embereket...


szinte mindenhol ez megy. név nélkül: adott beosztásban a corporate fizet egy főre 14 dollárt óránként, amiből 2-3 dollárt kap meg valójában a dolgozó. de lehet euro. lényegtelen. és még sírnak a cégek, hogy nincs haszon. meg a f@som.
az audi-ról hallottam sokat. az nem rossz, bár elég nagy a követelmény.


Nem igazán értem a problémátokat...
Igen, a cégek fizetnek X összeget érted, aminek te kb. a kétharmadát ismered úgy, mint bruttó fizetés, és egyharmadát kapod kézhez. A többit perkálja a cég az államnak, hiszen az állam téged kitaníttatott (alapfokra legalább), és az állam építette ki az infrastruktúrát... stb.

A másik probléma, a Merci meg az Audi közti különbség? Azért ti sem gondoljátok komolyan, hogy Kecskemétet össze lehet hasonlítani Győrrel?
Segítek: Győr: Budapest, Bécs, Pozsony közelében van, a Széchenyi Egyetemmel szoros együttműködésben, rengeteg jó koponyát képeznek ki arrafelé, már középiskolától is szakosodnak a diákok az Audira. 16-18 éves korra a többség beszél németül.
Kecskemét: a semmi közepén, a környéken élőket gyűjtik be - az átlagfizetés SEMMILYEN iparágban nem ér fel a győri fizetésekkel.

Mondom a saját példámat: volt X fizetésem Zalaegerszegen. Zalaegerszegen jó az oktatás, adott az "emberanyag", nyugati határhoz közel van. --> ugyanez a pozíció ugyanennél a cégnél kétharmadnyi fizetést ért (volna) Tabon, mert Tab az isten háta mögött van, és a környékbeli falvak lakói azzal a fizetéssel is megelégednek. Kihasználja a cég, hogy a semmi közepén élők rá vannak kényszerítve arra, hogy ennyiért is bevállalják? Ki. Most akkor ők szemetek? Nem. Megtehették volna, hogy nem építenek semmit Tabon, és akkor most az ott élőknek ZÉRÓ esélyük lett volna. Azt meg talán nem is kell említenem, hogy a zalai fizetésem az Székesfehérváron simán másfélszerese lenne (igaz, más cégnél, de hasonló pozícióban vagyok)

Szerintem a környékbeliek örüljenek, hogy Kecskemétre ment a Mercedes, és ne hasonlítgassák a fizetéseket a győri viszonyokhoz. Ha nem tetszik, el lehet költözni Győrbe.


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. február 05. vasárnap, 10:39


YELLOW írta: szinte mindenhol ez megy. név nélkül: adott beosztásban a corporate fizet egy főre 14 dollárt óránként, amiből 2-3 dollárt kap meg valójában a dolgozó. de lehet euro. lényegtelen. és még sírnak a cégek, hogy nincs haszon. meg a f@som.
az audi-ról hallottam sokat. az nem rossz, bár elég nagy a követelmény.


Na de a gyárak kifizetik azt az összeget, amit máshol is. Tehát az nem nekik bevétel/haszon, hanem annak, akikek keresztül zajlik a munkabérezés.
Ott Csornán nagyon dicsérték az Ódit, meg sok rosszat hallottak a Mergáról!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. február 05. vasárnap, 10:30


InsectKiller írta:
YELLOW írta: leírhatnád ezt a Mercis dolgot. érdekelne én is agyaltam rajta, csak marhára kell nyelvismeret. milyen fizuk vannak, milyen beosztáshoz?


Hát múltkor volt szerencsém Csornán dolgozni és ott mondták, h mindenki az AUDI-ban dolgozik. Mondták, h kezdő fizu 150e. Na mondom az nem rossz. A srác akivel beszéltem, ő ilyen lakatos, 10éve ott van, 210 nettó+ juttatások.
Hát itt a Mercibe meg nagyon puruttya bérezésről hallani. Alap fizu 120 BRUTTÓ!!!!
Nem 1 ember mondta már, h mikor még kezdeti munkák voltak, még kaptak 150 nettót. Hát már nem! Vagyis a Merci kifizeti az Úniós minimált, csak valaki megsarcolja, hiszen milyen tolongás volna, ha 1200€ volna a havi fix. Szóval politikai szemétség az egész....
Én mondjuk a szállítmányozási osztályra mentem volna, betanítanak, német nyelvvizsga stb. De amikor meghallottam, a 120 bruttót, nevettem egyet és mondtam h köszönöm NEM!
Röviden ennyit tudok. Ja meg annyit, h már a környező településekről kell toborozni az embereket...


szinte mindenhol ez megy. név nélkül: adott beosztásban a corporate fizet egy főre 14 dollárt óránként, amiből 2-3 dollárt kap meg valójában a dolgozó. de lehet euro. lényegtelen. és még sírnak a cégek, hogy nincs haszon. meg a f@som.
az audi-ról hallottam sokat. az nem rossz, bár elég nagy a követelmény.

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. február 05. vasárnap, 10:23


YELLOW írta: leírhatnád ezt a Mercis dolgot. érdekelne én is agyaltam rajta, csak marhára kell nyelvismeret. milyen fizuk vannak, milyen beosztáshoz?


Hát múltkor volt szerencsém Csornán dolgozni és ott mondták, h mindenki az AUDI-ban dolgozik. Mondták, h kezdő fizu 150e. Na mondom az nem rossz. A srác akivel beszéltem, ő ilyen lakatos, 10éve ott van, 210 nettó+ juttatások.
Hát itt a Mercibe meg nagyon puruttya bérezésről hallani. Alap fizu 120 BRUTTÓ!!!!
Nem 1 ember mondta már, h mikor még kezdeti munkák voltak, még kaptak 150 nettót. Hát már nem! Vagyis a Merci kifizeti az Úniós minimált, csak valaki megsarcolja, hiszen milyen tolongás volna, ha 1200€ volna a havi fix. Szóval politikai szemétség az egész....
Én mondjuk a szállítmányozási osztályra mentem volna, betanítanak, német nyelvvizsga stb. De amikor meghallottam, a 120 bruttót, nevettem egyet és mondtam h köszönöm NEM!
Röviden ennyit tudok. Ja meg annyit, h már a környező településekről kell toborozni az embereket...